Ja jammer is dat.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon ingehaald worden, niks nagelbijt.
Wachten totdat Bottas de pit in gaat zodat die weer een plekje terugpaktquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:16 schreef franklop het volgende:
Max doet het liefst wat iedereen hier het liefst niet ziet. Een optocht rijden. Maar goed Max wint dan he
Bottas komt nog wel aan de bak bij een Force India ofzo.quote:
Zie Ham anders graag ingehaald worden door zo'n 10 andere coureurs.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:17 schreef RAVW het volgende:
van mij mag het van daag de saaiste race worden nu geen inhalen meer :-)
Nee(?)quote:
het liefst zie ik hem zo ziek worden dat hij moet uitstappenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zie Ham anders graag ingehaald worden door zo'n 10 andere coureurs.
Ja of Williams inderdaad maar dat beschouw ik ook als einde carrièrequote:Op zondag 4 augustus 2019 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bottas komt nog wel aan de bak bij een Force India ofzo.
In de eerste ronde.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef opgebaarde het volgende:
Zei Olav: als Verstappen aan de leiding ging van een GP dan wist hij hem altijd te winnen?
yepquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef opgebaarde het volgende:
Zei Olav: als Verstappen aan de leiding ging van een GP dan wist hij hem altijd te winnen?
Neus stond al naar rechts op de start, was mooi om te zien in de replay.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef Gruj0 het volgende:
Hahaha, kijk Max afknijpen bij de start en niemand die er nu over valt zoals in Singapore 2017 toen Vettel hetzelfde deed.
De trollen zijn ook weer gearriveerdquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef Gruj0 het volgende:
Hahaha, kijk Max afknijpen bij de start en niemand die er nu over valt zoals in Singapore 2017 toen Vettel hetzelfde deed.
Misschien omdat er nu niemand van de baan is getyfd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef Gruj0 het volgende:
Maar nu kon het omdat er geen coureur achter zat die niet weet hoe hij zijn gas los moet laten om ongelukken te voorkomen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef Gruj0 het volgende:
hij stond niet eens recht bij de start , stond zelf met zijn neus al richting de binnen kant van de baanquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef Gruj0 het volgende:
Lijk me meer dat jij er een bent. Ik kom hier al drie jaar.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:20 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
De trollen zijn ook weer gearriveerd
Ja gewoon Bottas er vol op laten rijden als die op een ronde wordt gezet, Ocon stijlquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toto: we gaan Max bestrijden met 2 auto's
Prima, P1quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef Gezicht het volgende:
Ik vrees wel dat dit weer een relatief saaie race gaat worden zoals we ze de afgelopen 3 races niet hebben gezien.
Was Bottas zelf tov Hamilton.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:21 schreef Justevo het volgende:
Leclerc sloopte de neus van Bottas dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |