Groot zat voor het meestal wifi hebben, ben er alleen mee op vakantie geweest en heb daar ook de kwalificatie van GB gekekenquote:
En daar moeten wij voor boetenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groot zat voor het meestal wifi hebben, ben er alleen mee op vakantie geweest en heb daar ook de kwalificatie van GB gekeken
Maar iedereen moet zich dus aanpassen aan jouw bundel? 😂quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groot zat voor het meestal wifi hebben, ben er alleen mee op vakantie geweest en heb daar ook de kwalificatie van GB gekeken
Ik erger me sowieso aan een wildgroei aan gifjes op een enkele paginaquote:
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
Was dat overschrijden van de track limits bij Hamilton?
Is het niet pas vanaf 3x ofzo meestal?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
Was dat overschrijden van de track limits bij Hamilton?
Volgens mij hebben ze dat in 2001 of 2002 afgeschaftquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
waar is die tijd dat je een reserve auto had.
je en dan afgesteld staan op je eerste rijder en dan rijder twee hem nodig hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat rennen naar de T-car was geniaalquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ze waren in VT3 strengquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het niet pas vanaf 3x ofzo meestal?
RIP vieze tietenquote:
Nopequote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het niet pas vanaf 3x ofzo meestal?
Schone tieten vandaag.quote:
Verstappen 1994 in de auto van Schumacher... En hem dan in de grindbak zettenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
je en dan afgesteld staan op je eerste rijder en dan rijder twee hem nodig hebben![]()
![]()
was een mooie tijd
Gun LeClerc ook wel een overwinning een keer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:17 schreef Mothzor het volgende:
Zal afhangen hoeveel de partymode Mercedes nog brengt.
Maar Leclerc vs Max op de eerste rij zie ik wel zitten
Moet Max wel beter starten dan in Oostenrijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:17 schreef Mothzor het volgende:
Zal afhangen hoeveel de partymode Mercedes nog brengt.
Maar Leclerc vs Max op de eerste rij zie ik wel zitten
inderdaadquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat rennen naar de T-car was geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |