heerlijk....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:48 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie is de "capo di tuti capi", die mogen altijd alles en altijd eerst!
Ik zou bij a naar de markt gaan om het aan Je s , Adje en Andrea te vertellen bijnaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vieze gluiperd... snel damagecontrol, als "Financial Expert"
Yepquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo zei hij het niet, hij zei ik heb het zakgeld bijgewerkt en heb nog 41 euro dan weet je het mocht er iemand naar vragen. En ik vind het niet erg. En toen deed hij een haar bij haar goed.
Dat kan nooit. Hij koopt en koopt en ook merel koopt en koopt van zijn zakgeldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo zei hij het niet, hij zei ik heb het zakgeld bijgewerkt en heb nog 41 euro dan weet je het mocht er iemand naar vragen. En ik vind het niet erg. En toen deed hij een haar bij haar goed.
vertel mij nu eens concreet, waarom die mensen meer recht te denken hebben dan anderen, ik snap het echt nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:48 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
En Merel gniffelde daarna in haar zelf.
mylene is 8 kilo aangekomen zei ze....waar dan??quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:50 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik vind Mylène een tenger figuur hebben.
Franny gewoon gemiddeld figuur zeker voor haar leeftijd.
Jessie, de meester roker, invester, sushi eter, kapsalonnen verorberaar, heeft na zijn verjaardag nog 41 euro over....en gij geleuft dah?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat eten gaat van het zakgeld af van Jessie, de mail was weg van dat eten en via thuisbezorgd heeft Jessie kunnen zien wat alles kost en nu heeft hij dat van ZIJN zakgeld betaald dus voor er weer andere vreemde aannames komen JESSIE heeft het een betaald, nu zegt Jessie het indd ook zelf op streamquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie vertelt aan merel, dat hij het zakgeld heeft gefixed, als iemand er naar vraagt.......
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als model is Mylene veel mooier qua lengte en zo ....maar vindt haar slungelachtig.....alles is spitsig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vindt je?
Ik vind die van Mylene veel mooier
Joh wat jij wil maar dan wel goed neerzetten wat er gezegd word. Geeft toch een ander beeld dan hoe je het neerschreef.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie, de meester roker, invester, sushi eter, kapsalonnen verorberaar, heeft na zijn verjaardag nog 41 euro over....en gij geleuft dah?![]()
![]()
Het zakgeld van Jessie is oneindig, hij doet geen water in wijn, maar leugens in geld!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja dat eten gaat van het zakgeld af van Jessie, de mail was weg van dat eten en via thuisbezorgd heeft Jessie kunnen zien wat alles kost en nu heeft hij dat van ZIJN zakgeld betaald dus voor er weer andere vreemde aannames komen JESSIE heeft het een betaald, nu zegt Jessie het indd ook zelf op stream
Tjonge tjonge........waarom moet er gefixed worden......hoe duidelijk wil je het hebben.....en nog strappen er mensen in......goud en goud eerlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie vertelt aan merel, dat hij het zakgeld heeft gefixed, als iemand er naar vraagt.......
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het zakgeld van Jessie is oneindig, hij doet geen water in wijn, maar leugens in geld!
Waar je op reageert klopt niet met wat er gezegd werd. Hoe duidelijjk wil je het hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tjonge tjonge........waarom moet er gefixed worden......hoe duidelijk wil je het hebben.....en nog strappen er mensen in......goud en goud eerlijk.![]()
![]()
Ik hoorde echt iets anders, met een andere toon, samenzweerderig, maar alles ligt aan mijquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh wat jij wil maar dan wel goed neerzetten wat er gezegd word. Geeft toch een ander beeld dan hoe je het neerschreef.
Hij zei, "ik heb het allemaal van mijn zakgeld afgescheven, ik hou nog ¤41 over, als iemand er naar vraagt.."quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |