Het is wel algemeen bekend dat je beetje een junkie bent Noel, maar dat is juist waarom je zo goed tussen ons past. Je brengt een heel ander dynamiek binnen de groepquote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En ik maar niks zeggen hier omdat beetje discreet toch maar ok
fuck de popoquote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En ik maar niks zeggen hier omdat beetje discreet toch maar ok
Je kan beter een desperado open trekken samen. Dat is tenminste nog lekkerquote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]en niet eens een biertje gedronken
quote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is wel algemeen bekend dat je beetje een junkie bent Noel, maar dat is juist waarom je zo goed tussen ons past. Je brengt een heel ander dynamiek binnen de groep
Lijkt me sterk want zat gister de hele dag binnenquote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En je hebt de grote GODFATHER ontmoet?
Neh.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan beter een desperado open trekken samen. Dat is tenminste nog lekker
lekker bezigquote:Op maandag 29 juli 2019 16:18 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ga binnenkort noel meeten om lekker aan de drugs te gaan
Ja had ik die dag ook echt geen tijd voor was verhuizen tochquote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]en niet eens een biertje gedronken
Mja ik ook niet hoor. Maar het contract met dat bedrijf loopt door dus als het goed is ben ik er binnen twee jaar weer.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja had ik die dag ook echt geen tijd voor was verhuizen toch
Ja we zijn erg blij met jequote:Op maandag 29 juli 2019 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mja ik ook niet hoor. Maar het contract met dat bedrijf loopt door dus als het goed is ben ik er binnen twee jaar weer.
Je woont nog wel in Hilly aan zee toch?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja had ik die dag ook echt geen tijd voor was verhuizen toch
Wanneer housewarming houden dan broerquote:Op maandag 29 juli 2019 16:25 schreef Solotovski het volgende:
Maar heb nu lekker appartementje. Balkon met schuifdeur op slaapkamer dus elke ochtend met m'n dikke dollo ff uitrekken op balkon. Lekker man
Niet. Ik houd van een net huisquote:
Neequote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En je hebt de grote GODFATHER ontmoet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |