Ahhh ♥️♥️quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oud beestje, heb geen zin om te dweilen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Outqualifying is een werkwoord, dan zou het dus moeten gaan om iets wat Leclerc gedaan heeft, maar in Oostenrijk heeft Leclerc dat helemaal niet gedaan. Dat soort verdraaiingen mogen dan blijkbaar normaal zijn bij de media, de organisator moet zich daar verre van houden.
Oh dus leclerc zat niet in de cockpit?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Outqualifying is een werkwoord, dan zou het dus moeten gaan om iets wat Leclerc gedaan heeft, maar in Oostenrijk heeft Leclerc dat helemaal niet gedaan. Dat soort verdraaiingen mogen dan blijkbaar normaal zijn bij de media, de organisator moet zich daar verre van houden.
Ik wou net zeggen...moeten wij daaronder lijden?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar iedereen moet zich dus aanpassen aan jouw bundel? 😂
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij stond daar anders wel op pole! Jij bent diegene die de feiten probeert te verdraaien as usual.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wow, jij loopt echt 2 minuten achter.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Airflow richting turbo probleem bij Vettel zegt Olav
Ik denk dat er ook geluid bij Jack vandaan kwamquote:
Sneller dan een auto die stilstond in de garage, tjonge, het is me wel een prestatie.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De afgelopen 3 kwalificaties was Leclerc inderdaad sneller dan Vettel dus het klopt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |