Of ploffende Honda motor en Ham die er met de winst vandoor gaat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Alleen een SC (zonder gewonden) kan deze race nog redden.
Ik zou als ik max was nu een opmerking maken over de 2de merc en dat ie te ver weg is. Gewoon terug pakken voor de perscoquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze hebben straks zelfs niks aan 'm om Hamilton op te houden na een pitstop....
Klopt, en ook 1000 miljard % betrouwbaarheid.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:32 schreef LTVDK het volgende:
Hulkenberg mist vermogen op het rechte stuk, maar die Renaults hebben toch 1000 miljard pk?
22-30 voor medium naar hardquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:32 schreef Refragmental het volgende:
Welke ronde zijn de verwachte pitstops?
Wil je iedereen uit dit topic over je heen krijgen!?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Of ploffende Honda motor en Ham die er met de winst vandoor gaat.
En nu moet ie Divebomb Ricciardo voorbij. Ik verheug mijquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef LTVDK het volgende:
Bottas die met veel pijn en moeite Stroll voorbij gaat
Doe dan maar met gewonden en een paar dooien erbijquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Alleen een SC (zonder gewonden) kan deze race nog redden.
afkorting waar Renault voor staatquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef Refragmental het volgende:
Nieuwe slogan: Renault... No Power!
Ronde 25 tot 30quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:32 schreef Refragmental het volgende:
Welke ronde zijn de verwachte pitstops?
SC incomingquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En nu moet ie Divebomb Ricciardo voorbij. Ik verheug mij
Potjecreme is een vrouw. Benieuwd naar haar antwoordquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wil je iedereen uit dit topic over je heen krijgen!?
Honda Powerquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef Mansjester het volgende:
Best bizar dat Leclerc gewoon ongeveer een seconde per rondje op Max verliest...
Freudiaanse verspreking?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wil je iedereen uit dit topic over je heen krijgen!?
Doe eens niet zo flauw, dat bedoelde ik helemaal niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Potjecreme is een vrouw. Benieuwd naar haar antwoord
Best bizar dat Gasly gewoon ongeveer eentwee seconde per rondje op Max verliest..quote:
Ik welquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo flauw, dat bedoelde ik helemaal niet.
Lolquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Potjecreme is een vrouw. Benieuwd naar haar antwoord
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Pitstop met vergunning van de gemeente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |