Moeten ze niet op rare tijden gaan bellen.quote:
Goedenavond,van wie ben jij een kloon?quote:
Ik 3 broertjes en 2 zusjes.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goedenavond,van wie ben jij een kloon?
Mijn broertje is volkomen gestoord, soms weten we niet wie het ergst is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moeten ze niet op rare tijden gaan bellen.
ik weet het zelfs niet eens meer, jaaaaaaren geledenquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goedenavond,van wie ben jij een kloon?
Ik ging serieus kijken of het nog middag was.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ging serieus kijken of het nog middag was.
Ik heb nu al pijn in mijn kopquote:
Met zus heb ik al sinds 1984 geen contact meer, dat mens spoort niet.quote:
Haaai.quote:
Baars.quote:
Ik ben de enige die met iedereen overweg kan,maar lekker belangrijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met zus heb ik al sinds 1984 geen contact meer, dat mens spoort niet.
De rest overigens ook niet.
Voorn.quote:
Dat kan, waait met alle winden mee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die met iedereen overweg kan,maar lekker belangrijk.
Palingquote:
Je pyjama mag ook hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik loop de hele dag al in een short en t-shirt, nu maar even een overhemd aan doen.
Gebruik ik thuis nooit.quote:
Alleen met dates?quote:
Nope alleen in ZH.quote:
U heeft gewonnen.quote:
quote:
quote:Je zou zo graag een speler zijn
Maar je staat aarzelend langs de lijn
Bang om op je bek te gaan
Je durft niet te kiezen, je mocht eens verliezen
Zo bang om straks alleen te staan....
Ik probeer de kudde een beetje bij elkaar te houden.En heb daar wel mijn eigen mening in.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan, waait met alle winden mee.
Tongen.quote:
Ieder zijn/haar keuze.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik probeer de kudde een beetje bij elkaar te houden.En heb daar wel mijn eigen mening in.
Die had ik niet toen ik in het ZH kwam.quote:
quote:
quote:
Dit is wel te erg or nah?quote:
Die van Hans Klok?quote:
Herman Van Veen, als hij kon toveren, dan had ie weer een beetje haar.quote:
Adam Curry had ook zoiets.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herman Van Veen, als hij kon toveren, dan had ie weer een beetje haar.
quote:
Dank je.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:50 schreef Gooddeal het volgende:
@:FreshFruit72 Gefeliciteerd met je lief.
En lief voor haar blijven want anders krijg je met mij te maken.quote:
#metoo ! Bro !quote:
* FreshFruit72 doet even een schone onderbroek aanquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En lief voor haar blijven want anders krijg je met mij te maken.
quote:
40 + Hard van buiten zacht van binnen.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
* FreshFruit72 doet even een schone onderbroek aan
Goed bezig !quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
Een heel huis geschilderd, behangen, schoongemaakt, met 4 personen in 2,5 dag.
Morgen definitief overhuizen, inrichten, en dan knap ik af.![]()
Mijn god, hoe kunnen mensen een huis van 3 jaar oud uitwonen.
Ik las zoiets,wat een megaklus.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
Een heel huis geschilderd, behangen, schoongemaakt, met 4 personen in 2,5 dag.
Morgen definitief overhuizen, inrichten, en dan knap ik af.![]()
Mijn god, hoe kunnen mensen een huis van 3 jaar oud uitwonen.
Eh, het was een dag, laten we het daar op houden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoop dat je een leuke dag gehad hebt.
Op het toilet vonden we een plafonniere vol water en roest.quote:
Fijn, dat is voor elkaar dan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Eh, het was een dag, laten we het daar op houden.
Fretjes genieten wel heerlijk van hun buitenverblijf in de tuin.
Valt nog mee dat ze die plinten niet hebben mee verhuisd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Op het toilet vonden we een plafonniere vol water en roest.
Maar even melding van gemaakt.
Boven zat geen enkele plint vast, als je stofzuigt dan vallen die dingen om.![]()
Maar alles oke nu.
Wij hebben een opengebroken gangkast en een verdacht eigen gemaakte verdieping in de berging, waar ik nog niet op gekeken heb.quote:
Verstandig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:03 schreef Gooddeal het volgende:
De poezenkamer is helemaal ingericht.![]()
Die gaan morgen het eerste over, beter veilig daar dan in een huis waar iedereen in en uitloopt met het risico op ontsnappen.
Speciale geheime kweekkamer?quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wij hebben een opengebroken gangkast en een verdacht eigen gemaakte verdieping in de berging, waar ik nog niet op gekeken heb.
Dat kan nog wel eens veel werk worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wij hebben een opengebroken gangkast en een verdacht eigen gemaakte verdieping in de berging, waar ik nog niet op gekeken heb.
Had ik al gedaan hoor.quote:
Dat had ook nog gekund.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze die plinten niet hebben mee verhuisd.
Ik zou toch eens kijken, wie weetquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vermoed het, het was wel een drugspand maar dat ging schijnbaar om coke.
Dat zal zeker helpen. Succes met het overbrengen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Feliway stekker, en hun eigen spulletjes.
Ik zou wel even een kijkje nemen, je weet nooit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vermoed het, het was wel een drugspand maar dat ging schijnbaar om coke.
Komt goed. De dieren is wel eerste zorg.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal zeker helpen. Succes met het overbrengen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Komt goed. De dieren is wel eerste zorg.
Te gierig voor een bakje koffie ?quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:09 schreef Gooddeal het volgende:
En morgenvroeg begint hier de schilder aan ons eigen huis met de buitenboel.
Hebben hem al gewaarschuwd dat we er niet zijn, dus ook geen koffie is.![]()
Gekkenhuis soms.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Te gierig voor een bakje koffie ?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
jemand kann wel naar mijn topic ook komen
quote:
Ik ben er niet gewoon. Kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Te gierig voor een bakje koffie ?
Mijn kop staat er even niet naar.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
jemand kann wel naar mijn topic ook komen
Ow okquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben er niet gewoon. Kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn.![]()
En de schilder kon pas volgend voorjaar. Maar er zijn wat klanten uitgevallen, dus nu tussendoor.
Hij wist ervan dat we deze week gewoon druk zijn in een andere plaats.
Ik heb even geen zin om plaatje te raden. En dat Gooddeal er niet is om de schilders van koffie te voorzien begrijp ik ook.quote:
Een beetje schilder heeft een thermoskan mee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin om plaatje te raden. En dat Gooddeal er niet is om de schilders van koffie te voorzien begrijp ik ook.
Hij woont in hetzelfde dorp, honderd meter verderop.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een beetje schilder heeft een thermoskan mee.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij woont in hetzelfde dorp, honderd meter verderop.
Wat heeft het dan met gierig zijn te maken?quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een beetje schilder heeft een thermoskan mee.
Niets mijn beste,ik weet dat GD niet gierig is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat heeft het dan met gierig zijn te maken?
Niks. BDS begreep het verkeerd denk ik. Ik ben niet gierig, iedereen krijgt koffie, en broodjes, en frisdrank.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat heeft het dan met gierig zijn te maken?
Precies, lekker doen, ik hou van een strakke planning, maar kan heel goed schakelen als er iets misgaat. Easy going en toch doorgaan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Niks. BDS begreep het verkeerd denk ik. Ik ben niet gierig, iedereen krijgt koffie, en broodjes, en frisdrank.
Maar soms is het allemaal een chaos, en is de planning helemaal in de war.![]()
Beetje story of my life.
Dát. Aanpassen en schouders eronder. En volgende week krijgt de schilder alles wat hij wil.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Precies, lekker doen, ik hou van een strakke planning, maar kan heel goed schakelen als er iets misgaat. Easy going en toch doorgaan.
Even schakelen, dat is een ander topic.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoel je ik doe altijd dat sefde
is toch eigentlich egal welke topicquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Even schakelen, dat is een ander topic.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch eigentlich egal welke topic
Douche gepakt, ik ben weer schoon, fris en fruitig.quote:
Succes morgen badeendje. Ik hoop echt dat je leuk werk hebt, leuke collega's en plezier in je werk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Douche gepakt, ik ben weer schoon, fris en fruitig.
Douchen heeft weer zin. Niet meer meteen onder het zweet zitten als je je afgedroogd hebtquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Douche gepakt, ik ben weer schoon, fris en fruitig.
Dank je, het ziet er goed uit en ik heb er veel zin in.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Succes morgen badeendje. Ik hoop echt dat je leuk werk hebt, leuke collega's en plezier in je werk.
Idd afdrogen na het douchen en vervolgens je nog nat voelen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Douchen heeft weer zin. Niet meer meteen onder het zweet zitten als je je afgedroogd hebt![]()
Ik gun je een fijne baan, met leuke collega's.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, het ziet er goed uit en ik heb er veel zin in.
Ik ken het niet, maar natuurlijk is het niet erg dat je het mooi vindt. Je hebt er duidelijk herinneringen bij, dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Is het erg dat ik dit mooi vind? Hoorde het vanmiddag na enorm lange tijd. Ik plaats eigenlijk nooit een YT.
Welterusten Disana, en de rest natuurlijk ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar natuurlijk is het niet erg dat je het mooi vindt. Je hebt er duidelijk herinneringen bij, dat is persoonlijk.
Welterusten.
Ik laat het morgen weten hoe het is verlopen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik gun je een fijne baan, met leuke collega's.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat het morgen weten hoe het is verlopen.
Hier een heleboel, maar aan mij niets.quote:
Die ken ik erg goed. Ik vind dat ook heel leuk !quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Is het erg dat ik dit mooi vind? Hoorde het vanmiddag na enorm lange tijd. Ik plaats eigenlijk nooit een YT.
Slaap ze !quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar natuurlijk is het niet erg dat je het mooi vindt. Je hebt er duidelijk herinneringen bij, dat is persoonlijk.
Welterusten.
Ik zat in je topic, als je er niet bent loop ik weg.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:59 schreef mario390 het volgende:
nu lopt en woodstock dokumentatie de nog niee in tv was
ik ben toch in beidequote:Op woensdag 31 juli 2019 23:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zat in je topic, als je er niet bent loop ik weg.
Ohh.quote:
Lekker toch.quote:
Doe maar meer YT`s plaatsen dan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Gotta buy me a ticket to the topicsquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zat in je topic, als je er niet bent loop ik weg.
Vanmorgen nog gedraaid in de autoquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Ik las even : Doutzen heeft weer zin.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Douchen heeft weer zin. Niet meer meteen onder het zweet zitten als je je afgedroogd hebt![]()
Gead Joling, zonder rquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Gotta buy me a ticket to the topics
Forget our love and leave this place behind me
Gotta buy me a ticket to the topics
And prove myself that I can live without your love
Succes SBEquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat het morgen weten hoe het is verlopen.
nog en nederlandse is vandaag jarigquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik las even : Doutzen heeft weer zin.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zal ook wel eens voorkomen, toch?quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar loopt diequote:Op woensdag 31 juli 2019 22:59 schreef mario390 het volgende:
nu lopt en woodstock dokumentatie de nog niee in tv was
Dank je chufi. Hoe is het met je ogen?quote:
Goed 190% samenquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je chufi. Hoe is het met je ogen?
gaat automatischquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Went het scherpe kijken al qua vermoeidheid?
quote:
Ja maar dat deden ze voor die tijd ook al goedquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi zo. Hersenen passen zich snel aan
Zo zijn die hersenenquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat deden ze voor die tijd ook al goed
ze dachten het komen nur 50.000quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat deden ze voor die tijd ook al goed
Dat klinkt mysterieus jaquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik heb 2 dezelfde verschillende SC's
zei ik toch ARD, het kwamen 500 000quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Woodstock, maar er kwamen ? Welke zender Mario
Dat gevoel heb ik ook weleens.quote:
Ah OK.. gemist ..quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
zei ik toch ARD, het kwamen 500 000
Weleens? Ik leef er al 40 jaar.quote:
Wat is de aard van de verschillen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb deze SC in 2 schermen open staan, en de posts komen niet overeen
quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weleens? Ik leef er al 40 jaar.
Die ga ik aanklikken. Ken 'm niet volgens mijquote:
Ah deze heb ik weleens eerder gehoord toch, maar de tekst kan ik me niet herinneren. Leuk dit!quote:
Leuk idd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah deze heb ik weleens eerder gehoord toch, maar de tekst kan ik me niet herinneren. Leuk dit!
Opmerkelijk jah. Heb je de 2 schermen op hetzelfde apparaat openstaan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
In de ene SC staat de 'gaat automatisch' post van Chufi niet, bijvoorbeeld
Refresh verschil in je tabbladenquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
In de ene SC staat de 'gaat automatisch' post van Chufi niet, bijvoorbeeld
Maar hij staat er gewoon niet, ook na refreshquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Refresh verschil in je tabbladen
Nu was één van mijn klachten vandaag duizeligheid en 'de weg kwijt' zijn, maar dit helpt nieet natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Oké, ik zie het.
Ik kom nu ook niet verder dan 'twilight zone'
Je hebt nu iig de bevestiging dat je niet de enige bent die het ziet. Geen garantie natuurlijk, misschien ben ik ook wel de weg kwijtquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nu was één van mijn klachten vandaag duizeligheid en 'de weg kwijt' zijn, maar dit helpt nieet natuurlijk
Pinke achtergrond? Ik ben hetero hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom zie je van me de pinke achtergrpoend niet?
Samen de weg kwijt is een stuk gezelligerquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt nu iig de bevestiging dat je niet de enige bent die het ziet. Geen garantie natuurlijk, misschien ben ik ook wel de weg kwijt
Als je dezelfde weg kwijt bent welquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Samen de weg kwijt is een stuk gezelliger
Welke achtergrond?quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:36 schreef mario390 het volgende:
nee waarom zie je mijn achtergroend kleur niet?
Omdat dat niet onze achtergrondkleur is. Lekkere gay van mequote:Op woensdag 31 juli 2019 23:36 schreef mario390 het volgende:
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je dezelfde weg kwijt bent welMaar dat lijkt me gezien de aard van 'de weg kwijt zijn' onwaarschijnlijk
omdat dat een instelling van jezelf is en niet dat anderen dat ook zien.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:36 schreef mario390 het volgende:
Das voor je zelfquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:36 schreef mario390 het volgende:
dat weest ik nietquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat dat een instelling van jezelf is en niet dat anderen dat ook zien.
Ow, die achtergrond, ik dacht dat ie op mijn blauw doeldequote:Op woensdag 31 juli 2019 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat dat een instelling van jezelf is en niet dat anderen dat ook zien.
ik zou gek worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je voor dat we alle kleurtjes van iedereen moeten zien ...
ik dacht ik ben de enige de en kleur heeftquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je voor dat we alle kleurtjes van iedereen moeten zien ...
Vriendjes? Is dat voor mods?quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou gek worden.
Heb nu mezelf geel, TS groen en vriendjes paars en das al erg genoeg
Oh is dat apart in te stellenquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:40 schreef D. het volgende:
Ik heb op de laptop geen kleurtjes
Mobiel geeft ie wel kleurtjes, blauw voor TS, groen voor mezelf
ik heb mobiel de desktop instelling dus daar zie ik hetzelfde als op mn laptopquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:40 schreef D. het volgende:
neuj voor aboquote:
Ik heb ook alleen TS en mezelf een kleurtje gegeven. Overzichtelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:40 schreef D. het volgende:
Ja, hier ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb mobiel de desktop instelling dus daar zie ik hetzelfde als op mn laptop
Kook !quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen TS en mezelf een kleurtje gegeven. Overzichtelijk.
Mobiel wel, op mijn laptop heb ik zo wel genoeg overzicht, dan leiden kleurtjes alleen maar afquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen TS en mezelf een kleurtje gegeven. Overzichtelijk.
In een SC is het niet zo heel functioneel, maar bijvoorbeeld in het 'vraag wat je wil' topic dan kan je de vragen overslaan en alleen ts lezen die de vragen quote en antwoord geeft.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Mobiel wel, op mijn laptop heb ik zo wel genoeg overzicht, dan leiden kleurtjes alleen maar af
Dan lees ik die mobiel welquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:43 schreef tonja het volgende:
[..]
In een SC is het niet zo heel functioneel, maar bijvoorbeeld in het 'vraag wat je wil' topic dan kan je de vragen overslaan en alleen ts lezen die de vragen quote en antwoord geeft.
Ik vind het wel handig, al voor ik mod was. Maar dat kwam door het belastingaangifte topic waarin je dan makkelijker kon zien wie er verstandige antwoorden gavenquote:
Nou ja dat dus, in sommige topics is het handig. Niet overal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig, al voor ik mod was. Maar dat kwam door het belastingaangifte topic waarin je dan makkelijker kon zien wie er verstandige antwoorden gaven
hier op fok? heel weinigquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:46 schreef chufi het volgende:
ja maar hoeveel verstandig vriendjes zijn er ..
Maar het is wel een wonder dat hij nog leeftquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
die heeft niet in woodstock gespelt
quote:
ja iddquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar het is wel een wonder dat hij nog leeft
quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar het is wel een wonder dat hij nog leeft
ja ik zoek nog steeds een manier om die zenders te weren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben gewoon ARD hier op de Nederlandse TV Mario
misschien niet allequote:Op woensdag 31 juli 2019 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben gewoon ARD hier op de Nederlandse TV Mario
Meestal wel.quote:
Het is dat ik nog net geen 40+ ben dat ik hier vrij weinig komquote:
Ben je een formule 1 fan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik nog net geen 40+ ben dat ik hier vrij weinig kom
Ach we kijken niet zo naar de leeftijd, meer om de inhoud, zeg maar.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik nog net geen 40+ ben dat ik hier vrij weinig kom
quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ach we kijken niet zo naar de leeftijd, meer om de inhoud, zeg maar.
Dan zit je hier goedquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ik ben een Formule 1 specialist
Wiequote:
Tonja weet er alles van, dat is de specialiste hier, op dat gebied.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tonja weet er alles van, dat is de specialiste hier, op dat gebied.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:03 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb er geen ene fuck mee, maar veel users hier wel![]()
lul
En dan nu eenquote:
reminds me ....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:03 schreef Amphorapotje het volgende:
1 augustus alweer, wat gaat het snel.
Max morgen FP1quote:
GATVERDAMMEquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:04 schreef mario390 het volgende:
man man voor
ontbijt hadden ze vor alle 400 000
haverflocks en nutten
Dan liever yoghurt met cruesliquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan liever yoghurt met cruesli
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:07 schreef mario390 het volgende:
joe cocker- with a little.PENIS?. nog met veel haren
Met een beetje mazzel ruimt dat lekker opquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:09 schreef mario390 het volgende:
en nu staan 400 000 mensen in onweer
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel ruimt dat lekker op
[..]
Dat is correct en tevens juistquote:
[..]
We hebben al honderden beelden van het Festival gezien in ons leven ..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:09 schreef mario390 het volgende:
en nu staan 400 000 mensen in onweer
ja maar dat is en nieuwe filmquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben al honderden beelden van het Festival gezien in ons leven ..
van het onweer weest ik niksquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben al honderden beelden van het Festival gezien in ons leven ..
Dagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |