quote:
Zijn daar joden bij dood gegaan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen vereiste natuurlijk. Je hoeft ook de oorlog niet meegemaakt te hebben om te zeggen dat er wat Joden deaud zijn gegaan
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen vereiste natuurlijk. Je hoeft ook de oorlog niet meegemaakt te hebben om te zeggen dat er wat Joden deaud zijn gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.libtards btfoverwijder dit account.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.libtards btfo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wie is ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
voelde me cute, verwijder misschien later ^^
Hoeveel kg weeg je?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet af te zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb al vet lang niet gewogen maar denk 70 of 75
Daar kwam ik ook net achter jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
leuke reversed image maar hujar heeft de foto gemaakt, sukkel
De wattesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee natuurlijk niet
De holocaust erkennen![]()
Oke numoet ik oppassen
De holle kausquote:
Ben jij datquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
weet jij vast veel vanafquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
Is dat door een echte fotograaf gemaakt ja? Wat een zielloze foto
Goeie grap Haagsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
Willen jullie hier niet mee spotten wp z'n opa is overleden door de holocaust
Zo van een wachttoren afgekankerd
Moet hij wetenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
Willen jullie hier niet mee spotten wp z'n opa is overleden door de holocaust
Zo van een wachttoren afgekankerd
best mooie compositie hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nofi verder maar constateer dat gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |