Ik moest ineens weer hier aan denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou..... zet er maar geen geld op in.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, wat een gedoe allemaal. Maar als Fran dit meent vind ik het wel sterk van haar
Ger gaat terrein verliezen bij de vrouwtjes. Ik zou zeggen Laar Amy maar binnen komen .quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat Ger het 'gore lef'had om haar te vragen of ze tegen Shell had gezegd hoe ze van Ger af kan komen
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moest ineens weer hier aan denken.
Was geweldig dit. Kon ze die Billy goed nadoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Die zet ik ook te kijken. Zie daar dan ook weer dingen die ik op de streams weer niet gezien heb.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:38 schreef Maria. het volgende:
ik vind er niks meer aan.................nou ik ga maar tv kijken....utopia....
multifunctioneelquote:
Dit doet ze onder druk van diverse andere inwoners: Shelley, Dylan, Jordie, Lexie, Adje. Ik krijg niet de indruk dat het van harte is, maar ze wil niet op de bank gestemd worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, wat een gedoe allemaal. Maar als Fran dit meent vind ik het wel sterk van haar
Nee ik geef het 4 uur dan is Ger weer bij Fran en zegt ze sorry, ik weet het allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou..... zet er maar geen geld op in.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moest ineens weer hier aan denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mooie billenquote:
Niet alleen plassen.quote:
Max&Sas lopen buiten met Keelie, laat die 11 aug maar weer optreden, gezellig met Jessie bijpratenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ger gaat terrein verliezen bij de vrouwtjes. Ik zou zeggen Laar Amy maar binnen komen .
Ja en Maddy die het bijna in haar broek deed.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was geweldig dit. Kon ze die Billy goed nadoen.
Ach, Franny heeft in al haar "onschuld", Tim ook al als verkrachter weten neer te zetten, dus waarom Gerrit ook niet?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Frustie nu bij Miloontje janken
Het is weer Gerrie de Verkrachter Demoniseren Dag?
Die mogen niet meer komen van Merelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Max&Sas lopen buiten met Keelie, laat die 11 aug maar weer optreden, gezellig met Jessie bijpraten
Ik ook niet....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik geef het 4 uur dan is Ger weer bij Fran en zegt ze sorry, ik weet het allemaal niet meer.
Ze danst en sport. Heeft een tenger figuur. Niet raar. Billen zijn mooier/ronder geworden, dat merk je wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft een pracht figuurtje, en kan alles eten....wordt niet echt dik. Kan wel janken......
Ja heb ook een tijd gehad dat ik juist moest eten om op gewicht te blijven snik. die Tijd is voorbijquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft een pracht figuurtje, en kan alles eten....wordt niet echt dik. Kan wel janken......
Hij liegt dus altijd en is daar zo in doorgewinterd, dat hij zichzelf goedpraat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef snetje het volgende:
Andrea: Hij is de advocaat van zich zelf ..hij spreekt zich altijd vrij...
werkt aan zijn CV....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef snetje het volgende:
Gerrit: Ik zit nu ook bij de hoelahoep club...
[ afbeelding ]
Mmm dat klinkt weer verdachtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie vertelt aan merel, dat hij het zakgeld heeft gefixed, als iemand er naar vraagt.......
Vieze gluiperd... snel damagecontrol, als "Financial Expert"quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie vertelt aan merel, dat hij het zakgeld heeft gefixed, als iemand er naar vraagt.......
Jessie is de "capo di tuti capi", die mogen altijd alles en altijd eerst!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Maria. het volgende:
2 sukkels weer gaan roken....WEER JESSIE ALS 1E....![]()
En Merel gniffelde daarna in haar zelf.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Zo zei hij het niet, hij zei ik heb het zakgeld bijgewerkt en heb nog 41 euro dan weet je het mocht er iemand naar vragen. En ik vind het niet erg. En toen deed hij een haar bij haar goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
heerlijk....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:48 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie is de "capo di tuti capi", die mogen altijd alles en altijd eerst!
Ik zou bij a naar de markt gaan om het aan Je s , Adje en Andrea te vertellen bijnaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vieze gluiperd... snel damagecontrol, als "Financial Expert"
Yepquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo zei hij het niet, hij zei ik heb het zakgeld bijgewerkt en heb nog 41 euro dan weet je het mocht er iemand naar vragen. En ik vind het niet erg. En toen deed hij een haar bij haar goed.
Dat kan nooit. Hij koopt en koopt en ook merel koopt en koopt van zijn zakgeldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo zei hij het niet, hij zei ik heb het zakgeld bijgewerkt en heb nog 41 euro dan weet je het mocht er iemand naar vragen. En ik vind het niet erg. En toen deed hij een haar bij haar goed.
vertel mij nu eens concreet, waarom die mensen meer recht te denken hebben dan anderen, ik snap het echt nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:48 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
En Merel gniffelde daarna in haar zelf.
mylene is 8 kilo aangekomen zei ze....waar dan??quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:50 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik vind Mylène een tenger figuur hebben.
Franny gewoon gemiddeld figuur zeker voor haar leeftijd.
Jessie, de meester roker, invester, sushi eter, kapsalonnen verorberaar, heeft na zijn verjaardag nog 41 euro over....en gij geleuft dah?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat eten gaat van het zakgeld af van Jessie, de mail was weg van dat eten en via thuisbezorgd heeft Jessie kunnen zien wat alles kost en nu heeft hij dat van ZIJN zakgeld betaald dus voor er weer andere vreemde aannames komen JESSIE heeft het een betaald, nu zegt Jessie het indd ook zelf op streamquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als model is Mylene veel mooier qua lengte en zo ....maar vindt haar slungelachtig.....alles is spitsig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vindt je?
Ik vind die van Mylene veel mooier
Joh wat jij wil maar dan wel goed neerzetten wat er gezegd word. Geeft toch een ander beeld dan hoe je het neerschreef.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie, de meester roker, invester, sushi eter, kapsalonnen verorberaar, heeft na zijn verjaardag nog 41 euro over....en gij geleuft dah?![]()
![]()
Het zakgeld van Jessie is oneindig, hij doet geen water in wijn, maar leugens in geld!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja dat eten gaat van het zakgeld af van Jessie, de mail was weg van dat eten en via thuisbezorgd heeft Jessie kunnen zien wat alles kost en nu heeft hij dat van ZIJN zakgeld betaald dus voor er weer andere vreemde aannames komen JESSIE heeft het een betaald, nu zegt Jessie het indd ook zelf op stream
Tjonge tjonge........waarom moet er gefixed worden......hoe duidelijk wil je het hebben.....en nog strappen er mensen in......goud en goud eerlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het zakgeld van Jessie is oneindig, hij doet geen water in wijn, maar leugens in geld!
Waar je op reageert klopt niet met wat er gezegd werd. Hoe duidelijjk wil je het hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tjonge tjonge........waarom moet er gefixed worden......hoe duidelijk wil je het hebben.....en nog strappen er mensen in......goud en goud eerlijk.![]()
![]()
Ik hoorde echt iets anders, met een andere toon, samenzweerderig, maar alles ligt aan mijquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh wat jij wil maar dan wel goed neerzetten wat er gezegd word. Geeft toch een ander beeld dan hoe je het neerschreef.
Hij zei, "ik heb het allemaal van mijn zakgeld afgescheven, ik hou nog ¤41 over, als iemand er naar vraagt.."quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ligt aan je antigevoelens naar Jessie toe. hahaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik hoorde echt iets anders, met een andere toon, samenzweerderig, maar alles ligt aan mij
Jessie,Gersie en Mersiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:54 schreef Flow3r het volgende:
Andrea mompelde: echt rare mensen hier
Over welke mensen ging dat ?
hoe in godsnaam kan hij 41euro over hebben. Ook hij rookt heeft twee broodjes doner met patat gegeten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Laat maar, Jessie rookt als een dolle, maar heeft geld in overvloed en na zijn verjaardagsfeestmaal houdt hij nog ruim over, 41 euro!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij zei, "ik heb het allemaal van mijn zakgeld afgescheven, ik hou nog ¤41 over, als iemand er naar vraagt.."
En ook dat kan niet van ¤70 tot ¤80 zakgeld
[ afbeelding ]
Vaak nog sneller.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:56 schreef Soulraven het volgende:
Ik snap niet wat je met zulke dure panties moet. Ik heb ze 1 dag aan en ze zijn toch stuk.
Niet iedereenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:56 schreef Soulraven het volgende:
Ik snap niet wat je met zulke dure panties moet. Ik heb ze 1 dag aan en ze zijn toch stuk.
Gerrit zou kunnen weten dat het niet klopt want voordat ze shoarma gingen bestellen zei Jessie dat hij geen geld meer had, maar hij zou toch morgen 30 euro verjaardagsgeld krijgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja dat eten gaat van het zakgeld af van Jessie, de mail was weg van dat eten en via thuisbezorgd heeft Jessie kunnen zien wat alles kost en nu heeft hij dat van ZIJN zakgeld betaald dus voor er weer andere vreemde aannames komen JESSIE heeft het een betaald, nu zegt Jessie het indd ook zelf op stream
Zo jammer dat Jessie en Merel die geldbron niet met iedereen delen, dan zou de rest...ook zij die NIET roken, ook een keer sushi kunnen eten!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Jeezus er was nog shushi over en dat heeft Merel weggestopt i.p.v. het de anderen laten eten ervan.
Goh goh ze hebben nog een zooi over en dat allemaal voor zo weinig geld.... Je zou ze bijna boodschappen voor je laten doen.
Je weet dat het nieuwe systeem is ingegaan zou het daar mee te maken kunnen hebben. Ik weet het niet maar denk noem maar even iets op.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
hoe in godsnaam kan hij 41euro over hebben. Ook hij rookt heeft twee broodjes doner met patat gegeten.
En ook broodjes bestellen in de avond. Hoeveel zakgeld krijgt die jongen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Laat maar, Jessie rookt als een dolle, maar heeft geld in overvloed en na zijn verjaardagsfeestmaal houdt hij nog ruim over, 41 euro!
Wonderboy!
Ik snap dat ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vertel mij nu eens concreet, waarom die mensen meer recht te denken hebben dan anderen, ik snap het echt niet
Merel heeft ook de twee pakjes marlboro xl gehouden die voor de b&b besteld zijn, die is ze vergeten te geven. Maar deelt niks uit ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Jeezus er was nog shushi over en dat heeft Merel weggestopt i.p.v. het de anderen laten eten ervan.
Goh goh ze hebben nog een zooi over en dat allemaal voor zo weinig geld.... Je zou ze bijna boodschappen voor je laten doen.
Ligt er toch ook echt aan hoe onbenullig je ermee omgaatquote:
Geen idee. Ze is super slankquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:51 schreef Maria. het volgende:
[..]
mylene is 8 kilo aangekomen zei ze....waar dan??
En wie eet er nu van dan. Oplettenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Het Jessie schuim gelooft nooit dat de messias sjoemelt, onmogelijk, hij houdt toch 41 euro over?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Gerrit zou kunnen weten dat het niet klopt want voordat ze shoarma gingen bestellen zei Jessie dat hij geen geld meer had, maar hij zou toch morgen 30 euro verjaardagsgeld krijgen.
Zijn geld was opgegaan aan hengels en de tweede lading hengels moest al van Gerrit zijn zakgeld (of van Merel) af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |