Wat is de aard van de verschillen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb deze SC in 2 schermen open staan, en de posts komen niet overeen
quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weleens? Ik leef er al 40 jaar.
Die ga ik aanklikken. Ken 'm niet volgens mijquote:
Ah deze heb ik weleens eerder gehoord toch, maar de tekst kan ik me niet herinneren. Leuk dit!quote:
Leuk idd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah deze heb ik weleens eerder gehoord toch, maar de tekst kan ik me niet herinneren. Leuk dit!
Opmerkelijk jah. Heb je de 2 schermen op hetzelfde apparaat openstaan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
In de ene SC staat de 'gaat automatisch' post van Chufi niet, bijvoorbeeld
Refresh verschil in je tabbladenquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
In de ene SC staat de 'gaat automatisch' post van Chufi niet, bijvoorbeeld
Maar hij staat er gewoon niet, ook na refreshquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Refresh verschil in je tabbladen
Nu was één van mijn klachten vandaag duizeligheid en 'de weg kwijt' zijn, maar dit helpt nieet natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Oké, ik zie het.
Ik kom nu ook niet verder dan 'twilight zone'
Je hebt nu iig de bevestiging dat je niet de enige bent die het ziet. Geen garantie natuurlijk, misschien ben ik ook wel de weg kwijtquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nu was één van mijn klachten vandaag duizeligheid en 'de weg kwijt' zijn, maar dit helpt nieet natuurlijk
Pinke achtergrond? Ik ben hetero hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom zie je van me de pinke achtergrpoend niet?
Samen de weg kwijt is een stuk gezelligerquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt nu iig de bevestiging dat je niet de enige bent die het ziet. Geen garantie natuurlijk, misschien ben ik ook wel de weg kwijt
Als je dezelfde weg kwijt bent welquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Samen de weg kwijt is een stuk gezelliger
Welke achtergrond?quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:36 schreef mario390 het volgende:
nee waarom zie je mijn achtergroend kleur niet?
Omdat dat niet onze achtergrondkleur is. Lekkere gay van mequote:Op woensdag 31 juli 2019 23:36 schreef mario390 het volgende:
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je dezelfde weg kwijt bent welMaar dat lijkt me gezien de aard van 'de weg kwijt zijn' onwaarschijnlijk
omdat dat een instelling van jezelf is en niet dat anderen dat ook zien.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:36 schreef mario390 het volgende:
Das voor je zelfquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:36 schreef mario390 het volgende:
dat weest ik nietquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat dat een instelling van jezelf is en niet dat anderen dat ook zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |