Ow, die achtergrond, ik dacht dat ie op mijn blauw doeldequote:Op woensdag 31 juli 2019 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat dat een instelling van jezelf is en niet dat anderen dat ook zien.
ik zou gek worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je voor dat we alle kleurtjes van iedereen moeten zien ...
ik dacht ik ben de enige de en kleur heeftquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je voor dat we alle kleurtjes van iedereen moeten zien ...
Vriendjes? Is dat voor mods?quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou gek worden.
Heb nu mezelf geel, TS groen en vriendjes paars en das al erg genoeg
Oh is dat apart in te stellenquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:40 schreef D. het volgende:
Ik heb op de laptop geen kleurtjes
Mobiel geeft ie wel kleurtjes, blauw voor TS, groen voor mezelf
ik heb mobiel de desktop instelling dus daar zie ik hetzelfde als op mn laptopquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:40 schreef D. het volgende:
neuj voor aboquote:
Ik heb ook alleen TS en mezelf een kleurtje gegeven. Overzichtelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:40 schreef D. het volgende:
Ja, hier ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb mobiel de desktop instelling dus daar zie ik hetzelfde als op mn laptop
Kook !quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen TS en mezelf een kleurtje gegeven. Overzichtelijk.
Mobiel wel, op mijn laptop heb ik zo wel genoeg overzicht, dan leiden kleurtjes alleen maar afquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen TS en mezelf een kleurtje gegeven. Overzichtelijk.
In een SC is het niet zo heel functioneel, maar bijvoorbeeld in het 'vraag wat je wil' topic dan kan je de vragen overslaan en alleen ts lezen die de vragen quote en antwoord geeft.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Mobiel wel, op mijn laptop heb ik zo wel genoeg overzicht, dan leiden kleurtjes alleen maar af
Dan lees ik die mobiel welquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:43 schreef tonja het volgende:
[..]
In een SC is het niet zo heel functioneel, maar bijvoorbeeld in het 'vraag wat je wil' topic dan kan je de vragen overslaan en alleen ts lezen die de vragen quote en antwoord geeft.
Ik vind het wel handig, al voor ik mod was. Maar dat kwam door het belastingaangifte topic waarin je dan makkelijker kon zien wie er verstandige antwoorden gavenquote:
Nou ja dat dus, in sommige topics is het handig. Niet overal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig, al voor ik mod was. Maar dat kwam door het belastingaangifte topic waarin je dan makkelijker kon zien wie er verstandige antwoorden gaven
hier op fok? heel weinigquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:46 schreef chufi het volgende:
ja maar hoeveel verstandig vriendjes zijn er ..
Maar het is wel een wonder dat hij nog leeftquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
die heeft niet in woodstock gespelt
quote:
ja iddquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar het is wel een wonder dat hij nog leeft
quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar het is wel een wonder dat hij nog leeft
ja ik zoek nog steeds een manier om die zenders te weren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben gewoon ARD hier op de Nederlandse TV Mario
misschien niet allequote:Op woensdag 31 juli 2019 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben gewoon ARD hier op de Nederlandse TV Mario
Meestal wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |