Alsof jij daar heengaat pftquote:Op maandag 29 juli 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de troopers waar de samenleving op kan bouwen. Volgende keer reis ik ook met jou mee vriend
oke spannend nog, hoe lang duurt datquote:Op maandag 29 juli 2019 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zojuist herziene versie ingeleverd. Nu maar weer afwachten.
15 augustus was nieuwe deadline, ga morgen op vakantie, moet het sowieso voor 31 aug weten ivm mogelijke herinschrijving.quote:
lijkt mij ook niks,Ik heb Umbrella nog wat ook niet afgezien.quote:
wel bronvermelding hehquote:Op maandag 29 juli 2019 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
De bitterbal stapt uit de partymix. Dat heeft de minisnack vandaag bekendgemaakt. Volgens de bitterbal zijn de andere leden van de partymix een blok aan het been.
“Zonder mij stelt de partymix niets voor”, zegt de bitterbal. “Met de frikandel kan ik het nog wel vinden, maar ik weiger om nog langer het podium te delen met minderwaardige borrelhapjes als de kaassoufflé en de bamibal.” Volgens de bitterbal is zijn populariteit het vlot waar de partymix op drijft. “Laten we eerlijk zijn: wie bestelt er een partymix met alleen maar nasischijven, kiphapjes en vlammetjes?”
De bitterbal denkt dat zijn vertrek het einde betekent van de partymix. “Een partymix zonder bitterbal is toch een beetje als K-Otic zonder Sita.
Strip van de boys is gebaseerd.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lijkt mij ook niks,Ik heb Umbrella nog wat ook niet afgezien.
is het weer blackwashing en andere pc zooi?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Strip van de boys is gebaseerd.
De serie casting daarentegen
Zit Haags erin?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu half uurtje gezien. Erger me aan die betaboy en die domme snol
The Boys was een stripserie van Dynamite Entertainment (omdat DC vond dat het te grof was) over een groep CIA werknemers die de populatie superhelden in toom moeten houden.quote:
Yes.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is het weer blackwashing en andere pc zooi?
Gaat zwaar worden voor je dan.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga Euphoria kijken. Hoop seks, drank en drugs. En Zendayaquote:Op maandag 29 juli 2019 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk man die stomme disney mutsquote:Op maandag 29 juli 2019 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga Euphoria kijken. Hoop seks, drank en drugs. En Zendaya
Beter dan superhelden aidsquote:
Dan haak ik nu al afquote:Op maandag 29 juli 2019 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The Boys was een stripserie van Dynamite Entertainment (omdat DC vond dat het te grof was) over een groep CIA werknemers die de populatie superhelden in toom moeten houden.
Zeer cynisch en zeer grafisch.
De serie daarentegen, snapt bijzonder weinig van de motivatie van zowel de schrijver als de hoofdpersonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |