abonnement Unibet Coolblue
pi_188251539
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

[ afbeelding ]
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

[ afbeelding ]
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:02:31 #2
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188251761
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Vooral een gevalletje van attack the messenger. De inhoud van het rapport staat immers niet ter discussie. Daar proberen ze dus nu afleiding voor te creeren door Mueller aan te vallen op zijn fysieke gesteldheid. Erg doorzichtig.
Misschien nog maar eens lezen, liefst op de site zelf dan kun je namelijk ook de linkjes volgen. Het gaat eigenlijk niet eens zozeer over Mueller, het is vooral een kritiek op de media en de staat van journalisme in de VS in het algemeen.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:21:01 #3
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188252045
Vlak voor het zomerreces schijnt Mitch McConnell nog even een stoot conservatieve rechters benoemd te hebben, wat de score inmiddels op ruim over de honderd brengt en het ziet er ook niet naar uit dat het hierbij blijft.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:36:01 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_188252310
Met twee vrouwelijke GOP House vertegenwoordigers en Will Hurd als enige resterende zwarte House vertegenwoordiger nu opgestapt, zijn er nog maar 13 vrouwelijke GOP reps, en is 89% van de GOP een witte man.

Gaat lekker. Het is bijna alsof niemand anders racistisch met ze wil zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:38:39 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_188252364
Dit was overigens ik toen ik vanochtend mijn DEGIRO app opende.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188252483
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:36 schreef speknek het volgende:
Met twee vrouwelijke GOP House vertegenwoordigers en Will Hurd als enige resterende zwarte House vertegenwoordiger nu opgestapt, zijn er nog maar 13 vrouwelijke GOP reps, en is 89% van de GOP een witte man.

Gaat lekker. Het is bijna alsof niemand anders racistisch met ze wil zijn.
Lijkt mij ook een weinig toekomstbestendige koers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188252510
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:36 schreef speknek het volgende:
Met twee vrouwelijke GOP House vertegenwoordigers en Will Hurd als enige resterende zwarte House vertegenwoordiger nu opgestapt, zijn er nog maar 13 vrouwelijke GOP reps, en is 89% van de GOP een witte man.

Gaat lekker. Het is bijna alsof niemand anders racistisch met ze wil zijn.
Wat zijn de leeftijdsgroepen momenteel? Zijn het ook oude witte mannen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:48:02 #8
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188252528
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:36 schreef speknek het volgende:
Met twee vrouwelijke GOP House vertegenwoordigers en Will Hurd als enige resterende zwarte House vertegenwoordiger nu opgestapt, zijn er nog maar 13 vrouwelijke GOP reps, en is 89% van de GOP een witte man.

Gaat lekker. Het is bijna alsof niemand anders racistisch met ze wil zijn.
Ook opvallend, tegen de verwachting in heeft Trump zich gisteren tijdens z'n rally in Cincinnati ingehouden en heeft dit keer ook geen namen meer genoemd. Zullen ze door beginnen te krijgen dat die race-bait strategy toch niet zo goed werkt?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:48:56 #9
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188252533
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lijkt mij ook een weinig toekomstbestendige koers.
Wel als je al die niet-blanken terugstuurt waar ze vandaan komen, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_188252542
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:48 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ook opvallend, tegen de verwachting in heeft Trump zich gisteren tijdens z'n rally in Cincinnati ingehouden en heeft dit keer ook geen namen meer genoemd. Zullen ze door beginnen te krijgen dat die race-bait strategy toch niet zo goed werkt?
Ik heb niet de indruk dat Trump zich lang aan een hem opgelegde strategie kan blijven houden, tenzij ze een goede mnemonische truc verzinnen om hem on-topic te houden, zoals The Wall.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:53:47 #11
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188252599
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat Trump zich lang aan een hem opgelegde strategie kan blijven houden, tenzij ze een goede mnemonische truc verzinnen om hem on-topic te houden, zoals The Wall.
We gaan het zien, misschien vanmiddag al als er vast wel even tijd voor een persmomentje is. Of gaat hij dit weekend niet naar Mar a Lago?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:06:25 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188252768
kylegriffin1 twitterde op donderdag 01-08-2019 om 23:30:19 Q: Mueller said last week that Russia is interfering in U.S. elections right now. Did you raise that with Vladimir Putin?Trump: "You don't really believe this. Do you believe this?"Q: Did you raise it with Putin during your call yesterday?Trump: "We didn't talk about that." https://t.co/Hi82kYHRCP reageer retweet
Wat een landverrader.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188253532
China reageert op Trump's dreigement met nieuwe tarieven:
quote:
China’s foreign ministry pushed back against President Donald Trump’s latest tariff threat on Friday, reportedly saying the world’s largest economy should give up its illusions, shoulder some responsibility and come back to the right track on resolving the trade war.

China’s spokesperson at the foreign ministry, Hua Chunying, said at a daily press briefing that Beijing would have to take countermeasures if the U.S. was committed to putting more tariffs on Chinese goods, Reuters reported.

She added that while China did not want a trade war with the U.S., it was not afraid of fighting one.

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188253836
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:05 schreef Kijkertje het volgende:
China reageert op Trump's dreigement met nieuwe tarieven:
[..]

Nogmaals, het is vrij stupide om een handelsoorlog uit te vechten met een autocratie die op geen enkele wijze verantwoording aflegt aan de eigen inwoners.

Als je China aan wil pakken, dan moet je de krachten bundelen met andere economische machtsblokken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:34:13 #15
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188253911
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, het is vrij stupide om een handelsoorlog uit te vechten met een autocratie die op geen enkele wijze verantwoording aflegt aan de eigen inwoners.

Als je China aan wil pakken, dan moet je de krachten bundelen met andere economische machtsblokken.
Is het in feite al te laat voor. Veel landen zijn al jaren geleden met China in zee gegaan, en durven, of kunnen, nu nauwelijks tegen China in te gaan. China zegt dat gewoon, oja jullie haven daar, die de helft van jullie export doorlaat, die is van ons he weet je nog?

edit, en veel van de landen, waaronder de EU, india en japan, dreigen ook telkens heffingen van de VS te krijgen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:57:59 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188254206
vermontgmg twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 15:16:05 Wow, every day @RepRatcliffe’s resume looks worse. We already knew he misstated that he didn’t “arrest 300 aliens in a single day.” Turns out only 45 charged and two of those were actually US citizens! https://t.co/kfo5L6qsqb reageer retweet
Gaat het niet worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:11:17 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188254410
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:02 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Misschien nog maar eens lezen, liefst op de site zelf dan kun je namelijk ook de linkjes volgen. Het gaat eigenlijk niet eens zozeer over Mueller, het is vooral een kritiek op de media en de staat van journalisme in de VS in het algemeen.
Journalistiek noemen we dat in NL :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:01:48 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188255172
Hij legt het effe uit.

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 17:05:32 Kim Jong Un and North Korea tested 3 short range missiles over the last number of days. These missiles tests are not a violation of our signed Singapore agreement, nor was there discussion of short range missiles when we shook hands. There may be a United Nations violation, but.. reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 17:05:32 .....Chairman Kim does not want to disappoint me with a violation of trust, there is far too much for North Korea to gain - the potential as a Country, under Kim Jong Un’s leadership, is unlimited. Also, there is far too much to lose. I may be wrong, but I believe that...... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 17:05:34 ....Chariman Kim has a great and beautiful vision for his country, and only the United States, with me as President, can make that vision come true. He will do the right thing because he is far too smart not to, and he does not want to disappoint his friend, President Trump! reageer retweet
Leuke smoes, slappeling.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188255557
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 13:58:42 Really bad news! The Baltimore house of Elijah Cummings was robbed. Too bad! reageer retweet
Niet netjes van Trump.
pi_188255606
Het is bijna een prestatie, telkens wanneer je denkt dat het niet sneuer kan weet 'ie er weer iets triesters uit te persen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:35:04 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188255637
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:27 schreef Klepper272 het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 13:58:42 Really bad news! The Baltimore house of Elijah Cummings was robbed. Too bad! reageer retweet
Niet netjes van Trump.
Hij denkt dat mensen het nog steeds niet erg zouden vinden als hij iemand op 5th Avenue dood zou schieten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188255681
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:53 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

We gaan het zien, misschien vanmiddag al als er vast wel even tijd voor een persmomentje is. Of gaat hij dit weekend niet naar Mar a Lago?
Telt Twitter ook mee?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188255829
Ik moet zeggen dat ik heel blij was toen Trump verkozen was boven Clinton, maar inmiddels hoop ik toch ook wel dat hij zo snel mogelijk weg is.

Die man is niet alleen zeer vreemd, ik ben ook gewoon bang dat hij een soort van dementerend is, een andere verklaring is er niet te vinden voor het feit dat hij met de dag dieper zakt. Hij slaat nu nog veel meer wartaal uit dan in het begin van zijn termijn.

En ik vind het best erg dat de Republikeinen hem zo de hand boven het hoofd houden, al snap ik dat ze gezien het electoraat weinig keus hebben. Misschien hopen ze stiekem allemaal wel dat Trump binnenkort iets doet waardoor hij zijn electoraat verliest (of dat zijn gezondheid een volgende termijn niet toe staat), want de serieuze Republikeinen moeten toch ook balen van hem.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:50:41 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_188255867
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:01 schreef Ulx het volgende:

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 17:05:34 ....Chariman Kim has a great and beautiful vision for his country, and only the United States, with me as President, can make that vision come true. He will do the right thing because he is far too smart not to, and he does not want to disappoint his friend, President Trump! reageer retweet
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188255950
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:48 schreef Hanca het volgende:
Ik moet zeggen dat ik heel blij was toen Trump verkozen was boven Clinton, maar inmiddels hoop ik toch ook wel dat hij zo snel mogelijk weg is.

Die man is niet alleen zeer vreemd, ik ben ook gewoon bang dat hij een soort van dementerend is, een andere verklaring is er niet te vinden voor het feit dat hij met de dag dieper zakt. Hij slaat nu nog veel meer wartaal uit dan in het begin van zijn termijn.

En ik vind het best erg dat de Republikeinen hem zo de hand boven het hoofd houden, al snap ik dat ze gezien het electoraat weinig keus hebben. Misschien hopen ze stiekem allemaal wel dat Trump binnenkort iets doet waardoor hij zijn electoraat verliest (of dat zijn gezondheid een volgende termijn niet toe staat), want de serieuze Republikeinen moeten toch ook balen van hem.
Ik denk nog steeds dat het een uit de hand gelopen weddenschap is en dat alles wat hij nu doet is omdat hij geen tweede termijn wil maar te narcistisch is om de schuld bij zichzelf te leggen. Zelfs dement kun je je niet zo gedragen dat moet bij zijn volle verstand zijn.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188256237
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:55 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat het een uit de hand gelopen weddenschap is en dat alles wat hij nu doet is omdat hij geen tweede termijn wil maar te narcistisch is om de schuld bij zichzelf te leggen. Zelfs dement kun je je niet zo gedragen dat moet bij zijn volle verstand zijn.

Sommige mensen denken dat deze "grappenmakerij" de trigger voor Trump was om te gaan voor het presidentschap. Was niet zo verstandig van Obama om deze man groter te maken dan dat hij was, negeren was beter geweest.
Uiteindelijk is het gewoon Obama's fout ;)
pi_188256640
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:50 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk. Ergens is het ook gewoon hilarisch.

In 2016 had The Onion zoiets kunnen verzinnen en hadden we met z'n gelachen om de absurditeit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:52:45 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188256676
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:50 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Linkse kuthippie Ben Shapiro is door Trump's heerlijke getroll getrigger...oh wacht effe....


benshapiro twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 18:08:01 Absolute stupid garbage. Kim's vision involves murdering his relatives with WMD in public places and creating massive gulags for dissenters while keeping millions in misery. https://t.co/qdi4KAqSQa reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188256723
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:13 schreef Klepper272 het volgende:

[..]


Sommige mensen denken dat deze "grappenmakerij" de trigger voor Trump was om te gaan voor het presidentschap. Was niet zo verstandig van Obama om deze man groter te maken dan dat hij was, negeren was beter geweest.
Uiteindelijk is het gewoon Obama's fout ;)
Het was wel buitengewoon grappig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188257150
Via de WaPo:

quote:
But in this arena, among the believers, the future was rosy. Over an hour into his speech, the president declared that he would end the AIDS epidemic “shortly” and cure childhood cancer “very shortly.” There was moderate applause. The crowd was thinning; it had been a long day. But then, seconds later, he mentioned “the right to keep and bear arms.” Thunder. Rafter-shaking cheers. Standing. Screaming.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:24:30 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_188257183
Kun je je voorstellen hoe nucleair Fox News geworden was als een Democrat zichzelf als vriendje van Kim Jong Un positioneerde en dat hij de glorieuze visie van de massamoordende dictator vol ondersteunde? Kan je je niet voorstellen. Was een dag later afgezet met artikel 25.

Voor Trump is het vrijdag.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:55 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat het een uit de hand gelopen weddenschap is en dat alles wat hij nu doet is omdat hij geen tweede termijn wil maar te narcistisch is om de schuld bij zichzelf te leggen. Zelfs dement kun je je niet zo gedragen dat moet bij zijn volle verstand zijn.
Koekoek, je komt niet zoveel in dit topic zeker of wel? Trump heeft ongeveer 12 criminele rechtzaken klaarliggen als hij president af is. Maar zolang hij president is en overal lakeien als Barr om zich heen kan positioneren is hij diplomatiek onschendbaar. Het helpt ook dat het een grote egotrip voor zijn narcisme is, en aangezien er vermoedelijk niets waar is van dat hij miljardair zou zijn, kun je maar beter daadwerkelijk president zijn. Hij spendeert zijn dagen met Twitteren, golfen, en belangrijk doen met maffiabazen, eigenlijk hetzelfde als dat hij altijd deed, maar dan met meer aanzien en minder angst voor de politie. Die wil echt niet over anderhalf jaar ineens weer met de sores van de echte wereld te maken krijgen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:32:31 #32
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188257310
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 20:06:34 Our great Republican Congressman John Ratcliffe is being treated very unfairly by the LameStream Media. Rather than going through months of slander and libel, I explained to John how miserable it would be for him and his family to deal with these people.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 20:06:34 ....John has therefore decided to stay in Congress where he has done such an outstanding job representing the people of Texas, and our Country. I will be announcing my nomination for DNI shortly. reageer retweet
De zoveelste miskleun van Trump. Hij zou er goed aan doen om eens wat beter te vetten voor hij iemand voordraagt.
pi_188257453
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 19:41:30 A$AP Rocky released from prison and on his way home to the United States from Sweden. It was a Rocky Week, get home ASAP A$AP! reageer retweet
Komt echt op voor zijn volk :) hate him or love him. Hij flikt het wel.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:44:20 #34
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188257519
tedlieu twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 20:16:29 Hey @realDonaldTrump: Can you please do some due diligence before impulsively putting someone up for nomination (eg John Ratcliffe) and then making them withdraw? Your current process, if you even have one, shows you are incompetent and unnecessarily hurts the person you put up. https://t.co/Cl0cC7yUSA reageer retweet
Inderdaad. Dit is gewoon slecht van Trump. Geklungel. Gepruts. En Trump maar janken over degenen die wèl even de moeite nemen wat dingen te controleren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:46:01 #35
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188257550
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:41 schreef KingRoland het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 19:41:30 A$AP Rocky released from prison and on his way home to the United States from Sweden. It was a Rocky Week, get home ASAP A$AP! reageer retweet
Komt echt op voor zijn volk :) hate him or love him. Hij flikt het wel.
Waarom denk je dat Trump hiervoor gezorgd heeft?
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:46:35 #36
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188257563
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:41 schreef KingRoland het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 19:41:30 A$AP Rocky released from prison and on his way home to the United States from Sweden. It was a Rocky Week, get home ASAP A$AP! reageer retweet
Komt echt op voor zijn volk :) hate him or love him. Hij flikt het wel.
Wie in Zweden was er onder de indruk van Trumps tweets dan? De premier vertelde hem op te rotten.

Ik denk dat de rechter/OM wat getuigen heeft gehoord en vervolgens geen reden tot vervolging zag.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:48:23 #37
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188257590
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:41 schreef KingRoland het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 19:41:30 A$AP Rocky released from prison and on his way home to the United States from Sweden. It was a Rocky Week, get home ASAP A$AP! reageer retweet
Komt echt op voor zijn volk :) hate him or love him. Hij flikt het wel.
Behalve als je een 'angry Democrat' bent, dan is het liegen en beledigen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_188257616
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wie in Zweden was er onder de indruk van Trumps tweets dan? De premier vertelde hem op te rotten.

Ik denk dat de rechter/OM wat getuigen heeft gehoord en vervolgens geen reden tot vervolging zag.
die premier kan moeilijk zeggen dat hij naar trump gaat luisteren
pi_188257631
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:48 schreef Montov het volgende:

[..]

Behalve als je een 'angry Democrat' bent, dan is het liegen en beledigen.
jep. flikt hij iets goeds dan is het opeens "dat kwam niet door hem' en als er iets negatief gebeurd dan is het allemaal de schuld van trump. dit topic in een nutshell.
pi_188257647
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:

[..]

jep. flikt hij iets goeds dan is het opeens "dat kwam niet door hem' en als er iets negatief gebeurd dan is het allemaal de schuld van trump. dit topic in een nutshell.
Wat voor 'goeds' flikt hij dan precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:52:48 #41
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188257652
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:

[..]

jep. flikt hij iets goeds dan is het opeens "dat kwam niet door hem' en als er iets negatief gebeurd dan is het allemaal de schuld van trump. dit topic in een nutshell.
Het lijkt me persoonlijk sterk dat ze in Zweden de rechtsstaat opzij zetten vanwege wat tweets. Daar kun je anders over denken, maar laat maar zien dan.
pi_188257687
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het lijkt me persoonlijk sterk dat ze in Zweden de rechtsstaat opzij zetten vanwege wat tweets. Daar kun je anders over denken, maar laat maar zien dan.
Zweden staat niet echt bekend als een soort van land dat geen fuck geeft om anderen. Sterker nog ze doen totaal het omgekeerde, dus ook om de mening van trump. Los gezien van de premier die een open deur reactie geeft om wat positieve zieltjes te winnen.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:57:30 #43
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188257718
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Zweden staat niet echt bekend als een soort van land dat geen fuck geeft om anderen.
Het staat ook niet echt bekend als een of andere bananenrepubliek.

quote:
Sterker nog ze doen totaal het omgekeerde, dus ook om de mening van trump. Los gezien van de premier die een open deur reactie geeft om wat positieve zieltjes te winnen.
Dat ze dit doen om de mening van Trump zit alleen maar in jouw hoofd. Kom eens met wat bewijs voor die stelling.
pi_188257737
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Zweden staat niet echt bekend als een soort van land dat geen fuck geeft om anderen. Sterker nog ze doen totaal het omgekeerde, dus ook om de mening van trump. Los gezien van de premier die een open deur reactie geeft om wat positieve zieltjes te winnen.
Toon deze bullshit maar aan dan. Zweden laat een rappert vrij vanwege wat twietjes. Toon maar aan. Zo niet, I call bullshit.

En het was de voormalige Zweedse premier btw.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:14:30 #45
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188257924
Benieuwd wat Zweden in ruil krijgt.

:P
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188257974
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:14 schreef Ulx het volgende:
Benieuwd wat Zweden in ruil krijgt.

:P
ik ook :) maar dat zal trump alleen weten vrees ik makker.
pi_188257976
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Toon deze bullshit maar aan dan. Zweden laat een rappert vrij vanwege wat twietjes. Toon maar aan. Zo niet, I call bullshit.

En het was de voormalige Zweedse premier btw.
nog erger.
pi_188258105
Maar... wat heeft hij dan geflikt?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:26:35 #49
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188258126
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:25 schreef OMG het volgende:
Maar... wat heeft hij dan geflikt?
Helemaal niets, A$AP Rocky is vrijgelaten in afwachting van de uitspraak die op 14 augustus is.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:30:47 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188258211
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:17 schreef KingRoland het volgende:

[..]

ik ook :) maar dat zal trump alleen weten vrees ik makker.
En de Zweden natuurlijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:32:15 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188258240
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:26 schreef Tweek het volgende:

[..]

Helemaal niets, A$AP Rocky is vrijgelaten in afwachting van de uitspraak die op 14 augustus is.
Ik denk dat de reden een facebookbericht van mijn nichtje was.
Het zou zo maar kunnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:34:33 #52
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188258278
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 19:55:05 Democratic Sens. Sheldon Whitehouse and Chris Coons have sent a letter to FBI Director Chris Wray asking the FBI to detail its handling of the investigation into sexual assault allegations against Brett Kavanaugh, raising concerns that the department failed to follow up on leads. https://t.co/SRfaFBGKaf reageer retweet
Benieuwd. Ik had dit eerder verwacht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:35:57 #53
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188258298
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:

[..]

jep. flikt hij iets goeds dan is het opeens "dat kwam niet door hem' en als er iets negatief gebeurd dan is het allemaal de schuld van trump. dit topic in een nutshell.
Volgende keer gewoon mijn bericht lezen zodat je niet een willekeurige reactie geeft? Of wilde je op iemand anders reageren?
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:37:18 #54
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188258322
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk dat de reden een facebookbericht van mijn nichtje was.
Het zou zo maar kunnen.
Is jouw nichtje beroemd geworden door een sekstape? Dan is het mogelijk.
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:50:28 #55
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188258486
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:37 schreef Montov het volgende:

[..]

Is jouw nichtje beroemd geworden door een sekstape? Dan is het mogelijk.
Daar is ze te jong voor denk ik. En daarbij kent ze Epstein niet. Dus de kans lijkt me klein.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:23:33 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188258932
Ondertussen....


NatashaBertrand twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 21:13:22 .@RepAdamSchiff: “Sue Gordon is superbly qualified to serve as Acting Director of National Intelligence - and indeed, the plain language of the law requires that she be elevated to that role once Dan Coats steps down." https://t.co/itIU1qoZRl reageer retweet
Okay. Goed argument. De wet schrijft het voor.

KenDilanianNBC twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 20:31:22 Two sources tell me the WH is seeking to bypass Sue Gordon and name a different acting DNI. reageer retweet
Ach ja. Wetboek schmetboek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188259986
Trump laat tegenwoordig het doorlichten van zijn kandidaten voor hogere functies over aan de pers. Dat is goedkoper zegt hij.

Yamiche twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 21:50:30 My Q to Pres Trump: What does this withdrawal by Ratcliffe say about the White House vetting process? This is at least the 2nd time someone you announced as a leader of an agency has to withdraw.Trump’s answer: The press does the vetting for me and it’s much cheaper that way. reageer retweet


8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 00:00:26 #58
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188260372
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 23:35 schreef Kijkertje het volgende:
Trump laat tegenwoordig het doorlichten van zijn kandidaten voor hogere functies over aan de pers. Dat is goedkoper zegt hij.

Yamiche twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 21:50:30 My Q to Pres Trump: What does this withdrawal by Ratcliffe say about the White House vetting process? This is at least the 2nd time someone you announced as a leader of an agency has to withdraw.Trump’s answer: The press does the vetting for me and it’s much cheaper that way. reageer retweet
[ afbeelding ]

8)7
De pers heeft Trump zelf ook gevet en daar kwam niet bepaald een goede score uit.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 00:04:26 #59
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188260426
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 23:35 schreef Kijkertje het volgende:
Trump laat tegenwoordig het doorlichten van zijn kandidaten voor hogere functies over aan de pers. Dat is goedkoper zegt hij.

Yamiche twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 21:50:30 My Q to Pres Trump: What does this withdrawal by Ratcliffe say about the White House vetting process? This is at least the 2nd time someone you announced as a leader of an agency has to withdraw.Trump’s answer: The press does the vetting for me and it’s much cheaper that way. reageer retweet
[ afbeelding ]

8)7
Dat zou een goed antwoord kunnen zijn als hij niet ook de pers "Lamestream" media noemt in de tweet waar hij aankondigt dat Ratcliffe zich terug trekt.
pi_188261120
Ik plaats deze toch nog even. Het is toch te gek voor woorden dat deze (zoals nu gebleken is leugenachtige) Ratcliffe met zijn stuitende monoloog richting Mueller zodanig de aandacht trok van POTUS dat hij door hem genomineerd werd voor zo'n hoge post als Director of National Intelligence.


Ongelooflijk dat zo'n idioot niet op de één of andere manier verantwoording moet afleggen? Iets voor de House Ethics Committee misschien? Oh wacht... daar zit hij zelf in :')

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 01:57:57 #61
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188261220
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 01:34 schreef Kijkertje het volgende:
Ik plaats deze toch nog even. Het is toch te gek voor woorden dat deze (zoals nu gebleken is leugenachtige) Ratcliffe met zijn stuitende monoloog richting Mueller zodanig de aandacht trok van POTUS dat hij door hem genomineerd werd voor zo'n hoge post als Director of National Intelligence.


Ongelooflijk dat zo'n idioot niet op de één of andere manier verantwoording moet afleggen? Iets voor de House Ethics Committee misschien? Oh wacht... daar zit hij zelf in :')

[ afbeelding ]
Ah het was die lul die het had over de socialisten aan de andere kant. Hij zou waarschijnlijke lopen janken als hij voor nationalist werd uitgemaakt. Een term die Trump graag aan zich koppelt.

En aangezien hij de leider van de partij is en iedereen achter hem staat, kunnen we simpel weg zeggen dat de republikeinse partij een witte nationalistische partij is.
pi_188261495
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 01:57 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ah het was die lul die het had over de socialisten aan de andere kant. Hij zou waarschijnlijke lopen janken als hij voor nationalist werd uitgemaakt. Een term die Trump graag aan zich koppelt.

En aangezien hij de leider van de partij is en iedereen achter hem staat, kunnen we simpel weg zeggen dat de republikeinse partij een witte nationalistische partij is.
Yups die lul was het. Aanhanger van de theorie dat de Democraten het hele Rusland-onderzoek 'bedacht' hebben om Trump dwars te zitten. Het was één lange sollicitatie monoloog speciaal voor POTUS met een warme aanbeveling van Nunes die de baan al afgeslagen had omdat hij liever CIA Director wil worden in 2020 :X
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188261721
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 02:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Yups die lul was het. Aanhanger van de theorie dat de Democraten het hele Rusland-onderzoek 'bedacht' hebben om Trump dwars te zitten. Het was één lange sollicitatie monoloog speciaal voor POTUS met een warme aanbeveling van Nunes die de baan al afgeslagen had omdat hij liever CIA Director wil worden in 2020 :X
Wat ik na al die tijd nog steeds niet snap is dat het allemaal geen domme mensen zijn, ze hebben misschien meer kansen gehad dan anderen. Maar er moet toch een moment zijn dat ze thuis zitten over de situatie nadenken en dan tegen zichzelf zeggen waar ik nu mee bezig ben is zo fout.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188261747
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 05:11 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wat ik na al die tijd nog steeds niet snap is dat het allemaal geen domme mensen zijn, ze hebben misschien meer kansen gehad dan anderen. Maar er moet toch een moment zijn dat ze thuis zitten over de situatie nadenken en dan tegen zichzelf zeggen waar ik nu mee bezig ben is zo fout.
Tja het kan allerlei oorzaken hebben waarom mensen iets geloven (of zeggen iets te geloven) en ongetwijfeld zullen er mensen tussen zitten die zich idd af en toe afvragen waar ze mee bezig zijn.
Het hoeft ook niets met intelligentie te maken te hebben maar echt goedgelovige mensen zijn doorgaans niet erg nozel.

En zeg nou zelf, de meest briljante geesten kunnen in een God geloven, kijk maar naar Newton en Darwin bv. Het heeft eik allemaal te maken met de aanleg van je brein icm omgevingsinvloeden. Onderzoek heeft ook uitgewezen dat 'conservatieve' brein anders functioneert dan het 'progressieve' brein. Daar heb ik wel eens wat artikelen over gepost maar dat was een beetje off topic :@
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188262038
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 05:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Tja het kan allerlei oorzaken hebben waarom mensen iets geloven (of zeggen iets te geloven) en ongetwijfeld zullen er mensen tussen zitten die zich idd af en toe afvragen waar ze mee bezig zijn.
Het hoeft ook niets met intelligentie te maken te hebben maar echt goedgelovige mensen zijn doorgaans niet erg nozel.

En zeg nou zelf, de meest briljante geesten kunnen in een God geloven, kijk maar naar Newton en Darwin bv. Het heeft eik allemaal te maken met de aanleg van je brein icm omgevingsinvloeden. Onderzoek heeft ook uitgewezen dat 'conservatieve' brein anders functioneert dan het 'progressieve' brein. Daar heb ik wel eens wat artikelen over gepost maar dat was een beetje off topic :@
Je mag van mij best in god geloven of conservatief zijn daar is niet mis mee. Maar als je dan vervolgens ter ore komt dat kinderen in kooien gestopt worden en de president op zijn zachts gezegd niet helemaal fris is ga je toch zoeken wat er van waar is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188262103
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:34 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 19:55:05 Democratic Sens. Sheldon Whitehouse and Chris Coons have sent a letter to FBI Director Chris Wray asking the FBI to detail its handling of the investigation into sexual assault allegations against Brett Kavanaugh, raising concerns that the department failed to follow up on leads. https://t.co/SRfaFBGKaf reageer retweet
Benieuwd. Ik had dit eerder verwacht.
Tweets zijn prima maar ik unfollow Kyle Griffin op youtube. Een beschouwing op wat iemand net al heeft beschouwd vind ik loze opvulling en goedkope journalistiek.
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 08:52:31 #67
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188262235
Shareblue twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 07:24:00 Sen. Susan Collins (R-ME) complained that Trump's racist outbursts are cutting into coverage of her Senate speeches.https://t.co/hpc5QhitAp reageer retweet
Als dat de reden is om kwaad te worden over Trump's racisme ben je echt ziek in je hoofd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188262367
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 05:11 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wat ik na al die tijd nog steeds niet snap is dat het allemaal geen domme mensen zijn, ze hebben misschien meer kansen gehad dan anderen. Maar er moet toch een moment zijn dat ze thuis zitten over de situatie nadenken en dan tegen zichzelf zeggen waar ik nu mee bezig ben is zo fout.
Dat is grotendeels de reden dat ik vól verbazing, en machteloosheid de soap en de acteurs beschouw.
En als zijzelf het niet doorhebben, dan zijn er toch de echtgenoten, de (volwassen) kinderen, de aides met wie zij dagelijks overleg hebben!
Ook Pete Buttigieg wist dat goed te verwoorden bij de laatste debatavond.

Oók de hypocrisie van R’s stelt hij aan de kaak!
pi_188262428
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat is grotendeels de reden dat ik vól verbazing, en machteloosheid de soap en de acteurs beschouw.
En als zijzelf het niet doorhebben, dan zijn er toch de echtgenoten, de (volwassen) kinderen, de aides met wie zij dagelijks overleg hebben!
Ook Pete Buttigieg wist dat goed te verwoorden bij de laatste debatavond.
De man van Kelly Ann Conway doet dat al. Maar dit is inderdaad wat ik bedoel. Sommige zijn nog jong en over 6 jaar staat Trump niet zo mooi op je cv
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 09:12:39 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188262448
atrupar twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 22:23:24 Trump admits media vets for him: "When I give a name, I give it out to the press, & you vet for me...the vetting process for the WH is very good... we save a lot of money that way. But in the case of [Ratcliffe], I really believe he was being treated very harshly & very unfairly" https://t.co/wsouuLgzgd reageer retweet
Man oh man. Weigeren je werk te doen. Het dan zogenaamd wegens kostenbesparingen hebben uitbesteed aan de pers. En dan zeuren als die even het CV van je yes-man gaan bekijken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188262478
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:10 schreef vipergts het volgende:

[..]

De man van Kelly Ann Conway doet dat al. Maar dit is inderdaad wat ik bedoel. Sommige zijn nog jong en over 6 jaar staat Trump niet zo mooi op je cv
En onlangs zijn weer 100 hele witte interns gearriveerd voor een half jaartje of zo, zag ze op de foto met Pence.
Dát kan ik mij nog voorstellen als (werk) ervaring, daarna kom je toch weer in de échte wereld?
En zouden die lui niet kletsen?
Plus wat ik mij wat afvraag hoe hoog en hard het coke en drank gebruik en omzet is in het Witte Huis.

Voor mij zijn de kwade genius achter trump, het genie Stephen Miller en Kennypop Jared Kushner.
( ja, ik doe nu hetzelfde als trump: vieze namen geven aan functionarissen.
Ik herken het als machteloosheid, uit onbegrip voor het handelen.

Conway is hard en goed bezig.
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:53:33 #72
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188264497
DONALD TRUMP'S APPROVAL RATING IS LOWER THAN ALL FOUR MEMBERS OF THE SQUAD

quote:
U.S. President Donald Trump has a lower approval rating than all four of The Squad, a group of progressive, Democratic congresswomen of color he told to "go back" to their ancestral homelands in a tweet, according to a new The Economist/YouGov poll.

Trump's net approval rating, excluding don't knows, was -11. By comparison, The Squad—which includes Reps. Alexandria Ocasio-Cortez, Ilhan Omar, Rashida Tlaib, and Ayanna Pressley—who also all had negative approval ratings, were significantly better.

New York's Ocasio-Cortez's was -3, Minnesota's Omar was -6, Michigan's Tlaib was -3, and Massachusetts' Pressley was -3. The four women had larger "don't know" answers than Trump, who has far greater name recognition among the wider American public.(...)


D'r zal wel een riedel ragetweets aankomen. Ik kan me niet voorstellen dat Trump het leuk gaat vinden minder geliefd te zijn dan kromzwaardzwaaiende jihadbruiden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188264662
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:53 schreef Ulx het volgende:
DONALD TRUMP'S APPROVAL RATING IS LOWER THAN ALL FOUR MEMBERS OF THE SQUAD
[..]

D'r zal wel een riedel ragetweets aankomen. Ik kan me niet voorstellen dat Trump het leuk gaat vinden minder geliefd te zijn dan kromzwaardzwaaiende jihadbruiden.
Dat is ook wel een onzin vergelijking. Bij die dames is de "don't know" tussen de 27 en 51%.
Dat betekent dat je absolute net favorability sowieso een stuk minder bandbreedte kent. Als je relatieve net favorabilities zou berekenen, dan komen de cijfers aardig overeen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:26:19 #74
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_188265566
Volgens de NYT is Pietje Hoekstra kandidaat als DNI. Heel Nederland zou dit toejuichen _O_.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:36:14 #75
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188265675
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is ook wel een onzin vergelijking. Bij die dames is de "don't know" tussen de 27 en 51%.
Dat betekent dat je absolute net favorability sowieso een stuk minder bandbreedte kent. Als je relatieve net favorabilities zou berekenen, dan komen de cijfers aardig overeen.
Ik denk dat Trump dat niet gaat uitleggen aan de deplorables.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188266002
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 14:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump dat niet gaat uitleggen aan de deplorables.
Ik snap niet zo goed waarom dit topic moet worden verziekt met kleutergedrag. De vergelijking slaat als een lul op een drumstel. We hoeven ons hier niet te verlagen tot het niveau Trump.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188267079
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 08:20 schreef vipergts het volgende:

[..]

Je mag van mij best in god geloven of conservatief zijn daar is niet mis mee. Maar als je dan vervolgens ter ore komt dat kinderen in kooien gestopt worden en de president op zijn zachts gezegd niet helemaal fris is ga je toch zoeken wat er van waar is.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat sommige mensen er blijkbaar tegenstrijdige opvattingen op na kunnen houden.

Darwin: de evolutieleer verkondigen en toch geloven dat er een God bestaat die jou geschapen heeft.
Een Republikein: tegen kindermishandeling zijn en toch accepteren dat er kinderen in kooien gestopt worden.

Het vergt wel wat hersengymnastiek om dat met elkaar te rijmen maar daar is ons brein blijkbaar heel goed toe in staat.

Ik hoorde bij een rally een paar dagen geleden een Trump-aanhanger dat nog verdedigen met het bekende argument dat je eerst je eigen kind moet kunnen onderhouden voor je aan andermans kinderen begint. Anderen (zoals Hannity bv) schuiven de verantwoordelijk gewoon af op de Democraten.

Zo zijn er allerlei manieren om er moreel onderuit te komen.

En POTUS mag dan een idioot zijn, het levert nog steeds voldoende op om hem in het zadel te houden:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:06:10 #78
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188270981
Nunes' campagne is weer in een rechtzaak tegen mensen uit zijn district gestart.

This is the farmer Devin Nunes’ campaign is suing.

Koren op de molen van zijn uitdager uiteraard.

PhilArballo2020 twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 19:57:34 I’d say it’s surprising, but it’s not. Nunes has sued more of his constituents than he has held town halls... I guess this is what years in DC will do, makes you think you’re above criticism, & can simply sue voters in your district who disagree with you. https://t.co/LvA1hziHL6 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:43:12 #79
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188271681
jaketapper twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 23:08:49 I asked a senior national security official about POTUS’s comments to a journalist, when she asked if he spoke with Putin about Russian election interference, "Oh you don't really believe this. Do you believe this? Ok, fine. We didn't talk about it.” 1/ reageer retweet
jaketapper twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 23:08:50 2/ The senior national security official on those comments: “Everyone at this point ignores what the president says and just does their job. The American people should take some measure of confidence in that.” reageer retweet
Holy shit. Die tweede tweet. Ik weet niet of je hier blij mee moet zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:48:28 #80
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188271773
En een active shooter in El Paso. Betoland.

EPPOLICE twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 19:03:40 Active Shooter in area of Hawkins and Gateway East. Scene is still active avoid the area. RG limited information. reageer retweet
VaughnHillyard twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 20:36:09 .@BetoORourke in Las Vegas amid El Paso shooting --> "I’m thinking of El Paso, and I’m hoping you’re thinking of El Paso as well....any illusion that we have that progress is inevitable…shattered in moments like these. It’s upon every single one of us." reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188272687
Really bad news! Active shooter in El Paso! Too bad!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 21:54:00 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188272942
jimsciutto twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 21:36:44 New: At least 22 people have been injured in a shooting in El Paso. reageer retweet
Niet goed.

Drie mensen opgepakt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:02:23 #83
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188273117
Rita_Katz twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 21:55:38 BREAKING: Alleged manifesto of shooter in #ElPaso #Texas, who left 15-20 causalities, states his attack was a response to “ #Hispanic invasion of Texas” and cites #Christchurch shooter Brenton Tarrant as is inspiration. No confirmation yet https://t.co/pK3KKEWzBM reageer retweet
En het is een Trump supporter.
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:03:59 #84
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188273151
Oh man....

Bleedin' Kansas all over again.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:20:06 #85
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188273470
Amy_Siskind twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 21:37:20 As many as 20 are dead. 21-year-old man is in custody. We cannot lose our capacity to be shocked and care about this issue. Demand more from our politicians.https://t.co/lTB8ATeeYf reageer retweet
Wat een slachtpartij.


NBCPolitics twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 22:14:19 Beto O’Rourke has cancelled his scheduled presidential campaign events in Nevada and California and will immediately return home following the mass shooting in El Paso, campaign says. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:23:29 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188273555
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 21:41 schreef OMG het volgende:
Really bad news! Active shooter in El Paso! Too bad!
Bijna:

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 22:10:43 Terrible shootings in ElPaso, Texas. Reports are very bad, many killed. Working with State and Local authorities, and Law Enforcement. Spoke to Governor to pledge total support of Federal Government. God be with you all! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:25:27 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_188273599
Weer een rechtsextremist huh. Lone wolf zeker. Thoughts and prayers.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:28:08 #88
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188273660
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef speknek het volgende:
Weer een rechtsextremist huh. Lone wolf zeker. Thoughts and prayers.
En in Texas nog wel. Waar iedereen zo trots is op 2A. Zodat ze zich kunnen verdedigen als het moet.

't Was weer te zien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:36:21 #89
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188273868
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 22:24:37 Fight hard tonight Colby. You are a real Champ! #MAGA https://t.co/dj3JlWQu7i reageer retweet
Hup, tijd om over te gaan naar de orde van de dag.
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:39:54 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188273974
Dat zullen ze in Texas niet waarderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:50:05 #91
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188274209
Als manifesto waar is:

"Ik haat Latino's, ze moeten dood. Ik wilde dit al voor dat Trump president werd. Ik zeg dit omdat hij anders de schuld krijgt. Media zal mij vast een white supremacist noemen maar de media is fake"
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188274251
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 22:36 schreef Tweek het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 22:24:37 Fight hard tonight Colby. You are a real Champ! #MAGA https://t.co/dj3JlWQu7i reageer retweet
Hup, tijd om over te gaan naar de orde van de dag.
UFC is nu bezig en Colby is een Trump supporter. De zonen van Trump zijn ook in Newark, NJ.



Obama ging liever naar een Jay-Z concert, ieder zijn ding.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:54:33 #93
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188274299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 22:51 schreef Nober het volgende:

[..]

UFC is nu bezig en Colby is een Trump supporter. De zonen van Trump zijn ook in Newark, NJ.

[ afbeelding ]

Obama ging liever naar een Jay-Z concert, ieder zijn ding.
Misschien is timing het verschil...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188274322
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 22:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Misschien is timing het verschil...
Ik neem aan dat Nober nu met een tweet komt waarin Barry zei "Kut van al die doden, succes met je optreden, Jay-Z!"
pi_188274327
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 22:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Misschien is timing het verschil...
Normaal is de UFC ook wat later op de dag maar omdat dit evenement is verplaatst van Rusland naar Newark en ESPN dit tijdslot had gereserveerd konden ze dat niet meer veranderen.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:56:41 #96
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188274347
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 22:55 schreef Nober het volgende:

[..]

Normaal is de UFC ook wat later op de dag maar omdat dit evenement is verplaatst van Rusland naar Newark en ESPN dit tijdslot had gereserveerd konden ze dat niet meer veranderen.
Konden ze het twitterbericht niet veranderen wegens een tijdslot?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188274776
"Yo, El Paso, I'm really sad for you, I'ma let you finish, but Colby is a real champ! A real champ!"
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:54:42 #98
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188275307
Een kind van 4 maanden bij de slachtoffers.

Waarom had die dan ook geen wapen om zich te verdedigen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188275531
Ik begrijp dat in Texas iedereen openlijk een wapen mag dragen? Dus dan loop je de kans dat als je je wapen vast trekt om je te verdedigen je zelf geraakt kan worden door iemand die dat ook doet en denkt dat je de dader bent en vice versa?

Lekkere situatie dan :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188275666
Tenminste 19 doden en 40 gewonden

Update persco: 20 doden en 26 gewonden

[ Bericht 52% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2019 01:46:58 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188275687
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 23:19 schreef OMG het volgende:
"Yo, El Paso, I'm really sad for you, I'ma let you finish, but Colby is a real champ! A real champ!"
Indeed.



Wel jammer van dat rood.
pi_188276205


''“Fact check by Washington Post” lmao the irony is totally lost on these self absorbed twats''

_O-
pi_188276293
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 02:13 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]

''“Fact check by Washington Post” lmao the irony is totally lost on these self absorbed twats''

_O-
Het zal wel aan mij liggen maar wat is er ironisch aan het factchecken van Kamala Harris :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188276309
quote:
5s.gif Op zondag 4 augustus 2019 02:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen maar wat is er ironisch aan het factchecken van Kamala Harris :?
De WP staat niet bepaald bekend als een neutrale toeschouwer.
pi_188276315
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2019 03:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De WP staat niet bepaald bekend als een neutrale toeschouwer.
De WP is centrum-links georienteerd maar 'factual reporting' is 'high'

Dus nogmaals wat is er ironisch aan? Ze krijgt ook 2 Pinocchio's daar? Dat is niet bepaald positief voor haar?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188276355
En dan ook gewoon geen antwoord meer geven. De ironie! :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188276364
realDonaldTrump twitterde op zondag 04-08-2019 om 03:29:07 Today’s shooting in El Paso, Texas was not only tragic, it was an act of cowardice. I know that I stand with everyone in this Country to condemn today’s hateful act. There are no reasons or excuses that will ever justify killing innocent people.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 04-08-2019 om 03:29:07 ....Melania and I send our heartfelt thoughts and prayers to the great people of Texas. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188276376
ShimonPro twitterde op zondag 04-08-2019 om 01:41:30 Police are investigating the El Paso shooting as a possible hate crime, police chief. There is a nexus to hate the chief said. reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brianstelter twitterde op zondag 04-08-2019 om 02:26:08 Law enforcement officials believe the shooting suspect wrote an anti-immigrant "manifesto" before the attack. The document is "filled with white nationalist and racist hatred towards immigrants and Hispanics," CNN's @murphy and @artemischats report. reageer retweet
Acyn twitterde op zondag 04-08-2019 om 00:40:41 "There is a body count associated with this website" @oneunderscore__ commenting on 8chan https://t.co/s4jf11QRLy reageer retweet
Samengevat: de dader is een 21-jarige blanke man met een postgeschiedenis op 8chan waar hij een 'manifesto' heeft achter gelaten. Tijdens de persco wilden ze zijn naam niet vrijgeven (op internet wel genoemd) en hij heeft zich overgegeven aan de politie.

ShimonPro twitterde op zondag 04-08-2019 om 03:20:01 Saturday's shooting in El Paso is at least the third atrocity this year where a suspect has posted to 8chan in advance of an attack. reageer retweet
Blijkbaar is hij er speciaal voor van Dallas naar het beruchte grensplaatsje El Paso gereden om daar de 'invaders' neer te maaien :')

[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2019 04:59:53 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 4 augustus 2019 @ 05:17:03 #109
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188276394
Ex-FBI official zegt waar het op staat:

Trump is ‘radicalizing’ young people to commit terrorism like a radical Islamic Mullah

quote:
President Donald Trump is similar to a radical Islamic Mullah in radicalizing impressional youth, a former assistant director of the FBI explained on MSNBC on Saturday.

Anchor Ali Velshi interviewed Frank Figliuzzi following the mass shooting at an El Paso Walmart that left 20 people dead and another 26 wounded.

“As details emerge, this manifesto, this screed, whatever you want to call it, you’re going to be increasingly be convinced that today’s shooting was an act of terrorism,” Figliuzzi said.

“I say that because of the similarities between what we’ve seen with Islamic violent extremism and online radicalization and what we’re seeing now in this hate-filled movement in the United States,” he explained.

“We have a hate problem, Yes, we have a gun problem. Yes, we have a violence problem, but we have a developing hate problem and it is race-based and if as soon as they confirm that this posting is indeed the shooter’s posting, well, we should feel free to call what it it is and that is terrorism,” he continued.

He then explained how Trump was not unlike a radical cleric.

“Let’s understand something, this administration that we’re in needs to come out and intervene. What do I mean by that? If you’re on the Islamic extremism side, you’ve got that cleric radicalizing that young person online. He’s the father figure, giving the license, he’s facilitating and enabling. What we need is the similar figure — the president — to come out and say, once this is confirmed, ‘I stand for something other than hate, I rebuke all the hatred going on here.’ Until we see the person do that, that’s giving the license, we’ll continue to have this hate problem,” Figliuzzi said.

“About half the FBI’s terrorism cases right now, as we speak, are actually this stuff, the domestic stuff,” he added. “That is extremely disturbing.”
https://www.rawstory.com/(...)lah-ex-fbi-official/

Ondertussen is Senator Ted Cruz driftig aan het bidden, samen met Heidi:

SenTedCruz twitterde op zondag 04-08-2019 om 01:00:48 My heart is with everyone in El Paso struck by this unspeakable evil. Heidi & I are praying for the victims & their families & are grateful for the first responders, local authorities & law enforcement working tirelessly to bring the perpetrator of this depraved act to justice. reageer retweet
Deze user denkt er het zijne van:
usethe25th twitterde op zondag 04-08-2019 om 01:13:21 @SenTedCruz Your resolution targeting Antifa is looking particularly stupid today. It's the white nationalists, enabled by your rhetoric and legislative inaction, who are killing us.... Shame on you. reageer retweet


[ Bericht 15% gewijzigd door kladderadatsch op 04-08-2019 05:32:28 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188276410
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 4 augustus 2019 @ 06:12:22 #111
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188276416
Edit, schijnt niet juist te zijn.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188276419
POTUS doet zijn veroordelende tweet nog een keer in de herhaling maar vooralsnog geen woord over de achtergrond van de dader als extreem rechtse white supremacist.

Reminder:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 21:55:15 Consideration is being given to declaring ANTIFA, the gutless Radical Left Wack Jobs who go around hitting (only non-fighters) people over the heads with baseball bats, a major Organization of Terror (along with MS-13 & others). Would make it easier for police to do their job! reageer retweet
Edit: oh ik zie nu dat het correctie was. Geen komma achter Texas staat ook een beetje raar idd. _O-



[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2019 06:56:41 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 4 augustus 2019 @ 07:37:24 #113
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188276482
Terrorisme door white supremacists of mexicanenhaters heet nu officieel “an act of cowardice”?

You are either with us or with the cowardists!

[ Bericht 6% gewijzigd door Ringo op 04-08-2019 08:17:42 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 07:56:54 #114
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188276520
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2019 07:37 schreef Ringo het volgende:
Terrorisme door white supremacists of mexicanenhaters heet nu officieel “an act of cowardism”?

You are either with us or with the cowardists!
Het is nog niet een terrorisme.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 08:09:28 #115
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188276575
Maar dit geeft de burger weer moed.

krystalball twitterde op zondag 04-08-2019 om 03:48:50 Listen as a crowd of Kentuckians drowns out @senatemajldr with chants of “Moscow Mitch” today at Fancy Farm. Cc @KyDems https://t.co/Ds5jSJOl5c reageer retweet
Hopelijk schoppen ze die ploert de senaat uit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 08:12:17 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188276588
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 4 augustus 2019 @ 08:29:36 #117
12621 tcr
*nix 4ever
pi_188276681
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2019 00:11 schreef Kijkertje het volgende:
Ik begrijp dat in Texas iedereen openlijk een wapen mag dragen? Dus dan loop je de kans dat als je je wapen vast trekt om je te verdedigen je zelf geraakt kan worden door iemand die dat ook doet en denkt dat je de dader bent en vice versa?

Lekkere situatie dan :')
In de winkelcentra die ik in Texas heb bezocht was het niet toegestaan een wapen mee naar binnen te nemen... Dan werkt het niet echt die 2a.
  zondag 4 augustus 2019 @ 08:30:23 #118
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188276686
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 08:29 schreef tcr het volgende:

[..]

In de winkelcentra die ik in Texas heb bezocht was het niet toegestaan een wapen mee naar binnen te nemen... Dan werkt het niet echt die 2a.
Maar het slaat ook nergens op. Hoe weet je dan nog wie er begon? Dan gaat iedereen op elkaar schieten.

Stel ik schiet op de dader, maar jij komt net in die ruimte en ziet mij schieten. Jij denkt dat ik het ben (of dat ik eruit zie als de dader) en begint op mij te schieten.

Zo moeilijk is het niet. Als je iedereen een wapen geeft zou iedereen ook gelijk goed getraind zijn en zullen we vragen of daders altijd een roze hesje aan willen doen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 08:34:42 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188276708
Criminelen herken je zo. Gestreept pak. Ketting met metalen bal aan een been. En ze dragen een masker.

Dat moet geen probleem zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 4 augustus 2019 @ 08:49:18 #120
12621 tcr
*nix 4ever
pi_188276788
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 08:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar het slaat ook nergens op. Hoe weet je dan nog wie er begon? Dan gaat iedereen op elkaar schieten.

Stel ik schiet op de dader, maar jij komt net in die ruimte en ziet mij schieten. Jij denkt dat ik het ben (of dat ik eruit zie als de dader) en begint op mij te schieten.

Zo moeilijk is het niet. Als je iedereen een wapen geeft zou iedereen ook gelijk goed getraind zijn en zullen we vragen of daders altijd een roze hesje aan willen doen?
Ach Texas was ooit van Mexico, wel meer niet logisch.
pi_188276848
Antifa is het echte gevaar, mense.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 09:00:11 #122
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188276861
Oh man..


atrupar twitterde op zondag 04-08-2019 om 01:59:35 CNN reports that local officials in El Paso believe some mass shooting victims didn’t seek medical treatment because of their immigration status. America is in dire shape. https://t.co/E68hiCN5H2 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 4 augustus 2019 @ 09:00:40 #123
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188276862
Weer een schietpartij met doden, dit keer in Ohio.

https://www.whio.com/news(...)vgFCs726CylnDLdZQxM/
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 4 augustus 2019 @ 09:46:58 #124
426493 crew  PippenScottie
pi_188277233
Nieuws over een schietpartij onderbreken wegens breaking news over een schietpartij.

Goed bezig, Amerika!
pi_188277309
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 09:00 schreef Ulx het volgende:
Oh man..


atrupar twitterde op zondag 04-08-2019 om 01:59:35 CNN reports that local officials in El Paso believe some mass shooting victims didn’t seek medical treatment because of their immigration status. America is in dire shape. https://t.co/E68hiCN5H2 reageer retweet
Is dat omdat ze illegaal binnen zijn gekomen??
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 10:13:28 #126
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188277454
quote:
99s.gif Op zondag 4 augustus 2019 09:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Is dat omdat ze illegaal binnen zijn gekomen??
Maakt dat nog wat uit dan? Ook amerikanen met een kleurtje verdwijnen in de kampen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188277755
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2019 00:11 schreef Kijkertje het volgende:
Ik begrijp dat in Texas iedereen openlijk een wapen mag dragen? Dus dan loop je de kans dat als je je wapen vast trekt om je te verdedigen je zelf geraakt kan worden door iemand die dat ook doet en denkt dat je de dader bent en vice versa?

Lekkere situatie dan :')
Alleen als je blank bent dan he. Als je als zwarte openlijk een wapen draagt wordt je waarschijnlijk door een cop neergeknald of onder schot gehouden. Daar zijn nog wel wat leuke filmpjes op youtube op te vinden van mensen die dit proefondervindelijk gingen onderzoeken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_188277860
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 08:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar het slaat ook nergens op. Hoe weet je dan nog wie er begon? Dan gaat iedereen op elkaar schieten.

Stel ik schiet op de dader, maar jij komt net in die ruimte en ziet mij schieten. Jij denkt dat ik het ben (of dat ik eruit zie als de dader) en begint op mij te schieten.

Zo moeilijk is het niet. Als je iedereen een wapen geeft zou iedereen ook gelijk goed getraind zijn en zullen we vragen of daders altijd een roze hesje aan willen doen?
Ik zie het helemaal voor me, “ Billy Bob get the .50 cal out the truck”
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188278103
Beetje triest dat Nederland in de lijst staat.
Ik was de tel kwijt.
Mass shootings, 2019.

US: 249
Mexico: 3
Canada: 1
Brazil: 1
Netherlands: 1
Germany: 0
Italy: 0
UK: 0
Australia: 0
Spain: 0
Saudi Arabia: 0
France: 0
pi_188278104
quote:
5s.gif Op zondag 4 augustus 2019 03:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De WP is centrum-links georienteerd maar 'factual reporting' is 'high'

Dus nogmaals wat is er ironisch aan? Ze krijgt ook 2 Pinocchio's daar? Dat is niet bepaald positief voor haar?
Omdat mediasbiasfactcheck.com dat zegt! :').

Exposing The 9 Fakest Fake-News Checkers

https://www.zerohedge.com(...)t-fake-news-checkers
pi_188278117
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:13 schreef Ulx het volgende:

Maakt dat nog wat uit dan? Ook amerikanen met een kleurtje verdwijnen in de kampen.
Maar laten we wel zaken in perspectief neerzetten. Het zijn wel mensen die hun zaak verloren voor een toekomst in de USA en het land moesten verlaten en vervolgens in de illegaliteit doken dan wel iets deden waar ze van wisten dat dit in strijd was met de wet.
pi_188278229
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 11:12 schreef AnneX het volgende:
Beetje triest dat Nederland in de lijst staat.
Ik was de tel kwijt.
Mass shootings, 2019.

US: 249
Mexico: 3
Canada: 1
Brazil: 1
Netherlands: 1
Germany: 0
Italy: 0
UK: 0
Australia: 0
Spain: 0
Saudi Arabia: 0
France: 0
Dat lijkt me niet te kloppen. In Mexico werden in 2018 meer dan 33.000 mensen vermoord. Zullen vast wel meer dan 3 ´mass shootings´ bij hebben gezeten. Tis maar net hoe je telt waarschijnlijk.
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 11:25:52 #133
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188278273
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2019 11:13 schreef rmrt2010 het volgende:

[..]

Maar laten we wel zaken in perspectief neerzetten. Het zijn wel mensen die hun zaak verloren voor een toekomst in de USA en het land moesten verlaten en vervolgens in de illegaliteit doken dan wel iets deden waar ze van wisten dat dit in strijd was met de wet.
Die amerikanen verdwenen in de kampen?

Je kunt wel ophouden met "het gaat om de verblijfsvergunning"-smoes.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 4 augustus 2019 @ 11:29:03 #134
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_188278319
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 11:12 schreef AnneX het volgende:
Beetje triest dat Nederland in de lijst staat.
Ik was de tel kwijt.
Mass shootings, 2019.

US: 249
Mexico: 3
Canada: 1
Brazil: 1
Netherlands: 1
Germany: 0
Italy: 0
UK: 0
Australia: 0
Spain: 0
Saudi Arabia: 0
France: 0
Och, meisje toch een hele dode en het jaar is al 7 maanden oud.
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 11:45:45 #135
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188278564
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:44 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Alleen als je blank bent dan he. Als je als zwarte openlijk een wapen draagt wordt je waarschijnlijk door een cop neergeknald of onder schot gehouden. Daar zijn nog wel wat leuke filmpjes op youtube op te vinden van mensen die dit proefondervindelijk gingen onderzoeken.
De NRA was ineens tegen het dragen van wapens toen een groep bewapende Black Panthers ging protesteren.

https://www-history-com.c(...)-support-mulford-act
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188278583
@Jelle: mass shootings hé!

Dat houdt voor mij oa. in, dat ik nooduitgangen check, massa’s mensen vermijd zoveel mogelijk.
Onderweg iets eten/drinken in een wegrestaurant, dat ik onder een tafel kan duiken.
#achjongietoch.
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 12:00:19 #137
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188278744
quote:
99s.gif Op zondag 4 augustus 2019 11:22 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet te kloppen. In Mexico werden in 2018 meer dan 33.000 mensen vermoord. Zullen vast wel meer dan 3 ´mass shootings´ bij hebben gezeten. Tis maar net hoe je telt waarschijnlijk.
Die worden vaak niet meegerekend omdat dat meestal executies of afrekeningen, gericht op specifieke mensen dus, zijn.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mass_shooting
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188278773
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 12:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die worden vaak niet meegerekend omdat dat meestal executies of afrekeningen, gericht op specifieke mensen dus, zijn.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mass_shooting
Beetje gegoochel met cijfers. Wat natuurlijk nog steeds inhoudt dat Amerika een probleem heeft.
  zondag 4 augustus 2019 @ 12:19:59 #139
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188278984
De zieke gedachte komt in me op dat ik hoop dat de 2e schietpartij door een immigrant is gepleegd..

Om te kijken naar het verschil in reacties.. door met name Trump zelf.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 12:24:39 #140
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188279068
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 12:04 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Beetje gegoochel met cijfers. Wat natuurlijk nog steeds inhoudt dat Amerika een probleem heeft.
De VS staat op het randje van een low-intensity-civil-war.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 12:33:19 #141
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188279153
Beto neemt geen blad voor de mond. Die zegt tenminste waar het op staat.
.
MSNBC twitterde op zondag 04-08-2019 om 04:08:45 Asked about President Trump's rhetoric in relation to the El Paso mass shooting attack, El Pasoan and Democratic presidential candidate Beto O'Rourke says, "Yes ... he is a racist, and he stokes racism in this country ... and it leads to violence." https://t.co/XDj8ChKlcU reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 4 augustus 2019 @ 12:52:19 #142
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_188279501
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 11:47 schreef AnneX het volgende:
@Jelle: mass shootings hé!

Dat houdt voor mij oa. in, dat ik nooduitgangen check, massa’s mensen vermijd zoveel mogelijk.
Onderweg iets eten/drinken in een wegrestaurant, dat ik onder een tafel kan duiken.
#achjongietoch.
Sorry. Ik snap het.
  zondag 4 augustus 2019 @ 12:56:05 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_188279578
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 11:29 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Och, meisje toch een hele dode en het jaar is al 7 maanden oud.
?
4 En het was vier maanden geleden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 4 augustus 2019 @ 12:59:35 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_188279647
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2019 11:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat mediasbiasfactcheck.com dat zegt! :').

Exposing The 9 Fakest Fake-News Checkers

https://www.zerohedge.com(...)t-fake-news-checkers
Da's een leuk verhaaltje, maar niks daarin zegt dat het niet zou kloppen.

Ohja en:
its editorial has been labelled by The New Yorker as being associated with the alt-right,[10][11] as well as being anti-establishment, conspiratorial, and showing a pro-Russian-bias.[10][9]

[ Bericht 10% gewijzigd door speknek op 04-08-2019 13:38:08 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 4 augustus 2019 @ 13:20:43 #145
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_188279984
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 12:56 schreef speknek het volgende:

[..]

?
4 En het was vier maanden geleden.
Een dode door vuurwapengeweld in 7 maanden valt mee.
  Moderator zondag 4 augustus 2019 @ 13:22:10 #146
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_188280022
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:20 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Een dode door vuurwapengeweld in 7 maanden valt mee.
Die 1 staat niet voor het aantal doden, maar voor het aantal mass shootings.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 4 augustus 2019 @ 13:25:04 #147
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_188280068
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:22 schreef Mike het volgende:

[..]

Die 1 staat niet voor het aantal doden, maar voor het aantal mass shootings.
Ah! Ik heb niks gezegd. Als niet verzonden beschouwen.
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 15:02:45 #148
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188281507
De tough-on-crime-club heeft al dekking gezocht. Die zullen wel aan het denken en bidden zijn.

quote:
@CNNSotu will be live from 9-11 am ET then again from noon-2 pm ET to cover these horrifying mass shootings.

Guests include @JulianCastro @BetoORourke @CoryBooker @PeteButtigieg and we’re adding more.

Among those who declined the request from @CNNSotu to come on to discuss the mass shootings:

@whitehouse
Texas Gov @GregAbbott_TX
Texas LG @DanPatrick
Sen @JohnCornyn
Sen @tedcruz, @GovMikeDeWine,
@GOPLeader McCarthy

@senatemajldr did not respond to our request.
https://twitter.com/jaketapper/status/1157973105840664576?s=19
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188281982
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2019 11:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat mediasbiasfactcheck.com dat zegt! :').

Exposing The 9 Fakest Fake-News Checkers

https://www.zerohedge.com(...)t-fake-news-checkers
Ja zie de OP! Dat hanteren we hier/ is een uitstekende graadmeter en deze zegt over Zero Hedge:



Zero Hedge krijgt zelfs extra balkjes wegens het conspiracy/ pseudo science gehalte :')

But anyway: Je kan wel de bron aanvallen als je het niet meer weet maar wat klopt er dan niet aan de factcheck van de WP inzake het verhaal van Kamala Harris?

En vooral (voor de derde keer): Waar slaat de IRONIE op dat er je zo hard om moest lachen?

Op het feit dat de WP Harris factcheckt? Op het feit dat ze er 2 Pinocchio's voor gaven?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2019 16:07:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188283225
Mulvaney: POTUS is echt heel boos hoor!

PhilipRucker twitterde op zondag 04-08-2019 om 15:56:20 Mick Mulvaney said multiple times in @jonkarl interview that Trump is angry and upset by El Paso shooting. But Americans haven’t seen the president since Friday. He’s been at his golf club. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 4 augustus 2019 @ 16:19:49 #151
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188283353
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2019 16:14 schreef Kijkertje het volgende:
Mulvaney: POTUS is echt heel boos hoor!

PhilipRucker twitterde op zondag 04-08-2019 om 15:56:20 Mick Mulvaney said multiple times in @:jonkarl interview that Trump is angry and upset by El Paso shooting. But Americans haven’t seen the president since Friday. He’s been at his golf club. reageer retweet
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188283764
Opvallend zwakke ontkenning van Mulvaney, vond ik: "But I don't think it's fair to lay this at the feet of the president.". Niet eens "het is niet eerlijk", maar "ik denk niet dat ... ".
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 17:07:47 #153
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188284590
De oirzaak is gevonden!

feliciasonmez twitterde op zondag 04-08-2019 om 16:11:17 On Fox, Kevin McCarthy is talking about El Paso and... video games. “When you look at these photos of how it took place, you can see the actions within video games and others," he says. Violent video games "dehumanize" individuals, he says. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 4 augustus 2019 @ 17:11:21 #154
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188284673
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:07 schreef Ulx het volgende:
De oirzaak is gevonden!

feliciasonmez twitterde op zondag 04-08-2019 om 16:11:17 On Fox, Kevin McCarthy is talking about El Paso and... video games. “When you look at these photos of how it took place, you can see the actions within video games and others," he says. Violent video games "dehumanize" individuals, he says. reageer retweet
Gaat ook niet helpen dat die lul het in zijn manifest over super soldier COD fantasy heeft.

Maar goed er is geen enkel wetenschappelijk onderzoek die deze gedachten gang ondersteunt.
  zondag 4 augustus 2019 @ 17:21:51 #155
8369 speknek
Another day another slay
pi_188284916
8chan is op zich notoir voor de thuisbasis van Gamergate. Daar zijn ze groot mee geworden.

Maar, daar is ook de alt-right en daarmee Trump zijn base en zelfs de huidige talking points van Fox News gecatalyseerd. Die haatgroep was de training ground van de veel grotere wit suprematistische haatbeweging. Dus als videogames deze jongen geradicaliseerd heeft, dan is dat nog altijd dezelfde bron als Fox News.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Games zondag 4 augustus 2019 @ 17:43:24 #156
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_188285413
Uiteraard, ik verstop altijd verborgen boodschappen in mijn stukken dat lezers hoog Catharijne omver moeten knallen.

:')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_188285463
jgeltzer twitterde op zondag 04-08-2019 om 17:31:54 Taking domestic terrorism as seriously as int'l terrorism is overdue.Read this statement from 6 Bush/Obama/Trump NSC Senior Directors for Counterterrorism: "We simply cannot wait any longer."Signed by @NicholasRasmu15, @JenEasterly, @LukeHartig, Chris Costa, Javed Ali, & me. https://t.co/RYbtq1ZwyF reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 4 augustus 2019 @ 18:18:11 #158
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188286025
Malcolm Nance (US Intelligence, Expert Terrorist Strategy) zojuist: "We need to view all of these people, for the most part, as suicide terrorists.”

Tegen de El Paso schutter gaat waarschijnlijk de doodstraf geëist worden.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188286291
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef Puddington het volgende:
Uiteraard, ik verstop altijd verborgen boodschappen in mijn stukken dat lezers hoog Catharijne omver moeten knallen.

:')
Laat even weten wanneer, dan doe ik mijn inkopen ergens anders.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 4 augustus 2019 @ 19:27:55 #160
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188286887
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 18:18 schreef kladderadatsch het volgende:
Malcolm Nance (US Intelligence, Expert Terrorist Strategy) zojuist: "We need to view all of these people, for the most part, as suicide terrorists.”

Tegen de El Paso schutter gaat waarschijnlijk de doodstraf geëist worden.
Indirecte zelfmoord dus?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_188287154
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 19:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Indirecte zelfmoord dus?
# Suicide by cop.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Suicide_by_cop
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 20:14:17 #162
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188287553
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 18:18 schreef kladderadatsch het volgende:

Tegen de El Paso schutter gaat waarschijnlijk de doodstraf geëist worden.
Benieuwd of ze op 8chan voor een pardon gaan pleiten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 22:20:50 #163
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188289920
Het enige slachtoffer van 250 mass shootings dit jaar voelt zich onveilig ondanks een arsenaal thuis.

DLoesch twitterde op zondag 04-08-2019 om 06:25:58 Another verified account calling me a murderer. The death threats you all are helping to incite are just awesome. Good job pretending to denounce violence with this hideous behavior. https://t.co/W1lSDVncdG reageer retweet
Arme Dana.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 4 augustus 2019 @ 22:24:14 #164
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188289990
29 doden binnen 12 uur en Trump verbergt zich op de golfbaan. Nog steeds geen verklaring behalve wat tweets en de opdracht vlaggen halfstok te hangen.

Het begint op te vallen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188290516
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2019 15:24 schreef Kijkertje het volgende:
Ja zie de OP! Dat hanteren we hier/ is een uitstekende graadmeter en deze zegt over Zero Hedge:
-nee. Niet op de man-
. Lybrid heeft daar vandaag toevallig nog een leuk topic over geschreven in POL!

[ Bericht 6% gewijzigd door capricia op 04-08-2019 22:50:47 ]
  Moderator zondag 4 augustus 2019 @ 22:53:31 #166
236264 crew  capricia
pi_188290608
Het is correct dat in dit AMV topic strenger met bronnen ed omgegaan wordt dan in andere topics (op POL of elders op fok).

Dit om discussies enigszins in goede banen te kunnen leiden.
Zie hiervoor ook de extra opmerkingen in de OP.
Definitely not CIA
pi_188290651
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 11:47 schreef AnneX het volgende:
@:Jelle: mass shootings hé!

Dat houdt voor mij oa. in, dat ik nooduitgangen check, massa’s mensen vermijd zoveel mogelijk.
Onderweg iets eten/drinken in een wegrestaurant, dat ik onder een tafel kan duiken.
#achjongietoch.
Ah, de terroristen hebben gewonnen begrijp ik? Je bent werkelijk zo angstig dat je dit allemaal doet? Ik zou me persoonlijk iets meer zorgen maken of het douchematje niet te glad is en zeker niet meer met de auto gaan en alleen nog maar met de trein :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_188290860
Nu ook weer shooting gaande in Chicago. 73 slachtoffers, meerdere schutters, onder andere een drive-by.
pi_188290901
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:05 schreef Refragmental het volgende:
Nu ook weer shooting gaande in Chicago. 73 slachtoffers, meerdere schutters, onder andere een drive-by.
Bron?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 4 augustus 2019 @ 23:12:20 #170
40566 Ericr
Livewrong
pi_188290943
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bron?
Denk dit

johncardillo twitterde op zondag 04-08-2019 om 22:30:50 12 dead, 76 wounded in Chicago shootings this weekend and last.Not one national story because it’s primarily black on black violence. https://t.co/ujSmazzdu6 reageer retweet
Wat dus meerdere schietpartijen zijn en niks met mass shootings te maken heeft. USA is 1 grote schietbaan, dat is inmiddels wel duidelijk.
pi_188290992
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:12 schreef Ericr het volgende:

[..]

Denk dit

johncardillo twitterde op zondag 04-08-2019 om 22:30:50 12 dead, 76 wounded in Chicago shootings this weekend and last.Not one national story because it’s primarily black on black violence. https://t.co/ujSmazzdu6 reageer retweet
Wat dus meerdere schietpartijen zijn en niks met mass shootings te maken heeft. USA is 1 grote schietbaan, dat is inmiddels wel duidelijk.
Ah, niet heel verrassend dat het nieuws met die connotatie is. :')
Dat mass shootings meer aandacht krijgen dan een collectie van kleinere zaken is niet zo vreemd. In Nederland is iemand die in een winkelcentrum of een tram het vuur opent ook groot nieuws, in tegenstelling tot een verzameling moorden in de relationele sfeer bijvoorbeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188291034
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 22:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

-nee. Niet op de man-
. Lybrid heeft daar vandaag toevallig nog een leuk topic over geschreven in POL!

Bedankt voor de tip maar waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vragen?

quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2019 15:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

But anyway: Je kan wel de bron aanvallen als je het niet meer weet maar wat klopt er dan niet aan de factcheck van de WP inzake het verhaal van Kamala Harris?

En vooral (voor de derde keer): Waar slaat de IRONIE op dat er je zo hard om moest lachen?

Op het feit dat de WP Harris factcheckt? Op het feit dat ze er 2 Pinocchio's voor gaven?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188291092
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip maar waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vragen?
[..]

Kom maar eens op visite in BNW. Ik kan hier niet vrijelijk spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2019 23:20:25 ]
pi_188291185
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Kom maar eens op visite in BNW. Ik kan hier niet vrijelijk spreken.
Je bedoelt dat je liever feitenvrij wil discussieren. No thanks.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188291358
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je liever feitenvrij wil discussieren. No thanks.
Vooral nep-feitenvrij. Jouw verlies.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2019 23:37:41 ]
  zondag 4 augustus 2019 @ 23:47:26 #176
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188291535
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:11 schreef Tweek het volgende:

[..]

Gaat ook niet helpen dat die lul het in zijn manifest over super soldier COD fantasy heeft.

Maar goed er is geen enkel wetenschappelijk onderzoek die deze gedachten gang ondersteunt.
En waarom dan alleen die mass shootings in USA? Spelen we geen geweldadige spelletjes hier? ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188291595
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vooral nep-feitenvrij. Jouw verlies.
Ok veel plezier in BNW iig als dat jouw ding is. :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 4 augustus 2019 @ 23:53:33 #178
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188291642
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:05 schreef Refragmental het volgende:
Nu ook weer shooting gaande in Chicago. 73 slachtoffers, meerdere schutters, onder andere een drive-by.
;(
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188291855
Wel wil ik deze nog even geven want humor :D

YAAS_America twitterde op zondag 04-08-2019 om 07:27:53 Meanwhile at the Democratic Socialists of America conference... https://t.co/fT0GfHIFFI reageer retweet


[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2019 00:09:28 ]
pi_188292930
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 00:07 schreef LelijKnap het volgende:
Wel wil ik deze nog even geven want humor :D

YAAS_America twitterde op zondag 04-08-2019 om 07:27:53 Meanwhile at the Democratic Socialists of America conference... https://t.co/fT0GfHIFFI reageer retweet
Een verloren generatie...
  maandag 5 augustus 2019 @ 07:27:23 #181
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188293033
Is het grote witte goedpraten begonnen, inclusief verwijzingen naar gettogeweld?
Zoals sommige moslims die à la pavlov over Palestina beginnen zodra iemand het islamitisch terrorisme ter sprake brengt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Overall beste user 2022 maandag 5 augustus 2019 @ 08:52:37 #182
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188293633
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2019 07:27 schreef Ringo het volgende:
Is het grote witte goedpraten begonnen, inclusief verwijzingen naar gettogeweld?
Zoals sommige moslims die à la pavlov over Palestina beginnen zodra iemand het islamitisch terrorisme ter sprake brengt.
Ja hoor. Rona McDaniel zei dat Beto zijn waffel moest houden en de opmerkingen dat "sommige problemen nu eenmaal niet kunnen opgelost" heeft Cormyn ook al durven verkondigen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188293816
Was de Dayton schutter een white supremacist?
Lijkt de nieuwste trend te zijn om iedere blanke man zo te noemen.
  maandag 5 augustus 2019 @ 09:28:31 #184
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188293990
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 09:11 schreef Refragmental het volgende:
Was de Dayton schutter een white supremacist?
Lijkt de nieuwste trend te zijn om iedere blanke man zo te noemen.
Ja, laten we de white supremacists niet in een kwaad daglicht stellen!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188294028
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 09:11 schreef Refragmental het volgende:
Lijkt de nieuwste trend te zijn om iedere blanke man zo te noemen.
Wat bazel jij nou weer?

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 05-08-2019 09:45:02 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 5 augustus 2019 @ 09:42:39 #186
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_188294151
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 08:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

en de opmerkingen dat "sommige problemen nu eenmaal niet kunnen opgelost" heeft Cormyn ook al durven verkondigen.
https://www.theonion.com/(...)re-this-r-1836949580

Ook gewoon consequent twee keer gepost overigens.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_188294205
Zag in een overzicht voorbijkomen dat in de VS dit jaar al 250+ mass shootings zijn geweest. Geen enkel land ter wereld komt daar ook maar bij in de buurt.

En die Amerikanen blijven maar doen alsof die schietpartijen maar gewoon iets onvermijdelijks zijn, zoals het weer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 5 augustus 2019 @ 10:12:31 #188
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188294492
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 09:11 schreef Refragmental het volgende:
Was de Dayton schutter een white supremacist?
Lijkt de nieuwste trend te zijn om iedere blanke man zo te noemen.
D'r zijn erbij die zich tegen dit onrecht verdedigen hoor.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 5 augustus 2019 @ 10:24:47 #189
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188294611
NBCPolitics twitterde op maandag 05-08-2019 om 08:18:20 Sen. McConnell fractured his shoulder after tripping and falling at his Kentucky home, a spokesman told @NBCNews in a statement. https://t.co/f6BhzXZD4Z reageer retweet
"Het had je nek moeten wezen!" zong ik vroeger in het stadion wel eens.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 5 augustus 2019 @ 10:28:58 #190
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_188294667
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:24 schreef Ulx het volgende:
NBCPolitics twitterde op maandag 05-08-2019 om 08:18:20 Sen. McConnell fractured his shoulder after tripping and falling at his Kentucky home, a spokesman told @:NBCNews in a statement. https://t.co/f6BhzXZD4Z reageer retweet
"Het had je nek moeten wezen!" zong ik vroeger in het stadion wel eens.
Zielig.
2019: The Great Awakening
pi_188294793
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 09:11 schreef Refragmental het volgende:
Was de Dayton schutter een white supremacist?
Lijkt de nieuwste trend te zijn om iedere blanke man zo te noemen.
Jij wordt regelmatig op straat uitgemaakt voor white supremacist, ik namelijk niet dus als dat bij jou wel het geval is dan zullen andere mensen vast een reden zien om jou zo te noemen.

Of is dit weer een poging om de blanke man als bedreigde diersoort neer te zetten?
pi_188294989
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:40 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Jij wordt regelmatig op straat uitgemaakt voor white supremacist, ik namelijk niet dus als dat bij jou wel het geval is dan zullen andere mensen vast een reden zien om jou zo te noemen.

Of is dit weer een poging om de blanke man als bedreigde diersoort neer te zetten?
Waarom zou ik worden uitgemaakt voor white supremacist?
Nee, ging me vooral om het feit dat iedere blanke schutter in de VS nu gelijk een white supremacist is.

Voor hier misschien onbekende feitjes.
De Dayton schutter was een antifa aanhanger en zelf benoemde "leftist".
Zijn twitter is Flowers for Atomsk.
Mogelijk een van de redenen waarom je voornamelijk El Paso in de media ziet en nauwelijks iets over Dayton.

En ander leuk weetje, de extreem-rechtse El Paso schutter was voorstander van (te lezen in zijn manifest) UBI, Universal Healtcare, en een environmentalist. Zoals we weten, allemaal extreem-rechtse standpunten.

(inb4 dat ik weer naar m'n kop geslingerd krijg dat ik geweld verdedig, want vraagtekens zetten bij de door de media opgezette narrative, dat mag niet!)
pi_188295088
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom zou ik worden uitgemaakt voor white supremacist?
Nee, ging me vooral om het feit dat iedere blanke schutter in de VS nu gelijk een white supremacist is.

Voor hier misschien onbekende feitjes.
De Dayton schutter was een antifa aanhanger en zelf benoemde "leftist".
Zijn twitter is Flowers for Atomsk.
Mogelijk een van de redenen waarom je voornamelijk El Paso in de media ziet en nauwelijks iets over Dayton.
Leuk verzonnen, maar onzin. Zelfs het lokale sufferdje hier heeft het er over.
quote:
En ander leuk weetje, de extreem-rechtse El Paso schutter was voorstander van (te lezen in zijn manifest) UBI, Universal Healtcare, en een environmentalist. Zoals we weten, allemaal extreem-rechtse standpunten.
Maar, was dat ook het motief voor de schietpartij?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_188295156
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:02 schreef xpompompomx het volgende:
Maar, was dat ook het motief voor de schietpartij?
Het motief maakt niet uit; als je ooit hebt gezegd op Warren te stemmen is het links geweld, ongeacht of je dat deed omdat je boos was op je zus of dat je vond dat er te veel rechtschmenschen aan de bar zaten.

Tegelijkertijd is het ook zo dat je best kan zeggen dat je een schietpartij begint omdat je een hekel hebt aan migranten, bijvoorbeeld. Als je tegelijkertijd voor universele zorg bent ben je eigenlijk niet écht rechts en kunnen we daar dus niet echt conclusies aan verbinden. Misschien ben je zelfs wel een beetje links.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 5 augustus 2019 @ 11:15:39 #195
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188295282
ABCPolitics twitterde op zondag 04-08-2019 om 22:46:23 "We're talking to a lot of people and a lot of things are in the works," President Trump says when asked how he will handle the gun problem in the wake of mass shootings."But this is also a mental illness problem," he adds https://t.co/MG5KCPXRmn https://t.co/IiGkXuDpX6 reageer retweet
Als je dat al weet moet je goed opletten wat je roeptoetert, Donnie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188295289
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom zou ik worden uitgemaakt voor white supremacist?
Nee, ging me vooral om het feit dat iedere blanke schutter in de VS nu gelijk een white supremacist is.

Voor hier misschien onbekende feitjes.
De Dayton schutter was een antifa aanhanger en zelf benoemde "leftist".
Zijn twitter is Flowers for Atomsk.
Mogelijk een van de redenen waarom je voornamelijk El Paso in de media ziet en nauwelijks iets over Dayton.

En ander leuk weetje, de extreem-rechtse El Paso schutter was voorstander van (te lezen in zijn manifest) UBI, Universal Healtcare, en een environmentalist. Zoals we weten, allemaal extreem-rechtse standpunten.

(inb4 dat ik weer naar m'n kop geslingerd krijg dat ik geweld verdedig, want vraagtekens zetten bij de door de media opgezette narrative, dat mag niet!)
Ah was dus gewoon een zwakke poging om het rechtse straatje schoon te vegen, beetje van hetzelfde niveau als Hitler was voor kinderbijslag dus hoe rechts kan die dan geweest zijn argumentatie.

Gezien wat we weten over de schutter van El Paso is whtie supremacist niet zo'n gekke omschrijving en dat zou jij als zelfverklaard Bernie Sanders aanhanger (terwijl je vreemd genoeg gezien je uitspraken hier op dit forum zover ik ze gelezen heb totaal geen enkele overeenkomst hebt met die linkse man) toch moeten onderkennen.
pi_188295695
-Nee. We zetten geen gegevens van familie van online-

[ Bericht 49% gewijzigd door capricia op 05-08-2019 12:24:04 ]
pi_188295713
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:16 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Ah was dus gewoon een zwakke poging om het rechtse straatje schoon te vegen, beetje van hetzelfde niveau als Hitler was voor kinderbijslag dus hoe rechts kan die dan geweest zijn argumentatie.

Gezien wat we weten over de schutter van El Paso is whtie supremacist niet zo'n gekke omschrijving en dat zou jij als zelfverklaard Bernie Sanders aanhanger (terwijl je vreemd genoeg gezien je uitspraken hier op dit forum zover ik ze gelezen heb totaal geen enkele overeenkomst hebt met die linkse man) toch moeten onderkennen.
Ik zeg dan ook niet dat de El Paso schutter geen white supremacist is.
pi_188295802
Misschien ben ik uit de loop, maar waarom zou hij een 'antifa-aanhanger' zijn?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188295837
quote:
5s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:57 schreef Ludachrist het volgende:
Misschien ben ik uit de loop, maar waarom zou hij een 'antifa-aanhanger' zijn?
Hij schijnt ergens op een opgeduikeld Twitteraccount een 'self-described leftist' te zijn. Dat maakt je automatisch tot een antifafiguur dat hier een politieke daad pleegt in sommige kringen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188295845
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij schijnt ergens op een opgeduikeld Twitteraccount een 'self-described leftist' te zijn. Dat maakt je automatisch tot een antifafiguur dat hier een politieke daad pleegt in sommige kringen.
Elizabeth Warren, troetelkandidaat van de linkse radicalen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188295876
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij schijnt ergens op een opgeduikeld Twitteraccount een 'self-described leftist' te zijn. Dat maakt je automatisch tot een antifafiguur dat hier een politieke daad pleegt in sommige kringen.
Nee. Zijn pro-antifa tweets maken hem een antifa-aanhanger.
pi_188295882
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook niet dat de El Paso schutter geen white supremacist is.
Je zegt ook eigenlijk helemaal niks , maar je vraag waar ik op reageerde had natuurlijk ook maar 1 doel, de schuld bij links waar Bernie Sanders ook toebehoort proberen te droppen
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:02:46 #204
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_188295896
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij schijnt ergens op een opgeduikeld Twitteraccount een 'self-described leftist' te zijn. Dat maakt je automatisch tot een antifafiguur dat hier een politieke daad pleegt in sommige kringen.
Hitler was ook links, en die hield ook van honden. Ff wachten...pizza!
pi_188295907
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:01 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee. Zijn pro-antifa tweets maken hem een antifa-aanhanger.
Welke pro-antifa tweets? Ik zie daar niks van in de stukken die jij gepost hebt?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188295925
En zijn Mandalore tattoo? Hij heeft dus Star Wars video games gespeeld en real life bountyhunter geoefend. Dat de mainstream media dit niet meldt zeg!
pi_188295971
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:02 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Je zegt ook eigenlijk helemaal niks , maar je vraag waar ik op reageerde had natuurlijk ook maar 1 doel, de schuld bij links waar Bernie Sanders ook toebehoort proberen te droppen
Nee, dat jij dat eruit haalt is niet mijn probleem.

Deze schutter had "extreme" denkbeelden aan beide kanten van het spectrum.
Zo ook het uitdunnen van de bevolking tbv de natuur.

Deze gast is geen rechtsextremist, ook geen linksextremist. Wat mij betreft gewoon een extremist die waarschijnlijk geestelijke gezondheids zorg nodig had. Iets wat (naast reguliere zorg) een behoorlijk achtergesteld iets is in de VS.
pi_188296057
Ja lekker makkelijk weer. Dus alle IS en moslim extremisten zijn eigenlijk alleen maar geestesziek? En er is niet zoveel mis met extreme uithoeken van een religie?
pi_188296124
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:14 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Ja lekker makkelijk weer. Dus alle IS en moslim extremisten zijn eigenlijk alleen maar geestesziek? En er is niet zoveel mis met extreme uithoeken van een religie?
Nee, je haalt het door de war.

De kerel in Dayton heeft gezegd dat hij op Warren zou stemmen. Dat maakt hem een gevaarlijke extreem-linkse terrorist, ongeacht het motief dat hij had voor de schietpartij.

De kerel in Texas handelt weliswaar uit een extreem-rechts motief, namelijk vreemdelingenhaat, maar omdat hij ook voor een basisinkomen was (blijkbaar) moeten we hem niet extreem-rechts noemen, maar gewoon extreem.

Want iedereen weet, Refragmental heeft zéér grote moeite met erkennen dat er ook op rechts nogal wat onfrisse figuren rondlopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188296267
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, dat jij dat eruit haalt is niet mijn probleem.

Deze schutter had "extreme" denkbeelden aan beide kanten van het spectrum.
Zo ook het uitdunnen van de bevolking tbv de natuur.

Deze gast is geen rechtsextremist, ook geen linksextremist. Wat mij betreft gewoon een extremist die waarschijnlijk geestelijke gezondheids zorg nodig had. Iets wat (naast reguliere zorg) een behoorlijk achtergesteld iets is in de VS.
Vanwaar dan die onzinnige vraag van je over "white supremacist"?

En probeer je nu serieus met je opmerking over zorg over te komen als een Bernie Sanders aanhanger? (geeft verder niks hoor, er zijn op social media wel meer van jouw soort te vinden die bij hoog en laag beweren voor Sanders te zijn terwijl ze tegelijkertijd praktisch alles van Trump verdedigen. Wellicht denkt alt-rechts dat dit een goede en niet doorzichtige discussie tactiek is.
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:35:10 #211
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188296283
Het ziet ernaar uit dat 8chan history is, site is uit de lucht gehaald iig.

Niet dat ik denk dat het veel uit gaat maken verder want 16chan zal ondertussen wel in de startblokken staan, desnoods alleen toegankelijk via het 'Dark Web'. Echte oplossingen zullen sowiezo moeten komen vanuit wetgeving, met name tav wapenbezit.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188296297
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:19 schreef Ludachrist het volgende:

Want iedereen weet, Refragmental heeft zéér grote moeite met erkennen dat er ook op rechts nogal wat onfrisse figuren rondlopen.
Zou Bernie Sanders daar ook moeite mee hebben?
pi_188296360
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij schijnt ergens op een opgeduikeld Twitteraccount een 'self-described leftist' te zijn. Dat maakt je automatisch tot een antifafiguur dat hier een politieke daad pleegt in sommige kringen.
Van wat ik begreep was het weer zo'n incel idioot. Maar ik kan ernaast zitten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:15:31 #214
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188296796
realDonaldTrump twitterde op maandag 05-08-2019 om 12:54:49 We cannot let those killed in El Paso, Texas, and Dayton, Ohio, die in vain. Likewise for those so seriously wounded. We can never forget them, and those many who came before them. Republicans and Democrats must come together and get strong background checks, perhaps marrying.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 05-08-2019 om 12:54:49 ....this legislation with desperately needed immigration reform. We must have something good, if not GREAT, come out of these two tragic events! reageer retweet
Op zo´n manier gaat er dus niet veranderen, die backgrounds checks kan je vandaag nog door voeren als je wilt, maar als je dat gaat koppelen aan immigratie maatregelen gaat er natuurlijk niets uitkomen.
pi_188297319
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, tussen de regels door kun je duidelijk "White Power" lezen.
Wel een beetje, ja.

De schutter in Texas schiet een hoop mensen dood omdat hij tegen de invasie van buitenlanders is. Trump zegt 'we moeten zorgen dat deze mensen niet voor niks gestorven zijn, daarom immigration reform'. Dat is GREAT.

Veel meer kan ik daar niet van maken dan 'als we niet zoveel buitenlanders hadden was deze slachtpartij niet gebeurd'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188297418
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, je haalt het door de war.

De kerel in Dayton heeft gezegd dat hij op Warren zou stemmen. Dat maakt hem een gevaarlijke extreem-linkse terrorist, ongeacht het motief dat hij had voor de schietpartij.
Nee, zijn hele twitter feed vol linkse rethoriek maakt hem in ieder geval geen rechts-extremist.
Heb nergens gezegd dat het een links-extremist is.

quote:
De kerel in Texas handelt weliswaar uit een extreem-rechts motief, namelijk vreemdelingenhaat, maar omdat hij ook voor een basisinkomen was (blijkbaar) moeten we hem niet extreem-rechts noemen, maar gewoon extreem.

Want iedereen weet, Refragmental heeft zéér grote moeite met erkennen dat er ook op rechts nogal wat onfrisse figuren rondlopen.
Nee hoor, heb ik vaak genoeg gedaan hier.
Echter aan de andere kant lijkt men er wel extreem veel moeite mee te hebben om anti-fa te zien voor wat het is, maar regelmatig in de verdediging schiet om anti-fa tuig vooral uit de wind te houden. En zoals duidelijk is, om linkse schutters te erkennen als links.

Maar hey. Nieuwe MO is gewoon simpel, schutter is blanke man? Dan is het een extreem-rechtse white supremacist. Is toch klaar als een klontje.
Dat de schutter bijvoorbeeld zijn hele leven lang links was, dat gooien we even uit het raam, want hey, hij is blank, en dus een extreem-rechtse white supremacist.
En de media? Die schotelt dat jullie vrolijk voor zodat je zelf niet hoeft na te denken, want geen hond hier die er vragen bij zal zetten, want tis tenslotte toch duidelijk, blanke man = extreem-rechtse white supremacist. Geen hond hier die verder zal graven.

We zijn zelfs zover dat er een "march against whiteness" is aangekondigd. Wtf!? 8)7 8)7
pi_188297434
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, zijn hele twitter feed vol linkse rethoriek maakt hem in ieder geval geen rechts-extremist.
Heb nergens gezegd dat het een links-extremist is.
Uit welke tweets blijkt dat het een antifa-aanhanger was volgens jou?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188297473
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh ja, de befaamde Ludachrist invulling.
Dat staat er toch echt letterlijk. Hij wil naar aanleiding van deze schietpartij immigration reform weer op de agenda zetten zodat de slachtoffers niet voor niks gestorven zijn.

Mag jij verder van maken wat je wilt, maar dat is wat er staat. Je mag me anders ook uitleggen wat er volgens jou staat, in plaats van in je gebruikelijke 'vet oneerlijk als je Trump een racist noemt'-stuip te schieten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 5 augustus 2019 @ 14:08:23 #219
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188297496
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, zijn hele twitter feed vol linkse rethoriek maakt hem in ieder geval geen rechts-extremist.
Heb nergens gezegd dat het een links-extremist is.
[..]

Nee hoor, heb ik vaak genoeg gedaan hier.
Echter aan de andere kant lijkt men er wel extreem veel moeite mee te hebben om anti-fa te zien voor wat het is, maar regelmatig in de verdediging schiet om anti-fa tuig vooral uit de wind te houden. En zoals duidelijk is, om linkse schutters te erkennen als links.

Maar hey. Nieuwe MO is gewoon simpel, schutter is blanke man? Dan is het een extreem-rechtse white supremacist. Is toch klaar als een klontje.
Dat de schutter bijvoorbeeld zijn hele leven lang links was, dat gooien we even uit het raam, want hey, hij is blank, en dus een extreem-rechtse white supremacist.
En de media? Die schotelt dat jullie vrolijk voor zodat je zelf niet hoeft na te denken, want geen hond hier die er vragen bij zal zetten, want tis tenslotte toch duidelijk, blanke man = extreem-rechtse white supremacist. Geen hond hier die verder zal graven.

We zijn zelfs zover dat er een "march against whiteness" is aangekondigd. Wtf!? 8)7 8)7
Ja ja, jij bent de enige die woke is en wij zijn de sheeple. Ik ben nog geen artikel tegen gekomen waar de schutter uit Ohio rechts extremist wordt genoemd, heb het hier geloof ik ook niet voorbij zien komen. Dat hij links was heb ik dan wel weer vaker langs zien komen in de media, maar voor als nog is er geen duidelijk motief bekend.
pi_188297525
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat zeg ik, dan ben je gewoon praktisch Hitler!!
Alternatief is inderdaad ook om je te verschuilen achter sarcasme of ironie als iemand je gewoon iets recht op de man af vraagt, maar dat vind ik wel een beetje een mietjesmove.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188297568
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]


Ik verschuil me totaal niet achter sarcasme als ik zeg wat ik van Trumps tweet vind.

[ Bericht 7% gewijzigd door capricia op 05-08-2019 16:12:56 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188297575
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, zijn hele twitter feed vol linkse rethoriek maakt hem in ieder geval geen rechts-extremist.
Heb nergens gezegd dat het een links-extremist is.
[..]

Nee hoor, heb ik vaak genoeg gedaan hier.
Echter aan de andere kant lijkt men er wel extreem veel moeite mee te hebben om anti-fa te zien voor wat het is, maar regelmatig in de verdediging schiet om anti-fa tuig vooral uit de wind te houden. En zoals duidelijk is, om linkse schutters te erkennen als links.

Maar hey. Nieuwe MO is gewoon simpel, schutter is blanke man? Dan is het een extreem-rechtse white supremacist. Is toch klaar als een klontje.
Dat de schutter bijvoorbeeld zijn hele leven lang links was, dat gooien we even uit het raam, want hey, hij is blank, en dus een extreem-rechtse white supremacist.
En de media? Die schotelt dat jullie vrolijk voor zodat je zelf niet hoeft na te denken, want geen hond hier die er vragen bij zal zetten, want tis tenslotte toch duidelijk, blanke man = extreem-rechtse white supremacist. Geen hond hier die verder zal graven.

We zijn zelfs zover dat er een "march against whiteness" is aangekondigd. Wtf!? 8)7 8)7
Ja leuk verhaaltje Sanders supporter maar in dit topic ben jij de enige die moeilijk doet over de eventuele politieke voorkeur van de dader met je suggestieve vraag om vervolgens weer te kunnen gaan huilen hoe slecht de witte man (zoals jij ) het wel niet heeft in deze wereld.

Cry me a river snowflake :{w
pi_188297587
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik verschuil me totaal niet achter sarcasme als ik zeg wat ik van Trumps tweet vind.
Nee helemaal niet.

Hier heb je trouwens een collectie van de Dayton schutter tweets.

https://twitter.com/infol(...)?ref_src=twsrc%5Etfw

Kun je duidelijk zien wat voor linkse mafklapper het was.
pi_188297622
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee helemaal niet.

Hier heb je trouwens een collectie van de Dayton schutter tweets.

https://twitter.com/infol(...)?ref_src=twsrc%5Etfw

Kun je duidelijk zien wat voor linkse mafklapper het was.
Ja leuk, maar was dat ook zijn motief?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_188297632
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:14 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Ja leuk verhaaltje Sanders supporter maar in dit topic ben jij de enige die moeilijk doet over de eventuele politieke voorkeur van de dader met je suggestieve vraag om vervolgens weer te kunnen gaan huilen hoe slecht de witte man (zoals jij ) het wel niet heeft in deze wereld.

Cry me a river snowflake :{w
Je blijft me Sanders supporter noemen, maar dat ben ik allang niet meer. :')
Als jij niet ziet hoe de media dit soort gevallen gebruikt om een bepaalde agenda voor te schotelen, tja nogmaasl, niet mijn probleem.
Meeste van de tot nu toe 240+ mass-shootings gebeuren door latino's en african-americans, maar zie jij een oproep voor een "march against brownness"?
  maandag 5 augustus 2019 @ 14:21:13 #226
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188297665
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je blijft me Sanders supporter noemen, maar dat ben ik allang niet meer. :')
Als jij niet ziet hoe de media dit soort gevallen gebruikt om een bepaalde agenda voor te schotelen, tja nogmaasl, niet mijn probleem.
Meeste van de tot nu toe 240+ mass-shootings gebeuren door latino's en african-americans, maar zie jij een oproep voor een "march against brownness"?
De republikeinen en Fox probeerde de schuld al snel aan Fortnite te geven, die hadden de talking points al klaar liggen. Daar heb je wel gelijk in.
pi_188297670
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja leuk, maar was dat ook zijn motief?
Iemand die bij hem op school had gezeten claimde dat hij een wapenobsessie had en een dodenlijst met klasgenootjes had opgesteld waarvoor hij van de school was gestuurd en hij heeft ook z'n eigen zus gedood dus er lijken me nogal wat potentiële motieven te verkennen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188297728
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je blijft me Sanders supporter noemen, maar dat ben ik allang niet meer. :')
Ach gossie sinds 2 weken niet meer want toen vond je het nog nodig om te melden dat je een Sanders supporter was toen ik je aansprak over je nogal onfrisse extreem rechtse ideeën en je gedweep met Trump?

quote:
Als jij niet ziet hoe de media dit soort gevallen gebruikt om een bepaalde agenda voor te schotelen, tja nogmaasl, niet mijn probleem.
Meeste van de tot nu toe 240+ mass-shootings gebeuren door latino's en african-americans, maar zie jij een oproep voor een "march against brownness"?
Kun je dat ook onderbouwen van die mass shootings of loop je zoals gewoonlijk weer uit je nek te zwetsen zoals gisteren met je totaal verkeerde maar bewust gemaakte reactie over Detroit of begrijp je niet helemaal wat een mass shooting betekend?

En voor iemand die durft te klagen over hoe de media een bepaalde agenda probeert door te drukken maar je zelf nogal gebruik van die technieken waarvan je de media beschuldigt, zeker gezien je nogal makkelijk lijkt te vallen voor complotjes

Waarom hebben extreem rechtse personen zoals jij eigenlijk zoveel moeite te erkennen dat ze extreem rechts zijn, is dat toevallig omdat je eigenlijk wel weet nogal fout te zijn?
pi_188297776
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zonder sarcasme kan ik je zeggen dat dit zoals gebruikelijk weer een bron van likmevestje is, afkomstig uit de extreem-rechtsere krochten van het web waar jij voor een zelfverklaard Bernie supporter dusdanig vaak mee aankomt dat ik wel durf te concluderen dat je zelf ook een hele vriendelijke rechtsextremist bent.
Ah juist, wegkijken. Het zijn gewoon zijn eigen tweets. Ik kan er helaas niks anders van maken. Je kunt ze ook op andere plekken vinden, deze gast had ze mooi gebundeld.

En nu begin jij ook al over Sanders, je programmatuur een update gekregen ofzo?

Ik ben overigens wel een extreem slechte rechtsextremist dan.
PvdD lid en stemmer.
Voor UBI
Voor universele gezondheidszorg
Voor universele sociale vangnetten
Voor natuur en natuurbehoud
Tegen bio-industrie
Tegen olieindustrie
En ik moet er niet aan denken wat er met de wereld gebeurt wanneer we niks doen aan deze klimaat ramp.
Ben zwaar anti-geweld.
Ben voor opvang van niet gewelddadige politieke vluchtelingen.
Ben voor goede regionale vluchtelingenopvang
Ben voor ontwikkelingshulp in de vorm van educatie.

Maar er is hooguit 1 ding waarin ik niet links ben... en dat is het feit dat ik het gevaar inzie van de eindeloze immigratiegolf richting de EU. Dat kan namelijk nooit lang goed gaan en zal ons de financiële, culturele, en politieke afrond in trekken.
En ik weet gewoon dat dat voor figuren zoals jij genoeg is om mij in het meeste rechtse hokje te plaatsen. En eerlijk gezegd heb ik daar schijt aan :)
pi_188297836
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ah juist, wegkijken. Het zijn gewoon zijn eigen tweets. Ik kan er helaas niks anders van maken. Je kunt ze ook op andere plekken vinden, deze gast had ze mooi gebundeld.
Retweets, groot verschil. Maakt niet uit pik.

quote:
En nu begin jij ook al over Sanders, je programmatuur een update gekregen ofzo?
Dat was de go-to verdediging; ik ben geen Trump-supporter, ik was voor Sanders. Geloofde toen ook al niemand wat van, maar blij dat we die act inmiddels hebben laten varen.

quote:
Ik ben overigens wel een extreem slechte rechtsextremist dan.
PvdD lid en stemmer.
Voor UBI
Voor universele gezondheidszorg
Voor universele sociale vangnetten
Voor natuur en natuurbehoud
Tegen bio-industrie
Tegen olieindustrie
En ik moet er niet aan denken wat er met de wereld gebeurt wanneer we niks doen aan deze klimaat ramp.
Ben zwaar anti-geweld.
Ben voor opvang van niet gewelddadige politieke vluchtelingen.
Ben voor goede regionale vluchtelingenopvang
Ben voor ontwikkelingshulp in de vorm van educatie.
Ik heb ook nooit gezegd dat je een goede was, ik concludeer alleen dat je er wel degelijk eentje bent.

quote:
Maar er is hooguit 1 ding waarin ik niet links ben... en dat is het feit dat ik het gevaar inzie van de eindeloze immigratiegolf richting de EU. Dat kan namelijk nooit lang goed gaan en zal ons de financiële, culturele, en politieke afrond in trekken.
En ik weet gewoon dat dat voor figuren zoals jij genoeg is om mij in het meeste rechtse hokje te plaatsen. En eerlijk gezegd heb ik daar schijt aan :)
Ik ken een heleboel mensen met die kritiek die ik nooit rechts-extremist zou noemen. Jou wel, en dat ligt echt niet aan kritiek op migratie maar gewoon aan het feit dat je een ventje bent dat letterlijk bij élke extreem-rechtse aanslag met de "ja maars" komt. Je goed recht, maar ga dan ook niet janken dat mensen je in datzelfde hokje plaatsen. Dat doe je namelijk helemaal zelf.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188298012
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ah juist, wegkijken. Het zijn gewoon zijn eigen tweets. Ik kan er helaas niks anders van maken. Je kunt ze ook op andere plekken vinden, deze gast had ze mooi gebundeld.

En nu begin jij ook al over Sanders, je programmatuur een update gekregen ofzo?

Ik ben overigens wel een extreem slechte rechtsextremist dan.
PvdD lid en stemmer.
Voor UBI
Voor universele gezondheidszorg
Voor universele sociale vangnetten
Voor natuur en natuurbehoud
Tegen bio-industrie
Tegen olieindustrie
En ik moet er niet aan denken wat er met de wereld gebeurt wanneer we niks doen aan deze klimaat ramp.
Ben zwaar anti-geweld.
Ben voor opvang van niet gewelddadige politieke vluchtelingen.
Ben voor goede regionale vluchtelingenopvang
Ben voor ontwikkelingshulp in de vorm van educatie.

Maar er is hooguit 1 ding waarin ik niet links ben... en dat is het feit dat ik het gevaar inzie van de eindeloze immigratiegolf richting de EU. Dat kan namelijk nooit lang goed gaan en zal ons de financiële, culturele, en politieke afrond in trekken.
En ik weet gewoon dat dat voor figuren zoals jij genoeg is om mij in het meeste rechtse hokje te plaatsen. En eerlijk gezegd heb ik daar schijt aan :)
Ach ja grappig vol te blijven houden dat je toch best wel links bent, behalve dan als het om immigratie gaat om vervolgens het hele domme rechtse argument van "ongebreidelde immigratie" te gebruiken, wat feitelijk gezien totale onzin is. Dat argument is typisch alt rechts maar dat zijn veel van je argumenten in dit topic eigenlijk wel.

En als je zo links bent waarom dan als door een wesp gestoken reageren bij kritiek op Trump? je lijkt in deze reeks Trump zonder verder enige kennis bij voorbaat te verdedigen.

Wat is dat toch met Trump supporters op internet die zich zo graag voor willen doen als links/Sanders supporter. Niet dat jij de enige daarmee bent, zelfs op dit forum lopen een paar achterlijken rond die dit maar blijven verkondigen ook al zijn al hun uitlatingen zonder uitzondering alt rechts te noemen.
  maandag 5 augustus 2019 @ 14:46:09 #232
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188298033
Dit artikel geeft een mooi overzicht van hoe Fox news en een aantal republikeinen alles de schuld proberen te geven, behalve rechts extremisme.
pi_188298034
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ah juist, wegkijken. Het zijn gewoon zijn eigen tweets. Ik kan er helaas niks anders van maken. Je kunt ze ook op andere plekken vinden, deze gast had ze mooi gebundeld.

En nu begin jij ook al over Sanders, je programmatuur een update gekregen ofzo?

Ik ben overigens wel een extreem slechte rechtsextremist dan.
PvdD lid en stemmer.
Voor UBI
Voor universele gezondheidszorg
Voor universele sociale vangnetten
Voor natuur en natuurbehoud
Tegen bio-industrie
Tegen olieindustrie
En ik moet er niet aan denken wat er met de wereld gebeurt wanneer we niks doen aan deze klimaat ramp.
Ben zwaar anti-geweld.
Ben voor opvang van niet gewelddadige politieke vluchtelingen.
Ben voor goede regionale vluchtelingenopvang
Ben voor ontwikkelingshulp in de vorm van educatie.

Maar er is hooguit 1 ding waarin ik niet links ben... en dat is het feit dat ik het gevaar inzie van de eindeloze immigratiegolf richting de EU. Dat kan namelijk nooit lang goed gaan en zal ons de financiële, culturele, en politieke afrond in trekken.
En ik weet gewoon dat dat voor figuren zoals jij genoeg is om mij in het meeste rechtse hokje te plaatsen. En eerlijk gezegd heb ik daar schijt aan :)
Toch vreemd dat je met die standpunten vrijwel altijd de kant van de republikeinen (of in iedergeval tegen de democraten) kiest.
pi_188298105
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:46 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Toch vreemd dat je met die standpunten vrijwel altijd de kant van de republikeinen (of in iedergeval tegen de democraten) kiest.
Dat zal dan wel weer komen omdat de Democraten Sanders zo oneerlijk behandeld hebben, dus ja dan is de logische keuze voor een links stemmer om dan maar full retard alles te verdedigen wat Trump uitkraamt.
pi_188298154
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Retweets, groot verschil. Maakt niet uit pik.
Zegt inderdaad helemaal niks :)

quote:
[..]

Dat was de go-to verdediging; ik ben geen Trump-supporter, ik was voor Sanders. Geloofde toen ook al niemand wat van, maar blij dat we die act inmiddels hebben laten varen.
Mijn god kerel. Ga lekker terug in dit topic tot rond 2015/2016 en je zult mijn pro-sanders posts met alle gemak vinden. Ik volgende Trump toen helemaal niet eens.
Naar trekje dat geschiedvervalsing van je, maar niet onverwacht.

Maar zodra ik erachter kwam dat Sanders niks ging doen tegen de naaierij van Clinton en de DNC maar gewoon vrolijk meedeed met de circus was ik Sanders supporter af.

quote:
[..]

Ik heb ook nooit gezegd dat je een goede was, ik concludeer alleen dat je er wel degelijk eentje bent.
[..]

Ik ken een heleboel mensen met die kritiek die ik nooit rechts-extremist zou noemen. Jou wel, en dat ligt echt niet aan kritiek op migratie maar gewoon aan het feit dat je een ventje bent dat letterlijk bij élke extreem-rechtse aanslag met de "ja maars" komt. Je goed recht, maar ga dan ook niet janken dat mensen je in datzelfde hokje plaatsen. Dat doe je namelijk helemaal zelf.
Ik kom dit topic in omdat het een gigantische echokamer is waar tegengeluiden zowat nooit te horen zijn vanuit de vaste kliek.
Heeft er hier iemand het überhaupt gehad over de achtergrond van de Dayton schutter of ging iedereen er gemakshalve vanuit dat het weer een recht-extremists zou zijn?
Zodra er een (extreem-)linkse schutter is, is dit topic in no-time stil.
Maar oh wee als het een beetje riekt naar rechts, dan zit iedereen vooraan op de eerste rij om z'n gal te spuwen. En een totaal gebrek aan enige zelf reflectie.
Dit topic leunt zo ontzettend zwaar 1 kant op dat het niet eens meer grappig is. Elk tegengeluid is dan gelijk extreem-rechts... so be it, het heeft 0,0 waarde.
Jullie slikken de stront die de media jullie naar binnen schuiven met alle plezier af en kijken niet verder. Prima. Alleen niet gaan janken wanneer niet iedereen erin mee gaat.
Ik heb me er allang bij neergelegd dat dit geen AMV topic is, maar een Anti-Trump topic waarbij de media nooit in twijfel mag worden getrokken. Staan je posts niet bol van de anti-trump rethoriek dan ben je al snel een buitenbeetje hier en zul je niet lang blijven.
pi_188298178
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:46 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Toch vreemd dat je met die standpunten vrijwel altijd de kant van de republikeinen (of in iedergeval tegen de democraten) kiest.
Correct, ik heb een stronthekel aan de DNC.
Daarmee kies ik niet de kant van de Republikeinen overigens. Maar tis hier zwart wit, dus ik ben een trumpista of whatever het nieuwste trumpaanhanger woord is hier.
pi_188298213
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:54 schreef Refragmental het volgende:

Heeft er hier iemand het überhaupt gehad over de achtergrond van de Dayton schutter of ging iedereen er gemakshalve vanuit dat het weer een recht-extremists zou zijn?
Heb niemand hier zien beweren dat de Dayton-schutter een rechts-extremist was.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188298214
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:54 schreef Refragmental het volgende:

blablabla
Je hoeft je niet te verdedigen hoor. Ik weet best wat ik altijd van je lees, daar baseer ik mijn mening op. Daar gaat zo'n tragisch verhaal over hoe eenzijdig dit topic is weinig verandering in brengen, want het verandert niks aan wat jij allemaal uitkraamt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188298221
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Correct, ik heb een stronthekel aan de DNC.
Daarmee kies ik niet de kant van de Republikeinen overigens. Maar tis hier zwart wit, dus ik ben een trumpista of whatever het nieuwste trumpaanhanger woord is hier.
Ach natuurlijk ligt het altijd bij de ander zoals ik al zei cry me a river snowflake.

Jij bent hier degene die maar blijft roeptoeteren links te zijn om vervolgens elke scheet van Trump te verdedigen met als argumentatie "een tegengeluid tegen deze echokamer" hoe goedkoop wil je het hebben zeg.
pi_188298240
Het is wel mooi als iemand die rechtse talking points altijd een op een over neemt de rest ervan beschuldigt dat ze de shit van de media gewoon eten.
pi_188298249
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb niemand hier zien beweren dat de Dayton-schutter een rechts-extremist was.
Exact het was refragmental die met zijn suggestieve vraag hier de aandacht op probeerde te leggen, met succes overigens en nu kan die linkse ex Sanders supporter weer claimen "zie je wel hoe links en vooringenomen het kliekje is"
pi_188298264
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:25 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Ach gossie sinds 2 weken niet meer want toen vond je het nog nodig om te melden dat je een Sanders supporter was toen ik je aansprak over je nogal onfrisse extreem rechtse ideeën en je gedweep met Trump?
Heb teruggezocht maar kan niet vinden.
Maar wees gerust, ik kan met zekerheid zeggen dat ik toen niet heb gezegd dat ik op dat moment een Sanders supporter was, je zult het wel verkeerd gelezen hebben.

quote:
[..]

Kun je dat ook onderbouwen van die mass shootings of loop je zoals gewoonlijk weer uit je nek te zwetsen zoals gisteren met je totaal verkeerde maar bewust gemaakte reactie over Detroit of begrijp je niet helemaal wat een mass shooting betekend?

En voor iemand die durft te klagen over hoe de media een bepaalde agenda probeert door te drukken maar je zelf nogal gebruik van die technieken waarvan je de media beschuldigt, zeker gezien je nogal makkelijk lijkt te vallen voor complotjes

Waarom hebben extreem rechtse personen zoals jij eigenlijk zoveel moeite te erkennen dat ze extreem rechts zijn, is dat toevallig omdat je eigenlijk wel weet nogal fout te zijn?
Beetje zoals dat je verkeerd leest dat ik iets over Detroit zou hebben gezegd, maar het in werkelijkheid Chicago was waar een mass-shooting gaande was. Een drive-by met 7 slachtoffers.
(Naast de 60+ andere slachtoffers in andere shootings dat weekend, in chicago alleen al)
Gangbare definitie mass-shooting is 4 of meer doden/gewonden.
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:04:02 #243
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188298301
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:54 schreef Refragmental het volgende:
Ik kom dit topic in omdat het een gigantische echokamer is waar tegengeluiden zowat nooit te horen zijn vanuit de vaste kliek.
Heeft er hier iemand het überhaupt gehad over de achtergrond van de Dayton schutter of ging iedereen er gemakshalve vanuit dat het weer een recht-extremists zou zijn?
Omdat je zo vast zit in je eigen vooroordelen, ging je er van uit dat hij hier een rechts extremist werd genoemd. Wat niet gebeurt is. Zijn motief is nog niet duidelijk, dus over zijn achtergrond is het nog niet gegaan. De schutter in El Paso had daar en tegen een manifest wat vrij duidelijk was.

Je komt dus boos een topic binnen om te zeuren over iets wat helemaal niet speelt en vervolgens ga je uit de hoogte doen, dat jij de enige bent die het allemaal door ziet en dat wij blij moeten zijn dat je ons komt verlichten.
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:04:07 #244
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_188298302
Dus die Refragmental:
- heeft een stronthekel aan de DNC (waarom is mij niet duidelijk)
- heeft knetter-progressieve politieke ideeen
- twijfelt ten aller tijde aan de 'stront' van 'de media'
- is een ICT-er (haha, ben ik zelf ook hoor)
- vindt dit topic een gigantische echokamer is waar tegengeluiden zowat nooit te horen zijn vanuit de vaste kliek, maar moet toch dwangmatig hier blijven posten
- heeft zich onsterfelijk belachelijk gemaakt met Pizzagate
- idem dito met die gast in Charlottesville die inreed op een demonstratie

Voer voor psychologen :s)
pi_188298360
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:59 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Ach natuurlijk ligt het altijd bij de ander zoals ik al zei cry me a river snowflake.

Jij bent hier degene die maar blijft roeptoeteren links te zijn om vervolgens elke scheet van Trump te verdedigen met als argumentatie "een tegengeluid tegen deze echokamer" hoe goedkoop wil je het hebben zeg.
Ik verdedig helemaal niet iedere scheet van Trump.
Maar als bijvoorbeeld de media roept, "Trump is een hork, kijk, hij strooit dit bakje voer uit over al deze koikarpers"
Of de media roept, "Trump is een dwaas, is op bezoek in Japan, en hij eet een hamburger!!"
En hier roept iedereen het na zonder ook maar enige terughoudendheid of drang om te kijken wat er nou echt gebeurde.
Want Trump deed gewoon de Japanse premier na, en de hamburger was aangeboden door de premier, niet aangevraagd door Trump.
Wat mij betreft de 2 mooiste en duidelijkste voorbeelden van de overduidelijke anti-trump bias in de media ten koste van eerlijke berichtgeving.

En die tweet laatst van Trump over "the gang" waar iedereen hier gelijk volledig uit de slof schiet racisme dit, racisme dat, roept, maar niet eens fatsoenlijk even een stapje terug doet en nadenkt.
Dan kom ik als iemand die zegt dat het geen racistische tweet is, maar een nationalistische tweet, en dat de tweet overigens nergens op slaat.... wel erg over als een extreem-recht figuur die Trump daar aan het verdedigen is. Maar dat is slechte preceptie, aangezien de hele kliek hier zich zo ver links manoeuvreert dat alles wat niet meedoet meteen extreem-rechts is.
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:10:45 #246
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_188298385
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik verdedig helemaal niet iedere scheet van Trump.
Maar als bijvoorbeeld de media roept, "Trump is een hork, kijk, hij strooit dit bakje voer uit over al deze koikarpers"
Of de media roept, "Trump is een dwaas, is op bezoek in Japan, en hij eet een hamburger!!"
En hier roept iedereen het na zonder ook maar enige terughoudendheid of drang om te kijken wat er nou echt gebeurde.
Want Trump deed gewoon de Japanse premier na, en de hamburger was aangeboden door de premier, niet aangevraagd door Trump.
Wat mij betreft de 2 mooiste en duidelijkste voorbeelden van de overduidelijke anti-trump bias in de media ten koste van eerlijke berichtgeving.

En die tweet laatst van Trump over "the gang" waar iedereen hier gelijk volledig uit de slof schiet racisme dit, racisme dat, roept, maar niet eens fatsoenlijk even een stapje terug doet en nadenkt.
Dan kom ik als iemand die zegt dat het geen racistische tweet is, maar een nationalistische tweet, en dat de tweet overigens nergens op slaat.... wel erg over als een extreem-recht figuur die Trump daar aan het verdedigen is. Maar dat is slechte preceptie, aangezien de hele kliek hier zich zo ver links manoeuvreert dat alles wat niet meedoet meteen extreem-rechts is.
Jongen, no offence, maar dit riedeltje steek je elke x dagen af...wat DOE je hier nog?
pi_188298419
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:08 schreef Refragmental het volgende:
aangezien de hele kliek hier zich zo ver links manoeuvreert dat alles wat niet meedoet meteen extreem-rechts is.
Je vereenzelvigt je hier met iedereen. Niet iedereen is extreem-rechts als ze Trump verdedigen, alleen jij bent dat omdat je standaard in de bres springt voor extreem-rechtse terroristen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188298472
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je vereenzelvigt je hier met iedereen. Niet iedereen is extreem-rechts als ze Trump verdedigen, alleen jij bent dat omdat je standaard in de bres springt voor extreem-rechtse terroristen.
Wat een bazel.
Werkelijk iedereen hier die ooit heeft gewaagd om niet even fel anti-trump te zijn is intussen uitgemaakt voor Trumpanzee, Trumpista, Trumpfan, alt-right, extreem-rechts, nazi. En weet ik wat allemaal nog voor onzin.
pi_188298552
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een bazel.
Werkelijk iedereen hier die ooit heeft gewaagd om niet even fel anti-trump te zijn is intussen uitgemaakt voor Trumpanzee, Trumpista, Trumpfan, alt-right, extreem-rechts, nazi. En weet ik wat allemaal nog voor onzin.
Doe nou eens even een stapje naar achteren.

Niemand heeft die Dayton-schutter in de extreem-rechtse hoek gedrukt. Er is naar mijn weten zelfs niet over gespeculeerd. Wel is die gozer die huis heeft lopen houden in El Paso gelabeld als een rechts-extremist. Dat is echter niet gek, want in zijn manifest laat hij weinig twijfel bestaan over het waarom achter zijn daad.

Jij komt hier echter binnenstormen en begint te roepen dat de Dayton-schutter een Antifa-aanhanger is en dat die stomme vaste AMV-kliek dat weer eens niet wil horen.

Misschien een keer jezelf een spiegel voorhouden, druktemaker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:21:27 #250
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_188298556
Nog steeds die super interessante identity bullshit aan het herkauwen met z'n allen zie ik.
  Overall beste user 2022 maandag 5 augustus 2019 @ 15:22:49 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188298575
BetoORourke twitterde op maandag 05-08-2019 om 15:03:43 This president’s open racism is an invitation to violence. The writing has been on the wall since his maiden speech coming down that escalator calling immigrants "rapists and criminals." The actions that follow cannot surprise us. https://t.co/jSBbAQROF0 reageer retweet
Helemaal mee eens.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188298651
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik verdedig helemaal niet iedere scheet van Trump.
Maar als bijvoorbeeld de media roept, "Trump is een hork, kijk, hij strooit dit bakje voer uit over al deze koikarpers"
Of de media roept, "Trump is een dwaas, is op bezoek in Japan, en hij eet een hamburger!!"
En hier roept iedereen het na zonder ook maar enige terughoudendheid of drang om te kijken wat er nou echt gebeurde.
Want Trump deed gewoon de Japanse premier na, en de hamburger was aangeboden door de premier, niet aangevraagd door Trump.
Wat mij betreft de 2 mooiste en duidelijkste voorbeelden van de overduidelijke anti-trump bias in de media ten koste van eerlijke berichtgeving.

En die tweet laatst van Trump over "the gang" waar iedereen hier gelijk volledig uit de slof schiet racisme dit, racisme dat, roept, maar niet eens fatsoenlijk even een stapje terug doet en nadenkt.
Dan kom ik als iemand die zegt dat het geen racistische tweet is, maar een nationalistische tweet, en dat de tweet overigens nergens op slaat.... wel erg over als een extreem-recht figuur die Trump daar aan het verdedigen is. Maar dat is slechte preceptie, aangezien de hele kliek hier zich zo ver links manoeuvreert dat alles wat niet meedoet meteen extreem-rechts is.
Nogmaals "Cry me a river snowflake" die tweet was meer dan racistisch en dat zou jij als zelfverklaard links persoon toch in moeten zien, zelfs ik als vieze rechtse neoliberaal herken racisme als het er staat en het zijn toch vooral racisten die Trump geen racist vinden.

Wel een beetje heel erg achterlijk om een racistische uitspraak als "dan ga je maar terug naar waar je vandaan komt" af te doen als nationalistisch.
pi_188298802
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een bazel.
Werkelijk iedereen hier die ooit heeft gewaagd om niet even fel anti-trump te zijn is intussen uitgemaakt voor Trumpanzee, Trumpista, Trumpfan, alt-right, extreem-rechts, nazi. En weet ik wat allemaal nog voor onzin.
Als je dat blijft herhalen wordt het niet opeens wel waar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188298820
Maar goed, volgens Trump is het dus de schuld van de media. Waarom ook niet.

realDonaldTrump twitterde op maandag 05-08-2019 om 13:32:54 The Media has a big responsibility to life and safety in our Country. Fake News has contributed greatly to the anger and rage that has built up over many years. News coverage has got to start being fair, balanced and unbiased, or these terrible problems will only get worse! reageer retweet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188299005
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, volgens Trump is het dus de schuld van de media. Waarom ook niet.

realDonaldTrump twitterde op maandag 05-08-2019 om 13:32:54 The Media has a big responsibility to life and safety in our Country. Fake News has contributed greatly to the anger and rage that has built up over many years. News coverage has got to start being fair, balanced and unbiased, or these terrible problems will only get worse! reageer retweet
Deze man wordt treuriger en treuriger.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator maandag 5 augustus 2019 @ 15:49:33 #256
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188299098
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, volgens Trump is het dus de schuld van de media. Waarom ook niet.

realDonaldTrump twitterde op maandag 05-08-2019 om 13:32:54 The Media has a big responsibility to life and safety in our Country. Fake News has contributed greatly to the anger and rage that has built up over many years. News coverage has got to start being fair, balanced and unbiased, or these terrible problems will only get worse! reageer retweet
De media die bericht over wat de chief zegt is schuldig want die hadden niks moeten zeggen over zijn racistische blaat?

En voor Fake News is natuurlijk autocorrect, dat had Fox News moeten zijn, het manifest van die El Paso terrorist waren gewoon Fox News soundbites.

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 05-08-2019 16:20:29 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:50:57 #257
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188299124
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, volgens Trump is het dus de schuld van de media. Waarom ook niet.

realDonaldTrump twitterde op maandag 05-08-2019 om 13:32:54 The Media has a big responsibility to life and safety in our Country. Fake News has contributed greatly to the anger and rage that has built up over many years. News coverage has got to start being fair, balanced and unbiased, or these terrible problems will only get worse! reageer retweet
Je kan zeggen wat je wil over die idioot... maar daar heeft de beste man toevallig, ongetwijfeld per ongeluk, wel een punt.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_188299138
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil over die idioot... maar daar heeft de beste man toevallig, ongetwijfeld per ongeluk, wel een punt.
En hij bedoelt vast niet dezelfde media als jij.
  Moderator maandag 5 augustus 2019 @ 15:52:42 #259
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188299150
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil over die idioot... maar daar heeft de beste man toevallig, ongetwijfeld per ongeluk, wel een punt.
Spelfout, hij bedoelde FOX News
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_188299292
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil over die idioot... maar daar heeft de beste man toevallig, ongetwijfeld per ongeluk, wel een punt.
Waarom?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:01:42 #261
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188299334
China heeft weer een zet gedaan in de handelsoorlog, beurzen weer dik in de min.

Heeft Trump hier al iets over gezegd? Dit gaat sowieso verder escaleren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:07:10 #262
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188299439
quote:
5s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom?
Het Amerikaanse politieke landschap is de afgelopen 20 jaar gesplitst en verder uit elkaar gegroeid en de media-outlets doen daar aan mee. Het is voor mij nog even onduidelijk wat oorzaak en gevolg daarin is.

Maar het komt er op neer dat bijna ELKE discussie toxisch is geworden en dat het hebben van een verkeerde mening jou op sociaal vlak al kan stigmatiseren.

Er is niet meer zoiets als "calling it as you see it" in de VS... als je niet exact dezelfde meningen napraat als je gekozen outlets die jij en je vrienden bekijken hoor je er niet meer bij. Dit heeft een soort van verzuiling tot gevolg. Eentje die radicalisatie in de hand werkt

En ja linkse en rechtse outlets doen daar beiden net zo hard aan mee. Er wordt across the board gelogen en vies geframed.

En 1 gevolg hiervan is dat psychisch zwakke of zieke mensen daarin meegesleurd worden en er al dat hyperbolische gebler serieus zijn gaan nemen.

Als je gaat schreeuwen en tieren rond een pitbull dan kan je wachten die 'ie af gaat. Zo ook met mensen die op het geestelijke randje balanceren.

En dan hebben we het nog niet eens gehad over het effect dat de media heeft door een platform en beroemdheid te bieden aan iedereen met een pipa en een manifesto.

Daarom zeg ik... Trump heeft hierin gewoon wel een punt. Goeie tweet wel. Zie je niet vaak van die mafkees.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_188299549
POTUS legt eindelijk een officiele verklaring af mbt de aanslagen, braaf aflezend van de teleprompter.

Benieuwd of hij vragen gaat beantwoorden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188299575
Maar blijkbaar kan Trump zich onttrekken aan de verantwoordelijkheid die hij verlangt van de media. Bijzonder weer. En dan heb je figuren die ook nog meegaan in de waanzin van die man.

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 05-08-2019 17:16:38 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:15:41 #265
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_188299637
Trump veroordeelt racisme en white suppremacy. Valt me niks tegen, tot nu toe.

[ Bericht 1% gewijzigd door DuizendGezichten op 05-08-2019 16:22:08 ]
Op het scherp van de snede.
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:16:44 #266
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_188299654
Kijken hoe lang het duurt voordat hij op de volgende rally op de oude voet verdergaat.
Op het scherp van de snede.
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:16:48 #267
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188299657
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:12 schreef Kijkertje het volgende:
POTUS legt eindelijk een officiele verklaring af mbt de aanslagen, braaf aflezend van de teleprompter.

Benieuwd of hij vragen gaat beantwoorden.
Hij ziet er beroerd uit en klinkt nog beroerder.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:17:57 #268
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_188299682
Nu gaat het toch weer over mental illnesses. Jammer.
Op het scherp van de snede.
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:18:10 #269
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_188299687
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Hij ziet er beroerd uit en klinkt nog beroerder.
Dat ook, ja.
Op het scherp van de snede.
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:19:59 #270
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188299722
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:18 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Dat ook, ja.
Wat staat 'ie weer raar te snuiven trouwens.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188299731
Ja hoor hij mag geen vragen beantwoorden anders gaat hij weer domme dingen zeggen natuurlijk :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator maandag 5 augustus 2019 @ 16:21:01 #272
236264 crew  capricia
pi_188299740
Ophouden met op de man spelen.
Definitely not CIA
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:21:11 #273
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188299744
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:20 schreef Kijkertje het volgende:
Ja hoor hij mag geen vragen beantwoorden anders gaat hij weer domme dingen zeggen natuurlijk :D
Gelukkig heeft 'ie twitter. *O*
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188299764
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef DuizendGezichten het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voordat hij op de volgende rally op de oude voet verdergaat.
Op de eerste de beste rally wordt er gewoon weer 'Send them back' gescandeerd.

Ivanka zal hem dit wel hebben ingefluisterd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188299769
Trump's verklaring in draadje:

ddale8 twitterde op maandag 05-08-2019 om 16:08:50 Trump describes the El Paso and Dayton attacks as "evil." He calls the El Paso killer "a wicked man." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 5 augustus 2019 @ 16:26:05 #276
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188299827
tommyxtopher twitterde op maandag 05-08-2019 om 14:03:54 "Members of the press, what the fuck?" Beto O'Rourke and all of us. https://t.co/hJNSBsPUmA reageer retweet
Kijk. Dit dus. Die woede. Het kwaad zijn over de oeverloze zwetsvragen of Trump wel een racist is. Of Trump dat geweld wel prima vindt. Ja natuurlijk is dat zo. Hoe duidelijk moet je het hebben?

Jammer dat FUCK weer moest worden gecensureerd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:26:26 #277
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188299835
Nou ja, hij heeft het iig 'white nationalism' en 'domestic terrorism' genoemd , dat is al heel wat. Jammer alleen dat hij daarna al snel overging op de 'violent video games' retoriek van Fox.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:27:34 #278
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_188299857
Videogames zijn tegenwoordig een veel grotere industrie dan 10 a 20 jaar geleden. Denk dat de videogame lobbyisten hier niet blij meee zijn
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_188299914
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:27 schreef gniffie het volgende:
Videogames zijn tegenwoordig een veel grotere industrie dan 10 a 20 jaar geleden. Denk dat de videogame lobbyisten hier niet blij meee zijn
Och, denk dat de industrie weinig te vrezen heeft. Ja, wat grijze politici gaan weer janken over games, maar dat zal verder weinig invloed hebben op de verkoopcijfers. Vooral omdat de gemiddelde gamer tegenwoordig een dertiger is die geen boodschap heeft aan dat gezwets van politici en lekker zelf bepalen wat voor spellen ze kopen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188299917
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:26 schreef kladderadatsch het volgende:
Nou ja, hij heeft het iig 'white nationalism' en 'domestic terrorism' genoemd , dat is al heel wat. Jammer alleen dat hij daarna al snel overging op de 'violent video games' retoriek van Fox.
Yups en vergeet de 'reform to mental health laws' niet

Was het niet juist makkelijker gemaakt voor geesteszieken om een wapen aan te schaffen? Staat me iets van bij.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 5 augustus 2019 @ 16:32:28 #281
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188299946
JohnJHarwood twitterde op maandag 05-08-2019 om 16:19:05 Trump says those lost in Toledo will not have died in vain but it was actually Dayton reageer retweet
Kan iemand alsjeblieft een nine-iron in Trump's hol schuiven?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188299991
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Yups en vergeet de 'reform to mental health laws' niet

Was het niet juist makkelijker gemaakt voor geesteszieken om een wapen aan te schaffen? Staat me iets van bij.
Yups gevonden :P

Trump Signs Bill Revoking Obama-Era Gun Checks for People With Mental Illnesses

Zal je zien dat hij met de eer gaat strijken als deze maatregel weer ingevoerd gaat worden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator maandag 5 augustus 2019 @ 16:40:48 #283
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188300065
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Yups en vergeet de 'reform to mental health laws' niet

Was het niet juist makkelijker gemaakt voor geesteszieken om een wapen aan te schaffen? Staat me iets van bij.
Ja, door Trump.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:41:52 #284
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188300082
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Yups gevonden :P

Trump Signs Bill Revoking Obama-Era Gun Checks for People With Mental Illnesses

Zal je zien dat hij met de eer gaat strijken als deze maatregel weer ingevoerd gaat worden.
Druppel op een gloeiende plaat, sowieso, want veel (de meeste) van die shooters blijken helemaal niet geestesziek te zijn.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:43:50 #285
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188300101
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Druppel op een gloeiende plaat, sowieso, want veel (de meeste) van die shooters blijken helemaal niet geestesziek te zijn.
Hoe wordt dat eigenlijk vastgesteld? Meestal zijn ze dood :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:45:39 #286
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188300133
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Hoe wordt dat eigenlijk vastgesteld? Meestal zijn ze dood :P
Forensische psychiatrie.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188300134
Ik geef het ongeveer twee dagen tot Trump zichzelf weer tegenspreekt na deze persconferentie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188300184
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Druppel op een gloeiende plaat, sowieso, want veel (de meeste) van die shooters blijken helemaal niet geestesziek te zijn.
Ja ook dat. Extreem rechtse gekkies gaan echt niet onder dat labeltje vallen natuurlijk. Mulvaney probeerde dat gisteren ook al te doen:
quote:
“I don't think it's at all fair to sit here and say that he doesn't think that white nationalism is bad for the nation. These are sick people,” Mulvaney said. “You cannot be a white supremacist and be normal in the head. These are sick people. You know it, I know it, the president knows it.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:53:28 #289
46794 Berkery
Fat bastard
pi_188300257
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Druppel op een gloeiende plaat, sowieso, want veel (de meeste) van die shooters blijken helemaal niet geestesziek te zijn.
Minder dan 5% zijn (aantoonbaar) geestesziek. Ik kwam dit artikel tegen: https://behavioralscienti(...)uses-mass-shootings/
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_188300266
Maar goed hij heeft het dus totaal niet gehad over maatregelen om bv eens het aantal wapens te beperken :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:55:52 #291
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188300290
Zowaar eens met Trump over de oorzaken. Deels tenminste Iig krijgen videogames eens niet de schuld :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:57:05 #292
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188300304
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:53 schreef Berkery het volgende:

[..]

Minder dan 5% zijn (aantoonbaar) geestesziek. Ik kwam dit artikel tegen: https://behavioralscienti(...)uses-mass-shootings/
Persoonlijk denk ik toch dat veel van die lui in depressies zitten. weet niet of dat onder geestesziek valt. Volgens mij niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_188300401
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zowaar eens met Trump over de oorzaken. Deels tenminste Iig krijgen videogames eens niet de schuld :D
Egwel!
ddale8 twitterde op maandag 05-08-2019 om 16:14:41 Trump calls for an effort, involving social media companies and government authorities, to develop tools to "detect mass shooters before they strike." He then denounces "gruesome and grisly video games," calling for "cultural change." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 augustus 2019 @ 17:04:08 #294
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188300411
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2019 17:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Egwel!
ddale8 twitterde op maandag 05-08-2019 om 16:14:41 Trump calls for an effort, involving social media companies and government authorities, to develop tools to "detect mass shooters before they strike." He then denounces "gruesome and grisly video games," calling for "cultural change." reageer retweet
Ah toch wel. -O-
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 5 augustus 2019 @ 17:14:29 #295
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188300538
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2019 17:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ah toch wel. -O-
https://www.rollingstone.(...)ist-violence-867294/

Die werden er meteen bij gehaald.
  maandag 5 augustus 2019 @ 17:18:22 #296
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188300595
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 17:14 schreef Tweek het volgende:

[..]

https://www.rollingstone.(...)ist-violence-867294/

Die werden er meteen bij gehaald.
lol, Ze voelen zich in het nauw gedreven nu hun retoriek niet meer werkt die ze altijd op moslims toepaste (bv: 'er bestaan geen goede moslims' en 'een moslim die zegt geen aanslagen te steunen liegt').

Het toegeven dat er in elke groep behoorlijk wat rotte appels kunnen zitten zou al de eerste stap zijn. En als we daarna het eens kunnen worden dat die hele groep niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor wat die rotte appels doen komen we al een stapje dichterbij een betere wereld.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 5 augustus 2019 @ 17:18:47 #297
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188300603
Kortom, it's everybody's fault but mine. Walgelijk gewoon.

Helemaal als je bedenkt dat de voornaamste factor in dit soort zaken van 'buitenaf' opgeklopte haat en woede is - vaak voortkomend uit 'angst' in de breedste zin van het woord, welke middels manipulatie en leugens geredigeerd worden naar de 'ander' door figuren die daar om hen moverende reden belang bij hebben. En ja, de jarenlange haat retoriek en leugens van Trump vallen daar ook onder.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188300646
Republikeinse senator:
SenMcCollister twitterde op maandag 05-08-2019 om 02:49:44 The Republican Party is enabling white supremacy in our country. As a lifelong Republican, it pains me to say this, but it’s the truth.I of course am not suggesting that all Republicans are white supremacists nor am I saying that the average Republican is even racist. reageer retweet
SenMcCollister twitterde op maandag 05-08-2019 om 02:49:45 What I am saying though is that the Republican Party is COMPLICIT to obvious racist and immoral activity inside our party. reageer retweet
SenMcCollister twitterde op maandag 05-08-2019 om 02:49:45 We have a Republican president who continually stokes racist fears in his base. He calls certain countries “sh*tholes,” tells women of color to “go back” to where they came from and lies more than he tells the truth. reageer retweet
SenMcCollister twitterde op maandag 05-08-2019 om 02:49:45 We have Republican senators and representatives who look the other way and say nothing for fear that it will negatively affect their elections. No more. When the history books are written, I refuse to be someone who said nothing. reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_188300666
Tja, hoe je het ook wendt of keert, de KKK en alle neo-nazi's stemmen braaf Republikeins. Dat zou je aan het denken moeten zetten.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 5 augustus 2019 @ 17:22:32 #300
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188300667
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 17:21 schreef crystal_meth het volgende:
Republikeinse senator:
SenMcCollister twitterde op maandag 05-08-2019 om 02:49:44 The Republican Party is enabling white supremacy in our country. As a lifelong Republican, it pains me to say this, but it’s the truth.I of course am not suggesting that all Republicans are white supremacists nor am I saying that the average Republican is even racist. reageer retweet
SenMcCollister twitterde op maandag 05-08-2019 om 02:49:45 What I am saying though is that the Republican Party is COMPLICIT to obvious racist and immoral activity inside our party. reageer retweet
SenMcCollister twitterde op maandag 05-08-2019 om 02:49:45 We have a Republican president who continually stokes racist fears in his base. He calls certain countries “sh*tholes,” tells women of color to “go back” to where they came from and lies more than he tells the truth. reageer retweet
SenMcCollister twitterde op maandag 05-08-2019 om 02:49:45 We have Republican senators and representatives who look the other way and say nothing for fear that it will negatively affect their elections. No more. When the history books are written, I refuse to be someone who said nothing. reageer retweet
^O^

Nu maar hopen dat hij niet opeens 'ontslag' heeft genomen volgende week voor zijn genuanceerde woorden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Overall beste user 2022 maandag 5 augustus 2019 @ 17:32:22 #301
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188300778
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 17:21 schreef crystal_meth het volgende:
Republikeinse senator:
SenMcCollister twitterde op maandag 05-08-2019 om 02:49:44 The Republican Party is enabling white supremacy in our country. As a lifelong Republican, it pains me to say this, but it’s the truth.I of course am not suggesting that all Republicans are white supremacists nor am I saying that the average Republican is even racist. reageer retweet
SenMcCollister twitterde op maandag 05-08-2019 om 02:49:45 What I am saying though is that the Republican Party is COMPLICIT to obvious racist and immoral activity inside our party. reageer retweet
SenMcCollister twitterde op maandag 05-08-2019 om 02:49:45 We have a Republican president who continually stokes racist fears in his base. He calls certain countries “sh*tholes,” tells women of color to “go back” to where they came from and lies more than he tells the truth. reageer retweet
SenMcCollister twitterde op maandag 05-08-2019 om 02:49:45 We have Republican senators and representatives who look the other way and say nothing for fear that it will negatively affect their elections. No more. When the history books are written, I refuse to be someone who said nothing. reageer retweet
State Senate. Nevada.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')