Hoe dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo zei hij het niet, hij zei ik heb het zakgeld bijgewerkt en heb nog 41 euro dan weet je het mocht er iemand naar vragen. En ik vind het niet erg. En toen deed hij een haar bij haar goed.
Nee ligt aan je antigevoelens naar Jessie toe. hahaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik hoorde echt iets anders, met een andere toon, samenzweerderig, maar alles ligt aan mij
Jessie,Gersie en Mersiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:54 schreef Flow3r het volgende:
Andrea mompelde: echt rare mensen hier
Over welke mensen ging dat ?
hoe in godsnaam kan hij 41euro over hebben. Ook hij rookt heeft twee broodjes doner met patat gegeten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo zei hij het niet, hij zei ik heb het zakgeld bijgewerkt en heb nog 41 euro dan weet je het mocht er iemand naar vragen. En ik vind het niet erg. En toen deed hij een haar bij haar goed.
Laat maar, Jessie rookt als een dolle, maar heeft geld in overvloed en na zijn verjaardagsfeestmaal houdt hij nog ruim over, 41 euro!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij zei, "ik heb het allemaal van mijn zakgeld afgescheven, ik hou nog ¤41 over, als iemand er naar vraagt.."
En ook dat kan niet van ¤70 tot ¤80 zakgeld
[ afbeelding ]
Vaak nog sneller.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:56 schreef Soulraven het volgende:
Ik snap niet wat je met zulke dure panties moet. Ik heb ze 1 dag aan en ze zijn toch stuk.
Niet iedereenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:56 schreef Soulraven het volgende:
Ik snap niet wat je met zulke dure panties moet. Ik heb ze 1 dag aan en ze zijn toch stuk.
Gerrit zou kunnen weten dat het niet klopt want voordat ze shoarma gingen bestellen zei Jessie dat hij geen geld meer had, maar hij zou toch morgen 30 euro verjaardagsgeld krijgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja dat eten gaat van het zakgeld af van Jessie, de mail was weg van dat eten en via thuisbezorgd heeft Jessie kunnen zien wat alles kost en nu heeft hij dat van ZIJN zakgeld betaald dus voor er weer andere vreemde aannames komen JESSIE heeft het een betaald, nu zegt Jessie het indd ook zelf op stream
Zo jammer dat Jessie en Merel die geldbron niet met iedereen delen, dan zou de rest...ook zij die NIET roken, ook een keer sushi kunnen eten!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Jeezus er was nog shushi over en dat heeft Merel weggestopt i.p.v. het de anderen laten eten ervan.
Goh goh ze hebben nog een zooi over en dat allemaal voor zo weinig geld.... Je zou ze bijna boodschappen voor je laten doen.
Je weet dat het nieuwe systeem is ingegaan zou het daar mee te maken kunnen hebben. Ik weet het niet maar denk noem maar even iets op.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
hoe in godsnaam kan hij 41euro over hebben. Ook hij rookt heeft twee broodjes doner met patat gegeten.
En ook broodjes bestellen in de avond. Hoeveel zakgeld krijgt die jongen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Laat maar, Jessie rookt als een dolle, maar heeft geld in overvloed en na zijn verjaardagsfeestmaal houdt hij nog ruim over, 41 euro!
Wonderboy!
Ik snap dat ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vertel mij nu eens concreet, waarom die mensen meer recht te denken hebben dan anderen, ik snap het echt niet
Merel heeft ook de twee pakjes marlboro xl gehouden die voor de b&b besteld zijn, die is ze vergeten te geven. Maar deelt niks uit ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Jeezus er was nog shushi over en dat heeft Merel weggestopt i.p.v. het de anderen laten eten ervan.
Goh goh ze hebben nog een zooi over en dat allemaal voor zo weinig geld.... Je zou ze bijna boodschappen voor je laten doen.
Ligt er toch ook echt aan hoe onbenullig je ermee omgaatquote:
Geen idee. Ze is super slankquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:51 schreef Maria. het volgende:
[..]
mylene is 8 kilo aangekomen zei ze....waar dan??
En wie eet er nu van dan. Oplettenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Het Jessie schuim gelooft nooit dat de messias sjoemelt, onmogelijk, hij houdt toch 41 euro over?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Gerrit zou kunnen weten dat het niet klopt want voordat ze shoarma gingen bestellen zei Jessie dat hij geen geld meer had, maar hij zou toch morgen 30 euro verjaardagsgeld krijgen.
Zijn geld was opgegaan aan hengels en de tweede lading hengels moest al van Gerrit zijn zakgeld (of van Merel) af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |