Ik heb even geen zin om plaatje te raden. En dat Gooddeal er niet is om de schilders van koffie te voorzien begrijp ik ook.quote:
Een beetje schilder heeft een thermoskan mee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin om plaatje te raden. En dat Gooddeal er niet is om de schilders van koffie te voorzien begrijp ik ook.
Hij woont in hetzelfde dorp, honderd meter verderop.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een beetje schilder heeft een thermoskan mee.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij woont in hetzelfde dorp, honderd meter verderop.
Wat heeft het dan met gierig zijn te maken?quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een beetje schilder heeft een thermoskan mee.
Niets mijn beste,ik weet dat GD niet gierig is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat heeft het dan met gierig zijn te maken?
Niks. BDS begreep het verkeerd denk ik. Ik ben niet gierig, iedereen krijgt koffie, en broodjes, en frisdrank.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat heeft het dan met gierig zijn te maken?
Precies, lekker doen, ik hou van een strakke planning, maar kan heel goed schakelen als er iets misgaat. Easy going en toch doorgaan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Niks. BDS begreep het verkeerd denk ik. Ik ben niet gierig, iedereen krijgt koffie, en broodjes, en frisdrank.
Maar soms is het allemaal een chaos, en is de planning helemaal in de war.![]()
Beetje story of my life.
Dát. Aanpassen en schouders eronder. En volgende week krijgt de schilder alles wat hij wil.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Precies, lekker doen, ik hou van een strakke planning, maar kan heel goed schakelen als er iets misgaat. Easy going en toch doorgaan.
Even schakelen, dat is een ander topic.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoel je ik doe altijd dat sefde
is toch eigentlich egal welke topicquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Even schakelen, dat is een ander topic.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch eigentlich egal welke topic
Douche gepakt, ik ben weer schoon, fris en fruitig.quote:
Succes morgen badeendje. Ik hoop echt dat je leuk werk hebt, leuke collega's en plezier in je werk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Douche gepakt, ik ben weer schoon, fris en fruitig.
Douchen heeft weer zin. Niet meer meteen onder het zweet zitten als je je afgedroogd hebtquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Douche gepakt, ik ben weer schoon, fris en fruitig.
Dank je, het ziet er goed uit en ik heb er veel zin in.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Succes morgen badeendje. Ik hoop echt dat je leuk werk hebt, leuke collega's en plezier in je werk.
Idd afdrogen na het douchen en vervolgens je nog nat voelen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Douchen heeft weer zin. Niet meer meteen onder het zweet zitten als je je afgedroogd hebt![]()
Ik gun je een fijne baan, met leuke collega's.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, het ziet er goed uit en ik heb er veel zin in.
Ik ken het niet, maar natuurlijk is het niet erg dat je het mooi vindt. Je hebt er duidelijk herinneringen bij, dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Is het erg dat ik dit mooi vind? Hoorde het vanmiddag na enorm lange tijd. Ik plaats eigenlijk nooit een YT.
Welterusten Disana, en de rest natuurlijk ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar natuurlijk is het niet erg dat je het mooi vindt. Je hebt er duidelijk herinneringen bij, dat is persoonlijk.
Welterusten.
Ik laat het morgen weten hoe het is verlopen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik gun je een fijne baan, met leuke collega's.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat het morgen weten hoe het is verlopen.
Hier een heleboel, maar aan mij niets.quote:
Die ken ik erg goed. Ik vind dat ook heel leuk !quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Is het erg dat ik dit mooi vind? Hoorde het vanmiddag na enorm lange tijd. Ik plaats eigenlijk nooit een YT.
Slaap ze !quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar natuurlijk is het niet erg dat je het mooi vindt. Je hebt er duidelijk herinneringen bij, dat is persoonlijk.
Welterusten.
Ik zat in je topic, als je er niet bent loop ik weg.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:59 schreef mario390 het volgende:
nu lopt en woodstock dokumentatie de nog niee in tv was
ik ben toch in beidequote:Op woensdag 31 juli 2019 23:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zat in je topic, als je er niet bent loop ik weg.
Ohh.quote:
Lekker toch.quote:
Doe maar meer YT`s plaatsen dan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Gotta buy me a ticket to the topicsquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zat in je topic, als je er niet bent loop ik weg.
Vanmorgen nog gedraaid in de autoquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Ik las even : Doutzen heeft weer zin.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Douchen heeft weer zin. Niet meer meteen onder het zweet zitten als je je afgedroogd hebt![]()
Gead Joling, zonder rquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Gotta buy me a ticket to the topics
Forget our love and leave this place behind me
Gotta buy me a ticket to the topics
And prove myself that I can live without your love
Succes SBEquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat het morgen weten hoe het is verlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |