Wat denk je zelf?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:32 schreef Nattekat het volgende:
We zitten nog midden in de zomer en ik ben alweer aan het bedenken wat ik volgend jaar ga doen. Is dat een goed of een slecht teken?
Goed, want je verlangt blijkbaar naar iets waar je naar uit kunt kijken.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:32 schreef Nattekat het volgende:
We zitten nog midden in de zomer en ik ben alweer aan het bedenken wat ik volgend jaar ga doen. Is dat een goed of een slecht teken?
kalenderjaar?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:32 schreef Nattekat het volgende:
Hoop is altijd goedquote:Op maandag 29 juli 2019 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals dit jaar en afgelopen jaar
Nee, maar daar had ik het ook niet overquote:Op maandag 29 juli 2019 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
Jouw leven gaat mooi en leuk worden.
Geloof me.
Jawelquote:Op maandag 29 juli 2019 20:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar daar had ik het ook niet over
Hoezo optijd naar bed?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
Ok je hebt gelijk.
Op tijd naar bed zo?
Hmm lukt me al tijden niet. Maar heb nu wel zo'n 2-3 uur slaap per nacht alquote:Op maandag 29 juli 2019 21:16 schreef scrupuleus het volgende:
Meer slaap proberen te vatten?
Veel werken deze week..
O je hebt hoop?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm lukt me al tijden niet. Maar heb nu wel zo'n 2-3 uur slaap per nacht al
Dus komt wel goed!
Nee geen hoop, dit is een constatering.quote:
Niet echt.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee geen hoop, dit is een constatering.
Niet zo kinderachtig doenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:25 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes vriendjes en vriendinnetjes en Haags.
Ik hoorde dit nummer vorige week voor het eerstquote:
En toch vind ik het een lekker nummerquote:
ik ook welquote:Op maandag 29 juli 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En toch vind ik het een lekker nummer
Zullen wij modje worden?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
Klb fb is wel genot om te lezen
Spartelende modjes
oei dat is wel heel ergquote:Op maandag 29 juli 2019 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde dit nummer vorige week voor het eerst
Ben helemaal uit de loop
had jij kunnen zijn he ouwe ex-modquote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
Spartelende modjes
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
Spartelende modjes
Jij bent gewoon jaloers dat Haags m'n beste vriend is en daardoor extra aandacht krijgt.quote:
Dat moet wel de enige juiste verklaring zijn jaquote:Op maandag 29 juli 2019 21:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat Haags m'n beste vriend is en daardoor extra aandacht krijgt.
Wat moet De Onnoembare een verschrikkelijk verzuurd leven leidenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
Spartelende modjes
Wie, wie, wie?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet De Onnoembare een verschrikkelijk verzuurd leven leiden
Mijn advies om het Safespace te noemen is verwijderd helaas.quote:
Ik zou nooit feedback verwijderenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn advies om het Safespace te noemen is verwijderd helaas.
quote:Op maandag 29 juli 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet De Onnoembare een verschrikkelijk verzuurd leven leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |