Nou ja, het enige wat ze zei was shots fired. Dat lijkt me toch niet genoeg voor jou om al helemaal te ontvlammen ofwel?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer ik geziekt word hap ik wel ja, vind ik zelf ook niet leuk, maar ik kan dat niet gewoon niet laten. Wanneer mensen geen domme opmerkingen rg mij maken is er niks aan de hand![]()
Net zoals dat ik nu wel gewoon normaal met jou praat.
Voor hem wel. Schijnbaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, het enige wat ze zei was shots fired. Dat lijkt me toch niet genoeg voor jou om al helemaal te ontvlammen ofwel?
Of gewoon normaal doen. Elke keer gedoe hier. Onzinnige bullshit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan we dit ook ff tijdelijk sluiten alsof het een uit de hand geloopte dts is?
Dat is gewoon vies opstoken toch. Die man begint dom tegen mij te doen en zij komt ermee bemoeien, hoe moeilijk kan het zijn om daar gewoon niet op in te gaan? Op dat moment voelt het als 2 op 1, en dan schiet ik wel in de verdediging. Maar is niet nodig allemaal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het enige wat ze zei was shots fired. Dat lijkt me toch niet genoeg voor jou om al helemaal te ontvlammen ofwel?
Zeker niet nodig. Daarbij kan je niet altijd zeggen hoe mensen zoiets bedoelen dus dan komen we weer bij hetzelfde punt: als je daardoor zo fel reageert heb je een hoop boosheid in je. Daar zou je best wat mee kunnen doen want dat is niet erg positief voor je welzijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is gewoon vies opstoken toch. Die man begint dom tegen mij te doen en zij komt ermee bemoeien, hoe moeilijk kan het zijn om daar gewoon niet op in te gaan? Op dat moment voelt het als 2 op 1, en dan schiet ik wel in de verdediging. Maar is niet nodig allemaal.
Ik bijt gewoon fel van me af, dat is ook gewoon karakter. In het echt doen mensen niet zo, dus in het echt hoef ik ook niet zo te reageren. Dus qua boosheid valt het mee. En sowieso een boksbal in de gym lol.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker niet nodig. Daarbij kan je niet altijd zeggen hoe mensen zoiets bedoelen dus dan komen we weer bij hetzelfde punt: als je daardoor zo fel reageert heb je een hoop boosheid in je. Daar zou je best wat mee kunnen doen want dat is niet erg positief voor je welzijn
In RL doen mensen wel zo. Ik ben al voor van alles uitgescholden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik bijt gewoon fel van me af, dat is ook gewoon karakter. In het echt doen mensen niet zo, dus in het echt hoef ik ook niet zo te reageren. Dus qua boosheid valt het mee. En sowieso een boksbal in de gym lol.
Omdat je dus niet van je afbijt. Als je 80% van mijn felheid zou hebben, laten mensen je gewoon met rust. Al was jouw situatie natuurlijk heel anders. Maar even over de werkvloer en school gesproken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In RL doen mensen wel zo. Ik ben al voor van alles uitgescholden.
Of je reageert gewoon normaal, je zit constant op het randje van agressie en minachting voor mensen die wel wat van hun leven gemaakt hebben, is geen belediging als ik zeg dat je hulp moet zoeken maar slechts goede raad, in eerste instantie nu nog voor jezelf want die boksbal is echt niet genoeg hulp.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik bijt gewoon fel van me af, dat is ook gewoon karakter. In het echt doen mensen niet zo, dus in het echt hoef ik ook niet zo te reageren. Dus qua boosheid valt het mee. En sowieso een boksbal in de gym lol.
Ha daar is de mod.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:26 schreef Solotovski het volgende:
Jeeeezus jongens hou toch eens op met dat gejank
Denk jij dat ik wat van mijn leven heb gemaakt? Awh dat vind ik wel lief van jequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon normaal, je zit constant op het randje van agressie en minachting voor mensen die wel wat van hun leven gemaakt hebben, is geen belediging als ik zeg dat je hulp moet zoeken maar slechts goede raad, in eerste instantie nu nog voor jezelf want die boksbal is echt niet genoeg hulp.
Sorry Solo. Geen notes geven hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:26 schreef Solotovski het volgende:
Jeeeezus jongens hou toch eens op met dat gejank
Stelletje kleutersquote:
Jawel jij hebt je brein mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk jij dat ik wat van mijn leven heb gemaakt? Awh dat vind ik wel lief van je
Nou doe eens aardig voor jezelfquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:27 schreef Fok-it het volgende:
Denk jij dat ik wat van mijn leven heb gemaakt? Awh dat vind ik wel lief van je
Ik hou het in de gaten maar gedraag jullie wel héquote:
Dit is echt raarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten maar gedraag jullie wel hé
Ik durf te wedden dat mijn IQ hoger is dan die van jouw.quote:
Vertel?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat mijn IQ hoger is dan die van jouw.
Ik heb het laten testen bij Mensa. Als je een pissing contest wil doen, maak je test daar, dan gaan we vergelijken. Je vergeet dat gedrag los staat van IQ. Vergeet ook niet dat ik ooit begonnen op vwo en gymnasium had kunnen doen als ik geen gedragsproblemen had. Je haalt dingen ernstig door elkaar heen.
Stoerrrrquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat mijn IQ hoger is dan die van jouw.
Ik heb het laten testen bij Mensa. Als je een pissing contest wil doen, maak je test daar, dan gaan we vergelijken. Je vergeet dat gedrag los staat van IQ. Vergeet ook niet dat ik ooit begonnen op vwo en gymnasium had kunnen doen als ik geen gedragsproblemen had. Je haalt dingen ernstig door elkaar heen.
Ik trek net een velletje van mijn lip af en nu bloedt het als een rund.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:32 schreef Amarantha het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen ofzo?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou doe eens aardig voor jezelf
Dat is toch niet leuk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik trek net een velletje van mijn lip af en nu bloedt het als een rund.
Hey WPquote:
als je bloed als een rund geef je dan ook melkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
hey Amaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk.
[..]
Hey WP
Vloeitje op plakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen sorry nodigquote:
Lekkere volle melk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
als je bloed als een rund geef je dan ook melk
daarom accuzuur gebruikenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Het druppelen van mijn ogen begint zeer eentonig te worden
Pijnlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ja nee dan ben ik 3.3k kwijtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daarom accuzuur gebruiken
dan hoef je ook minder te druppelen omdat het sterker spul is
moet het dan nog gepasteuriseerd worden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen sorry nodig
Zei dit voor jou, je moet jezelf niet zo tekort doen.
[..]
Lekkere volle melk.
Ik draag geen schadelijke bacteriën of ziekteverwekkers bij me.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
moet het dan nog gepasteuriseerd worden?
retwietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gaat wel prima hoor
moet eigenlijk naar de winkel maar heb geen zin
dat geloof ik graag maar ik heb een rauwe melk allergiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik draag geen schadelijke bacteriën of ziekteverwekkers bij me.
Las een keer dat in ieder glas melk wel een vingerhoedje pus zit omdat de uiers van koeden altijd ontstoken zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik draag geen schadelijke bacteriën of ziekteverwekkers bij me.
Ach smaakt prima.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las een keer dat in ieder glas melk wel een vingerhoedje pus zit omdat de uiers van koeden altijd ontstoken zijn.
Overal zit wel iets inquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Dit soort verhalen doen mij echt niks als ik iets lekker vind.
Dan krijg je mijn melk niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
dat geloof ik graag maar ik heb een rauwe melk allergie
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
Las een keer dat in ieder glas melk wel een vingerhoedje pus zit omdat de uiers van koeden altijd ontstoken zijn.
kopje is toch geen koequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan krijg je mijn melk niet.
[..]
Ga je gangquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
oh
mag ik het ook niet zelf pasteuriseren?
kom ik binnenkort een litertje melk bij je halenquote:
koeien die ik dagelijks zie zijn niet vaardig genoeg om te lezen en schrijven laat staan een account op fok te hebbenquote:
Is goed, kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom ik binnenkort een litertje melk bij je halen
[..]
koeien die ik dagelijks zie zijn niet vaardig genoeg om te lezen en schrijven laat staan een account op fok te hebben
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is goed, kijk er naar uit.
Wie weet ben ik wel een nieuwe soort koe, met handen en enige vorm van intelligentie.
Beter dan varkensquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
Hybride koeien die de wereld gaan overnemen
Ama lieve schat, ik ga vreemd vandaag. Geen pizza tonijn maar funghiquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Dit soort verhalen doen mij echt niks als ik iets lekker vind.
trek ff mn klompen aan en kom jou kant opquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn uiers staan tot uw beschikking
Bah bah bah.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ama lieve schat, ik ga vreemd vandaag. Geen pizza tonijn maar funghi
hahahahahhaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef Solotovski het volgende:
Gvd word ik wakker, zijn we voorbij station harderwijk
nog zeekoeien in de trein gespot?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef Solotovski het volgende:
Gadverquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon pizza met pizza nemen
[ afbeelding ]
Je moet ook niet slapen in de trein.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef Solotovski het volgende:
Weet je hoe lekker dat is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook niet slapen in de trein.
Nee want ik ben altijd bang om m'n station dan voorbij te rijden. Laatst één keer gehad. Doodmoe in de trein, val in slaap, word net wakker na het station waar ik eruit moestquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker dat is.
Beetje boekie lezen, jezelf laten vervoeren zonder op het verkeer te hoeven letten. Weinig mis meequote:
Dat is een nadeel waar ik gelukkig nog geen last van heb gehad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee want ik ben altijd bang om m'n station dan voorbij te rijden. Laatst één keer gehad. Doodmoe in de trein, val in slaap, word net wakker na het station waar ik eruit moest
Geef aan mij dan, ik betaal 120 euro per maandquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb trouwens gratis abonnement 1e klas jaar door maar nog nooit gebruikt
Ik weet dus niet eens wat het kost of zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef aan mij dan, ik betaal 120 euro per maand
Dat is matig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef Solotovski het volgende:
Zo. Gelijk stijfje nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
trek ff mn klompen aan en kom jou kant op
Dat is zonde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb trouwens gratis abonnement 1e klas jaar door maar nog nooit gebruikt
Voor eerste klas? Ik 104¤ voor 2e klas dal vrij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef aan mij dan, ik betaal 120 euro per maand
Ja,120/130 zoiets. Ook dalvrij. Die 2 tientjes voor super chille stoelen,rustiger, altijd plek + telefoon opladen neem ik graag voor liefquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is zonde.
[..]
Voor eerste klas? Ik 104¤ voor 2e klas dal vrij.
En dat op zwarte zaterdagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:04 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben nu officieel aan het zwartrijden
Vaak nog goedkoper dan een kaartje ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:04 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb de NS klantenservice al aan de lijn. Ze wachten buiten op jequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:04 schreef Solotovski het volgende:
Nou, het lijkt me beter om users te klikoënquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ik dacht dat het veel meer was. Ga ik ook eens naar kijken dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,120/130 zoiets. Ook dalvrij. Die 2 tientjes voor super chille stoelen,rustiger, altijd plek + telefoon opladen neem ik graag voor lief
* dud0r reikt kliko aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:04 schreef murp het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me beter om users te klikoën
Enige kutte vind ik wel van de NS dat ze echt bijzonder weinig compensatie bieden aan abonnementshouders met vertragingen. 2 uur vertraging krijg je net 1,50 terugquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat het veel meer was. Ga ik ook eens naar kijken dan.
Ze mogen sowieso wel iets doen aan die vertraging lol, geld toe is leuk maar 2 uur vast staan is ook echt klotequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige kutte vind ik wel van de NS dat ze echt bijzonder weinig compensatie bieden aan abonnementshouders met vertragingen. 2 uur vertraging krijg je net 1,50 terug
Mensen die 1 keer in de 80 jaar met de trein gaan en vertraging hebben krijgen volle pond. Nu kan je ook niet elke dag 25 euro uitkeren maar toch, mag wel ietsjesss meer
Maar ja, als ik in de file sta krijg ik er ook geen geld voor terug.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige kutte vind ik wel van de NS dat ze echt bijzonder weinig compensatie bieden aan abonnementshouders met vertragingen. 2 uur vertraging krijg je net 1,50 terug
Mensen die 1 keer in de 80 jaar met de trein gaan en vertraging hebben krijgen volle pond. Nu kan je ook niet elke dag 25 euro uitkeren maar toch, mag wel ietsjesss meer
28¤ extra per maand. Dat vind ik het niet waard. Omdat ik buiten de spits reis komt het zelden voor dat ik niet kan zitten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je kan een boete 1x per jaar kwijt laten schelden bij de nsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de NS klantenservice al aan de lijn. Ze wachten buiten op je
Zeker bij gierige gasten gezien lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan een boete 1x per jaar kwijt laten schelden bij de ns
I know. Maar Solo klinkt alsof hij vaker later dan gebruikelijk wakker wordt in de treinquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan een boete 1x per jaar kwijt laten schelden bij de ns
misschienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zeker bij gierige gasten gezien lol
volgens mij doet Solo wel meer dingen die niet helemaal mogen volgens de wetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know. Maar Solo klinkt alsof hij vaker later dan gebruikelijk wakker wordt in de trein
Wordt het ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:11 schreef wietparkiet het volgende:
oh nu vind ik het een beetje eng worden
Ik ga bijna nooit met de treinquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know. Maar Solo klinkt alsof hij vaker later dan gebruikelijk wakker wordt in de trein
Of je krijgt niet mee omdat je niet wakker bentquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit met de trein
Ik heb gtje geklapt in de treinquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:32 schreef wietparkiet het volgende:
vind trein echt kut je kan er niet eens blowen zonder dat er meteen mensen gaan zeiken
Vroeger was wel beter toen mocht je nog roken in de trein bus metroquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:32 schreef wietparkiet het volgende:
vind trein echt kut je kan er niet eens blowen zonder dat er meteen mensen gaan zeiken
lekker manquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb gtje geklapt in de trein
Gtje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb gtje geklapt in de trein
dat heb jij niet meer bewust meegemaakt hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vroeger was wel beter toen mocht je nog roken in de trein bus metro
gaytje geklapt. In het kader van de pridequote:
Godverquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gaytje geklapt. In het kader van de pride
haha nee klopt alleen op filmpjes gezienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heb jij niet meer bewust meegemaakt hoor
sjonge jongequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winnen welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
blij dat feyenoord morgen moet spelen.
moet wel.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zonder spitsquote:
quote:
overloperquote:
Beste club van Rotterdamquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat Sparta is zo slecht heb je geen spits nodig
Nee hoor, vitesse is een schijtclub.quote:
van mij mag ajax altijd van iedereen verliezen zeker in de eredivisie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, vitesse is een schijtclub.
Ze worden toch kampioen, dus kunnen ze beter winnen tegenover eventuele concurrentenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
van mij mag ajax altijd van iedereen verliezen zeker in de eredivisie.
Jij ziet Vitesse als concurrent?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze worden toch kampioen, dus kunnen ze beter winnen tegenover eventuele concurrenten
Vitesse is meer een concurrent van Feyenoord dan Feyenoord van Ajax in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij ziet Vitesse als concurrent?
Zou me meer zorgen maken om AZ en Utrecht dan Vitesse.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vitesse is meer een concurrent van Feyenoord dan Feyenoord van Ajax in ieder geval
Gootsteenontstopper en velgenreiniger enzo lekker manquote:
de twee beste spelers zijn weg he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze worden toch kampioen, dus kunnen ze beter winnen tegenover eventuele concurrenten
Vond de suggestie van fok-it aannemelijker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gootsteenontstopper en velgenreiniger enzo lekker man
Die Martinez die ze hebben gekocht is wel een beest als je dat zo ziet dus verdediging gaat er niet echt ver op achteruit. Middenveld misschien alleen ietsjes. Maar die gaan gewoon met straatlengte kampioen wordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
de twee beste spelers zijn weg he.
al verwacht ik het ook wel hoor.
ben eerder van mening dat men psv overschat momenteel.
Je hoerenmoederquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond de suggestie van fok-it aannemelijker.
quote:
en dan doen ze drie paniekaankopen die alle drie tegenvallen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week raakt ajax Donny, Neres en Ziyech kwijt.
Ja, binnenkort weer dagje Efteling.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
een ware rollercoaster aan emoties
hele dag beetje in sprookjesbos chillenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, binnenkort weer dagje Efteling.
Dat is altijd wel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, binnenkort weer dagje Efteling.
Jep en je bent super aardig. Prima persoon om mee te chillen.quote:
LEZEN JULLIE DAT MENSENquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep en je bent super aardig. Prima persoon om mee te chillen.
Neejoh fuck het sprookjesbos.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
hele dag beetje in sprookjesbos chillen
Maar dat wisten we toch alquote:
Hoe wil je dat doen dan? Beetje op zo'n paddestoel rijden?quote:
Ja die waren wel erg good jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat ik die 2 kussens heb bewaard he.
Ja. Ik heb seks met de paddenstoelen in de Efteling.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:00 schreef dud0r het volgende:
Hoe wil je dat doen dan? Beetje op zo'n paddestoel rijden?
Geilquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. Ik heb seks met de paddenstoelen in de Efteling.
Ze komen allemaal achter me aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan zit je in de goede SC
En het was zo'n leuke sc met flippie, Fokkie, snobbels en totoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat weet ik verder niet, maar als je graag op mensen neerkijkt zit je hier wel goed
Flippie en Fokkie zijn wel leuk, die andere twee ken ik nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En het was zo'n leuke sc met flippie, Fokkie, snobbels en toto
ben ik niet goed genoegquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En het was zo'n leuke sc met flippie, Fokkie, snobbels en toto
Toto heeft 2 anussenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Flippie en Fokkie zijn wel leuk, die andere twee ken ik niet
Toto heeft vooral een hoop fantasiequote:
beetje apart geval jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto heeft vooral een hoop fantasie
okee mortaxxquote:
Lekker sexse tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik kijk neer op mensen die 'seks' met een 'x' schrijven
En volwassen vrouwen die spleetje zeggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat weet ik verder niet, maar als je graag op mensen neerkijkt zit je hier wel goed
Ik kijk neer op negersquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
Hoe staan de plantages erbij?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:35 schreef Solotovski het volgende:
Heb er zelf ook 2 in dienst niks mis mee
"in dienst" jajaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:35 schreef Solotovski het volgende:
Heb er zelf ook 2 in dienst niks mis mee
Mwah, dat is voor hun gewoon eerbiedig. Dat is wat andersquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Of die oude mensen die dan fluisteren
Hij heeft....
Zelfde als met de grote k toch, die zeggen dat misschien ook eerbiedig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, dat is voor hun gewoon eerbiedig. Dat is wat anders
KFC?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zelfde als met de grote k toch, die zeggen dat misschien ook eerbiedig.
zet hem nu ook maar aanquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En volwassen vrouwen die spleetje zeggen
vis een optie? XDquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed, verder met vis a vis.
Genoeg vrouwen die geen kut zeggen tochquote:
jonge niemand zegt dit toch serieusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die geen kut zeggen toch
Of voorbipsje,
of flamoesik sta niet bij de bakker
Of mensen die zeggen ja lekker stappen en sapje doen met de meidenquote:
quote:
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
je hebt ook homoseksuele mannen die 'kut' of 'kutje' tegen een kont zeggen
eh
Neuk me in mijn mannenkutje is een veelgebruikte uitspraak door Trolliequote:
fake newsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neuk me in mijn mannenkutje is een veelgebruikte uitspraak door Trollie
waar ontmoet je dit soort vrouwen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die geen kut zeggen toch
Of voorbipsje,
of flamoesik sta niet bij de bakker
Het is niet voor niks dat dit allemaal synoniemen zijn. Ze worden toch gebruikt door vrouwenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
waar ontmoet je dit soort vrouwen?
sws is het 'jongenskutje' dan, ben 22 broquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neuk me in mijn mannenkutje is een veelgebruikte uitspraak door Trollie
Ben jij 22 jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sws is het 'jongenskutje' dan, ben 22 bro
wanneer wordt dat veranderd in mannen danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sws is het 'jongenskutje' dan, ben 22 bro
ja sorry, heeft meer met mijn lichaamsbouw te maken danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wanneer wordt dat veranderd in mannen dan
quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://nl.aliexpress.com/item/32796924378.html
[ afbeelding ]
godtering___
Wat bedoel je hiermeequote:
Dafuqquote:
Wtf. Zin om dat wijf te stompenquote:
Is die 88 je geboortejaar of ben je sympathisant van ome adolfjequote:
HaHaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is die 88 je geboortejaar of ben je sympathisant van ome adolfje
Of haar gewichtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
je enige optie nu is de helpdesk bellen en die mensen uitschelden/bedreigen met de doodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:11 schreef Fok-it het volgende:
Oeps… Ziggo GO doet het niet. Je begrijpt: hier is het nu alle hens aan dek om het snel weer aan de gang te krijgen. Probeer je het straks nog een keer? Sorry hiervoor.
Poh ben ik blij dat ik vandaag niet hoef te werken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je enige optie nu is de helpdesk bellen en die mensen uitschelden/bedreigen met de dood
Mooie vent is datquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Slutsky is een beetje aan het schelden
Wat denk je dat ik nu aan het doen benquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je enige optie nu is de helpdesk bellen en die mensen uitschelden/bedreigen met de dood
Waren bewogen jaren hé, die jaren 80quote:
Was je erbij dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waren bewogen jaren hé, die jaren 80
Dat is geen vereiste natuurlijk. Je hoeft ook de oorlog niet meegemaakt te hebben om te zeggen dat er wat Joden deaud zijn gegaanquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen vereiste natuurlijk. Je hoeft ook de oorlog niet meegemaakt te hebben om te zeggen dat er wat Joden deaud zijn gegaan
quote:
Zijn daar joden bij dood gegaan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen vereiste natuurlijk. Je hoeft ook de oorlog niet meegemaakt te hebben om te zeggen dat er wat Joden deaud zijn gegaan
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.libtards btfoverwijder dit account.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.libtards btfo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wie is ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
voelde me cute, verwijder misschien later ^^
Hoeveel kg weeg je?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet af te zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb al vet lang niet gewogen maar denk 70 of 75
Daar kwam ik ook net achter jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
leuke reversed image maar hujar heeft de foto gemaakt, sukkel
De wattesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee natuurlijk niet
De holocaust erkennen![]()
Oke numoet ik oppassen
De holle kausquote:
Ben jij datquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
weet jij vast veel vanafquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
Is dat door een echte fotograaf gemaakt ja? Wat een zielloze foto
Goeie grap Haagsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
Willen jullie hier niet mee spotten wp z'n opa is overleden door de holocaust
Zo van een wachttoren afgekankerd
Moet hij wetenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
Willen jullie hier niet mee spotten wp z'n opa is overleden door de holocaust
Zo van een wachttoren afgekankerd
best mooie compositie hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nofi verder maar constateer dat gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |