Brakke wagenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik schakel net in, Vettel weer bezweken onder de druk of wat?
En terecht. In Oostenrijk en Belgie zitten toch ook voornamelijk Nederlanders Max te supporten?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, joh. Ik zat daar vorig jaar nog in het publiek, echt de helft van het volk zit daar om Vettel te supporten.
[ afbeelding ]
Nee, technisch probleem met z'n auto. Geen vermogen, geen tijd om het te fiksen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik schakel net in, Vettel weer bezweken onder de druk of wat?
Lekker man.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
deze mag Ferrari ook wel een upgrade geven![]()
[ afbeelding ]
Haten op Brittaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
De FIA zegt het nu zelf onder in beeld "Leclerc outqualified Vettel last 3..." Is gewoon niet waar.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Onthou, het is altijd de schuld van Vettel.
Wat zijn je klachten? Britta is nog steeds leuk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet de fia niet. Geen onzin verkopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De FIA zegt het nu zelf onder in beeld "Leclerc outqualified Vettel last 3..." Is gewoon niet waar.
Die brakke Liberty stats zou ik niet serieus nemen. Remember, "Lastname Lastname".quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De FIA zegt het nu zelf onder in beeld "Leclerc outqualified Vettel last 3..." Is gewoon niet waar.
Behalve Gaslyquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alle topteams beginnen Q2 op de gele band
Zo werkt het wel. Niet alleen bij Vettel.De reden doet er niet toe.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Euh, Frankrijk, Oostenrijk en Silverstone?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nieuwe front wing?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
In jouw woorden Vettel was bijna beter in kwalificatie dan Leclerc, maar net niet omdat: (..Hier komt 3 duizenden redenen van Weltschmerz waar het aan kan liggen)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat snap je niet, of de kwalificatie verkloten ze, of team orders of rijders, voornamelijk Vettel zelf..quote:
De afgelopen 3 kwalificaties was Leclerc inderdaad sneller dan Vettel dus het klopt welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neem een kat ipv hond, #nattekatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:32 schreef Nattekat het volgende:
En voor de tweede keer op een dag vond mijn hond het tijdens de F1 een goed idee om een lange wandeling te maken.
Jij bent duidelijk submissive. Zal Cesar naar je sturen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:32 schreef Nattekat het volgende:
En voor de tweede keer op een dag vond mijn hond het tijdens de F1 een goed idee om een lange wandeling te maken.
Ja hallo wie is nou de baas.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Oud beestje, heb geen zin om te dweilen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk submissive. Zal Cesar naar je sturen.
Outqualifying is een werkwoord, dan zou het dus moeten gaan om iets wat Leclerc gedaan heeft, maar in Oostenrijk heeft Leclerc dat helemaal niet gedaan. Dat soort verdraaiingen mogen dan blijkbaar normaal zijn bij de media, de organisator moet zich daar verre van houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Euh, Frankrijk, Oostenrijk en Silverstone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |