Dan is dit de ideale strategie!quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toto: we gaan Max bestrijden met 2 auto's
Nee, het was Hamilton.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:21 schreef Justevo het volgende:
Leclerc sloopte de neus van Bottas dus.
Bottas max 4 puntenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef Greys het volgende:
Kon Max deze keer voorbij Bottas in klassement? Alleen indien Bottas buiten de punten en Max winnen en snelste ronde? Tel ik dan goed. Ik kan niet eens de vingers op m'n handen tellen na de startstress dus vergeef me.
22 punten achter. Dus bij winst en Bottas niet hoger dan 9e sowieso voorbijquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef Greys het volgende:
Kon Max deze keer voorbij Bottas in klassement? Alleen indien Bottas buiten de punten en Max winnen en snelste ronde? Tel ik dan goed. Ik kan niet eens de vingers op m'n handen tellen na de startstress dus vergeef me.
22 punten verschil tussen de 2quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef Greys het volgende:
net zo als Renault die vertelde dat ze 1000 Pk hadden in de auto ... maar ze waren vergeten dat dit wel samen opgeteld was bij 2 auto'squote:Op zondag 4 augustus 2019 15:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toto: we gaan Max bestrijden met 2 auto's
quote:
Plan Aquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef potjecreme het volgende:
Inb4 kloten van Ferrari met tactiek en Lec.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |