Ik vind het op zo'n grote meet altijd lastig om iedereen echt goed te spreken. Meestal blijf ik ergens hangen.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, je was zo bezig met Naat, Mono en Moira. Ik dacht: komt wel.
Maar toen ging je weg.
Denk niet dat ik snel iemand ga ontmoeten die langer is dan I.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb veel te weinig met @:i. gepraat uiteindelijk, maar ik moest bij zijn verschijning een beetje aan Tormund denken...
Had hij zijn baard uiteindelijk ingevlochten?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb veel te weinig met @:i. gepraat uiteindelijk, maar ik moest bij zijn verschijning een beetje aan Tormund denken...
Helaasquote:Op maandag 29 juli 2019 14:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had hij zijn baard uiteindelijk ingevlochten?
ik ook niet denk ikquote:Op maandag 29 juli 2019 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat ik snel iemand ga ontmoeten die langer is dan I.
Je bent mij ook vergetenquote:Op maandag 29 juli 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
Dus alle vogels zijn drones?? Dat verklaart een hoop!quote:Op maandag 29 juli 2019 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://knowyourmeme.com/memes/birds-arent-real
Ze hadden vast je oude adres nogquote:Op maandag 29 juli 2019 15:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kom altijd op feestjes, maar moet wat zijn misgegaan bij de uitnodiging denk ik
Vogelpoep is dan encrypted informatie die ze uit schijten zodat het niet in verkeerde handen kan komen?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://knowyourmeme.com/memes/birds-arent-real
Je hebt wel echt fantastische collega's merk ikquote:Op maandag 29 juli 2019 15:07 schreef Kiid het volgende:
Mijn collega was nog wel zo lief om een gesprek erin te zetten voor mijn eerste dag terug. Hoop dat hij niet komt
Wat hield je tegen?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:18 schreef skysherrif het volgende:
Toen ik naatje zag wou ik hem eigenlijk meteen knuffelen.
Ja, is echt belachelijk dat ze beiden op vakantie gaan zonder dat er een overgangsmoment is. Ik heb wel een Excel bestandje van beiden, mja blijft alsnog kutquote:Op maandag 29 juli 2019 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt wel echt fantastische collega's merk ikZe laten je alleen
Zetten afspraken erin
Dat effect heb ik ook altijd bij mensenquote:Op maandag 29 juli 2019 15:18 schreef skysherrif het volgende:
Toen ik naatje zag wou ik hem eigenlijk meteen knuffelen.
Niet? Ik zou je niet tegenhouden hoorquote:Op maandag 29 juli 2019 15:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan toch niet zomaar iedereen knuffelen die ik tegen kom.
Je hebt een lekkere eerste dag hè.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:31 schreef Kiid het volgende:
Verdomme ook nog iemand die de hele dag zit te boren hierboven
Zou toch ook vreemd zijn als je hem gaat tegenhouden omdat hij random mensen gaat knuffelenquote:Op maandag 29 juli 2019 15:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet? Ik zou je niet tegenhouden hoor
Hahahahahaahquote:Op maandag 29 juli 2019 15:31 schreef Kiid het volgende:
Verdomme ook nog iemand die de hele dag zit te boren hierboven
Goed punt. Niet wat ik bedoeldequote:Op maandag 29 juli 2019 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt een lekkere eerste dag hè.
[..]
Zou toch ook vreemd zijn als je hem gaat tegenhouden omdat hij random mensen gaat knuffelen
Zit niet mee vriend maar gelukkig heb ik julliequote:Op maandag 29 juli 2019 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt een lekkere eerste dag hè.
[..]
Zou toch ook vreemd zijn als je hem gaat tegenhouden omdat hij random mensen gaat knuffelen
Het is niet eens doorlopend. Klinkt eerder als een diarree aanval iedere 5 minutenquote:Op maandag 29 juli 2019 15:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahahahaah
Hier ging 't lekker vandaag. Ah m'n dag zit er over 15 min al weer op
quote:Op maandag 29 juli 2019 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word onder druk gezet door @:charlotte3
Rode ballon geven.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:48 schreef I. het volgende:
ER ZIT EEN KIND HIER VOOR HET RAAM TE JANKEN
GA DOOD
allemaal leuk en aardig maar moet je daarom voor het raam van @I. huilenquote:Op maandag 29 juli 2019 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moest van I.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Merk echt dat ik weer helemaal in mijn A-game ben na wekenlange afwezigheid. Had dat echt ff nodig om alles weer op 0 te zetten, maar kom sterker en slimmer dan ooit terugquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 16:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja er was een admin zijn macht aan het misbruiken
Veel zwakker en dommer terugkomen zou pas echt een prestatie zijn geweest.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Merk echt dat ik weer helemaal in mijn A-game ben na wekenlange afwezigheid. Had dat echt ff nodig om alles weer op 0 te zetten, maar kom sterker en slimmer dan ooit terug
Ik ook niet. Maar kreeg het vanaf de zijlijn mee.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh wtf. Ik was er gister niet.
Rtquote:Op maandag 29 juli 2019 16:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar kreeg het vanaf de zijlijn mee.
Zes hele minuten en dat spreekt zich dan overal rond.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ah die meet?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook echt al lang. Laatste keer was op noelquote:Op maandag 29 juli 2019 16:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Ben sowieso al ziek lang banvrij
#3DOM
#NOJAIL
Oh dat was ik met sjoelen al.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Sowieso is dat ook de beste positie om te staan. Sta je voorop dan ben je de eerste die de klos is
't was niet zo'n grote ruimte, dus dat verspreidt zich vrij snel ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zes hele minuten en dat spreekt zich dan overal rond.
Raar groepje mensen.
Oui ouiquote:
gekke tydequote:Op maandag 29 juli 2019 16:13 schreef I. het volgende:
't was niet zo'n grote ruimte, dus dat verspreidt zich vrij snel ja.
Zo zie je maar vriend. We hebben altijd al een grote potentie gehadquote:Op maandag 29 juli 2019 16:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ook echt al lang. Laatste keer was op noel
Mwah. Je probeert er de nadruk er iets te hard op te leggen. Ietswat geforceerd nog hier en daar maar okquote:Op maandag 29 juli 2019 16:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Merk echt dat ik weer helemaal in mijn A-game ben na wekenlange afwezigheid. Had dat echt ff nodig om alles weer op 0 te zetten, maar kom sterker en slimmer dan ooit terug
Dat is nog een beetje de gewenning denk ikquote:Op maandag 29 juli 2019 16:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah. Je probeert er de nadruk er iets te hard op te leggen. Ietswat geforceerd nog hier en daar maar ok
Je gaat toch geen mod meeten man gekquote:Op maandag 29 juli 2019 16:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel. Gaat sowieso een keer gebeuren alleen de vraag is wanneer en hoe
Wann meeten wij danquote:Op maandag 29 juli 2019 16:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je gaat toch geen mod meeten man gek
Ik heb totaal geen behoefte om jou te meetenquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 16:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen behoefte om jou te meeten
Doe niet zo gek. Het gaat sws gebeuren alleen de vraag is hoe en wanneerquote:Op maandag 29 juli 2019 16:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen behoefte om jou te meeten
Misschien leuk om te meeten in het Dolfinarium? Hebben allemaal nieuwe leuke glijbanen, thuisbasis van Noel en hebben we gelijk een leuke bezigheid. 3 vliegen in 1 klapquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
haags is een schitterende kerel, de dag dat ik hem mag meeten dan hoor ik engelen zingen.
Ik was 2 weken geleden bij Noel in de buurt.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien leuk om te meeten in het Dolfinarium? Hebben allemaal nieuwe leuke glijbanen, thuisbasis van Noel en hebben we gelijk een leuke bezigheid. 3 vliegen in 1 klap
Ik gisteren nogquote:Op maandag 29 juli 2019 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was 2 weken geleden bij Noel in de buurt.
Ik was ergens vorig jaar naar de Dolfinarium. Keerde echt iedere steen om in hoop op Noelquote:Op maandag 29 juli 2019 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij was 't hemelsbreed nog geen 150 meterquote:Op maandag 29 juli 2019 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je haags zijn ego meetelt dan stond hij dus naast jequote:Op maandag 29 juli 2019 16:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij was 't hemelsbreed nog geen 150 meter
quote:Op maandag 29 juli 2019 16:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij was 't hemelsbreed nog geen 150 meter
En ik maar niks zeggen hier omdat beetje discreet toch maar okquote:Op maandag 29 juli 2019 16:18 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ga binnenkort noel meeten om lekker aan de drugs te gaan
Het is wel algemeen bekend dat je beetje een junkie bent Noel, maar dat is juist waarom je zo goed tussen ons past. Je brengt een heel ander dynamiek binnen de groepquote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En ik maar niks zeggen hier omdat beetje discreet toch maar ok
fuck de popoquote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En ik maar niks zeggen hier omdat beetje discreet toch maar ok
Je kan beter een desperado open trekken samen. Dat is tenminste nog lekkerquote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]en niet eens een biertje gedronken
quote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is wel algemeen bekend dat je beetje een junkie bent Noel, maar dat is juist waarom je zo goed tussen ons past. Je brengt een heel ander dynamiek binnen de groep
Lijkt me sterk want zat gister de hele dag binnenquote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En je hebt de grote GODFATHER ontmoet?
Neh.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan beter een desperado open trekken samen. Dat is tenminste nog lekker
lekker bezigquote:Op maandag 29 juli 2019 16:18 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ga binnenkort noel meeten om lekker aan de drugs te gaan
Ja had ik die dag ook echt geen tijd voor was verhuizen tochquote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]en niet eens een biertje gedronken
Mja ik ook niet hoor. Maar het contract met dat bedrijf loopt door dus als het goed is ben ik er binnen twee jaar weer.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja had ik die dag ook echt geen tijd voor was verhuizen toch
Ja we zijn erg blij met jequote:Op maandag 29 juli 2019 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mja ik ook niet hoor. Maar het contract met dat bedrijf loopt door dus als het goed is ben ik er binnen twee jaar weer.
Je woont nog wel in Hilly aan zee toch?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja had ik die dag ook echt geen tijd voor was verhuizen toch
Wanneer housewarming houden dan broerquote:Op maandag 29 juli 2019 16:25 schreef Solotovski het volgende:
Maar heb nu lekker appartementje. Balkon met schuifdeur op slaapkamer dus elke ochtend met m'n dikke dollo ff uitrekken op balkon. Lekker man
Niet. Ik houd van een net huisquote:
Neequote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En je hebt de grote GODFATHER ontmoet?
Ja ook al was je de captain van Feyenoord ik hoef je niet te meetenquote:Op maandag 29 juli 2019 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Daarom keertje meeten. Ben een nette jongen
Misschien hebben we al eens gemeet zonder het te weten?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ook al was je de captain van Feyenoord ik hoef je niet te meeten
Lijkt me stug.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien hebben we al eens gemeet zonder het te weten?
Taxi spelenquote:Op maandag 29 juli 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moest je daar helemaal joh.
Je hebt iedereen even thuis afgezet met een bus omdat je Bob was of wat?quote:
Op de heenweg iemand opgepikt, op de terug weg drie man afgezet. Zo ben ik dan ook weer wel.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen even thuis afgezet met een bus omdat je Bob was of wat?
Kijk je wel eens Bob Burgers dan? Is echt een hele leuke tekenfilm op Veronicaquote:Op maandag 29 juli 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen even thuis afgezet met een bus omdat je Bob was of wat?
Dat vond ik zo stomquote:Op maandag 29 juli 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Bob Burgers dan? Is echt een hele leuke tekenfilm op Veronica
Kijk, dat zijn de troopers waar de samenleving op kan bouwen. Volgende keer reis ik ook met jou mee vriendquote:Op maandag 29 juli 2019 16:43 schreef I. het volgende:
[..]
Op de heenweg iemand opgepikt, op de terug weg drie man afgezet. Zo ben ik dan ook weer wel.
Nice, goed bezig!quote:Op maandag 29 juli 2019 16:43 schreef I. het volgende:
[..]
Op de heenweg iemand opgepikt, op de terug weg drie man afgezet. Zo ben ik dan ook weer wel.
Zegt mij niets.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Comedy Central toch?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
Kan je niet naar de supermarkt gaan?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:49 schreef JanCees het volgende:
en mn ma is er niet dus denk niks eten dan
jawelquote:Op maandag 29 juli 2019 16:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan je niet naar de supermarkt gaan?
Alsof jij daar heengaat pftquote:Op maandag 29 juli 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de troopers waar de samenleving op kan bouwen. Volgende keer reis ik ook met jou mee vriend
oke spannend nog, hoe lang duurt datquote:Op maandag 29 juli 2019 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zojuist herziene versie ingeleverd. Nu maar weer afwachten.
15 augustus was nieuwe deadline, ga morgen op vakantie, moet het sowieso voor 31 aug weten ivm mogelijke herinschrijving.quote:
lijkt mij ook niks,Ik heb Umbrella nog wat ook niet afgezien.quote:
wel bronvermelding hehquote:Op maandag 29 juli 2019 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
De bitterbal stapt uit de partymix. Dat heeft de minisnack vandaag bekendgemaakt. Volgens de bitterbal zijn de andere leden van de partymix een blok aan het been.
“Zonder mij stelt de partymix niets voor”, zegt de bitterbal. “Met de frikandel kan ik het nog wel vinden, maar ik weiger om nog langer het podium te delen met minderwaardige borrelhapjes als de kaassoufflé en de bamibal.” Volgens de bitterbal is zijn populariteit het vlot waar de partymix op drijft. “Laten we eerlijk zijn: wie bestelt er een partymix met alleen maar nasischijven, kiphapjes en vlammetjes?”
De bitterbal denkt dat zijn vertrek het einde betekent van de partymix. “Een partymix zonder bitterbal is toch een beetje als K-Otic zonder Sita.
Strip van de boys is gebaseerd.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lijkt mij ook niks,Ik heb Umbrella nog wat ook niet afgezien.
is het weer blackwashing en andere pc zooi?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Strip van de boys is gebaseerd.
De serie casting daarentegen
Zit Haags erin?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu half uurtje gezien. Erger me aan die betaboy en die domme snol
The Boys was een stripserie van Dynamite Entertainment (omdat DC vond dat het te grof was) over een groep CIA werknemers die de populatie superhelden in toom moeten houden.quote:
Yes.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is het weer blackwashing en andere pc zooi?
Gaat zwaar worden voor je dan.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga Euphoria kijken. Hoop seks, drank en drugs. En Zendayaquote:Op maandag 29 juli 2019 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk man die stomme disney mutsquote:Op maandag 29 juli 2019 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga Euphoria kijken. Hoop seks, drank en drugs. En Zendaya
Beter dan superhelden aidsquote:
Dan haak ik nu al afquote:Op maandag 29 juli 2019 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The Boys was een stripserie van Dynamite Entertainment (omdat DC vond dat het te grof was) over een groep CIA werknemers die de populatie superhelden in toom moeten houden.
Zeer cynisch en zeer grafisch.
De serie daarentegen, snapt bijzonder weinig van de motivatie van zowel de schrijver als de hoofdpersonen.
Klinkt wel geinig ja. Staat op Netflix tochquote:Op maandag 29 juli 2019 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb laatst how to sell drugs online (fast) gezien die was wel tof
Die is erg leuk inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb laatst how to sell drugs online (fast) gezien die was wel tof
jaquote:Op maandag 29 juli 2019 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt wel geinig ja. Staat op Netflix toch
Buitenlandse shows vind ik nooit zo erg, zolang het goed verhaal isquote:
Mooie vrouw, ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb wel beetje crush nu op die lisa
Heb toch niets beters te doenquote:Op maandag 29 juli 2019 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Gaat zwaar worden voor je dan.
Wiequote:Op maandag 29 juli 2019 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien even fapje zetten op Lola Myluv.
Een knappe blondine die niet vies is van naaktfotografie.quote:
Klinkt erg ordinairquote:Op maandag 29 juli 2019 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een knappe blondine die niet vies is van naaktfotografie.
Sneaky cuntquote:
Oke maar dit is een Nederlands forumquote:Op maandag 29 juli 2019 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Amerikaanse meme, dus denk dat ze de legal drinking age hebben uitgekozen
Ja dit deed Hans Teeuwen toch beterquote:Op maandag 29 juli 2019 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opblaaspop, opblaaspop, drie dansende konijnen op een stokje en een domme kop.
Mooi was dat ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:20 schreef JanCees het volgende:
Member toen je met 16 in de kroeg stond
Goede ouwe tijd
Veel te veel gezopen toenquote:Op maandag 29 juli 2019 19:20 schreef JanCees het volgende:
Member toen je met 16 in de kroeg stond
Goede ouwe tijd
sturmbannführerquote:
2 jaar daarvoor een stijfje toen je je eerste breezer kreegquote:Op maandag 29 juli 2019 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Veel te veel gezopen toenecht niet gezond
Nooit breezer op gelukkigquote:Op maandag 29 juli 2019 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 jaar daarvoor een stijfje toen je je eerste breezer kreeg
Wie is datquote:
Die waren toen al voor breezah sletjesquote:
Moker veel goldstrike in die tijdquote:Op maandag 29 juli 2019 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Veel te veel gezopen toenecht niet gezond
Nooit gezienquote:Op maandag 29 juli 2019 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
expeditie Robinson voortaan op Zaterdag.
Zo inderdaadquote:
Was vroeger wel leuk met onbekende Nederlanders. Nu doet de C-garnituur van Hilversum eraan mee.quote:
smerig kijk mij stoer ik drink goldstrike spul.quote:
Hm dan kan ik regelmatig niet kijken denk ik jammerquote:Op maandag 29 juli 2019 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
expeditie Robinson voortaan op Zaterdag.
Dronken werd je toch wel van die 50% lolquote:Op maandag 29 juli 2019 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo inderdaad![]()
Zogenaamd sneller bezopen door dat goud
Klopt wel een beetjequote:Op maandag 29 juli 2019 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
smerig kijk mij stoer ik drink goldstrike spul.
Ja lijkt mij niks net als wie is de molquote:Op maandag 29 juli 2019 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was vroeger wel leuk met onbekende Nederlanders. Nu doet de C-garnituur van Hilversum eraan mee.
En hoequote:Op maandag 29 juli 2019 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dronken werd je toch wel van die 50% lol
zaterdagavond is inderdaad vaker iets te doen. Ze hopen dat mensen videoland nemen denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm dan kan ik regelmatig niet kijken denk ik jammer
Dat zal vastquote:Op maandag 29 juli 2019 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zaterdagavond is inderdaad vaker iets te doen. Ze hopen dat mensen videoland nemen denk ik.
Het gaat naar zondagavond hoorquote:Op maandag 29 juli 2019 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zaterdagavond is inderdaad vaker iets te doen. Ze hopen dat mensen videoland nemen denk ik.
Huh?quote:Op maandag 29 juli 2019 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
Je zal maar een viesdikke volwassen zoon hebben met een veel te laag IQ die op het moment dat je ff brood wil kopen bij de turkse bakker uit de auto gehold komt en probeert drinken uit de koeling mee te nemen
Uhh... Okequote:Op maandag 29 juli 2019 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
Je zal maar een viesdikke volwassen zoon hebben met een veel te laag IQ die op het moment dat je ff brood wil kopen bij de turkse bakker uit de auto gehold komt en probeert drinken uit de koeling mee te nemen
Beetje raar dat hij uit het niets mijn ouders erbij haalt inderdaadquote:
Ah okequote:Op maandag 29 juli 2019 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gebeurde net toen ik op m'n frietje stond te wachten
Ja dat zou ik iets cryptischer verwoorden maar goedquote:Op maandag 29 juli 2019 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij uit het niets mijn ouders erbij haalt inderdaad
Er kwam geen zinnig woord uit, enkel gekreun, net alsof een 2 jarig jochie het lijf had van een 40 jarige man met overgewichtquote:
Dat is een volksheldquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zeker waar, vooral met betrekking tot mayo
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:32 schreef Nattekat het volgende:
We zitten nog midden in de zomer en ik ben alweer aan het bedenken wat ik volgend jaar ga doen. Is dat een goed of een slecht teken?
Goed, want je verlangt blijkbaar naar iets waar je naar uit kunt kijken.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:32 schreef Nattekat het volgende:
We zitten nog midden in de zomer en ik ben alweer aan het bedenken wat ik volgend jaar ga doen. Is dat een goed of een slecht teken?
kalenderjaar?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:32 schreef Nattekat het volgende:
Hoop is altijd goedquote:Op maandag 29 juli 2019 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals dit jaar en afgelopen jaar
Nee, maar daar had ik het ook niet overquote:Op maandag 29 juli 2019 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
Jouw leven gaat mooi en leuk worden.
Geloof me.
Jawelquote:Op maandag 29 juli 2019 20:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar daar had ik het ook niet over
Hoezo optijd naar bed?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
Ok je hebt gelijk.
Op tijd naar bed zo?
Hmm lukt me al tijden niet. Maar heb nu wel zo'n 2-3 uur slaap per nacht alquote:Op maandag 29 juli 2019 21:16 schreef scrupuleus het volgende:
Meer slaap proberen te vatten?
Veel werken deze week..
O je hebt hoop?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm lukt me al tijden niet. Maar heb nu wel zo'n 2-3 uur slaap per nacht al
Dus komt wel goed!
Nee geen hoop, dit is een constatering.quote:
Niet echt.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee geen hoop, dit is een constatering.
Niet zo kinderachtig doenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:25 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes vriendjes en vriendinnetjes en Haags.
Ik hoorde dit nummer vorige week voor het eerstquote:
En toch vind ik het een lekker nummerquote:
ik ook welquote:Op maandag 29 juli 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En toch vind ik het een lekker nummer
Zullen wij modje worden?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
Klb fb is wel genot om te lezen
Spartelende modjes
oei dat is wel heel ergquote:Op maandag 29 juli 2019 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde dit nummer vorige week voor het eerst
Ben helemaal uit de loop
had jij kunnen zijn he ouwe ex-modquote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
Spartelende modjes
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
Spartelende modjes
Jij bent gewoon jaloers dat Haags m'n beste vriend is en daardoor extra aandacht krijgt.quote:
Dat moet wel de enige juiste verklaring zijn jaquote:Op maandag 29 juli 2019 21:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat Haags m'n beste vriend is en daardoor extra aandacht krijgt.
Wat moet De Onnoembare een verschrikkelijk verzuurd leven leidenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
Spartelende modjes
Wie, wie, wie?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet De Onnoembare een verschrikkelijk verzuurd leven leiden
Mijn advies om het Safespace te noemen is verwijderd helaas.quote:
Ik zou nooit feedback verwijderenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn advies om het Safespace te noemen is verwijderd helaas.
quote:Op maandag 29 juli 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet De Onnoembare een verschrikkelijk verzuurd leven leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |