Jos in die auto! Slechter zal die het niet doen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:26 schreef Luppie0110 het volgende:
Gasly haha. Ik zou persoonlijk opstappen. Dit kan echt niet.
Gewoon Ferrari een boete gevenquote:
Tja, Toto had gezegd dat Bottas nog 2 races zou krijgen om zich te bewijzen en dit is race 2 en Bottas kreeg net over de radio te horen dat er maximaal een P6 in zit als ie een beetje door rijdt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:25 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Omdat iemand zijn voorvleugel stukrijdt, gelijk baan kwijt bij Mercedes.![]()
Met Ocon achter het stuurt zal er wel meer stuk gaan, bij hem of bij HAM.
Max kegelde meer andere coureurs mee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Het gebrek aan kritiek verbaast mij ook. Bij max was dat niet van de lucht en bij Leclerc is het er gewoon niet?! Like WTF?!
Er gaan straks wel een hoop softs naar binnen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:26 schreef Gruj0 het volgende:
Bottas zijn race is verkloot. Dit maakt hij niet meer goed.
QFTquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Het gebrek aan kritiek verbaast mij ook. Bij max was dat niet van de lucht en bij Leclerc is het er gewoon niet?! Like WTF?!
Droog water bestaat ookquote:
Denk niet dat die nog past met zn dikke welvaartspens, wel?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Jos in die auto! Slechter zal die het niet doen.
Ik denk dat Leclerc hier wel redelijk goed wegkomt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:27 schreef Justevo het volgende:
Je kan dus kosteloos iemand z'n race verneuken
Gewoon die cockpit wat breder maken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Denk niet dat die nog past met zn dikke welvaartspens, wel?
En toch nog gewoon op +2.1quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:28 schreef Breekfast het volgende:
Hamilton is nu telkens iets sneller, dat wordt nog spannend.
Plan A verneukt pitstopquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
Leclerc plan A en vettel Plan B... lekker op 1 lijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |