Damagecontrolquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:08 schreef sjampoeh het volgende:
lol jessie gaat snel t zakgeld bijwerken.. zijn shoarma uitdeelfeestje verdelen
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:11 schreef Harrison het volgende:
Gerrit tegen Franny: heb jij aan Shelley om hulp gevraagd hoe je van mij af kan komen?
Ze valt door de mandquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:11 schreef mazaru het volgende:
Gerrit: Heb jij aan Shelley gevraagd hoe je van me af komt?
Vieze frannie: Ehhh nee
Die kan ook glashard liegenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:11 schreef mazaru het volgende:
Gerrit: Heb jij aan Shelley gevraagd hoe je van me af komt?
Vieze frannie: Ehhh nee
Dat denk ik niet. Hij zegt het omdat hij boos is en zij hem in de positie heeft gebracht dat hij het niet kan rechtpraten. Hij heeft het geprobeerd, maar gelukkig lieten ze niet helemaal los.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zegt Jessie nu omdat hij door heeft dat Merel niet eerlijk is geweest en hij haar nu moet verdedigen, denk ik.
Wat dus niet de bedoeling is......vraag me nog af of de sushibar ook spareribs verkoopt. Want over die rekening hebben ze het niet.....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dat kan dat die kosten van die koerier door de bv zijn betaald dat kwam uit de boot. En heeft ze tegen Jessie gezegd.
Klinkt als een rapnummer.quote:
wat een vies kutwijf is dat. voor je t weet ben je een aanrander als manquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:13 schreef puzziepie het volgende:
Tranny moet weer weten wat ze aan moet doen
tering wat een kleuter
Ja dat kan toch je hebt woorden en bent het niet eens en gaat daarna weer verder. Je blijft om zulke dingen toch niet hangen ergens in.quote:
Zij zegt die dingen toch zelf waarom dan shelly beschuldigenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:14 schreef mazaru het volgende:
Leen voor de verandering weer eens voor de spiegel terwijl vieze frannie shelley zwart maakt dat ze dingen doorlult
ik vind het nogal een dingetjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat kan toch je hebt woorden en bent het niet eens en gaat daarna weer verder. Je blijft om zulke dingen toch niet hangen ergens in.
The show must go on.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat kan toch je hebt woorden en bent het niet eens en gaat daarna weer verder. Je blijft om zulke dingen toch niet hangen ergens in.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zij zegt die dingen toch zelf waarom dan shelly beschuldigen
Nou, als er geen duidelijkheid is...........quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
of een handjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:15 schreef mazaru het volgende:
[..]Daar hebben ze allemaal een houtje van
Tuurlijk wel, als diefje en diefjesmaat het eens zijn is er inderdaad niets meer aan de hand..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De meester sjoemelaar is weer druk, beetje laat, maar hij moet even wat finance cijfers vervalsen!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:17 schreef sjampoeh het volgende:
beetje laat he jessie om t zakgeld nu te verrekenen.mister finance
Een capsalon had Gerrit genomen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
Dylan zat gewoon naast Jessie en toen die vroeg aan Gerrit wie hadden er mee gegeten de avond voor mijn verjaardag hield hij zijn mond. Vanaf buiten riepen Merel en nog iemand door dat hij er ook bij zat.
O, die vindt wel een manier hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:17 schreef sjampoeh het volgende:
beetje laat he jessie om t zakgeld nu te verrekenen.mister finance
om haar eigen leugenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:19 schreef mazaru het volgende:
En daar hebben we timide vieze frannie die shelley op het matje roept
Over Gerrit?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
Frustie wil Sjellie spreken
SL
Dat kan alleen aam over één ding gaan
Oja, klopt (en verbaast mij niet, ze draait al sinds ze binnen is) en verbergt het met lief zijn tegen iedereen en gezellig doen, en helpen... en... en.. en...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:18 schreef Harrison het volgende:
Franny wil fakking post, ze is geïrriteerd.
Ik moet nu weer denken aan die situatie dat ze tegen Tim heel iets anders zei dan tegen Shelley en Lotus en dat Lotus haar daar mee ging confronteren. Toen kreeg ook opeens iedereen ruzie met elkaar.
Ja en Gerrit weer zwartmaken bij shelly, dat kind is echt heel erg verrot zeg. Die moet echt therapiequote:
yep...een piemol...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor Franny is Gerrit 'n gebruiksvoorwerp
Nee, het was niet verkeerd, maar verkeerd om Jessie niet meer voeding te geven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Andrea zegt tegen haar dat ze dus verkeerd bezig was en verkeerde dingen zei
Ja precies! Het is echt te ziek voor woordenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en Gerrit weer zwartmaken bij shelly, dat kind is echt heel erg verrot zeg. Die moet echt therapie
En dan zijn er nog mensen die denken dat Franny een onschuldig en nooddruftig schepseltje is.quote:
en kirrend half naakt op bed liggen.. 'ik heb zin'quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:23 schreef Sofia2019 het volgende:
Franny ging laatst nog op de schoot zitten van Gerrit.
Ze is zooo ontzettend achterbaks. Als er iemand achterbaks is daar dan is zij het wel
Heb dat ook lang gedacht. Nu niet meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die denken dat Franny een onschuldig en nooddruftig schepseltje is.![]()
Idd. Zij daagt hem altijd uit. Niet Andersom. Eng sletjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en kirrend half naakt op bed liggen.. 'ik heb zin'
Exact ..nu is Ger de rare gozer , Tran dacht dat ze vrienden waren ,maar blijkbaar nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor Franny is Gerrit 'n gebruiksvoorwerp
waarom baalde myl van fran ? door dit verhaal ?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Exact ..nu is Ger de rare gozer , Tran dacht dat ze vrienden waren ,maar blijkbaar niet
Echt het is te triest voor woorden dat het haar iedere keer weer lukt
Vorige week zat ze op hem te rijdenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:23 schreef Sofia2019 het volgende:
Franny ging laatst nog op de schoot zitten van Gerrit.
Ze is zooo ontzettend achterbaks. Als er iemand achterbaks is daar dan is zij het wel
Ik vind shelly geen huishoer. Ze heeft lang gewacht met sex. En alleen Gerrit gehad. Franny is wel een hoertje zonder zelfrespectquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
Frustie heeft Sjellie alláng ingehaald qua Huishoer spelen...
Enige verschil, Frustie kan er geen genoeg van krijgen
In de tijd van Tim waren en menschen die 112 wilde bellen omdat Franny aangerand of verkracht zou worden...arme Tim.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
Frustie heeft Sjellie alláng ingehaald qua Huishoer spelen...
Enige verschil, Frustie kan er geen genoeg van krijgen
Iets met kleren ..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waarom baalde myl van fran ? door dit verhaal ?
Wacht maar af, deel IVX moet nog komenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:25 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik vind shelly geen huishoer. Ze heeft lang gewacht met sex. En alleen Gerrit gehad. Franny is wel een hoertje zonder zelfrespect
Nee, Andrea is wat slimmer en laat zich niet pakken door Jessie, terwijl Jessie haar woorden in haar mond legt wat ze helemaal niet hoeft te zeggen. Jessie is goed om de bal bij de ander te leggen om zo er onderuit kan komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Andrea zegt tegen haar dat ze dus verkeerd bezig was en verkeerde dingen zei
Shell is dat ook niet , die heeft amper ervaring met mannen .2 of 3 relatiesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:25 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik vind shelly geen huishoer. Ze heeft lang gewacht met sex. En alleen Gerrit gehad. Franny is wel een hoertje zonder zelfrespect
Echt he.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:28 schreef Maria. het volgende:
goffer....utopia zet vrouwen wel lekker neer zeg.....![]()
![]()
Nee, nooit geweest en al helemaal nooit gespeeld, dus weet ik veel. Of ik denk dat ik gewoon de verkeerde artiesten heb gezien, .... de goeiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:02 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Zeker nog nooit op festivals geweest daar treden ze allemaal op met autocue.
Wilde bellen, ze hebben gebeld, die jongen is met de grond gelijk gemaaktquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:25 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
In de tijd van Tim waren en menschen die 112 wilde bellen omdat Franny aangerand of verkracht zou worden...arme Tim.
zegt niks. je kan je hele leven lang een mannelijke klant hebben, als ie erin trapt danquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shell is dat ook niet , die heeft amper ervaring met mannen .2 of 3 relaties
Tranny beschuldigt Ger verder
Klopt toch ook. Hij liep volgens mij al een tijdje achter.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die shelly nu zeggen dat jessie door haar nu wel bijgewerkt heeft.
Dit is blijven hangen van zn HBO cursus communicatiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit zou eens moeten afleren om telkens "dat is prima" te zeggen als hij het ergens niet mee eens is
ze moesten een verklaring op de krant plaatsen dat ze een fijne vrijpartij hadden gehad of zoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde bellen, ze hebben gebeld, die jongen is met de grond gelijk gemaakt
Goedmaakseks, de beste seks.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of Gerrit geilt hier op en wordt het vanavond krikken met Franny
ah dankquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
ANdrea en Shelly het gesprek van Gerrit en Frannu aan het afluisteren.
schraapt zo de kaas weer van een andere lul afquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:30 schreef mazaru het volgende:
Ineens niet meer zo verlegen en terug getrokken als het niet uitkomt
[ afbeelding ]
Waarom ging ze naar Ger dan, ik mis alle toestanden steeds vandaag, kom steeds op het einde binnen vallenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Let op Franny.
Zo onzeker is ze niet hoor en ze pakt Gerrit wel in/aan.
Walgelijke wijven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
ANdrea en Shelly het gesprek van Gerrit en Frannu aan het afluisteren.
Ze wilde verhaal halen bij Gerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ging ze naar Ger dan, ik mis alle toestanden steeds vandaag, kom steeds op het einde binnen vallen
Ik zet steeds me streams aan maar die slaan vast na 2 zinnen, dan ga ik maar weer weg
Opvallend.....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:30 schreef mazaru het volgende:
Ineens niet meer zo verlegen en terug getrokken als het niet uitkomt
[ afbeelding ]
Andrea wil zo graag Shelley zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:31 schreef Harrison het volgende:
Waarom hebben Andrea en Shelley dezelfde outfit aan? Nu vind ik het nog moeilijker om ze uit elkaar te houden.
mss kon de FEBO geen echte twins vinden?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:31 schreef snetje het volgende:
Die twee zitten nog net niet met hun oren tegen de muur ...
[ afbeelding ]
Ik vind ze steeds enger worden ....creepy twins...
Thnx, maar waarover dan? Solly voor de vele vragenquote:
Andrea heeft rode BH bandjesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:31 schreef Harrison het volgende:
Waarom hebben Andrea en Shelley dezelfde outfit aan? Nu vind ik het nog moeilijker om ze uit elkaar te houden.
Ze loopt nou net als Bats.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:31 schreef puzziepie het volgende:
Zie haar ook lopen![]()
![]()
Wat een treurig wijf
[ afbeelding ]
Gerrit heeft van Shelley gehoord dat Franny haar had gevraagd om hulp om van Gerrit af te komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ging ze naar Ger dan, ik mis alle toestanden steeds vandaag, kom steeds op het einde binnen vallen
Ik zet steeds me streams aan maar die slaan vast na 2 zinnen, dan ga ik maar weer weg
Omdat Ger het 'gore lef'had om haar te vragen of ze tegen Shell had gezegd hoe ze van Ger af kan komenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, maar waarover dan? Solly voor de vele vragen
Ja.quote:
Weet niet of ik heel wat over me heen krijg, maar vindt haar zo'n meisje die mannen uit het buitenland halen en er heel veel zogenaamde liefde van krijgen totdat ze de slachtoffer rol gaan spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:31 schreef puzziepie het volgende:
Zie haar ook lopen![]()
![]()
Wat een treurig wijf
[ afbeelding ]
Loopeend.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:31 schreef puzziepie het volgende:
Zie haar ook lopen![]()
![]()
Wat een treurig wijf
[ afbeelding ]
Ze voelt zich vast speciaal. Nu is ze ook een ex.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:37 schreef Soulraven het volgende:
En dan nog janken ook. Bij de twee exen van Gerrit.
Dit is dan wel weer humor....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:35 schreef Harrison het volgende:
Jessie: waarom vraagt ze uitgerekend aan Shel hoe ze van je af kan komen? Had ze beter aan Mylene kunnen vragen.
Thnx, wat een gedoe allemaal. Maar als Fran dit meent vind ik het wel sterk van haarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit heeft van Shelley gehoord dat Franny haar had gevraagd om hulp om van Gerrit af te komen.
Hij vroeg het aan haar. Zij kon het niet ontkennen en hij was beledigd. Zij wilde het verder uitleggen, maar het hoefde niet van hem.
Toen had zij met Shelley een gesprek (vragen hoe het zat)...... gesproken.
Toen ging ze naar Gerrit om het uit te leggen/praten, want Gerrit was boos weggelopen.
Nu Gerrits devils....quote:
Ik moest ineens weer hier aan denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou..... zet er maar geen geld op in.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, wat een gedoe allemaal. Maar als Fran dit meent vind ik het wel sterk van haar
Ger gaat terrein verliezen bij de vrouwtjes. Ik zou zeggen Laar Amy maar binnen komen .quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat Ger het 'gore lef'had om haar te vragen of ze tegen Shell had gezegd hoe ze van Ger af kan komen
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moest ineens weer hier aan denken.
Was geweldig dit. Kon ze die Billy goed nadoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Die zet ik ook te kijken. Zie daar dan ook weer dingen die ik op de streams weer niet gezien heb.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:38 schreef Maria. het volgende:
ik vind er niks meer aan.................nou ik ga maar tv kijken....utopia....
multifunctioneelquote:
Dit doet ze onder druk van diverse andere inwoners: Shelley, Dylan, Jordie, Lexie, Adje. Ik krijg niet de indruk dat het van harte is, maar ze wil niet op de bank gestemd worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, wat een gedoe allemaal. Maar als Fran dit meent vind ik het wel sterk van haar
Nee ik geef het 4 uur dan is Ger weer bij Fran en zegt ze sorry, ik weet het allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou..... zet er maar geen geld op in.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moest ineens weer hier aan denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mooie billenquote:
Niet alleen plassen.quote:
Max&Sas lopen buiten met Keelie, laat die 11 aug maar weer optreden, gezellig met Jessie bijpratenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ger gaat terrein verliezen bij de vrouwtjes. Ik zou zeggen Laar Amy maar binnen komen .
Ja en Maddy die het bijna in haar broek deed.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was geweldig dit. Kon ze die Billy goed nadoen.
Ach, Franny heeft in al haar "onschuld", Tim ook al als verkrachter weten neer te zetten, dus waarom Gerrit ook niet?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Frustie nu bij Miloontje janken
Het is weer Gerrie de Verkrachter Demoniseren Dag?
Die mogen niet meer komen van Merelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Max&Sas lopen buiten met Keelie, laat die 11 aug maar weer optreden, gezellig met Jessie bijpraten
Ik ook niet....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik geef het 4 uur dan is Ger weer bij Fran en zegt ze sorry, ik weet het allemaal niet meer.
Ze danst en sport. Heeft een tenger figuur. Niet raar. Billen zijn mooier/ronder geworden, dat merk je wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft een pracht figuurtje, en kan alles eten....wordt niet echt dik. Kan wel janken......
Ja heb ook een tijd gehad dat ik juist moest eten om op gewicht te blijven snik. die Tijd is voorbijquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft een pracht figuurtje, en kan alles eten....wordt niet echt dik. Kan wel janken......
Hij liegt dus altijd en is daar zo in doorgewinterd, dat hij zichzelf goedpraat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef snetje het volgende:
Andrea: Hij is de advocaat van zich zelf ..hij spreekt zich altijd vrij...
werkt aan zijn CV....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef snetje het volgende:
Gerrit: Ik zit nu ook bij de hoelahoep club...
[ afbeelding ]
Mmm dat klinkt weer verdachtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie vertelt aan merel, dat hij het zakgeld heeft gefixed, als iemand er naar vraagt.......
Vieze gluiperd... snel damagecontrol, als "Financial Expert"quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie vertelt aan merel, dat hij het zakgeld heeft gefixed, als iemand er naar vraagt.......
Jessie is de "capo di tuti capi", die mogen altijd alles en altijd eerst!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Maria. het volgende:
2 sukkels weer gaan roken....WEER JESSIE ALS 1E....![]()
En Merel gniffelde daarna in haar zelf.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Zo zei hij het niet, hij zei ik heb het zakgeld bijgewerkt en heb nog 41 euro dan weet je het mocht er iemand naar vragen. En ik vind het niet erg. En toen deed hij een haar bij haar goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
heerlijk....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:48 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie is de "capo di tuti capi", die mogen altijd alles en altijd eerst!
Ik zou bij a naar de markt gaan om het aan Je s , Adje en Andrea te vertellen bijnaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vieze gluiperd... snel damagecontrol, als "Financial Expert"
Yepquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo zei hij het niet, hij zei ik heb het zakgeld bijgewerkt en heb nog 41 euro dan weet je het mocht er iemand naar vragen. En ik vind het niet erg. En toen deed hij een haar bij haar goed.
Dat kan nooit. Hij koopt en koopt en ook merel koopt en koopt van zijn zakgeldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo zei hij het niet, hij zei ik heb het zakgeld bijgewerkt en heb nog 41 euro dan weet je het mocht er iemand naar vragen. En ik vind het niet erg. En toen deed hij een haar bij haar goed.
vertel mij nu eens concreet, waarom die mensen meer recht te denken hebben dan anderen, ik snap het echt nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:48 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
En Merel gniffelde daarna in haar zelf.
mylene is 8 kilo aangekomen zei ze....waar dan??quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:50 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik vind Mylène een tenger figuur hebben.
Franny gewoon gemiddeld figuur zeker voor haar leeftijd.
Jessie, de meester roker, invester, sushi eter, kapsalonnen verorberaar, heeft na zijn verjaardag nog 41 euro over....en gij geleuft dah?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat eten gaat van het zakgeld af van Jessie, de mail was weg van dat eten en via thuisbezorgd heeft Jessie kunnen zien wat alles kost en nu heeft hij dat van ZIJN zakgeld betaald dus voor er weer andere vreemde aannames komen JESSIE heeft het een betaald, nu zegt Jessie het indd ook zelf op streamquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als model is Mylene veel mooier qua lengte en zo ....maar vindt haar slungelachtig.....alles is spitsig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vindt je?
Ik vind die van Mylene veel mooier
Joh wat jij wil maar dan wel goed neerzetten wat er gezegd word. Geeft toch een ander beeld dan hoe je het neerschreef.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie, de meester roker, invester, sushi eter, kapsalonnen verorberaar, heeft na zijn verjaardag nog 41 euro over....en gij geleuft dah?![]()
![]()
Het zakgeld van Jessie is oneindig, hij doet geen water in wijn, maar leugens in geld!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja dat eten gaat van het zakgeld af van Jessie, de mail was weg van dat eten en via thuisbezorgd heeft Jessie kunnen zien wat alles kost en nu heeft hij dat van ZIJN zakgeld betaald dus voor er weer andere vreemde aannames komen JESSIE heeft het een betaald, nu zegt Jessie het indd ook zelf op stream
Tjonge tjonge........waarom moet er gefixed worden......hoe duidelijk wil je het hebben.....en nog strappen er mensen in......goud en goud eerlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het zakgeld van Jessie is oneindig, hij doet geen water in wijn, maar leugens in geld!
Waar je op reageert klopt niet met wat er gezegd werd. Hoe duidelijjk wil je het hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tjonge tjonge........waarom moet er gefixed worden......hoe duidelijk wil je het hebben.....en nog strappen er mensen in......goud en goud eerlijk.![]()
![]()
Ik hoorde echt iets anders, met een andere toon, samenzweerderig, maar alles ligt aan mijquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh wat jij wil maar dan wel goed neerzetten wat er gezegd word. Geeft toch een ander beeld dan hoe je het neerschreef.
Hij zei, "ik heb het allemaal van mijn zakgeld afgescheven, ik hou nog ¤41 over, als iemand er naar vraagt.."quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ligt aan je antigevoelens naar Jessie toe. hahaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik hoorde echt iets anders, met een andere toon, samenzweerderig, maar alles ligt aan mij
Jessie,Gersie en Mersiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:54 schreef Flow3r het volgende:
Andrea mompelde: echt rare mensen hier
Over welke mensen ging dat ?
hoe in godsnaam kan hij 41euro over hebben. Ook hij rookt heeft twee broodjes doner met patat gegeten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Laat maar, Jessie rookt als een dolle, maar heeft geld in overvloed en na zijn verjaardagsfeestmaal houdt hij nog ruim over, 41 euro!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij zei, "ik heb het allemaal van mijn zakgeld afgescheven, ik hou nog ¤41 over, als iemand er naar vraagt.."
En ook dat kan niet van ¤70 tot ¤80 zakgeld
[ afbeelding ]
Vaak nog sneller.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:56 schreef Soulraven het volgende:
Ik snap niet wat je met zulke dure panties moet. Ik heb ze 1 dag aan en ze zijn toch stuk.
Niet iedereenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:56 schreef Soulraven het volgende:
Ik snap niet wat je met zulke dure panties moet. Ik heb ze 1 dag aan en ze zijn toch stuk.
Gerrit zou kunnen weten dat het niet klopt want voordat ze shoarma gingen bestellen zei Jessie dat hij geen geld meer had, maar hij zou toch morgen 30 euro verjaardagsgeld krijgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja dat eten gaat van het zakgeld af van Jessie, de mail was weg van dat eten en via thuisbezorgd heeft Jessie kunnen zien wat alles kost en nu heeft hij dat van ZIJN zakgeld betaald dus voor er weer andere vreemde aannames komen JESSIE heeft het een betaald, nu zegt Jessie het indd ook zelf op stream
Zo jammer dat Jessie en Merel die geldbron niet met iedereen delen, dan zou de rest...ook zij die NIET roken, ook een keer sushi kunnen eten!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Jeezus er was nog shushi over en dat heeft Merel weggestopt i.p.v. het de anderen laten eten ervan.
Goh goh ze hebben nog een zooi over en dat allemaal voor zo weinig geld.... Je zou ze bijna boodschappen voor je laten doen.
Je weet dat het nieuwe systeem is ingegaan zou het daar mee te maken kunnen hebben. Ik weet het niet maar denk noem maar even iets op.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
hoe in godsnaam kan hij 41euro over hebben. Ook hij rookt heeft twee broodjes doner met patat gegeten.
En ook broodjes bestellen in de avond. Hoeveel zakgeld krijgt die jongen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Laat maar, Jessie rookt als een dolle, maar heeft geld in overvloed en na zijn verjaardagsfeestmaal houdt hij nog ruim over, 41 euro!
Wonderboy!
Ik snap dat ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vertel mij nu eens concreet, waarom die mensen meer recht te denken hebben dan anderen, ik snap het echt niet
Merel heeft ook de twee pakjes marlboro xl gehouden die voor de b&b besteld zijn, die is ze vergeten te geven. Maar deelt niks uit ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Jeezus er was nog shushi over en dat heeft Merel weggestopt i.p.v. het de anderen laten eten ervan.
Goh goh ze hebben nog een zooi over en dat allemaal voor zo weinig geld.... Je zou ze bijna boodschappen voor je laten doen.
Ligt er toch ook echt aan hoe onbenullig je ermee omgaatquote:
Geen idee. Ze is super slankquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:51 schreef Maria. het volgende:
[..]
mylene is 8 kilo aangekomen zei ze....waar dan??
En wie eet er nu van dan. Oplettenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Het Jessie schuim gelooft nooit dat de messias sjoemelt, onmogelijk, hij houdt toch 41 euro over?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Gerrit zou kunnen weten dat het niet klopt want voordat ze shoarma gingen bestellen zei Jessie dat hij geen geld meer had, maar hij zou toch morgen 30 euro verjaardagsgeld krijgen.
Zijn geld was opgegaan aan hengels en de tweede lading hengels moest al van Gerrit zijn zakgeld (of van Merel) af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |