Wacht maar af, deel IVX moet nog komenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:25 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik vind shelly geen huishoer. Ze heeft lang gewacht met sex. En alleen Gerrit gehad. Franny is wel een hoertje zonder zelfrespect
Nee, Andrea is wat slimmer en laat zich niet pakken door Jessie, terwijl Jessie haar woorden in haar mond legt wat ze helemaal niet hoeft te zeggen. Jessie is goed om de bal bij de ander te leggen om zo er onderuit kan komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Andrea zegt tegen haar dat ze dus verkeerd bezig was en verkeerde dingen zei
Shell is dat ook niet , die heeft amper ervaring met mannen .2 of 3 relatiesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:25 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik vind shelly geen huishoer. Ze heeft lang gewacht met sex. En alleen Gerrit gehad. Franny is wel een hoertje zonder zelfrespect
Echt he.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:28 schreef Maria. het volgende:
goffer....utopia zet vrouwen wel lekker neer zeg.....![]()
![]()
Nee, nooit geweest en al helemaal nooit gespeeld, dus weet ik veel. Of ik denk dat ik gewoon de verkeerde artiesten heb gezien, .... de goeiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:02 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Zeker nog nooit op festivals geweest daar treden ze allemaal op met autocue.
Wilde bellen, ze hebben gebeld, die jongen is met de grond gelijk gemaaktquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:25 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
In de tijd van Tim waren en menschen die 112 wilde bellen omdat Franny aangerand of verkracht zou worden...arme Tim.
zegt niks. je kan je hele leven lang een mannelijke klant hebben, als ie erin trapt danquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shell is dat ook niet , die heeft amper ervaring met mannen .2 of 3 relaties
Tranny beschuldigt Ger verder
Klopt toch ook. Hij liep volgens mij al een tijdje achter.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die shelly nu zeggen dat jessie door haar nu wel bijgewerkt heeft.
Dit is blijven hangen van zn HBO cursus communicatiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit zou eens moeten afleren om telkens "dat is prima" te zeggen als hij het ergens niet mee eens is
ze moesten een verklaring op de krant plaatsen dat ze een fijne vrijpartij hadden gehad of zoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde bellen, ze hebben gebeld, die jongen is met de grond gelijk gemaakt
Goedmaakseks, de beste seks.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of Gerrit geilt hier op en wordt het vanavond krikken met Franny
ah dankquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
ANdrea en Shelly het gesprek van Gerrit en Frannu aan het afluisteren.
schraapt zo de kaas weer van een andere lul afquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:30 schreef mazaru het volgende:
Ineens niet meer zo verlegen en terug getrokken als het niet uitkomt
[ afbeelding ]
Waarom ging ze naar Ger dan, ik mis alle toestanden steeds vandaag, kom steeds op het einde binnen vallenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Let op Franny.
Zo onzeker is ze niet hoor en ze pakt Gerrit wel in/aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |