Die mogen niet meer komen van Merelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Max&Sas lopen buiten met Keelie, laat die 11 aug maar weer optreden, gezellig met Jessie bijpraten
Ik ook niet....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik geef het 4 uur dan is Ger weer bij Fran en zegt ze sorry, ik weet het allemaal niet meer.
Ze danst en sport. Heeft een tenger figuur. Niet raar. Billen zijn mooier/ronder geworden, dat merk je wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft een pracht figuurtje, en kan alles eten....wordt niet echt dik. Kan wel janken......
Ja heb ook een tijd gehad dat ik juist moest eten om op gewicht te blijven snik. die Tijd is voorbijquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft een pracht figuurtje, en kan alles eten....wordt niet echt dik. Kan wel janken......
Hij liegt dus altijd en is daar zo in doorgewinterd, dat hij zichzelf goedpraat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef snetje het volgende:
Andrea: Hij is de advocaat van zich zelf ..hij spreekt zich altijd vrij...
werkt aan zijn CV....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef snetje het volgende:
Gerrit: Ik zit nu ook bij de hoelahoep club...
[ afbeelding ]
Mmm dat klinkt weer verdachtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie vertelt aan merel, dat hij het zakgeld heeft gefixed, als iemand er naar vraagt.......
Vieze gluiperd... snel damagecontrol, als "Financial Expert"quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie vertelt aan merel, dat hij het zakgeld heeft gefixed, als iemand er naar vraagt.......
Jessie is de "capo di tuti capi", die mogen altijd alles en altijd eerst!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Maria. het volgende:
2 sukkels weer gaan roken....WEER JESSIE ALS 1E....![]()
En Merel gniffelde daarna in haar zelf.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Zo zei hij het niet, hij zei ik heb het zakgeld bijgewerkt en heb nog 41 euro dan weet je het mocht er iemand naar vragen. En ik vind het niet erg. En toen deed hij een haar bij haar goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |