Groot zat voor het meestal wifi hebben, ben er alleen mee op vakantie geweest en heb daar ook de kwalificatie van GB gekekenquote:
En daar moeten wij voor boetenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groot zat voor het meestal wifi hebben, ben er alleen mee op vakantie geweest en heb daar ook de kwalificatie van GB gekeken
Maar iedereen moet zich dus aanpassen aan jouw bundel? 😂quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groot zat voor het meestal wifi hebben, ben er alleen mee op vakantie geweest en heb daar ook de kwalificatie van GB gekeken
Ik erger me sowieso aan een wildgroei aan gifjes op een enkele paginaquote:
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
Was dat overschrijden van de track limits bij Hamilton?
Is het niet pas vanaf 3x ofzo meestal?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
Was dat overschrijden van de track limits bij Hamilton?
Volgens mij hebben ze dat in 2001 of 2002 afgeschaftquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
waar is die tijd dat je een reserve auto had.
je en dan afgesteld staan op je eerste rijder en dan rijder twee hem nodig hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat rennen naar de T-car was geniaalquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ze waren in VT3 strengquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het niet pas vanaf 3x ofzo meestal?
RIP vieze tietenquote:
Nopequote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het niet pas vanaf 3x ofzo meestal?
Schone tieten vandaag.quote:
Verstappen 1994 in de auto van Schumacher... En hem dan in de grindbak zettenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
je en dan afgesteld staan op je eerste rijder en dan rijder twee hem nodig hebben![]()
![]()
was een mooie tijd
Gun LeClerc ook wel een overwinning een keer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:17 schreef Mothzor het volgende:
Zal afhangen hoeveel de partymode Mercedes nog brengt.
Maar Leclerc vs Max op de eerste rij zie ik wel zitten
Moet Max wel beter starten dan in Oostenrijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:17 schreef Mothzor het volgende:
Zal afhangen hoeveel de partymode Mercedes nog brengt.
Maar Leclerc vs Max op de eerste rij zie ik wel zitten
inderdaadquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat rennen naar de T-car was geniaal
Echte F1 fans komen voor iedereen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:19 schreef Tijn het volgende:
Het is wel echt sneu voor de fans, zeg. Koop je een duur kaartje om je held te zien strijden op z'n thuiscircuit, gebeurt er dit
Niemand geeft om Vettelquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:19 schreef Tijn het volgende:
Het is wel echt sneu voor de fans, zeg. Koop je een duur kaartje om je held te zien strijden op z'n thuiscircuit, gebeurt er dit
Morgen wel inhaalgenotquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:19 schreef Tijn het volgende:
Nu zullen ze hem juist morgen zien strijden. Inhaal race met een Ferrari moet een eitje zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:19 schreef Tijn het volgende:
Je held 3/4 van het veld zien inhalen is wellicht ook nog een troostprijs qua entertainmentquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:19 schreef Tijn het volgende:
Halve veld gaat vanzelf opzij...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:20 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Nu zullen ze hem juist morgen zien strijden. Inhaal race met een Ferrari moet een eitje zijn
Stiekem transponders gewisseldquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
Norris exit en Stroll door. Wie kan mij dat uitleggen?
Te lang achter de komjoeeter zitten gamen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
Wat is mis met een spectaculaire strijd naar de overwinning?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:18 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Moet Max wel beter starten dan in Oostenrijk
Vettel natuurlijk, 2 quali's geleden had Vettel ook zijn rijstijl maar moeten aanpassen aan ontbreken van druk op de kleppen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:17 schreef JayHovah het volgende:
Nou Weltschmerz, wie of wat geef je dit keer de schuld? De stand van de maan?
Onthou, het is altijd de schuld van Vettel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel natuurlijk, 2 quali's geleden had Vettel ook zijn rijstijl maar moeten aanpassen aan ontbreken van druk op de kleppen.
Snap de Ferrari commentaar niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:21 schreef Gruj0 het volgende:
Jammer van Vettel. Ferrari weet het echt goed te verkloten. Dit is al de tweede keer bij de kwalificaties dat hij niet mee kan komen en op moet geven.
Kvyat nog net P2 en door naar Q2.
Echte F1 fans zitten achter minstens 3 schermenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Echte F1 fans komen voor iedereen.
Zag voordat ze begonnen nog een meisje met een 'I Love Seb' bordquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit, laat hem maar lekker met pensioen gaan.
Golddigger gespot! Op naar q2quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zag voordat ze begonnen nog een meisje met een 'I Love Seb' bord
Het zit heel dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel kun je toch niet de schuld geven van technische problemen? Het is zo dat hij zelf ook fouten heeft zitten maken, maar dit seizoen is het grotendeels toch echt Ferrari geweest.quote:
Onzin. De williams is niet zo slecht als de manors/caterhams. Niemand die toen riep dat ze moesten stoppen toen. Het is meer dat het midfield nu zo gelijkwaardig isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:23 schreef Lola69 het volgende:
Albon werd zwaar geblokt. En nog steeds is het tijdsverschil tussen hem en de P1, kleiner dan tussen hem en Russel. Echt Williams, kap er gewoon mee
Liever niet. Vroeger was het verschil vaak nog veel groter.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:23 schreef Lola69 het volgende:
Albon werd zwaar geblokt. En nog steeds is het tijdsverschil tussen hem en de P1, kleiner dan tussen hem en Russel. Echt Williams, kap er gewoon mee
Echte fans blijven dit bord omhoog houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zag voordat ze begonnen nog een meisje met een 'I Love Seb' bord
*insert gifje van Vettel die Verstappen ramt*quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:25 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Vettel kun je toch niet de schuld geven van technische problemen? Het is zo dat hij zelf ook fouten heeft zitten maken, maar dit seizoen is het grotendeels toch echt Ferrari.
Mijn ideequote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
maar goed, ik zou wel willen zien hoe dicht hamster in Q1 op de track limits zat, want volgens mij was hij er net overheen namelijk
Inbegrepen die fout.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*insert gifje van Vettel die Verstappen ramt*
niks mis mee, maar dan wel continu gevecht tussen die 2 net als in SIlverstonequote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is mis met een spectaculaire strijd naar de overwinning?
Nee, joh. Ik zat daar vorig jaar nog in het publiek, echt de helft van het volk zit daar om Vettel te supporten.quote:
Brakke wagenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik schakel net in, Vettel weer bezweken onder de druk of wat?
En terecht. In Oostenrijk en Belgie zitten toch ook voornamelijk Nederlanders Max te supporten?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, joh. Ik zat daar vorig jaar nog in het publiek, echt de helft van het volk zit daar om Vettel te supporten.
[ afbeelding ]
Nee, technisch probleem met z'n auto. Geen vermogen, geen tijd om het te fiksen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik schakel net in, Vettel weer bezweken onder de druk of wat?
Lekker man.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
deze mag Ferrari ook wel een upgrade geven![]()
[ afbeelding ]
Haten op Brittaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
De FIA zegt het nu zelf onder in beeld "Leclerc outqualified Vettel last 3..." Is gewoon niet waar.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Onthou, het is altijd de schuld van Vettel.
Wat zijn je klachten? Britta is nog steeds leuk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet de fia niet. Geen onzin verkopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De FIA zegt het nu zelf onder in beeld "Leclerc outqualified Vettel last 3..." Is gewoon niet waar.
Die brakke Liberty stats zou ik niet serieus nemen. Remember, "Lastname Lastname".quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De FIA zegt het nu zelf onder in beeld "Leclerc outqualified Vettel last 3..." Is gewoon niet waar.
Behalve Gaslyquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alle topteams beginnen Q2 op de gele band
Zo werkt het wel. Niet alleen bij Vettel.De reden doet er niet toe.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Euh, Frankrijk, Oostenrijk en Silverstone?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nieuwe front wing?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
In jouw woorden Vettel was bijna beter in kwalificatie dan Leclerc, maar net niet omdat: (..Hier komt 3 duizenden redenen van Weltschmerz waar het aan kan liggen)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat snap je niet, of de kwalificatie verkloten ze, of team orders of rijders, voornamelijk Vettel zelf..quote:
De afgelopen 3 kwalificaties was Leclerc inderdaad sneller dan Vettel dus het klopt welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neem een kat ipv hond, #nattekatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:32 schreef Nattekat het volgende:
En voor de tweede keer op een dag vond mijn hond het tijdens de F1 een goed idee om een lange wandeling te maken.
Jij bent duidelijk submissive. Zal Cesar naar je sturen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:32 schreef Nattekat het volgende:
En voor de tweede keer op een dag vond mijn hond het tijdens de F1 een goed idee om een lange wandeling te maken.
Ja hallo wie is nou de baas.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Oud beestje, heb geen zin om te dweilen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk submissive. Zal Cesar naar je sturen.
Outqualifying is een werkwoord, dan zou het dus moeten gaan om iets wat Leclerc gedaan heeft, maar in Oostenrijk heeft Leclerc dat helemaal niet gedaan. Dat soort verdraaiingen mogen dan blijkbaar normaal zijn bij de media, de organisator moet zich daar verre van houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Euh, Frankrijk, Oostenrijk en Silverstone?
Ahhh ♥️♥️quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oud beestje, heb geen zin om te dweilen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Outqualifying is een werkwoord, dan zou het dus moeten gaan om iets wat Leclerc gedaan heeft, maar in Oostenrijk heeft Leclerc dat helemaal niet gedaan. Dat soort verdraaiingen mogen dan blijkbaar normaal zijn bij de media, de organisator moet zich daar verre van houden.
Oh dus leclerc zat niet in de cockpit?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Outqualifying is een werkwoord, dan zou het dus moeten gaan om iets wat Leclerc gedaan heeft, maar in Oostenrijk heeft Leclerc dat helemaal niet gedaan. Dat soort verdraaiingen mogen dan blijkbaar normaal zijn bij de media, de organisator moet zich daar verre van houden.
Ik wou net zeggen...moeten wij daaronder lijden?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar iedereen moet zich dus aanpassen aan jouw bundel? 😂
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij stond daar anders wel op pole! Jij bent diegene die de feiten probeert te verdraaien as usual.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wow, jij loopt echt 2 minuten achter.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Airflow richting turbo probleem bij Vettel zegt Olav
Ik denk dat er ook geluid bij Jack vandaan kwamquote:
Sneller dan een auto die stilstond in de garage, tjonge, het is me wel een prestatie.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De afgelopen 3 kwalificaties was Leclerc inderdaad sneller dan Vettel dus het klopt wel
Outqualified betekent gewoon dat je hoger bent geëindigd dan je teamgenoot. Daar is niet aan gelogen. Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lijkt weg?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit zegt Ferrari
https://mobile.twitter.co(...)105161783775232?s=20
ze hebben nog een paar minuten om iets te fixenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
Nog steeds problemen, maar lijkt wel safe te zitten
Nou en? Hij stond boven Vettel. Dat Vettel daar niets aan kon doen wil niet zeggen dat het niet waar is.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sneller dan een auto die stilstond in de garage, tjonge, het is me wel een prestatie.
Maar hij had hem in de vrije trainingen ook al verslagen natuurlijk, net als in Baku.
Waarom toch door gaan als meerdere mensen je normaal vragen om het niet te doen?quote:
Het gaat toch over het kwalificatieduel? Wat voor duels met één deelnemer ken je nog meer?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij stond daar anders wel op pole! Jij bent diegene die de feiten probeert te verdraaien as usual.
toch wel knap dat hij dan met dergelijke problemen alsnog zo'n goede tijd neer kan zetten.quote:
Neem breedband internet, ik waardeer ze wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:39 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Waarom toch door gaan als meerdere mensen je normaal vragen om het niet te doen?
Dit zijn nutteloze gifjes, bewaar die gifjes liever voor leuke momenten.
Verstappen is door naar Q3 dat is toch een leuk momentquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:39 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Waarom toch door gaan als meerdere mensen je normaal vragen om het niet te doen?
Dit zijn nutteloze gifjes, bewaar die gifjes liever voor leuke momenten.
To finish first you first have to finishquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat toch over het kwalificatieduel? Wat voor duels met één deelnemer ken je nog meer?
Wordt gewaardeerd hier hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Verstappen is door naar Q3 dat is toch een leuk moment
Daar is alleen geen gifje voor nodig.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Verder gebeurd er geen kut dus....
Fixedquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
To finish first you have to finish first
Zekerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
toch wel knap dat hij dan met dergelijke problemen alsnog zo'n goede tijd neer kan zetten.
hij zegt dan zelf dat hij "er om heen" kan rijden.
Ik wil van iedereen wel een gifje maken als je dat wilquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:42 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Daar is alleen geen gifje voor nodig.
Ik vind het leuk dat Leclercq door is, daar maak ik ook geen gifje van.
Nee, dan heb je een betere startpositie. Je gaat toch ook niet zeggen dat Ricciardo Verstappen zus en zo vaak outqaulified heeft terwijl Verstappen nog niet in die auto zat maar Kvyat?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Outqualified betekent gewoon dat je hoger bent geëindigd dan je teamgenoot. Daar is niet aan gelogen. Je ziet dingen die er niet zijn.
Nee.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil van iedereen wel een gifje maken als je dat wil
Die had volgens mij de driftmodus aanstaanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll voor het betere gooi en smijtwerk.
Je gaat er alleen niet sneller door
quote:
Niks mis mee iddquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met geld of met de wagen bedoel je ?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll voor het betere gooi en smijtwerk.
Je gaat er alleen niet sneller door
Nee duh, wat is dat nu voor een vergelijking? Ik vergelijk Vettel toch ook niet met Kubica?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dan heb je een betere startpositie. Je gaat toch ook niet zeggen dat Ricciardo Verstappen zus en zo vaak outqaulified heeft terwijl Verstappen nog niet in die auto zat maar Kvyat?
Vettel deed wel degelijk mee aan de kwalificatie.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat toch over het kwalificatieduel? Wat voor duels met één deelnemer ken je nog meer?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Met geld of met de wagen bedoel je ?
Zekerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee duh, wat is dat nu voor een vergelijking? Ik vergelijk Vettel toch ook niet met Kubica?
Ze hadden het alleen door moeten trekken over die hele bak, het is nu nét niet...quote:
Dus Leclerc had Vettel ook niet kunnen outqualifyen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vettel deed wel degelijk mee aan de kwalificatie.
Laat het dan maar bij je gevoel, met je verstand gebruiken wordt het niks meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik idd ook bij je opmerking.
Nee, want Vettel had een probleem. Maar dat verandert toch niets aan het feit dat Leclerc zich beter gekwalificeerd heeft dan Vettel? Echt, waarom die onnozele ontkenning?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus Leclerc had Vettel ook niet kunnen outqualifyen?
De afgelopen 3 kwalificaties is Leclerc boven Vettel geëindigd. Probeer het maar te weerleggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Laat het dan maar bij je gevoel, met je verstand gebruiken wordt het niks meer.
Het gaat gewoon om de positie in de kwalificatieuitslag. Accepteer dat nou eens!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus Leclerc had Vettel ook niet kunnen outqualifyen?
Straatfeestquote:
Was het alquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes niet vooruit te branden... 1-2 bevestigd.
tv geluid op mutequote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:55 schreef Nober het volgende:
Ik zie het alweer great crowd great track.
#blessedquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:55 schreef Nober het volgende:
Great kraut.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:55 schreef Nober het volgende:
En terecht.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oeioeioei, Ferrari gaat een bak shit over zich heen krijgen...
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, want Vettel had een probleem. Maar dat verandert toch niets aan het feit dat Leclerc zich beter gekwalificeerd heeft dan Vettel? Echt, waarom die onnozele ontkenning?
Omdat de statistiek dient om weer te geven hoe goed de coureurs tov elkaar in de kwalificatie presteren. Op zich heel interessant. Dan kun je die van dit seizoen tot nu toe nemen, van de laatste 5 races, of wellicht maar van de laatste 3 als je een trend wil insinueren.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, want Vettel had een probleem. Maar dat verandert toch niets aan het feit dat Leclerc zich beter gekwalificeerd heeft dan Vettel? Echt, waarom die onnozele ontkenning?
Nee hoor, ik geef je op. Als de relativiteitstheorie aan mijn hond probeer uit te leggen heb ik meer kans op succes.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De afgelopen 3 kwalificaties is Leclerc boven Vettel geëindigd. Probeer het maar te weerleggen.
Dat lukt niet, daarom maar op de man spelen hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |