Wij hebben een opengebroken gangkast en een verdacht eigen gemaakte verdieping in de berging, waar ik nog niet op gekeken heb.quote:
Verstandig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:03 schreef Gooddeal het volgende:
De poezenkamer is helemaal ingericht.![]()
Die gaan morgen het eerste over, beter veilig daar dan in een huis waar iedereen in en uitloopt met het risico op ontsnappen.
Speciale geheime kweekkamer?quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wij hebben een opengebroken gangkast en een verdacht eigen gemaakte verdieping in de berging, waar ik nog niet op gekeken heb.
Dat kan nog wel eens veel werk worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wij hebben een opengebroken gangkast en een verdacht eigen gemaakte verdieping in de berging, waar ik nog niet op gekeken heb.
Had ik al gedaan hoor.quote:
Dat had ook nog gekund.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze die plinten niet hebben mee verhuisd.
Ik zou toch eens kijken, wie weetquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vermoed het, het was wel een drugspand maar dat ging schijnbaar om coke.
Dat zal zeker helpen. Succes met het overbrengen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Feliway stekker, en hun eigen spulletjes.
Ik zou wel even een kijkje nemen, je weet nooit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vermoed het, het was wel een drugspand maar dat ging schijnbaar om coke.
Komt goed. De dieren is wel eerste zorg.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal zeker helpen. Succes met het overbrengen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Komt goed. De dieren is wel eerste zorg.
Te gierig voor een bakje koffie ?quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:09 schreef Gooddeal het volgende:
En morgenvroeg begint hier de schilder aan ons eigen huis met de buitenboel.
Hebben hem al gewaarschuwd dat we er niet zijn, dus ook geen koffie is.![]()
Gekkenhuis soms.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Te gierig voor een bakje koffie ?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
jemand kann wel naar mijn topic ook komen
quote:
Ik ben er niet gewoon. Kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Te gierig voor een bakje koffie ?
Mijn kop staat er even niet naar.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
jemand kann wel naar mijn topic ook komen
Ow okquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben er niet gewoon. Kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn.![]()
En de schilder kon pas volgend voorjaar. Maar er zijn wat klanten uitgevallen, dus nu tussendoor.
Hij wist ervan dat we deze week gewoon druk zijn in een andere plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |