Stoerrrrquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat mijn IQ hoger is dan die van jouw.
Ik heb het laten testen bij Mensa. Als je een pissing contest wil doen, maak je test daar, dan gaan we vergelijken. Je vergeet dat gedrag los staat van IQ. Vergeet ook niet dat ik ooit begonnen op vwo en gymnasium had kunnen doen als ik geen gedragsproblemen had. Je haalt dingen ernstig door elkaar heen.
Ik trek net een velletje van mijn lip af en nu bloedt het als een rund.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:32 schreef Amarantha het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen ofzo?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou doe eens aardig voor jezelf
Dat is toch niet leuk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik trek net een velletje van mijn lip af en nu bloedt het als een rund.
Hey WPquote:
als je bloed als een rund geef je dan ook melkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
hey Amaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk.
[..]
Hey WP
Vloeitje op plakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen sorry nodigquote:
Lekkere volle melk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
als je bloed als een rund geef je dan ook melk
daarom accuzuur gebruikenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Het druppelen van mijn ogen begint zeer eentonig te worden
Pijnlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan we dit ook ff tijdelijk sluiten alsof het een uit de hand geloopte dts is?
Ja nee dan ben ik 3.3k kwijtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daarom accuzuur gebruiken
dan hoef je ook minder te druppelen omdat het sterker spul is
moet het dan nog gepasteuriseerd worden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen sorry nodig
Zei dit voor jou, je moet jezelf niet zo tekort doen.
[..]
Lekkere volle melk.
Ik draag geen schadelijke bacteriën of ziekteverwekkers bij me.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
moet het dan nog gepasteuriseerd worden?
retwietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gaat wel prima hoor
moet eigenlijk naar de winkel maar heb geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |