dat is ook waar, tis een beginquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie weet nu in ieder geval dat zélfs een dom mokkel als een Shelly hem in de gaten houdt en die Merel nu ook voortaan. Denk ook niet dat Jessie nog verrassingen wil van Merel. Dat kost hem zijn zakgeld.
Dus dat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
Het feit ligt er nu eenmaal, als ook Jessie met zakgeld in de - komt, de BV opdraait
En Jessie weet dat drommels goed omdat alle facturen via de BV gaan
Jessie wist dit niet. Teken dat hij de finance niet goed in de gaten heeft gehouden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:39 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Tis toch ook raar dat die Merel van alles heeft geregeld voor Jessie en hij dat vervolgens zelf moet betalen?? Zo kan ik ook veel regelen hoor als het mij niets kost
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:55 schreef Bramenstruik het volgende:
neem mijn woorden terug, zaadje is geplant
Sushi was 66 euro en het mailtje werd verwijderd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
Bij die lunch rekende hij toch ook nog wat af.
Ze had toch contant geld?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Hij kan toch op de bank zien wat er afgeschreven is?
Jessie wil zijn handen in onschuld wassen......heeft het over de sushi maar niks over de spareribs.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:55 schreef Bramenstruik het volgende:
neem mijn woorden terug, zaadje is geplant
Ze ging ook stotteren toen er naar gevraagd werd. Ze had een goeie deal gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Merel haalde geld uit de boot,Rob wilde zelfs nog geld teruggeven.
Gaat over het bestelde eten van de dag ervoor van het zakgeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Hij kan toch op de bank zien wat er afgeschreven is?
Ja, dat zakgeld is toch ook via de bank, niemand heeft het in handenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat over het bestelde eten van de dag ervoor van het zakgeld.
Ja vooral die smoes van de Lunch, dat het bedrijf hier graag aan mee wilde werken. En toenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze ging ook stotteren toen er naar gevraagd werd. Ze had een goeie deal gemaakt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sushi was 66 euro en het mailtje werd verwijderd.
Maar een ander mag géén mailtjes verwijderen?
dus jess gaat WEER als eerste roken....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Het is niet echt eten he, zegt Ger
Ik kan er niet echt mee omgaan met dat eten hier, zegt Jessie
Hij gaat eerst roken samen met Ger
Dat geld was wat die rob kreeg als koerier.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja vooral die smoes van de Lunch, dat het bedrijf hier graag aan mee wilde werken. En toen
moest Merel geld van de boot halen, zo'n goeie deal was het
dat zeg ik, tuurlijk weet hij dat welquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Het is wel raar dat Jessie zich nooit heeft afgevraagd waar het allemaal van betaald is of wordt.
dat gelooft toch geen hond ?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Het is wel raar dat Jessie zich nooit heeft afgevraagd waar het allemaal van betaald is of wordt.
Merel kan kopen wat ze wil, ze krijgt de pinpas wanneer ze wilquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:59 schreef ThunderBitch het volgende:
De pijp?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Straks gaat de vetpan weer aanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:58 schreef Dotteke het volgende:
En bij andere zit hij er boven op......quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:59 schreef ThunderBitch het volgende:
gerrit hoeft hem niet te steunen maar moet dan ook geen poging doen andrea zwart te makenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Gerrit praat niet direct met hem mee, en dat mag niet. Gerrit moet hem steunen. Hij is woest.
Ik kan nu wat tikken, maar doe het maar nietquote:
Gerrit is het eens met Sjel, daarom zegt hij, ik kan er niets over zeggenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Kijk shelly ineens naast Gerrit zitten op dat bankje. Ze zegt wat is er waarom kijk je de hele tijd.
Ja, dus betaalt de bv dat??quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat geld was wat die rob kreeg als koerier.
Daar ergerde Jessie zich aan dat Gerrit over andrea bleef doorgaan volgens mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:01 schreef Ranah het volgende:
[..]
gerrit hoeft hem niet te steunen maar moet dan ook geen poging doen andrea zwart te maken
Shelly kwam naast hem zittenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
GG snel naast Sjellie op de bank.. zuigen wat er aan de hand is
ja zo hoorde ik het ookquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar ergerde Jessie zich aan dat Gerrit over andrea bleef doorgaan volgens mij.
Weet ik veel ze heeft dat wel doorgegeven aan Jessie dat ze het gepakt had. Was op de streams te zien.quote:
Tuurlijk, daarom is hij nu zo woest omdat hij geen goede antwoorden heeft en wil de boel afkappen door verontwaardigd te spelen en ten tweede wordt het ook nogeens duidelijk dan hij er niet zomaar mee wegkomt (doordat me hem gelooft op zijn whatever kleur ogen).quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
En bij andere zit hij er boven op......
je hebt dmquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
de regie moet ff uitblazen na zo een lange take
Waarom mag wel Shelley zwart gemaakt worden en niet Andrea??quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:01 schreef Ranah het volgende:
[..]
gerrit hoeft hem niet te steunen maar moet dan ook geen poging doen andrea zwart te maken
Kosten waren 40 euro, hoe dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom werd en dan iets afgerekend iets in de vijftig euro.
Téveel TV-materiaal.. die vervelende streamers mogen niet teveel zien en verklappenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
de regie moet ff uitblazen na zo een lange take
hij wist toch ook niet dat het van zijn eigen zakgeld af ging wat merel kocht ??quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom is hij nu zo woest omdat hij geen goede antwoorden heeft en wil de boel afkappen door verontwaardigd te spelen en ten tweede wordt het ook nogeens duidelijk dan hij er niet zomaar mee wegkomt (doordat me hem gelooft op zijn whatever kleur ogen).
Ik in ieder geval niet. Een charlatan is het.
Ik heb de indruk dat hij dat van het zakgeld echt niet wistquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:57 schreef Bramenstruik het volgende:
Maar je kan mij niet wijsmaken dat Jessie dat niet wist, hij gooit Merel zo voor de bus
47 euro toen zei Merel laat de rest maar zittenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kosten waren 40 euro, hoe dan?Omdat Merel liegt en dat zie je aan haar hele houding.
Ach, natuurlijk niet......hij vroeg het een keer.....Jessie ergerde zich eraan dat Gerrit niet met hem mee lulde......quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar ergerde Jessie zich aan dat Gerrit over andrea bleef doorgaan volgens mij.
En Jessie nu ook ver in de min.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:45 schreef chufi het volgende:
Dus Merel regelt iets voor zn verjaardag, maar het gaat ook van ZIJN zakgeld af, want Merel staat al in de min...
Dus het eten was gratis met werd gebracht door de koerier die betaalt werd uit de bv.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:02 schreef Maria. het volgende:
[..]
geen idee...maar er is cash in jessie boot....dus moet wel heh,.....
Dan nog, dan zegt ze dat niet. Verder vraag ik mij af of er geen rekening is verstuurd. Mevrouw heeft het paswoord, dus alles is mogelijk. Dit is maar een voorbeeld van hoe er gesjoemeld wordt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat geld was wat die rob kreeg als koerier.
Oh dat kan dat die kosten van die koerier door de bv zijn betaald dat kwam uit de boot. En heeft ze tegen Jessie gezegd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus het eten was gratis met werd gebracht door de koerier die betaalt werd uit de bv.
Een sok?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:05 schreef Maria. het volgende:
merel had geld in een sok....had ze gezegt tegen gerrit.....gerrit zegt niks tegen jessie....logisch...
Dat zegt Jessie nu omdat hij door heeft dat Merel niet eerlijk is geweest en hij haar nu moet verdedigen, denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Dit vind ik dus slap van Andrea, dat ze nu zegt, dit zou Jessie nooit doen.
Ik geloof echt wel dat hij niet wist dat Merel zijn zakgeld had gebruikt voor zijn verjaardagquote:
Gerrit zn sok was allang leeg, in Merel haar geval zal het wel een maillot geweest zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een sok?
Gerrie had óók een Sok
Die werd publiekelijk aan de schandpaal genageld vanwege "De Sok"
Natuurlijk niet. Het ging pas spelen toen Shelley het vroeg. Zijn gesprek met Merel daarna was nou ook niet een van..... wat hoorde ik nou, .heb je het zo geregeld dat .... Nee, Shelley werd afgemaakt en er werd niet echt gepraat over hoe het precies zat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij wist toch ook niet dat het van zijn eigen zakgeld af ging wat merel kocht ??of wel
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof echt wel dat hij niet wist dat Merel zijn zakgeld had gebruikt voor zijn verjaardag
Hij weet drommels goed dat Merel rood staat met het zakgeld....dusquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij wist toch ook niet dat het van zijn eigen zakgeld af ging wat merel kocht ??of wel
Neequote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En is net vreselijk genaaid door zijn eigen vriendin.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wederom mis ik het gggrrrr
Maar een ding is zeker, die Jessie heeft zoveel zakgeld dat is niet normaal
Daar kwam hij gisteren pas achter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |