Brothers in arms of niksquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:22 schreef vosss het volgende:
You and your friend van Dire Straits staat nu op
Ze hebben de lijn naar beneden al gevonden.quote:
Van de FP. Quoted for truth dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:30 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ik vind het een beetje sneu voor de misgunners en haters
Hey ouwe schuinsmarcheerder; proficiat met de pole hequote:
Downforce circuits vallen buiten hun window van efficiente aerodynamica. Het is altijd een uitruil maar zij zitten op een punt dat veel downforce zetten enorm veel meer kost op de snelle stukken, de uitruil wordt hopeloos onevenredig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze hebben de lijn naar beneden al gevonden.No need to find something else.
![]()
Vind het gewoon echt zwaar kut, zeker nu Mercedes gaten laat vallen. Juist Ferrari zou het team moeten zijn die de kans zou moeten grijpen om gretig van deze gaten gebruik te maken.
Waaruit blijkt dat Renault een krachtigere motor is dan de Honda?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar, Renault heeft absoluut een meer krachtige motor. Qua betrouwbaarheid doet Honda het wel beter, maar ook dat komt vooral omdat ze zoveel onderdelen gebruiken dat ze niet zo lang mee hoeven te gaan.
De gridpenalties na de zomerstop gaan heel irritant worden voor de Honda-cultisten.
voor renault geldt dit nog meerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar, Renault heeft absoluut een meer krachtige motor. Qua betrouwbaarheid doet Honda het wel beter, maar ook dat komt vooral omdat ze zoveel onderdelen gebruiken dat ze niet zo lang mee hoeven te gaan.
De gridpenalties na de zomerstop gaan heel irritant worden voor de Honda-cultisten.
Renault is inderdaad top bezig. Het fabrieksteam loopt nog maar 3 punten achter op het budget team van Red Bullquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De reden dat Honda meer dan de toegestane 3 onderdelen dit seizoen gaat gebruiken, is niet vanwege een gebrek aan betrouwbaarheid, maar vanwege ontwikkelingen die nog steeds vanuit Japan komen. Het was allang van te voren bekend dat ze van plan waren om meer onderdelen te gaan inzetten. Daarom is Red Bull nu door de poule heen, niet omdat die onderdelen stuk gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:56 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid is trouwens ook overrated. Die Honda doet het zo slecht nog niet. Wat is er erg aan straks in Monza of Sochi een keertje achteraan starten en de race erna weer op het podium staan?
[ afbeelding ]
Gezien de wijze waarop met name Max zich naar voren kan knokken hoeft een motorstraf niet eens heel slecht uit te pakken. Door de voorsprong van de top 3 teams op de rest kan RBR wel naar een top 6 plek opklimmen tijdens de race. Schadebeperking en de races daarna meer punten meepakken door structureler in de top 3 te eindigen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
De reden dat Honda meer dan de toegestane 3 onderdelen dit seizoen gaat gebruiken, is niet vanwege een gebrek aan betrouwbaarheid, maar vanwege ontwikkelingen die nog steeds vanuit Japan komen. Het was allang van te voren bekend dat ze van plan waren om meer onderdelen te gaan inzetten. Daarom is Red Bull nu door de poule heen, niet omdat die onderdelen stuk gaan.
Goed dat je nu al bezig bent met eventueel negatieve reacties morgen...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:28 schreef vosss het volgende:
Maargoed, die kruipen morgen vast weer uit hun holen als Max P3 pakt of iets
Jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:41 schreef beantherio het volgende:
Het record van meeste overwinningen zonder ooit pole gehaald hebben nu niet meer kunnen pakken
Nergens uit. Ik zie vooral signalen dat het hele RBR pakket dichter bij Mercedes zit dan vorig jaar, zeker ook in kwalificatie. Dan is het in ieder geval een plausibele aanname dat Honda nu verder is dan Renault vorig jaar. Waar de Renault motor dit jaar staat ten opzichte van vorig jaar is lastiger in te schatten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Renault een krachtigere motor is dan de Honda?
Hij staat gedeeld 1ste toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Jammer inderdaad.
Maar dan wel de 100e coureur zijn die een pole pakt
Nou, een paar meer kan nog wel hoor.quote:
Alleen de betrouwbaarheid is nog beter bij de Merc, maar die lijkt wel al beter te zijn dan bij de Ferrari. En dan zou er straks op monza nog een stap gezet moeten worden met de motor. Ik denk dat de ze dan in de buurt van de merc zouden moeten zitten, maar Renault zijn ze wel voor bij lijkt mequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nergens uit. Ik zie vooral signalen dat het hele RBR pakket dichter bij Mercedes zit dan vorig jaar, zeker ook in kwalificatie. Dan is het in ieder geval een plausibele aanname dat Honda nu verder is dan Renault vorig jaar. Waar de Renault motor dit jaar staat ten opzichte van vorig jaar is lastiger in te schatten.
Renault zegt zelf dat ze nu 1000 pk hebben, dus dat chassis van ze is echt rukquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nergens uit. Ik zie vooral signalen dat het hele RBR pakket dichter bij Mercedes zit dan vorig jaar, zeker ook in kwalificatie. Dan is het in ieder geval een plausibele aanname dat Honda nu verder is dan Renault vorig jaar. Waar de Renault motor dit jaar staat ten opzichte van vorig jaar is lastiger in te schatten.
Money for Nothing introquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, een paar meer kan nog wel hoor.
Telegraph Road, Tunnel Of Love, Once Upon A Time In The West en Down To The Waterline kunnen ook
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat ze in Monza VTEC inzetten als geheim wapen!! Je hoorde het hier voor het eerst!!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:41 schreef Zorro het volgende:
Allemaal heel leuk, maar dit is ook wel een baan die bij Red Bull past. In Monza is het weer aansluiten bij Ferrari en Mercedes.
Die nootjesboer is toch maar goed op de hoogte he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat ze in Monza VTEC inzetten als geheim wapen!! Je hoorde het hier voor het eerst!!!
Natuurlijk. Maar ook de 3 voorafgaande races zat Max er goed bij. En er komen ook nog banen die de RB wel weer meer liggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:41 schreef Zorro het volgende:
Allemaal heel leuk, maar dit is ook wel een baan die bij Red Bull past. In Monza is het weer aansluiten bij Ferrari en Mercedes.
Dat dachten ze vorig jaar ook, maar toen viel het wel tegen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:41 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat het lastig is om de huidige resultaten enkel aan de Honda op te hangen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ferrari is zo traag in de bochten dat ze zelfs daar niet dominant zijn. Alleen als ze 350 km rechtdoor rijden houdt niemand ze bij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:41 schreef Zorro het volgende:
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die nootjesboer is toch maar goed op de hoogte he.
Meer PK's maar oogt even onbetrouwbaar als altijd, terwijl de Honda lekker lijkt te lopen. Ik bedoel hoeveel Honda's hebben we kaput zien gaan tijden de race en hoeveel Renaults. Alle Honda onderdelen zijn volgens mij uit voorzorg vervangen. En ik zie Japanners gewoon niet vergeten om een godvergeten bougie aan te draaien. Dat was toch wel een dieptepuntje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tenzij Gasly moeite heeft met het RBR chassis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig is om de huidige resultaten enkel aan de Honda op te hangen.
Als je kijkt hoe Gasly in deze auto presteert dan denk ik dat Max ten opzichte van vorig jaar zelf ook veel meer gegroeid is. Als het namelijk aan de Honda motor zou liggen dan zou Gasly namelijk ook voor de Ferrari’s en misschien zelfs de Mercs moeten kunnen kwalificeren. Het enige wat we er nu over kunnen zeggen is dat de Honda van nu betrouwbaarder is dan de Renault van nu.
Dat vond ik begin van seizoen ook, toen zag je Max ook nog behoorlijk zoeken. Maar inmiddels is een gat van bijna 9 tienden toch niet meer te verkopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tenzij Gasly moeite heeft met het RBR chassis.
Iets wat ik best aannemelijk vind.
Het is een feit dat Max de auto beter onder controle heeft dan Pierre. Maar Max heeft vooral ook zichzelf beter onder controle t.o.v. vorig jaar. Zolang allerlei variabelen een positieve trend laten zien is het lastig om de goede resultaten enkel op de Honda motor af te schuiven. Of in ieder geval om daar enige vorm van zekerheid aan op te hangen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit is het gewoon. Ik heb net een vergelijking tussen hem en Max gezien, en daaruit blijkt dat Gasly veel agressiever de bochten in gaat, terwijl de Red Bull juist meer naar overstuur neigt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel jaar gaat hij nodig hebben om zich aan te passen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is het gewoon. Ik heb net een vergelijking tussen hem en Max gezien, en daaruit blijkt dat Gasly veel agressiever de bochten in gaat, terwijl de Red Bull juist meer naar overstuur neigt.
RBR zal ook gewoonlijk openlijk toegeven dat de RBR om Max heen wordt gebouwd. Dit is het lot van 2e rijder bij RBR. Je kon het ook zien toen Ricciardo nog bij RBR reed. Het verschil met Max werd na iedere update groter en groter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is het gewoon. Ik heb net een vergelijking tussen hem en Max gezien, en daaruit blijkt dat Gasly veel agressiever de bochten in gaat, terwijl de Red Bull juist meer naar overstuur neigt.
Na de winter moet ie er bij zitten, nu is het lastig om die auto nog je kant op te krijgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoeveel jaar gaat hij nodig hebben om zich aan te passen?
Ze kunnen met de juiste input van Gasly ook gewoon voor hem de auto finetunen zonder dat dat invloed heeft op Max.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
RBR zal ook gewoonlijk openlijk toegeven dat de RBR om Max heen wordt gebouwd. Dit is het lot van 2e rijder bij RBR. Je kon het ook zien toen Ricciardo nog bij RBR reed. Het verschil met Max werd na iedere update groter en groter.
Toch vind ik het ook gewoon iets over zijn kwaliteit zeggen. Snap dat de ene auto je beter ligt dan de andere, maar hij komt gewoon niet dichterbij. Blijkbaar ook niet door zijn eigen setup meer naar zijn hand te zetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na de winter moet ie er bij zitten, nu is het lastig om die auto nog je kant op te krijgen.
Als de auto je niet ligt, dan ligt ie je niet. Gasly verliest echt niet op eens al zijn talent in een winter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch vind ik het ook gewoon iets over zijn kwaliteit zeggen. Snap dat de ene auto je beter ligt dan de andere, maar hij komt gewoon niet dichterbij. Blijkbaar ook niet door zijn eigen setup meer naar zijn hand te zetten.
Heb je een link naar een video waarbij de laps van Gasly en Verstappen naast elkaar lopen? Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is niet zo slecht als hij nu lijkt. Maar mijn punt blijft dat een topcoureur echt meer uit de auto haalt, ook als die auto hem in beginsel niet ligt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de auto je niet ligt, dan ligt ie je niet. Gasly verliest echt niet op eens al zijn talent in een winter.
Waaruit bleek dat Gasly talent had? De vergelijking met Hartley?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de auto je niet ligt, dan ligt ie je niet. Gasly verliest echt niet op eens al zijn talent in een winter.
Ho ho.. dan ken jij Speedway at Nazareth niet ! Schijnt ook een ode te zijn aan wijlen Dale Earnhardt Sr te zijn. De solo, bijna 50% van het nummer is erg gaaf opgebouwd, alsof dat de race isquote:
Vooruit, die ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ho ho.. dan ken jij Speedway at Nazareth niet !
stellen dat hij een toptalent is kun je ook niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar het was geen pannenkoek, zeker vorig jaar niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
stellen dat hij een toptalent is kun je ook niet.
Leuk gereden hoor vorig jaar in die STR, maar in feederseries oversteeg die niemand waar die tegen moest strijden en stak ie nooit met kop en schouders erboven uit.
https://streamable.com/7qwe9quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Heb je een link naar een video waarbij de laps van Gasly en Verstappen naast elkaar lopen? Ben wel benieuwd.
De auto van Gasly glijdt iets meer en dat kost hem in het begin van de ronde veel tijd. Daarnaast zie je dat Max het stuur veel eerder recht heeft dan Gasly. Is ook een kwestie van veel vertrouwenquote:
Gasly stuurt eerder in, krijgt overstuur en verliest tijd aan het corrigeren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De auto van Gasly glijdt iets meer en dat kost hem in het begin van de ronde veel tijd. Daarnaast zie je dat Max het stuur veel eerder recht heeft dan Gasly. Is ook een kwestie van veel vertrouwen
twitter:SkySportsF1 twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 19:46:25How close was that qualifying session?!😅Ant is at the SkyPad to take a look at just how close @Max33Verstappen and @ValtteriBottas's Q3 laps were! https://t.co/OImN5j2wcQ reageer retweet
“als een auto je niet ligt”, wat betekent dat nou weer ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
neuh, maar hij moet nog leren dat hij niet 102% moet geven. Zelfde wat Max meemaakte. Hoort bij het volwassen worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:17 schreef beantherio het volgende:
Is het moment al aangebroken dat het talent van Leclerc ter discussie gesteld gaat worden?
Hij heeft echt wel talent, alleen neemt hij gewoon TE veel risico. Dat was in het karten ook al zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:17 schreef beantherio het volgende:
Is het moment al aangebroken dat het talent van Leclerc ter discussie gesteld gaat worden?
Balans/gedrag van de auto in combinatie met de rijdersstijl? Denk aan over/onderstuurgevoeligheid, grip (mechanisch/aerodynamisch), gas/rem respons.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:01 schreef manny het volgende:
[..]
“als een auto je niet ligt”, wat betekent dat nou weer ?
Leclerc wil zich te graag bewijzen. Kan zo ineens anders zijn. Heeft hetzelfde "probleem" als Max had, bij een topteam lig je onder een vergrootglas. Dus als je een aantal races achter elkaar foutjes maakt, valt gelijk de hele wereld over je heen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:17 schreef beantherio het volgende:
Het blijft wel bizar om te zien op welke kleine marge de verschillen tegenwoordig worden gemaakt. Bijna 9 tienden in de kwalificatie is heel veel, maar als je de 2 ronden naast elkaar legt kun je ook niet plekken aanwijzen waarop Gasly echt grote fouten maakt. Het zijn allemaal echt kleine/gedetailleerde dingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De auto van Gasly glijdt iets meer en dat kost hem in het begin van de ronde veel tijd. Daarnaast zie je dat Max het stuur veel eerder recht heeft dan Gasly. Is ook een kwestie van veel vertrouwen
Bij lange na niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:17 schreef beantherio het volgende:
18 duizendsten kan je dus gewoon echt pissen zo'n klein afstandje is dat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Max versus Bottas:twitter:SkySportsF1 twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 19:46:25How close was that qualifying session?!😅Ant is at the SkyPad to take a look at just how close @:Max33Verstappen and @:ValtteriBottas's Q3 laps were! https://t.co/OImN5j2wcQ reageer retweet
Foutje in de corner exit heeft grote gevolgen voor rondetijd. Ik zie Gasly (zeker in het begin van zn ronde) veel stoeien met de auto. Veel correcties en dus tijdsverlies. Als je ziet hoe snel Max weer op het gas gaat, dan duidt dat op vertrouwen in de auto. Gasly mist dat denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het blijft wel bizar om te zien op welke kleine marge de verschillen tegenwoordig worden gemaakt. Bijna 9 tienden in de kwalificatie is heel veel, maar als je de 2 ronden naast elkaar legt kun je ook niet plekken aanwijzen waarop Gasly echt grote fouten maakt. Het zijn allemaal echt kleine/gedetailleerde dingen.
Dat is ruim een meter met 250km/hquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:27 schreef Red_85 het volgende:
Fucking vet Max!!
[..]
18 duizendsten kan je dus gewoon echt pissen zo'n klein afstandje is dat.
Remmen/snelheid in de bochten/schakelen/moment van volgas. Als je ergens een foutje maakt (of eigenlijk waar andere coureurs het beter doen) dan is een halve seconden in een bocht niks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het blijft wel bizar om te zien op welke kleine marge de verschillen tegenwoordig worden gemaakt. Bijna 9 tienden in de kwalificatie is heel veel, maar als je de 2 ronden naast elkaar legt kun je ook niet plekken aanwijzen waarop Gasly echt grote fouten maakt. Het zijn allemaal echt kleine/gedetailleerde dingen.
Veel te vroeg. Coureurs als Max, KVY en GRO waren ook zo onstuimig begonnen. Al maakt GRO er de laatste tijd weer een potje van. Het is een fase waar LEC doorheen moet. Grenzen opzoeken met de auto, zijn vertrouwen erin, hoe je je mentaal opstelt tijdens de race, omgaan met tegenslagen. Dat moet nog groeien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:17 schreef beantherio het volgende:
Het is alleen onzin dat iedereen elke rookie in 1 adem moet noemen met Max. Coureurs als Max komen er gewoon niet vaak voor. Maar ieder jaar worden er weer andere coureurs samen met Max genoemt die om de kampioenschappen zouden gaan strijden de komende jaren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel talent, alleen neemt hij gewoon TE veel risico. Dat was in het karten ook al zo.
Je zag het vorige race ook, hij komt een paar keer goed weg op de intermediates en denkt dan dat hij hetzelfde kan flikken op de softs. Exit gravel trap.
Morgen eerst de race maar eens afwachtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:36 schreef Breekfast het volgende:
Leclerc staat gewoon voor Vettel dus zo slecht is het nu ook weer niet. De auto is op dit circuit gewoon bagger.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:36 schreef Breekfast het volgende:
Leclerc staat gewoon voor Vettel dus zo slecht is het nu ook weer niet. De auto is op dit circuit gewoon bagger.
P4 en P5 op een halve seconde van pole bagger noemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:36 schreef Breekfast het volgende:
Hamilton heeft polequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Laat je ons weten hoe het afloopt?
Bij LEC anders niet tot nu toe...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Leclerc wil zich te graag bewijzen. Kan zo ineens anders zijn. Heeft hetzelfde "probleem" als Max had, bij een topteam lig je onder een vergrootglas. Dus als je een aantal races achter elkaar foutjes maakt, valt gelijk de hele wereld over je heen.
Omdat Leclerc to nu toe alleen zichzelf steeds heeft. Zodra hij andere mensen begint mee te nemen in de crashes zal de kritiek toenemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij LEC anders niet tot nu toe...
Dat maakt hem een soort Ricciardo. Veel sneller dan Vettel, maar gepaste afstand tot max/lewisquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:36 schreef Breekfast het volgende:
Samengevat: hoge boom, ergo: veel wind.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:40 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Omdat Leclerc to nu toe alleen zichzelf steeds heeft. Zodra hij andere mensen begint mee te nemen in de crashes zal de kritiek toenemen.
Al ben ik het wel eens dat de kritiek bij Max vele malen groter was/is. Maar daar zat ook meer omheen, om Max heen gebeurde altijd wat. Jongste rijder ooit de No! bij TR , De wissel ten kostte van Kvyat, de winst in Barcelona, de inhaalrace in Brazilie, het is gewoon niet saai om hem heen. Er is veel gespreksstof.
Daarbij deed Max in mijn optiek veel meer bijzonders bij TR dan Leclerc bij Sauber. Leclerc was snel, maar in theorie was dat de plek waar die wagen hoorde te eindigen en hij had nou niet de sterkste team maat. Verstappen daarentegen daar had je vaak zoiets van wtf doet die TR daar. Max nam het op tegen Sainz jr, dat is toch een mindere pannenkoek dan Ericsson.
Ik refereerde aan het resultaat van de kwalificatiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef Tijn het volgende:
Hoezo staat Leclerc voor Vettel?
[ afbeelding ]
Laten we morgen na de race maar even kijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik refereerde aan het resultaat van de kwalificatie
Dat is niet hoe ik het ervaar. Max was controversieel, spectaculair en geniaal en lijkt het pad geëffend te hebben voor zijn generatie coureurs. Kreeg zelfs een nwe regel op naam.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Samengevat: hoge boom, ergo: veel wind.
Eerder een centimeter of 10.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ruim een meter met 250km/h
Huh? Waarom is hij nou weer een kwalificatie wonder? Omdat hij een pole pakt met een auto die daar goed genoeg voor is wanneer Vettel het verneukt of niet eens mee kon doen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:08 schreef Jane het volgende:
Leclerc is heel snel over 1 rondje. Dat heeft hij nu al diverse keren laten zien. Een waar kwalificatiewonder.
Maar ik heb nog geen enkele race gezien waarin hij iets deed waarvan ik dacht "Wow!".
Zijn verdedigende werk tijdens de GP van Silverstone tegenover Max was heel aardig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:08 schreef Jane het volgende:
Leclerc is heel snel over 1 rondje. Dat heeft hij nu al diverse keren laten zien. Een waar kwalificatiewonder.
Maar ik heb nog geen enkele race gezien waarin hij iets deed waarvan ik dacht "Wow!".
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
1.25 meterWat is het verschil tussen 125 centimeter en 1.25 meter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde hé..maar pis het maar eensquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 125 centimeter en 1.25 meter?
Daar heb je een punt. Maar Jane bedoelt het m.i. vooral als contrast.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Huh? Waarom is hij nou weer een kwalificatie wonder? Omdat hij een pole pakt met een auto die daar goed genoeg voor is wanneer Vettel het verneukt of niet eens mee kon doen?
De meeteenheid 😋quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 125 centimeter en 1.25 meter?
Tegen de wind in pissen.. dat moet je altijd vermijden!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met wind mee geen probleem.
Wind tegen is een ander verhaal.
Had ook de pech in een eerdere race dat zijn motor het begaf. Was in Hockenheim ook prima bezig tot zijn crash.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zijn verdedigende werk tijdens de GP van Silverstone tegenover Max was heel aardig.
Bahrein was hij goed, in Hockenheim was hij niet goed. Waar hij er uiteindlijk crashde was hij al 2x eerder buiten de baan geraakt, en hij kon Max en de Mercs niet bij houden. Dat hij er toch nog goed voor stond was omdat hij 2x vol op geprofiteerd had van de VSC's en daardoor ook gratis een setje verse inters kon krijgen itt de top 3 waar hij nadat het best er af was ook gewoon weer weg zakte qua pace.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had ook de pech in een eerdere race dat zijn motor het begaf. Was in Hockenheim ook prima bezig tot zijn crash.
Hockenheim was natuurlijk een beetje een tombola met die rare omstandigheden, maar ik had niet het idee dat-ie daar nou echt met iets bijzonders bezig was, hoor. Hij verloor ten opzichte van Max behoorlijk wat tijd en had al vrij snel een gat van zo'n 10 seconden voor zich. Toen ging-ie naar binnen voor verse inters en was daar eventjes snel op, maar hij reed eigenlijk alleen het gat dicht dat-ie zelf daarvoor had gecreëerd. En vervolgens ging-ie naar slicks en reed-ie in de muur. Tsja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was in Hockenheim ook prima bezig tot zijn crash.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar Jane bedoelt het m.i. vooral als contrast.
Dit ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hockenheim was natuurlijk een beetje een tombola met die rare omstandigheden, maar ik had niet het idee dat-ie daar nou echt met iets bijzonders bezig was, hoor. Hij verloor ten opzichte van Max behoorlijk wat tijd en had al vrij snel een gat van zo'n 10 seconden voor zich. Toen ging-ie naar binnen voor verse inters en was daar even snel op, maar hij reed eigenlijk alleen het gat dicht dat-ie zelf daarvoor had gecreëerd. En vervolgens ging-ie naar slicks en reed-ie in de muur. Tsja.
Zou het dan toch meer dan "een gescheurde uitlaat" zijn geweest in Hockenheim? 🤔quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:27 schreef zoem het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar RIC rijdt morgen met een nieuwe motor.
Met duizend honderd miljoen miljard pk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:27 schreef zoem het volgende:
Logisch, want hij moest toch achteraan startenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:27 schreef zoem het volgende:
quote:Alan Permane, Sporting Director
“It was a tough qualifying. Nico got what he could from the car and there are certainly advantages from this starting position. Daniel’s P18 in qualifying is however a hard one to take. The track evolution is significant over a session, but waiting until the end leaves the door open for traffic. Daniel had time to back off, but was perhaps not aware of the extent of the situation. Given we are towards the back we will use the opportunity to change his PU and take penalties to avoid taking them at a race where there is perhaps more potential to make up ground. Nevertheless we will approach the race tomorrow looking for every opportunity to move up and leave with some points on the board.”
Bottas antwoord op de vraag hoeveel pk ze hebben dat de engineers dat niet weten, ze hebben gewoon geen idee. Nooit gemeten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:34 schreef THEFXR het volgende:
F1 2019 Hungarian GP - Post-Qualifying Press Conference
quote:Op zondag 4 augustus 2019 01:21 schreef Justevo het volgende:
[..]
Bottas antwoord op de vraag hoeveel pk ze hebben dat de engineers dat niet weten, ze hebben gewoon geen idee. Nooit gemeten.
Was een antwoord op de vraag of meer mededeling dat Renault claimt 1000pk te hebben.
"If they have 1000pk then they have a really bad car"
Dankuquote:Op zondag 4 augustus 2019 01:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op 11:35 in de persco, voor degene die het even zelf willen horen.
Tot nu toe wint hij met die kutstarts.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mooi dat de ban is gebroken voor Max. Alleen jammer dat hij morgen waarschijnlijk weer een kutstart heeft
"Where's the other Red Bull?" Lekkere sneer van Lewisquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 07:42 schreef mikieu het volgende:
Komt wel goed, Max heeft vanaf pole nog nooit een wedstrijd verloren.
Geloof er geen reet van dat ze dat niet wetenquote:Op zondag 4 augustus 2019 01:21 schreef Justevo het volgende:
[..]
Bottas antwoord op de vraag hoeveel pk ze hebben dat de engineers dat niet weten, ze hebben gewoon geen idee. Nooit gemeten.
Was een antwoord op de vraag of meer mededeling dat Renault claimt 1000pk te hebben.
Sounds like a leuk praatje omdat ze het geheim willen houden. Mercedes meet denk ik nog hoeveel koffie de pitcrew op de maandag na de race drinkt. Dus het aantal pk’s vast ook.quote:Op zondag 4 augustus 2019 01:21 schreef Justevo het volgende:
[..]
Denk meer dat ze willen aangeven dat paardenkracht sec niet zo rullevant is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 08:10 schreef manny het volgende:
[..]
Sounds like a leuk praatje omdat ze het geheim willen houden. Mercedes meet denk ik nog hoeveel koffie de pitcrew op de maandag na de race drinkt. Dus het aantal pk’s vast ook.
Uiteraard. Die motoren zijn echt niet zomaar zo snel, die worden op de bank afgesteld.quote:Op zondag 4 augustus 2019 08:10 schreef manny het volgende:
[..]
Sounds like a leuk praatje omdat ze het geheim willen houden. Mercedes meet denk ik nog hoeveel koffie de pitcrew op de maandag na de race drinkt. Dus het aantal pk’s vast ook.
Ow jij zit daar nu?quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:07 schreef Sjemmert het volgende:
Nyck de Vries net ontmoetHij zit in hetzelfde hotel als ons.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow jij zit daar nu?
Veel plezier vandaag
Vlug een bordje maken met een shoutout naar FOK!quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]![]()
Bedankt ! Gister was al top natuurlijk. Hopelijk straks nog de overwinning voor Max om het feestje compleet te maken.
We zitten in de laatste bocht.
Net samenvatting van die F2-race gekeken, maar het was niet erg spannend. De Vries begon op pole maar had niet zo'n goede T1, waardoor hij op P2 kwam. Vervolgens heel de race P1 en P2 geen veranderingen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:07 schreef Sjemmert het volgende:
Nyck de Vries net ontmoetHij zit in hetzelfde hotel als ons.
Het circuit?quote:
Dat viel toch wel mee afgaande op de manier hoe hij het zei? Het was eerder een constatering dat de Mercedessen met P2 en P3 wat meer mogelijkheden hebben samen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 07:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
"Where's the other Red Bull?" Lekkere sneer van Lewis
Die zullen toch niet alleen maar Red Bull moeten drinken hoop ik voor ze? Als dat mijn secundaire arbeidsvoorwaarden waren dan zou ik er voor bedanken. Goorlapperij is hetquote:
Lepelen ze een Renoot in de Mercedesauto dan komt het ding echt niet op plek 1 terecht. Dus het is wel belangrijk, maar dan wel in combinatie met het chassis.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk meer dat ze willen aangeven dat paardenkracht sec niet zo rullevant is.
Het zijn niet enkel de pk’s die de performance van je motor bepalen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lepelen ze een Renoot in de Mercedesauto dan komt het ding echt niet op plek 1 terecht. Dus het is wel belangrijk, maar dan wel in combinatie met het chassis.
Een goed drankje in een beker van RB. Zo zie je niet wat hij drinktquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Die zullen toch niet alleen maar Red Bull moeten drinken hoop ik voor ze? Als dat mijn secundaire arbeidsvoorwaarden waren dan zou ik er voor bedanken. Goorlapperij is het
Ik hoop het voor Max en Pierrequote:Op zondag 4 augustus 2019 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een goed drankje in een beker van RB. Zo zie je niet wat hij drinkt
Weet er genoeg van. In straatauto's merk je het goed welke motor in welk toerenbereik beter is, ook al zijn het aantal pk's gelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn niet enkel de pk’s die de performance van je motor bepalen.
af en toe een Rich Energy Lightning Volt voor wat afwisseling....quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Die zullen toch niet alleen maar Red Bull moeten drinken hoop ik voor ze? Als dat mijn secundaire arbeidsvoorwaarden waren dan zou ik er voor bedanken. Goorlapperij is het
Beetje druk er achter zettenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ruim een meter met 250km/h
wat was het ook al weer: horsepower sells cars, torque wins races...quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet er genoeg van. In straatauto's merk je het goed welke motor in welk toerenbereik beter is, ook al zijn het aantal pk's gelijk.
Daar zit gewoon water of een sportdrankje in dat kan niet andersquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
af en toe een Rich Energy Lightning Volt voor wat afwisseling....
sowieso sneeuwt Renault onder, McLaren heeft het beter voor elkaar dus dat zegt genoeg, dan kan je beter gewoon niets zeggen en hard aan het werk gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet er genoeg van. In straatauto's merk je het goed welke motor in welk toerenbereik beter is, ook al zijn het aantal pk's gelijk.
Snel opkopen! Collector's edition!quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
af en toe een Rich Energy Lightning Volt voor wat afwisseling....
Zoals genoemd is dat ook wat Max tijdens de persco gezegd heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso sneeuwt Renault onder, McLaren heeft het beter voor elkaar dus dat zegt genoeg, dan kan je beter gewoon niets zeggen en hard aan het werk gaan.
Snel kopen zegt ie danquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Snel opkopen! Collector's edition!
https://www.ibood.com/con(...)gy-drink-250-ml.html
Heb ze hier al staan. Smaakt naar generieke energydrink waarvan al het koolzuur is vervlogen. Wel een verbazingwekkend recente productiedatum (9 mei 2019), had verwacht dat die shit al tijden ergens in een pakhuis lag te verstoffen.quote:
Dacht dat ze het probleem inmiddels wel hadden gevonden, iets met mapping? Geen idee wat het betekent. Een software-probleem in ieder gevalquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:15 schreef mikieu het volgende:
Pff die start.. als je in frankrijk zag hoe de RB gewoon nog niet snel genoeg weg ging. Ik denk p3 na de start en een rete saaie race. Merc 1-2 max 3
Waren weinig problemen, de motor is gewoon nog niet zo sterk als de 4 er achter.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dacht dat ze het probleem inmiddels wel hadden gevonden, iets met mapping? Geen idee wat het betekent. Een software-probleem in ieder geval
Hamilton gaat ook helemaal stuk om dat antwoord van Max hahaquote:Op zondag 4 augustus 2019 01:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op 11:35 in de persco, voor degene die het even zelf willen horen.
Je ziet ze op de paddock ook wel eens met blikjes lopen waar ze wel eens een nipje van nemen. Maar die bidons bij trainingen en race zit gewoon isotoon water oid in.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:28 schreef manny het volgende:
[..]
wat was het ook al weer: horsepower sells cars, torque wins races...
zo zwart wit is het uiteraard niet....
ik heb trouwens ooit nog een blauwe maandag in een c10 truck gereden voor de “lol” (altijd stuk, niet leuk, kost geld). dat ding perste geloof ik 125 pk uit 5,7 liter, dat is dan weer het andere uiterste
Hm ik twijfelde ook, maar Bottas z'n reactie leek wel oprecht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 08:09 schreef opreis het volgende:
[..]
Geloof er geen reet van dat ze dat niet weten
Geloof er ook niks van. En dat het team het niet zou weten zoals bottas zegt lijkt me al helemaal complete kolderquote:Op zondag 4 augustus 2019 08:09 schreef opreis het volgende:
[..]
Geloof er geen reet van dat ze dat niet weten
Omdat ze dat soort dingen geheim houden voor Bottas.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:51 schreef Justevo het volgende:
[..]
Hm ik twijfelde ook, maar Bottas z'n reactie leek wel oprecht.
is ook niet zo belangrijk toch als je in de snelste auto zitquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:51 schreef Justevo het volgende:
[..]
Hm ik twijfelde ook, maar Bottas z'n reactie leek wel oprecht.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:55 schreef Tarado het volgende:
nu lees ik dat het Ocon of Bottas wordt voor dat 2e Merc zitje volgend jaar, niet dat ik Bottas zo'n geweldenaar vind maar is Ocon dat wel dan?
Neuh ook niet, maar je kunt maar zó lang iemands bitch blijven natuurlijk. Bottas zal nooit eerste rijder worden, maakt niet uit wie Lewis zijn stoeltje overneemt in de toekomst.quote:
Qua prestaties zijn ze tamelijk vergelijkbaar.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:55 schreef Tarado het volgende:
nu lees ik dat het Ocon of Bottas wordt voor dat 2e Merc zitje volgend jaar, niet dat ik Bottas zo'n geweldenaar vind maar is Ocon dat wel dan?
Ik denk dat Russel meer toekomst heeft bij Mercedes dus ze zullen het waarschijnlijk nog een jaar met Bottas doen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:58 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Qua prestaties zijn ze tamelijk vergelijkbaar.
Wel heeft Ocon een stuk meer ballen dan Bottas met inhalen en risico nemen. En is bijna 7 jaar jonger dan Bottas, dus gaat mogelijk ook een stuk langer mee en kan nog groeien als Mercedes alvast een beetje aan de toekomst wilt denken.
Al denk ik nog steeds dat hij volgend jaar voor Renault gaat rijden..
Als Ocon dit continu bij Lewis doetquote:
Bottas staat gewoon tweede in het kampioenschap. Geen enkele reden dus om hem te vervangen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:55 schreef Tarado het volgende:
Pff je zou bijna lid worden van de Olavfanclub.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zijn hier Olav Mol Bingo spelers?
[ afbeelding ]
Geen "vaart der volkeren"quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:AlbertFabrega twitterde op zondag 04-08-2019 om 12:25:23Cambio completo de unidad de potencia para Ricciardo. Saldrá ultimo. Entiendo q es misma especificación motor. Complete Power unit change for Ricciardo. He will depart the last. I understand is the same engine spec https://t.co/gNkSmI7WYT reageer retweet
Och, die zit er na een race gewoon zo bij:quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:30 schreef shiznuts het volgende:
Geweldige stap voor RIC. Die gast heeft echt visie met z'n switch naar Rennie.
Nee, maar marketingtechnish is het gunstiger dat de kwaliteit van de Mercedes afstraalt op Hamilton en niet andersom. Dus is het beter als er weer een middelmatige coureulr naast wordt gezet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:55 schreef Tarado het volgende:
Tja is toch wel een lastige situatie waarin hij zat. Tweede rijder bij RBR of eerste bij Renault. Kan mij oom voorstellen dat naast het geld, eerste rijder status het ook eens fijn is om eens voor een ander team te rijden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:30 schreef shiznuts het volgende:
Geweldige stap voor RIC. Die gast heeft echt visie met z'n switch naar Rennie.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze zullen van tijd tot tijd vast wel een echt blikje Red Bull drinken, maar zeker niet de hoeveelheid blikjes die ze in een weekend open moeten trekken voor PR momenten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Daar zit gewoon water of een sportdrankje in dat kan niet anders
Hopen dat Bottas dat wordt. Met Ocon voorzien ik problemen. Die zal lang niet altijd voor tweede viool willen spelen. Laat hem maar naar Renault gaan. Maar waar Hulk dan heen moet is een tweede.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:55 schreef Tarado het volgende:
ik verwacht er niet zo veel van of gaat het regenen?quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef Divje het volgende:
Dit wordt gewoon een heerlijke race. Markeer mijn woorden!
Weer een saaie optocht. Wat is de kans op regen deze race?quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef Divje het volgende:
Geen "ik durf hem wel aan"quote:
Praktisch 0quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat is de kans op regen deze race?
Frankrijk en Hongarije eruit gooien. Meer circuits als Silverstone en Hockenheim aub.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Weer een saaie optocht. Wat is de kans op regen deze race?
Jammerquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:51 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Praktisch 0
https://weather.com/nl-NL/weer/weekend/l/HUPE0719:1:HU
Vietnam gaat volgend jaar ook mega kut wordenquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Frankrijk en Hongarije eruit gooien. Meer circuits als Silverstone en Hockenheim aub.
Wel lekker loempia's eten daar.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Vietnam gaat volgend jaar ook mega kut worden(net als Zandvoort, al zal de kwalificatie daar iig nog vermakelijk zijn)
[ afbeelding ]
dat is voor de Jan Lammers figuren, die dan uit de VIP ruif kunnen vreten en het gewone volk wordt als pis behandelt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:
En dan komt volgend jaar Zandvoort erbij
Dat is ook een verschrikkelijk circuit heb ik mij laten vertellen. Spijtig hoor
Geen "Uithuilen en overnieuw beginnen" en ook geen "Afschminken! Melden met jas en tas bij de portier".quote:
Ik denk het, honten laten ook ruften, maar minder qua volume dan koeien.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zouden honden beter voor het milieu zijn dan koeien?
Maar honten vreten zelf ook weer vlees. Koeien doen het op grasquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk het, honten laten ook ruften, maar minder qua volume dan koeien.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Geen "Uithuilen en overnieuw beginnen" en ook geen "Afschminken! Melden met jas en tas bij de portier".
Als ze slim zijn dan lenen ze Ocon uit aan Renault op voorwaarde dat hij hoe dan ook terug komt zodra Lewis stopt. Hulkenberg kan dan volgend jaar zijn Nederlands opvijzelen naast Max.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hopen dat Bottas dat wordt. Met Ocon voorzien ik problemen. Die zal lang niet altijd voor tweede viool willen spelen. Laat hem maar naar Renault gaan. Maar waar Hulk dan heen moet is een tweede.
'Jaja... is water...'quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Monster doet bijvoorbeeld hetzelfde, die sponsoren bands bij grote concerten waar artiesten dan opzichtig uit staan te lurken tijdens een optreden. Daar staat zelfs gewoon de omschrijving "Tour Water" op het blik om het duidelijk te maken voor de bandleden.
[ afbeelding ]
Minder erg dan Hongarije iig.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:
En dan komt volgend jaar Zandvoort erbij
Dat is ook een verschrikkelijk circuit heb ik mij laten vertellen. Spijtig hoor
Ocon mag blij zijn als hij een stoeltje krijgt, een Mercedes stoeltje zou ik daarom ook wel overdreven vinden en waarom zou Red Bull Hulkenberg nemen, Renault heeft voor volgend ook nog een optie op hem meen ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ze slim zijn dan lenen ze Ocon uit aan Renault op voorwaarde dat hij hoe dan ook terug komt zodra Lewis stopt. Hulkenberg kan dan volgend jaar zijn Nederlands opvijzelen naast Max.
Bij Red Bull hebben ze Kvyay èn Gasly al te snel gebracht; die kunnen zo een fout niet nogmaals maken met een Albon. Gasly is sowieso exit als ze P3 worden in de constructeurs.
Geen "het is <insert datum en tijd>, <naam GP> en de lichten zijn UIT!quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets moet voor Sky ook wel te bedenken zijnquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:21 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Geen "het is <insert datum en tijd>, <naam GP> en de lichten zijn UIT!
Precies wat abiteboel niét doetquote:Op zondag 4 augustus 2019 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso sneeuwt Renault onder, McLaren heeft het beter voor elkaar dus dat zegt genoeg, dan kan je beter gewoon niets zeggen en hard aan het werk gaan.
Ik word helemaal krankzinnig van al dat azijngezeik en doemdenken, echt waar.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we dat eerst even afwachten, vooruitzichten zijn niet geweldig iig
Viesmadquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is voor de Jan Lammers figuren, die dan uit de VIP ruif kunnen vreten en het gewone volk wordt als pis behandelt.
Ik mis "Excusez", "undercut", "lift and coast" en "stokbrood".quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
"Overspeed" staat er ook niet inquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik mis "Excusez", "undercut", "lift and coast" en "stokbrood".
Nieuwe tactiek.quote:Op zondag 4 augustus 2019 04:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Tot nu toe wint hij met die kutstarts.
Hij heeft het niet meer zo op McLaren?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:37 schreef F1gamer het volgende:
Dus volgend jaar geen Great Crowd op Zandvoort volgens Lewis, want hij vindt de kleur oranje niks
Zo je ouwe team afvallen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft het niet meer zo op McLaren?
Wat een kut circuitquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Vietnam gaat volgend jaar ook mega kut worden(net als Zandvoort, al zal de kwalificatie daar iig nog vermakelijk zijn)
[ afbeelding ]
Die ze waarschijnlijk niet gaan lichten als ze Ocon (want Fransman) kunnen krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ocon mag blij zijn als hij een stoeltje krijgt, een Mercedes stoeltje zou ik daarom ook wel overdreven vinden en waarom zou Red Bull Hulkenberg nemen, Renault heeft voor volgend ook nog een optie op hem meen ik.
Deze ene keer mag het de meest saaie race worden in de geschiedenis van F1quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef Divje het volgende:
Neequote:Op zondag 4 augustus 2019 13:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Deze ene keer mag het de meest saaie race worden in de geschiedenis van F1
0 inhaalakties, 0 VSC. 0 crashes.
Hamilton crash zal ik toejuichen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Denk dat ze Max wel zullen willen halen tegen de tijd dat Lewis laat weten weg te willen gaan of te willen stoppen. Mercedes wil verder kunnen domineren in de F1 en daar past een dominante coureur als Max het beste bij.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ze slim zijn dan lenen ze Ocon uit aan Renault op voorwaarde dat hij hoe dan ook terug komt zodra Lewis stopt. Hulkenberg kan dan volgend jaar zijn Nederlands opvijzelen naast Max.
Bij Red Bull hebben ze Kvyay èn Gasly al te snel gebracht; die kunnen zo een fout niet nogmaals maken met een Albon. Gasly is sowieso exit als ze P3 worden in de constructeurs.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:56 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Nee![]()
Hoe graag ik Max ook zie winnen, liever hem ergens in de grindbak dan weer zo'n saaie baggerrace. Of Bottas.
Als Verstappen wint en Bottas buiten de punten valt, staat Max 2e in het WDC![]()
Dat is niet meer echt livequote:
Damn jij bent wakker :dquote:
Een echte fan dusquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
En heeft gisteren niet eens gekeken
en dan datquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij wordt geintroduceerd bij een echte sportquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:05 schreef vosss het volgende:
Ik dacht dat ik F1 aan het kijken was. Wat doet die voetbalcharlatan daar????
Ze denken blijkbaar dat de kijkers ook een "fan" willen zien. Dan nog liever iemand als Bart Chabot die de F1 al ongeveer zijn hele leven volgt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:03 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Een echte fan dus
Wanneer gaat ziggie nou eens fatsoenlijke gasten uitnodigen![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wordt geintroduceerd bij een echte sport
Ze hebben het over een auto ofzo?quote:
Beter dan Shelley Sterkquote:
Mweh, ik heb tamelijk lage standaarden, maar fappen op Guus gaat zelfs mij te ver. Dan liever Shelly.quote:
Shelley heeft anders wel 2 pluspunten die Hiddink niet heeftquote:
Qua F1-kennis is Guus zeker geen verbetering. Evenmin op diverse andere punten.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:11 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Mweh, ik heb tamelijk lage standaarden, maar fappen op Guus gaat zelfs mij te ver. Dan liever Shelly.
Want je verliest standaard plaatsen vanaf polequote:
Dat. Èn Frits van Eerd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:12 schreef wdn het volgende:
Nee dit is een dag dat je elke voormalige f1 coureur uitnodigt.
Gewoon allemaal in de studio
Dan liever Amber van de NOS als ook die 2 pluspunten wil hebben en die heeft meer verstand van zakenquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Shelley heeft anders wel 2 pluspunten die Hiddink niet heeft
Met een Honda wel ben ik bangquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Want je verliest standaard plaatsen vanaf pole
Nee maar als je op pole plek 1 houdt is het normaal wat je doet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Want je verliest standaard plaatsen vanaf pole
Zou keihard gevenquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan liever Amber van de NOS als ook die 2 pluspunten wil hebben en die heeft meer verstand van zaken
Dit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:13 schreef Martinello het volgende:
Gelukkig zit Tung erbij. Die heeft kennis van zaken en gedraagt zich niet als een idioot.
Ik mis nog steeds PR-Godquote:
Of die muts van Dumpert.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan liever Amber van de NOS als ook die 2 pluspunten wil hebben en die heeft meer verstand van zaken
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
John van lottumgodquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
James Wadequote:Op zondag 4 augustus 2019 14:15 schreef vosss het volgende:
Die Seidl lijkt op die depressieve darter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |