Ik wil van iedereen wel een gifje maken als je dat wilquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:42 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Daar is alleen geen gifje voor nodig.
Ik vind het leuk dat Leclercq door is, daar maak ik ook geen gifje van.
Nee, dan heb je een betere startpositie. Je gaat toch ook niet zeggen dat Ricciardo Verstappen zus en zo vaak outqaulified heeft terwijl Verstappen nog niet in die auto zat maar Kvyat?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Outqualified betekent gewoon dat je hoger bent geëindigd dan je teamgenoot. Daar is niet aan gelogen. Je ziet dingen die er niet zijn.
Nee.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil van iedereen wel een gifje maken als je dat wil
Die had volgens mij de driftmodus aanstaanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll voor het betere gooi en smijtwerk.
Je gaat er alleen niet sneller door
quote:
Niks mis mee iddquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Verstappen is door naar Q3 dat is toch een leuk moment
Verder gebeurd er geen kut dus....
Met geld of met de wagen bedoel je ?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll voor het betere gooi en smijtwerk.
Je gaat er alleen niet sneller door
Nee duh, wat is dat nu voor een vergelijking? Ik vergelijk Vettel toch ook niet met Kubica?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dan heb je een betere startpositie. Je gaat toch ook niet zeggen dat Ricciardo Verstappen zus en zo vaak outqaulified heeft terwijl Verstappen nog niet in die auto zat maar Kvyat?
Vettel deed wel degelijk mee aan de kwalificatie.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat toch over het kwalificatieduel? Wat voor duels met één deelnemer ken je nog meer?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Met geld of met de wagen bedoel je ?
Zekerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Verstappen is door naar Q3 dat is toch een leuk moment
Verder gebeurd er geen kut dus....
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee duh, wat is dat nu voor een vergelijking? Ik vergelijk Vettel toch ook niet met Kubica?
Ze hadden het alleen door moeten trekken over die hele bak, het is nu nét niet...quote:
Dus Leclerc had Vettel ook niet kunnen outqualifyen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vettel deed wel degelijk mee aan de kwalificatie.
Laat het dan maar bij je gevoel, met je verstand gebruiken wordt het niks meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik idd ook bij je opmerking.
Nee, want Vettel had een probleem. Maar dat verandert toch niets aan het feit dat Leclerc zich beter gekwalificeerd heeft dan Vettel? Echt, waarom die onnozele ontkenning?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus Leclerc had Vettel ook niet kunnen outqualifyen?
De afgelopen 3 kwalificaties is Leclerc boven Vettel geëindigd. Probeer het maar te weerleggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Laat het dan maar bij je gevoel, met je verstand gebruiken wordt het niks meer.
Het gaat gewoon om de positie in de kwalificatieuitslag. Accepteer dat nou eens!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus Leclerc had Vettel ook niet kunnen outqualifyen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |