Wat denk je zelf?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:32 schreef Nattekat het volgende:
We zitten nog midden in de zomer en ik ben alweer aan het bedenken wat ik volgend jaar ga doen. Is dat een goed of een slecht teken?
Goed, want je verlangt blijkbaar naar iets waar je naar uit kunt kijken.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:32 schreef Nattekat het volgende:
We zitten nog midden in de zomer en ik ben alweer aan het bedenken wat ik volgend jaar ga doen. Is dat een goed of een slecht teken?
kalenderjaar?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:32 schreef Nattekat het volgende:
Hoop is altijd goedquote:Op maandag 29 juli 2019 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals dit jaar en afgelopen jaar
Nee, maar daar had ik het ook niet overquote:Op maandag 29 juli 2019 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
Jouw leven gaat mooi en leuk worden.
Geloof me.
Jawelquote:Op maandag 29 juli 2019 20:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar daar had ik het ook niet over
Hoezo optijd naar bed?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
Ok je hebt gelijk.
Op tijd naar bed zo?
Hmm lukt me al tijden niet. Maar heb nu wel zo'n 2-3 uur slaap per nacht alquote:Op maandag 29 juli 2019 21:16 schreef scrupuleus het volgende:
Meer slaap proberen te vatten?
Veel werken deze week..
O je hebt hoop?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm lukt me al tijden niet. Maar heb nu wel zo'n 2-3 uur slaap per nacht al
Dus komt wel goed!
Nee geen hoop, dit is een constatering.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |