Ja, is echt belachelijk dat ze beiden op vakantie gaan zonder dat er een overgangsmoment is. Ik heb wel een Excel bestandje van beiden, mja blijft alsnog kutquote:Op maandag 29 juli 2019 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt wel echt fantastische collega's merk ikZe laten je alleen
Zetten afspraken erin
Dat effect heb ik ook altijd bij mensenquote:Op maandag 29 juli 2019 15:18 schreef skysherrif het volgende:
Toen ik naatje zag wou ik hem eigenlijk meteen knuffelen.
Niet? Ik zou je niet tegenhouden hoorquote:Op maandag 29 juli 2019 15:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan toch niet zomaar iedereen knuffelen die ik tegen kom.
Je hebt een lekkere eerste dag hè.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:31 schreef Kiid het volgende:
Verdomme ook nog iemand die de hele dag zit te boren hierboven
Zou toch ook vreemd zijn als je hem gaat tegenhouden omdat hij random mensen gaat knuffelenquote:Op maandag 29 juli 2019 15:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet? Ik zou je niet tegenhouden hoor
Hahahahahaahquote:Op maandag 29 juli 2019 15:31 schreef Kiid het volgende:
Verdomme ook nog iemand die de hele dag zit te boren hierboven
Goed punt. Niet wat ik bedoeldequote:Op maandag 29 juli 2019 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt een lekkere eerste dag hè.
[..]
Zou toch ook vreemd zijn als je hem gaat tegenhouden omdat hij random mensen gaat knuffelen
Zit niet mee vriend maar gelukkig heb ik julliequote:Op maandag 29 juli 2019 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt een lekkere eerste dag hè.
[..]
Zou toch ook vreemd zijn als je hem gaat tegenhouden omdat hij random mensen gaat knuffelen
Het is niet eens doorlopend. Klinkt eerder als een diarree aanval iedere 5 minutenquote:Op maandag 29 juli 2019 15:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahahahaah
Hier ging 't lekker vandaag. Ah m'n dag zit er over 15 min al weer op
quote:Op maandag 29 juli 2019 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word onder druk gezet door @:charlotte3
Rode ballon geven.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:48 schreef I. het volgende:
ER ZIT EEN KIND HIER VOOR HET RAAM TE JANKEN
GA DOOD
allemaal leuk en aardig maar moet je daarom voor het raam van @I. huilenquote:Op maandag 29 juli 2019 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moest van I.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |