quote:Op maandag 22 juli 2019 14:21 schreef McLaren_Fan het volgende:
Heb al veel GP’s bezocht en controle van tassen was meestal een lachertje. In Oostenrijk en Spanje werd nog daadwerkelijk naar de inhoud van de tas gekeken en afgelopen jaar op Monza ook. Maar vaak is het even kloppen op de tas of helemaal geen controle. Fouilleren heb ik nog nooit meegemaakt en controle van een ID al helemaal niet. Verwacht ook zeker niet dat ze dat überhaupt gaan doen. Dat gaat teveel gedrang bij de toegangspoort opleveren!
Wellicht dat ze de tassen hier wel (goed) gaan controleren, omdat je geen eten en drinken mee mag nemen. Dat is overigens ook belachelijk. Op (bijna) elk circuit mag je drinken meenemen. Vaak een flesje of twee zonder dop (die je natuurlijk gewoon in je broekzak hebt zitten). Eten is sowieso geen probleem.
De organisatie verwacht dat ze alle verbouwingen op tijd af krijgen en wellicht nog een tribune erbij kunnen plaatsen? Laat deze grappenmakers eerst maar eens zien dat ze het op tijd afkrijgen. Tot op heden vind ik het geen sympathieke organisatie van een GP! En verwacht ook niet dat ze het überhaupt voor elkaar krijgen.
Volgens mij was dat weer gewoon gelul in de ruimte van Jan Lammers, zoals hij wel vaker doet... Volgens mij riep hij maar een getal en heeft de media dat een beetje verdraaid.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:49 schreef Karstman het volgende:
Oftewel tussen de 200.000 en 300.000 bestellingen voor 1 of meerdere kaarten. Nog steeds veel maar er hebben zich echt geen miljoen mensen ingeschreven.
Nog even geduld maatquote:
Gefeliciteerd. Hier nog niksquote:
gefeliciteerd. heb je meteen je namen moeten afgeven voor de tickets?quote:
Nee, vanaf morgen betalen en daar ontvang je dan een bevestiging van. De tickets zelf komen begin 2020 pas, en worden dan op naam gezet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
gefeliciteerd. heb je meteen je namen moeten afgeven voor de tickets?
gefeliciteerd welke plekken ???quote:
Je mag geen eten en drinken meenemen?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:21 schreef McLaren_Fan het volgende:
Heb al veel GP’s bezocht en controle van tassen was meestal een lachertje. In Oostenrijk en Spanje werd nog daadwerkelijk naar de inhoud van de tas gekeken en afgelopen jaar op Monza ook. Maar vaak is het even kloppen op de tas of helemaal geen controle. Fouilleren heb ik nog nooit meegemaakt en controle van een ID al helemaal niet. Verwacht ook zeker niet dat ze dat überhaupt gaan doen. Dat gaat teveel gedrang bij de toegangspoort opleveren!
Wellicht dat ze de tassen hier wel (goed) gaan controleren, omdat je geen eten en drinken mee mag nemen. Dat is overigens ook belachelijk. Op (bijna) elk circuit mag je drinken meenemen. Vaak een flesje of twee zonder dop (die je natuurlijk gewoon in je broekzak hebt zitten). Eten is sowieso geen probleem.
De organisatie verwacht dat ze alle verbouwingen op tijd af krijgen en wellicht nog een tribune erbij kunnen plaatsen? Laat deze grappenmakers eerst maar eens zien dat ze het op tijd afkrijgen. Tot op heden vind ik het geen sympathieke organisatie van een GP! En verwacht ook niet dat ze het überhaupt voor elkaar krijgen.
Gewoon eentje niet betalen- Dan hebben andere weer kans volgende rondequote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:34 schreef zalkc het volgende:
Broer en ik beiden toegewezen, heb nu dubbel 😐
General Admission 1 (dat grootste stuk in de duinen), op vrijdag.quote:
Maar in Zandvoort ligt vooral grind.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
General Admission 1 (dat grootste stuk in de duinen), op vrijdag.We hadden geen budget voor fatsoenlijke kaarten op zondag, maar wilden wel de F1 van dichtbij meemaken.
Onze dochter is tegen die tijd 3 jaar en gaat ook mee. Ze kijkt nu ook F1 op tv met ons, en zegt dan "Niet op het gras Max, is voor de schaapjes!"
Ik ga dus geen kaartje kopen van iemand die volgend jaar pas mijn naam er op zet (echt! dat doet hij dan echt! beloofd!).quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:38 schreef quatro32 het volgende:
Volgend jaar pas op naam gezet? Laat de zwarthandel tot dat moment maar royaal plaatsvinden
Daarvoor heb je sites als viagogo en andere resale platforms waarbij je ticket guarantee hebt. Als de koper de kaarten niet levert krijgt die een boete en jij krijgt nieuwe tickets.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:41 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik ga dus geen kaartje kopen van iemand die volgend jaar pas mijn naam er op zet (echt! dat doet hij dan echt! beloofd!).
Queen of fixing ticketsquote:
Volgens mij was het al bekend dat het in batches ging gebeuren.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:42 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik snap niet waarom sommige al wel bericht hebben, en andere niet. Bulkmail kapot?
Tenzij zalk ook alleen voor de vrijdag heeft. En dat alleen de vrijdag kaarten nu bevestigd zijn.
en je betaalt 90 euro service kostenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daarvoor heb je sites als viagogo en andere resale platforms waarbij je ticket guarantee hebt. Als de koper de kaarten niet levert krijgt die een boete en jij krijgt nieuwe tickets.
Niemand die je verplicht hoor. Genoeg andere kopersquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:45 schreef theclansman het volgende:
[..]
en je betaalt 90 euro service kosten![]()
![]()
![]()
Yep. Dat gaat lekkere doorverkoop worden. En je kunt ze dan nog legaal op de goede naam zetten ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:38 schreef quatro32 het volgende:
Volgend jaar pas op naam gezet? Laat de zwarthandel tot dat moment maar royaal plaatsvinden
Werkt Zandvoort daar mee dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daarvoor heb je sites als viagogo en andere resale platforms waarbij je ticket guarantee hebt. Als de koper de kaarten niet levert krijgt die een boete en jij krijgt nieuwe tickets.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:48 schreef theclansman het volgende:
en de eerste tickets staan ook al marktplaats
Want toevallig weet ze al dat ze niet kan op een datum die nog niet bekend is
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:48 schreef theclansman het volgende:
en de eerste tickets staan ook al op Marktplaats
Want toevallig weet ze al dat ze niet kan op een datum die nog niet bekend is
Klopt. En al zouden de kopers noodgedwongen met de originele kaarthoudernaam naar binnen moeten: praktijk leert bij grote evenementen dat ID check nauwelijks wordt nageleefd. Logistiek/crowdcontrol zeer onwenselijk met zulke lange rijen. Ze ritselen hooguit je tas en nemen wat drankjes in. Als het kaartje groen scant ben je binnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Yep. Dat gaat lekkere doorverkoop worden. En je kunt ze dan nog legaal op de goede naam zetten ook.
ik was bij rammstein in duitsland en kon mooi terug naar de auto hoor om me pasport op te halenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:52 schreef quatro32 het volgende:
[..]
Klopt. En al zouden de kopers noodgedwongen met de originele kaarthoudernaam naar binnen moeten: praktijk leert bij grote evenementen dat ID check nauwelijks wordt nageleefd. Logistiek/crowdcontrol zeer onwenselijk met zulke lange rijen. Ze ritselen hooguit je tas en nemen wat drankjes in. Als het kaartje groen scant ben je binnen.
Met andere woorden. Het loont altijd om de kaartjes met veel winst door te verkopen.
Had voor het hele weekend / passepartoutquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij was het al bekend dat het in batches ging gebeuren.
Zo te zien tot nu toe alleen mensen met vrijdag kaartjes.
Helaas werkt het niet zo, staat echt heel duidelijk op de FAQ dat ze je dan van rechtswege kunnen houden aan de verplichting.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon eentje niet betalen- Dan hebben andere weer kans volgende ronde
Zucht.. Jij hebt niet naar de organisatie geluisterd de afgelopen dagen? Alle kaarten die niet betaald worden zullen terugvallen en worden toegekend in nieuwe aanvraagronde.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
Helaas werkt het niet zo, staat echt heel duidelijk op de FAQ dat ze je dan van rechtswege kunnen houden aan de verplichting.
Ja, dat was eerst zo gecommuniceerd inderdaad. Daarna zagen ze dat ze zoveel vraag hadden dat je nu gewoon niet kan betalen en je kaarten dan in een volgende ronde weer verkocht worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
Helaas werkt het niet zo, staat echt heel duidelijk op de FAQ dat ze je dan van rechtswege kunnen houden aan de verplichting.
Uit de FAQquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zucht.. Jij hebt niet naar de organisatie geluisterd de afgelopen dagen? Alle kaarten die niet betaald worden zullen terugvallen en worden toegekend in nieuwe aanvraagronde.
Van de FAQ op de website:quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je mag geen eten en drinken meenemen?![]()
Nou ben ik alleen op Spa () bij de F1 geweest, maar dat kon echt wel gewoon..
Duitslandquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:53 schreef theclansman het volgende:
ik was bij rammstein in duitsland en kon mooi terug naar de auto hoor om me pasport op te halen
Ik ook hoor, ooit. Maar dan liep ik terug met mijn ID bij een andere controleur en kwam ik alsnog zonder vertoon binnen. Doorgaans gaat het dan m.n steekproefgewijs.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:53 schreef theclansman het volgende:
[..]
ik was bij rammstein in duitsland en kon mooi terug naar de auto hoor om me pasport op te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
Hier in Engeland al wel binnenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:13 schreef theclansman het volgende:
En hier nog steeds niks. Zal het uur tijdverschil zijn met Dublin 🤣🤣🤣
ik HAAT profiteurs die kaarten nu doorverkopen.quote:Met meer dan een miljoen ticketaanvragen blijkt dat racefans in binnen- en buitenland enorm uitkijken naar de terugkeer van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix in Zandvoort. Tot onze spijt moeten we mededelen dat jouw ticketaanvraag helaas niet is toegewezen.
Mochten er in de toekomst extra tickets beschikbaar komen, worden deze in een webshop geplaatst. Jij ontvangt dan, als geregistreerde racefan, als eerste toegang tot deze webshop voordat deze voor het grote publiek open gaat. We houden je hierover per email op de hoogte.
Mag op Spa ook niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je mag geen eten en drinken meenemen?![]()
Nou ben ik alleen op Spa () bij de F1 geweest, maar dat kon echt wel gewoon..
Ik heb ze samen met mijn broer nu dubbel (beide 2 stuks besteld, allebei toegekend). Ik verkoop ze of tegen kostprijs aan bekenden of via het resell-platform. Maar ik wil er geen cent aan verdienen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Helaas, geen tickets voor mij.
[..]
ik HAAT profiteurs die kaarten nu doorverkopen.
Ging om 3 kaarten voor zondag Silver I - Arena Grandstands 2.quote:Tot onze spijt moeten we mededelen dat jouw ticketaanvraag helaas niet is toegewezen.
Gelezen, maar nee. Zoals ik gezegd heb, aan bekenden of via resell-platform anoniem. Ga niet in op dm's, mail, aanbiedingen, seksuele diensten, vvv-bonnen, etc..quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:30 schreef zalkc het volgende:
[..]
Gelezen, maar nee. Zoals ik gezegd heb, aan bekenden of via resell-platform anoniem. Ga niet in op dm's, mail, aanbiedingen, seksuele diensten, vvv-bonnen, etc..
Klopt hoor, ze hebben halverwege het spel de regels veranderd. In dat nieuwsbericht van laatst zei Lammers ineens dat de niet-betaalde tickets weer vrijgegeven worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:29 schreef iAvani het volgende:
Stond er niet ooit ergens dat de tickets op naam zouden staan en dat je écht maar één keer moest aanvragen?
Nu ik met 5 vrienden aan de regels heb gehouden en geen kaarten krijg voel ik me aardig genaaid.
Nou dat dus!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:29 schreef iAvani het volgende:
Stond er niet ooit ergens dat de tickets op naam zouden staan en dat je écht maar één keer moest aanvragen?
Nu ik met 5 vrienden aan de regels heb gehouden en geen kaarten krijg voel ik me aardig genaaid.
Gewoon een dag voordat het evenement begint, verstoppen op het circuit. koepeltentje mee.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:37 schreef Sjemmert het volgende:
Ik baal wel weetje... Zo lang ik me kan herinneren kom ik al op Zandvoort voor de races en nu komt er eindelijk F1 kan ik er niet bij zijn.
Ja dat gaat vast werken. Hint hint, wink wink.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:40 schreef shiznuts het volgende:
Ik werk bij een printfirma. Printen op alles.
Ook safety jackets met 'Press' e.d. en lanyards met credentials.
Wink wink, hint hint
Doe mij een FIA jasje en paddock pass danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:40 schreef shiznuts het volgende:
Ik werk bij een printfirma. Printen op alles.
Ook safety jackets met 'Press' e.d. en lanyards met credentials.
Wink wink, hint hint
HAAS zoekt ook een nieuwe sponsorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Doe mij een FIA jasje en paddock pass dan
Dank aan alle <insert slecht woord> die er wat aan over willen houden of tegen alle berichten in even doodleuk dubbel hebben besteldquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:37 schreef Sjemmert het volgende:
Ik baal wel weetje... Zo lang ik me kan herinneren kom ik al op Zandvoort voor de races en nu komt er eindelijk F1 kan ik er niet bij zijn.
Vandaag ook weer in de AD podcast.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:34 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Klopt hoor, ze hebben halverwege het spel de regels veranderd. In dat nieuwsbericht van laatst zei Lammers ineens dat de niet-betaalde tickets weer vrijgegeven worden.
Via Marktplaats graag!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Doe mij een FIA jasje en paddock pass dan
Hoezo komt er F1? Dat is nog allerminst zeker, he. Laat Zandvoort eerst maar eens een Grade 1 licentie krijgen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:37 schreef Sjemmert het volgende:
quote:Heb al iemand die er 2000 euro voor wilt geven en morgen ophalen
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:11 schreef TagForce het volgende:
[..]
Hoezo komt er F1? Dat is nog allerminst zeker, he. Laat Zandvoort eerst maar eens een Grade 1 licentie krijgen.
Helemaal mee eens! Zie het hele feestje nog wel afgeblazen worden, omdat de verbouwingen niet af zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:11 schreef TagForce het volgende:
[..]
Hoezo komt er F1? Dat is nog allerminst zeker, he. Laat Zandvoort eerst maar eens een Grade 1 licentie krijgen.
Dat soort mensen meteen opruimen, geen genade.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ondertussen op Marktplaats:
IZ
1 maand actief op Marktplaats
"Te koop aangeboden 2 x Gold 1 tickets voor de race op Zandvoort 2020. Let op graag alleen ophalen zodat alles voor beiden partijen goed verloopt.
Tickets zijn inmiddels toegekend aan mij dus beschikbaar om op te halen bij mij. "
[..]
Morgen wat ophalen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ondertussen op Marktplaats:
IZ
1 maand actief op Marktplaats
"Te koop aangeboden 2 x Gold 1 tickets voor de race op Zandvoort 2020. Let op graag alleen ophalen zodat alles voor beiden partijen goed verloopt.
Tickets zijn inmiddels toegekend aan mij dus beschikbaar om op te halen bij mij. "
[..]
Ja... en de verzekering alleen nog maar 20% restitutie biedt (if any).quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lijkt mij zo heerlijk voor de profiteurs, als 't feest niet doorgaat. En de mensen die dat dan nog kopen ook overigens.
uhu....quote:F1 Zandvoort 2 kaarten voor de Duinen (2020,2021 en 2022)
Alles moet in een keer betaald worden, hier geen rekening mee gehouden! Daarom gaan er twee weg!
quote:Kan ik mijn tickets in termijnen betalen?
Ja het is mogelijk om je tickets in termijnen te betalen. Tickets voor 2020 kunnen in 3 termijnen betaald worden en tickets voor 3 jaar in 9 termijnen. Alle details over het gespreid betalen vind je terug in onze algemene voorwaarden.
Het gespreid betalen was voor mij ook nieuw.quote:
Voor dat geld dat je anders kwijt was aan een weekend kaart kan je je best wel uitleven in zo'n strandtentquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:26 schreef shiznuts het volgende:
Oh ja, dat is een idee, public viewing!
Gewoon wat van dat geld uitgeven om je in alle gezelligheid zat te drinken.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo. Heb m'n afwijzigings e-mail op MP gezet. al 62 x gezien.
https://link.marktplaats.nl/m1437977712
om de boel rustig te houden, ik denk nog altijd dat een groot aantal niet gaat betalen. het bestelproces heeft niets gekost. Er komen gerust nog tickets beschikbaar.twitter:PatjeNwijk twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 14:30:50Totale Zandvoort F1 gekte op Marktplaats momenteel. Alles lijkt geld waard 😂 https://t.co/QprqfJlgZK reageer retweet
Ik neem aan dat de pitwalk bij elke passe partout is inbegrepen? Dat is bij (bijna alle) GP’s wel het geval namelijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:12 schreef zalkc het volgende:
Zou je hier nog wel gewoon kunnen bestellen? Is wel duurder, vanaf 625, maar je hebt wel een goud-plek en wat extra dingetjes als een pitwalk
https://f1experiences.com/2020-dutch-grand-prix
Ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:12 schreef zalkc het volgende:
Zou je hier nog wel gewoon kunnen bestellen? Is wel duurder, vanaf 625, maar je hebt wel een goud-plek en wat extra dingetjes als een pitwalk
https://f1experiences.com/2020-dutch-grand-prix
Yes. Ik zou eigenlijk op de tribune van bocht 10 zitten tijdens de race maar zit nu gold in de Tarzan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:22 schreef zalkc het volgende:
Voor diegenen die wel kaarten hebben, zijn er ook mensen tussen die een andere plek hebben gekregen dan wat ze aangevraagd hadden?
T10 waren toch 2 brons-1 tribunes? Stevige prijsverhogingquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Yes. Ik zou eigenlijk op de tribune van bocht 10 zitten tijdens de race maar zit nu gold in de Tarzan.
Dat is ook wel een beetje het probleem met dit systeem. Ineens online verkoop is ook een loterij, maar dan weet je iig direct of je er door bent en hoef je niet meer te kopen dan nodig.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:25 schreef Luppie0110 het volgende:
Hier ook niks. Maar moet eerlijk zeggen dat wij voor 4 man, 24 kaarten hadden gereserveerd. Zal het gros wel hebben gedaan. Schat ik de kans op een kaartje nog klein in maar goed.
Nee hoor waren 2 gold. Dus ging van Gold naar Gold.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
T10 waren toch 2 brons-1 tribunes? Stevige prijsverhoging
0 van de 24? Of hadden anderen meer geluk?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:25 schreef Luppie0110 het volgende:
Hier ook niks. Maar moet eerlijk zeggen dat wij voor 4 man, 24 kaarten hadden gereserveerd. Zal het gros wel hebben gedaan. Schat ik de kans op een kaartje nog klein in maar goed.
Dat is platina...quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:44 schreef Kerplunk het volgende:
Ik heb ook een afwijzing voor een heel weekend gold.
Dan maar voor de tv
0 van de 24 ja. Erg balen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
0 van de 24? Of hadden anderen meer geluk?
Waar moet ik naar zoeken? Want links doen het niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo. Heb m'n afwijzigings e-mail op MP gezet. al 62 x gezien.
https://link.marktplaats.nl/m1437977712
Ik vind het wel karma. Als je voor 4 personen 24 kaarten bestelt ben je namelijk gewoon een lul.quote:
Nou he. Gelukkig wordt er niet opnieuw geloot via het resell platform.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:45 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Ik vind het wel karma. Als je voor 4 personen 24 kaarten bestelt ben je namelijk gewoon een lul.
wtfquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:25 schreef Luppie0110 het volgende:
Hier ook niks. Maar moet eerlijk zeggen dat wij voor 4 man, 24 kaarten hadden gereserveerd.
Uh-huh. Je zou zeker nog even 20 vrienden regelen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:01 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Nou he. Gelukkig wordt er niet opnieuw geloot via het resell platform.
Zou er gewoon erg graag bij willen zijn, kansen vergroten. Dan moeten ze maar een ander systeem gebruiken. Het is nou niet dat ik ze direct op mp zou zetten.
20x500euro zou wel een leuk weekendje weg zijn ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:14 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Uh-huh. Je zou zeker nog even 20 vrienden regelen?
Je was gewoon van plan om de extra kaarten te verpatsen.
Met 24 kaarten voor 4 personen zat je sowieso al op 6 per persoon. Dus dat waren al minstens 2 kaarten die je van plan was om te verpatsen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:22 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
20x500euro zou wel een leuk weekendje weg zijn ja.
Hoe groot zou de kans nou zijn dat vier mensen door die loting zouden komen? Echt nihil. Je vergroot je kansen en in iedere vriendengroep zitten altijd wel een paar twijfelaars.
Helaas heb ik niks. En jij ook niet, aan je toon te merken.
Die twee kaarten zouden mijn vrienden en ik zeker niet kunnen “slijten” in onze vriendenkring/familie.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:32 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Met 24 kaarten voor 4 personen zat je sowieso al op 6 per persoon. Dus dat waren al minstens 2 kaarten die je van plan was om te verpatsen.
Correct. Ik heb geen kaarten. Wat op zich te verwachten was. Ik heb ze namelijk niet aangevraagd.
haha geen idee hij gaat sowieso, dat andere kaartje zal vermoedelijk naar zn beste maat gaanquote:
Dit soort mensen verpesten dit systeemquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:25 schreef Luppie0110 het volgende:
Ik heb ook kaarten toegewezen gekregen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:09 schreef zalkc het volgende:
Zijn ook maar 5-6 users die hier gereageerd hebben vandaag die wel kaarten hebben zo te lezen.
Betwijfel het, maar ik denk dat menig circuit geen hol begrijpt van de complete gekte wat betreft de interesse. Spa verkoopt amper uit en heeft moeite om overeind te blijven en nu zijn er ineens 6x meer aanvragen dan kaarten voor de zondag. Dit is collectieve waanzin, ik geef de slechte prestaties van het Nederlands elftal de schuld, doordat daardoor een groep niet zijn behoefte vervuld krijgt om met een oranje klomp op zijn hoofd iets aan te moedigen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:54 schreef mikieu het volgende:
Is er ooit een F1 kaartverkoop zo vaag geweest?
Echte F1 liefhebbers gaan dan ook niet naar Zandvoort.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:09 schreef zalkc het volgende:
[..]
Betwijfel het, maar ik denk dat menig circuit geen hol begrijpt van de complete gekte wat betreft de interesse. Spa verkoopt amper uit en heeft moeite om overeind te blijven en nu zijn er ineens 6x meer aanvragen dan kaarten voor de zondag. Dit is collectieve waanzin, ik geef de slechte prestaties van het Nederlands elftal de schuld, doordat daardoor een groep niet zijn behoefte vervuld krijgt om met een oranje klomp op zijn hoofd iets aan te moedigen.
F1 is nooit echt een nationalistisch dingetje geweest, je ziet echt niet de fans van Hamilton en Vettel in de nationale kleuren als een halve voetbal fan tekeer gaan, althans niet in die aantallen. Zo'n oranje vlek op het circuit van Oostenrijk is ook iets wat nog nooit voorgekomen is voordat Max de eerste race won.
De Nederlander snakt blijkbaar naar een saamhorigheidsgevoel in de huidige egocentrische samenleving en we hebben nu eenmaal de pech dat het nu de F1 is geworden waar dat gezocht word.
Ik weet vrij zeker dat het merendeel niet weet of ze nu een V6, V8, V10 of V12 motor gebruiken op dit moment.
Kap gewoon met dit soort uitspraken en laat iedereen in hun waarde.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Echte F1 liefhebbers gaan dan ook niet naar Zandvoort.
Waarom zou je op een oud en aftands circuit er bij willen zijn? Zijn genoeg mooiere circuits in Europa.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:23 schreef mikieu het volgende:
[..]
Kap gewoon met dit soort uitspraken en laat iedereen in hun waarde.
Ik zou best kunnen begrijpen dat je hier juist bij wilt zijn.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:09 schreef zalkc het volgende:
Dit is collectieve waanzin, ik geef de slechte prestaties van het Nederlands elftal de schuld, doordat daardoor een groep niet zijn behoefte vervuld krijgt om met een oranje klomp op zijn hoofd iets aan te moedigen.
ik weet je vraag over de motor niet, mag ik nu nog wel F1 kijken en fan zijn/worden? of behoor je je eerst uitgebreid in te lezen voordat je de TV aan zet?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:09 schreef zalkc het volgende:
[..]
Betwijfel het, maar ik denk dat menig circuit geen hol begrijpt van de complete gekte wat betreft de interesse. Spa verkoopt amper uit en heeft moeite om overeind te blijven en nu zijn er ineens 6x meer aanvragen dan kaarten voor de zondag. Dit is collectieve waanzin, ik geef de slechte prestaties van het Nederlands elftal de schuld, doordat daardoor een groep niet zijn behoefte vervuld krijgt om met een oranje klomp op zijn hoofd iets aan te moedigen.
F1 is nooit echt een nationalistisch dingetje geweest, je ziet echt niet de fans van Hamilton en Vettel in de nationale kleuren als een halve voetbal fan tekeer gaan, althans niet in die aantallen. Zo'n oranje vlek op het circuit van Oostenrijk is ook iets wat nog nooit voorgekomen is voordat Max de eerste race won.
De Nederlander snakt blijkbaar naar een saamhorigheidsgevoel in de huidige egocentrische samenleving en we hebben nu eenmaal de pech dat het nu de F1 is geworden waar dat gezocht word.
Ik weet vrij zeker dat het merendeel niet weet of ze nu een V6, V8, V10 of V12 motor gebruiken op dit moment.
Die vraag was een duiding van een symptomatisch iets. Niet een randvoorwaarde.quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:17 schreef lighted het volgende:
[..]
ik weet je vraag over de motor niet, mag ik nu nog wel F1 kijken en fan zijn/worden? of behoor je je eerst uitgebreid in te lezen voordat je de TV aan zet?
Of wanneer de auto van Jos niet uitviel vanwege mankementen, hij niet in de grindbak belandde, of zelfs een WK-puntje binnenhaalde.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:52 schreef zalkc het volgende:
De gemiddelde Nederlandse F1 fan is sinds Max anders dan voorheen, waar je vroeger blij was met een Doornbos die een race mocht invallen
Hoogstenquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:22 schreef damsco het volgende:
Ik heb ook tickets maar heb niks met F1. Ga hem aan de hoogsten bieder verkopen.
och, bij het voetbal zullen de meesten ook niet direct weten hoevaak je spelers mag wisselen, boeiuh?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:09 schreef zalkc het volgende:
[..]
Persoonlijk koester ik deze successuporters niet. Zeker de GP in Nederland koester ik niet. Het zal een saaie optocht worden! Er zijn zoveel mooie circuits in Europe en de rest van de wereld, waarop mooie GP’s gereden kunnen worden. Helaas gaan we naar die ruïne....quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
och, bij het voetbal zullen de meesten ook niet direct weten hoevaak je spelers mag wisselen, boeiuh?
ik zou het gewoon koesteren want het zal eerder aan die oranje vlek in Oostenrijk hebben gelegen dat er nu weer een GP in Nederland is dan aan mensen die uberhaupt het verschil weten tussen een V6 t/m 12 motor
goed voor de sport, goed voor de coureur en dus automagisch ook goed voor de motorkenners
die ruine en het oranjevolk leveren blijkbaar genoeg centjes opquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Persoonlijk koester ik deze successuporters niet. Zeker de GP in Nederland koester ik niet. Het zal een saaie optocht worden! Er zijn zoveel mooie circuits in Europe en de rest van de wereld, waarop mooie GP’s gereden kunnen worden. Helaas gaan we naar die ruïne....
Het succes van Max is mooi en ik ben blij dat ik bij zijn eerste overwinning aanwezig was in Spanje, maar die oranjefans vind ik persoonlijk verschrikkelijk. Enkel voor Max juichen en verder niets begrijpen van de sport.
* Meike26 denkt na over 'oranje gekte' pop-up winkeltje in Zandvoort..quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
die ruine en het oranjevolk leveren blijkbaar genoeg centjes op
althans dat is de verwachting
gwoon doenquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
* Meike26 denkt na over 'oranje gekte' pop-up winkeltje in Zandvoort..
Klopt en daar is de F1 zeker niet vies van, maar levert op Zandvoort geen goede race op. Gelukkig hebben we het oranjefeestje, want daarvoor gaan we naar een Grand Prix!quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
die ruine en het oranjevolk leveren blijkbaar genoeg centjes op
althans dat is de verwachting
Ik weet niet of je serieus bent, maar dat kun je echt wel vergeten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
* Meike26 denkt na over 'oranje gekte' pop-up winkeltje in Zandvoort..
Ik ben nooit serieus.. Maar de gedachte ging wel heel even door mijn hoofd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:34 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent, maar dat kun je echt wel vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:09 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dit is collectieve waanzin, ik geef de slechte prestaties van het Nederlands elftal de schuld, doordat daardoor een groep niet zijn behoefte vervuld krijgt om met een oranje klomp op zijn hoofd iets aan te moedigen.
We blijven Hollanders hè, als die niet klagen zijn ze dood.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:39 schreef sp3c het volgende:
geloof niet dat de oranjeklant wat te klagen heeft de laatste tijd
Je hebt de echte echte fans, die vinden dit prachtig.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:50 schreef jpjedi het volgende:
Ik ben geen oranje fan in enige vorm maar ik erger me eigenlijk meer aan de ‘verhevenheid’ die sommige F1 supporters zich aanmeten tov casual supporters. Laat die mensen in hun waarde, zo lang ze maar plezier hebben en meebetalen aan het F1 circus is iedereen blij toch? Ik snap niet waarom je je beter kunt achten als je weet dat er een V12 in een F1 auto ligt.
Je bent duidelijk niet in Oostenrijk geweest, ik was er vorig jaar en natuurlijk was voor Max de meeste support. Maar ook andere coureurs werden vol op aangemoedigd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Persoonlijk koester ik deze successuporters niet. Zeker de GP in Nederland koester ik niet. Het zal een saaie optocht worden! Er zijn zoveel mooie circuits in Europe en de rest van de wereld, waarop mooie GP’s gereden kunnen worden. Helaas gaan we naar die ruïne....
Het succes van Max is mooi en ik ben blij dat ik bij zijn eerste overwinning aanwezig was in Spanje, maar die oranjefans vind ik persoonlijk verschrikkelijk. Enkel voor Max juichen en verder niets begrijpen van de sport.
Jumbo heeft een topjaar. Wielrennen en f1. En euro 2020 volgend jaar. Beter kan het niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:33 schreef sp3c het volgende:
niet alleen de F1, de sponsoren van Verstappen zullen ook wel in hun nopjes zijn
Zou best eens kunnen inderdaad. Het zal mij werkelijk worst zijn of mn buurman niet weet wat de kleur van een Ferrari is, ook al gaat hij 10x per jaar naar Max kijken. 😂quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt de echte echte fans, die vinden dit prachtig.
Je hebt de mensen die alles een paar jaar voor Max al een beetje volgden, die doen zo.
Die verhevenheid is ook wel aardig vervelend en komt erg zuur over. Met de opmerking over het type motor bedoelde ik dan ook aan te geven dat er tegenwoordig ook andere fans zijn die de F1 volgen en niet meer alleen de "kenners" van het eerste uur.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:50 schreef jpjedi het volgende:
Ik ben geen oranje fan in enige vorm maar ik erger me eigenlijk meer aan de ‘verhevenheid’ die sommige F1 supporters zich aanmeten tov casual supporters. Laat die mensen in hun waarde, zo lang ze maar plezier hebben en meebetalen aan het F1 circus is iedereen blij toch? Ik snap niet waarom je je beter kunt achten als je weet dat er een V12 in een F1 auto ligt.
Exact, sneue praatjes over wel/niet echte fans. Je zou eem vorm van trots verwachten als de sport evaleert door de prestaties van een NL'er, maar sommige zijn vooral druk een ieder te vertellen dat zij al kijken sinds zwart-wit tv. En dan dat gejank over Oranje gebeuren, dat is de Hollander tne top en volgens mij geniet de hele wereld daarvan.. maar je hoeft niet mee te doen he, maar dan ook niet stiekem genieten of je portie op Konigsdag pakken!quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:50 schreef jpjedi het volgende:
Dat is nou de kern van mijn punt. Kennelijk gaat het om de nationaliteit van de coureur. Als Verstappen als Belg zou meerijden, zouden de nieuwe F1 fans niet kijken. In prestaties van Leclerc of Norris is men niet geïnteresseerd. Enkel die Nederlander, die kennelijk voor het Nationale team van Nederland rijdt. Het is mooi dat een Nederlander goed presteert, maar de Oranjegekte slaat door. De aanwinst van de nieuwe fans is goed, maar blijven deze fans ook kijken als Max niet meer vooraan kan meedoen of als hij met pensioen gaat? Vooralsnog lijken veel van de nieuwe fans voornamelijk vanwege nationale trots te kijken en zitten we, vanwege deze tijdelijke succcessupporters, opgescheept met een Grand Prix op een ruïne in de duinen. Het eerste negatieve effect van de successupporters!quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:24 schreef lighted het volgende:
[..]
Exact, sneue praatjes over wel/niet echte fans. Je zou eem vorm van trots verwachten als de sport evaleert door de prestaties van een NL'er, maar sommige zijn vooral druk een ieder te vertellen dat zij al kijken sinds zwart-wit tv. En dan dat gejank over Oranje gebeuren, dat is de Hollander tne top en volgens mij geniet de hele wereld daarvan.. maar je hoeft niet mee te doen he, maar dan ook niet stiekem genieten of je portie op Konigsdag pakken!
Klopt, de prestaties van landgenoten doet “ons” oranjehart harder kloppen, maar dat moet nog niet de reden zijn dat we de GP naar Nederland halen als we er niet de juiste faciliteiten voor hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef shiznuts het volgende:
Heeft weinig zin om iets te verkopen wat er niet is. Misschien zodra de boel op naam moet. 2020 ergens.
@ McF Mwoah. Wie interesseerde zich ooit voor darten voor Raymond van Barneveld? Of voor zwemmen voor Pieter v/d Hoogenband of Inge de Bruijn. Voor wielrennen voor Leontien van Moorsel? Voor Judo voor Dennis v/d Geest? Voor tennis voor Richard Krajicek? Voor hockey voor Fatima Moreira de Melo? Voor vrouwenvoetbal voor Lieke Martens? En ga zo maar door?
Joh, niets is voor altijd. Er zijn genoeg mooie en minder mooie circuits die inmiddels niet meer op de F1-kalender staan. Als het gedaan is met Max, dan zal Zandvoort wel weer einde verhaal zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef McLaren_Fan het volgende:
De aanwinst van de nieuwe fans is goed, maar blijven deze fans ook kijken als Max niet meer vooraan kan meedoen of als hij met pensioen gaat? Vooralsnog lijken veel van de nieuwe fans voornamelijk vanwege nationale trots te kijken en zitten we, vanwege deze tijdelijke succcessupporters, opgescheept met een Grand Prix op een ruïne in de duinen.
Zandvoort sneuvelt eerder dan Max hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Joh, niets is voor altijd. Er zijn genoeg mooie en minder mooie circuits die inmiddels niet meer op de F1-kalender staan. Als het gedaan is met Max, dan zal Zandvoort wel weer einde verhaal zijn.
twitter:cr3b3l75 twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 14:59:47Erg jammer om de grootste F1 fans uit mijn contacten naast de tickets te zien grijpen terwijl een hoop voetbalsuporters wel de kaarten hebben 🤔 doe er wat aan! @jan_lammers @dburgersdijk @Broekie83 @ivotriepels @JoellePeerboom2 @levi9b @robertdoornboss reageer retweet
Helaasquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
twitter:cr3b3l75 twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 14:59:47Erg jammer om de grootste F1 fans uit mijn contacten naast de tickets te zien grijpen terwijl een hoop voetbalsuporters wel de kaarten hebben 🤔 doe er wat aan! @:jan_lammers @:dburgersdijk @:Broekie83 @:ivotriepels @:JoellePeerboom2 @:levi9b @:robertdoornboss reageer retweet
ja gaat makkelijk met een EERLIJK systeem.
Top, ik ga gelijk betalen!quote:
Klopt, ten tijde van Schumi had Duitsland ineens twee GP's in plaats van één.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:22 schreef TAV74 het volgende:
Vrijwel alle sporten worden groot op het moment dat een landgenoot succesvol is, en dat geldt niet alleen voor Nederland.
Het is een keuze of je dat wilquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:29 schreef RipCity het volgende:
Het is mogelijk om je toegewezen tickets gespreid te betalen. Let op: hier wordt een extra bedrag voor gerekend over het totaalbedrag (5%). Dit in verband met de financiële- en handelingskosten voor de organisator. Gespreid betalen is mogelijk voor zowel de 1-jaars tickets als de 3-jaars tickets. Meer informatie vind je in het betaalproces.
lekker cashen.
Ik had ook echt niet verwacht dat je gespreid zou kunnen betalen zonder extra kosten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:29 schreef RipCity het volgende:
Het is mogelijk om je toegewezen tickets gespreid te betalen. Let op: hier wordt een extra bedrag voor gerekend over het totaalbedrag (5%). Dit in verband met de financiële- en handelingskosten voor de organisator. Gespreid betalen is mogelijk voor zowel de 1-jaars tickets als de 3-jaars tickets. Meer informatie vind je in het betaalproces.
lekker cashen.
Arme jij dan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Dat is nou de kern van mijn punt. Kennelijk gaat het om de nationaliteit van de coureur. Als Verstappen als Belg zou meerijden, zouden de nieuwe F1 fans niet kijken. In prestaties van Leclerc of Norris is men niet geïnteresseerd. Enkel die Nederlander, die kennelijk voor het Nationale team van Nederland rijdt. Het is mooi dat een Nederlander goed presteert, maar de Oranjegekte slaat door. De aanwinst van de nieuwe fans is goed, maar blijven deze fans ook kijken als Max niet meer vooraan kan meedoen of als hij met pensioen gaat? Vooralsnog lijken veel van de nieuwe fans voornamelijk vanwege nationale trots te kijken en zitten we, vanwege deze tijdelijke succcessupporters, opgescheept met een Grand Prix op een ruïne in de duinen. Het eerste negatieve effect van de successupporters!
Net zoals Hamilton al aangaf, sommige (nieuwe) GP’s komen er vanwege verkeerde redenen.
En wat is slim zijn dan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:38 schreef Antonov89 het volgende:
Ik ga er heen zonder kaartjes
Jullie hadden slim moeten zijn, want dit was natuurlijk te verwachten.
In de autosport actief zijn. En verschillende licenties hebben waardoor je de race pas echt van dichtbij meemaakt.quote:
Ik verhuur mn huis ook. Woon net buiten zv. 1000 euro voor een weekend?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:51 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Iemand al naar de aangeboden overnachtingen gekeken?
Voor je hele huis is dat vrij laag. Daar valt meer uit te halen. Je moet zelf namelijk ook een weekend royaal weg kunnen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:09 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik verhuur mn huis ook. Woon net buiten zv. 1000 euro voor een weekend?
volgens mij was je tip met de strekking dan had je wel kaarten gehad "als je slim was".. maar misschien ben ik niet slim genoeg om je te begrijpenquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:04 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Neuj, maar het is hier een wedstrijd ver pissen wie de grootste fan is. Ik ben dan ook niet in de autosport actief omdat ik graag bij deze race wou zijn.
Maar die mogelijkheid heb ik nu wel.
Nee, meer dat ik die stress niet heb omdat ik er zo graag bij wil zijn, en het kost me ook nog eens niks, sterker nog, ik verdien er aan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:11 schreef lighted het volgende:
[..]
volgens mij was je tip met de strekking dan had je wel kaarten gehad "als je slim was".. maar misschien ben ik niet slim genoeg om je te begrijpen
Maar dan is het geen kwestie van "slim zijn" geweest, eerder een mooie bijkomstigheid.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:12 schreef Antonov89 het volgende:
Nee, meer dat ik die stress niet heb omdat ik er zo graag bij wil zijn, en het kost me ook nog eens niks, sterker nog, ik verdien er aan.
Bij de A1 was het echt één grote oranjewortelsopdekopsfeerquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:57 schreef Antonov89 het volgende:
Nah, als die Max gekte er niet was geweest en er kwam weer een F1 op Zandvoort was het natuurlijk veel leuker geweest. Dan had iedereen gewoon een kaartje kunnen kopen die dat wou, en was de sfeer waarschijnlijk een stuk beter.
Zie bijvoorbeeld de eerste A1 GP, we hadden dan wel Jos (die uiteindelijk niet eens ging rijden) Maar die ''gekte'' was er niet echt. Gewoon mensen die het leuk vonden om naar racen te kijken en niet allemaal tokkies die ''EEEUUUHH MAAAXXX'' roepen.
Als er nu 1 komt met de juiste redenen, dan is het the Dutch GP wel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef McLaren_Fan het volgende:
Net zoals Hamilton al aangaf, sommige (nieuwe) GP’s komen er vanwege verkeerde redenen.
+1. Ook in het laatste jaar A1GP was het nog een gekkenhuis.quote:Op donderdag 25 juli 2019 06:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de A1 was het echt één grote oranjewortelsopdekopsfeer
Ja precies. Veel vrienden kijken me raar aan omdat ik geen kaartjes heb gekocht.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:57 schreef Antonov89 het volgende:
Nah, als die Max gekte er niet was geweest en er kwam weer een F1 op Zandvoort was het natuurlijk veel leuker geweest. Dan had iedereen gewoon een kaartje kunnen kopen die dat wou, en was de sfeer waarschijnlijk een stuk beter.
Zie bijvoorbeeld de eerste A1 GP, we hadden dan wel Jos (die uiteindelijk niet eens ging rijden) Maar die ''gekte'' was er niet echt. Gewoon mensen die het leuk vonden om naar racen te kijken en niet allemaal tokkies die ''EEEUUUHH MAAAXXX'' roepen.
Mee eens. Ik zat gisteren hier te kijken: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Formule_1-circuitsquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:46 schreef Red_85 het volgende:
Als er nu 1 komt met de juiste redenen, dan is het the Dutch GP wel.
Circuit is helemaal niet zo'n drama en de fanschare is huge, merken ze bij iedere Europese GP.
Ja nogal logisch omdat dat een landenrace was....quote:Op donderdag 25 juli 2019 06:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de A1 was het echt één grote oranjewortelsopdekopsfeer
De meeste drama komt van butthurt Assen-fans. Ik moet de eerste echte fan nog tegen komen die Hanoi een beter idee vindt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Circuit is helemaal niet zo'n drama en de fanschare is huge, merken ze bij iedere Europese GP.
Rusland, Baku, Hanoi, China, Bahrein, dat zijn GP's die met verkeerde redenen op de kalender staan.
Een circuit met historie dat vele jaren op de kalender heeft gestaan en bovendien op een plek waar een enorme hoeveelheid supporters zit. Vooral dat laatste lijkt me voor een sportevenement bepaald geen verkeerde reden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rusland, Baku, Hanoi, China, Bahrein, dat zijn GP's die met verkeerde redenen op de kalender staan.
Regen en redelijk kans op safetycars. Misschien weinig inaalacties maar kan best nog wel wat spektakel inzitten. Zal niet heel aangenaam zijn voor de bezoekers maar windkracht 6-8 en stortbuien is ook nieuw voor de F1 gok ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:30 schreef Meike26 het volgende:
Daarbij, ik denk persoonlijk dat het qua inhalen en spanning ook wel mee gaat vallen op Zandvoort !
- Redelijke kans op minder zonnig weer zeker in voorjaar.
- Ook bij mooi zonnig weer nog steeds redelijke kans op wind, leuk voor de coureurs als deze op in gaan van Scheivlak staat.
- Banden worden nog duurzamer, harder waarschijnlijk, langere stints mogelijk
- Korte pitstraat:(entry), zoals Jan heeft geschetst totale pitstop duurt dan slechts 14 seconden
- Grindbakken waar je niet zomaar even doorheen banjert en weer circuit op kan. Er in is waarschijnlijk (hopelijk) gelijk einde race
Je zal daar maar aanwezig zijn op het circuit, moet je tot savonds laat wachten om thuis de race nogmaals te kijken![]()
Die historie is te zien op het circuit.... In de jaren 80 vind Bernie het al een oude bende waar de F1 niets meer te zoeken had. Circuit is daarna alleen maar door de tand des tijds aangetast en heeft zijn karakter verloren aan een golfbaan en camping. Refereren aan de historie op het circuit heeft niets te maken met het huidige circuit. Enkel de faciliteiten dateren nog uit die tijd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een circuit met historie dat vele jaren op de kalender heeft gestaan en bovendien op een plek waar een enorme hoeveelheid supporters zit. Vooral dat laatste lijkt me voor een sportevenement bepaald geen verkeerde reden.
Ik hoop juist dat ze niet duurzamer worden. Juist wel dat ze nog sneller slijten. Meer stop mogelijkheden, meer strategievariaties meer onvoorspelbaarheid.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:30 schreef Meike26 het volgende:
Daarbij, ik denk persoonlijk dat het qua inhalen en spanning ook wel mee gaat vallen op Zandvoort !
- Redelijke kans op minder zonnig weer zeker in voorjaar.
- Ook bij mooi zonnig weer nog steeds redelijke kans op wind, leuk voor de coureurs als deze op in gaan van Scheivlak staat.
- Banden worden nog duurzamer, harder waarschijnlijk, langere stints mogelijk
- Korte pitstraat:(entry), zoals Jan heeft geschetst totale pitstop duurt dan slechts 14 seconden
- Grindbakken waar je niet zomaar even doorheen banjert en weer circuit op kan. Er in is waarschijnlijk (hopelijk) gelijk einde race
Je zal daar maar aanwezig zijn op het circuit, moet je tot savonds laat wachten om thuis de race nogmaals te kijken![]()
Wat is er dan allemaal zo aangetast? Ik kan me daar niks bij voorstellen. Volgens mij liggen de vereisten voor een F1-race nou ook weer niet enorm hoog, als het elders gewoon op straat kan. Er zijn zelfs twee F1-races geweest op de parkeerplaats van een hotel in Las Vegas.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:03 schreef McLaren_Fan het volgende:
Circuit is daarna alleen maar door de tand des tijds aangetast
Daarna zijn er echt wel wat veiligheidsissues geweest.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat is er dan allemaal zo aangetast? Ik kan me daar niks bij voorstellen. Volgens mij liggen de vereisten voor een F1-race nou ook weer niet enorm hoog, als het elders gewoon op straat kan. Er zijn zelfs twee F1-races geweest op de parkeerplaats van een hotel in Las Vegas.
De vereisten voor een F1 circuit liggen niet hoog? Waarom heeft Zandvoort dan überhaupt nog geen Grade-1 licentie? Waarom zijn verbouwingen dan nodig? Die aanpassingen aan de bochten zijn niet enkel om het racen spectaculairder/überhaupt mogelijk te maken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat is er dan allemaal zo aangetast? Ik kan me daar niks bij voorstellen. Volgens mij liggen de vereisten voor een F1-race nou ook weer niet enorm hoog, als het elders gewoon op straat kan. Er zijn zelfs twee F1-races geweest op de parkeerplaats van een hotel in Las Vegas.
Kritiek geven mag niet? Ik reageerde overigens enkel op een post van een ander!quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Kap even met dat gezeik. Ze zijn niet dom bij de FIA, en ook niet in Zandvoort. De race komt er, fucking deal with it en ga lekker ergens anders zeikstralen.
De FIA zegt dit niet zomaar toe, die gaan geen kansloos project op de kalender zetten. Alles wat je zegt is bullshit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:06 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Kritiek geven mag niet? Ik reageerde overigens enkel op een post van een ander!
Daarnaast zijn al mijn kritieken terecht. Ik blijf bij mijn voorspelling dat deze GP niet zal doorgaan. Verbouwingen komen nooit op tijd af en faciliteiten (en dan bedoel ik niet de tribunes) voldoen niet voor de Grade-1 licentie.
FIA heeft nog helemaal niets toegezegd!quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De FIA zegt dit niet zomaar toe, die gaan geen kansloos project op de kalender zetten. Alles wat je zegt is bullshit.
Dit is gewoon hetzelfde als in de aanloop naar de Olympische Spelen. Dan verschijnen er al-tijd nieuwsberichten in de trant van "de stadions zullen niet op tijd klaar zijn!!" en al-tijd komt het wél op tijd af en gaan de Spelen gewoon door.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:08 schreef Nattekat het volgende:
De FIA zegt dit niet zomaar toe, die gaan geen kansloos project op de kalender zetten. Alles wat je zegt is bullshit.
Waarom is hetgeen ik gefundeerd zeg “bullshit” en weerleg je mijn kritieken niet?! Je edit enkel mijn post en roept dat “bullshit” maar tot op heden nog geen enkel argument weerlegt. Nogmaals de FIA heeft nog niets goedgekeurd. De kalender is nog niet goedgekeurd en de verbouwingen niet uitgevoerd!quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Okay, dan ben ik wel benieuwd naar voorbeelden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:19 schreef McLaren_Fan het volgende:
Het is niet de eerste GP die aangekondigd is, die vervolgens niet is doorgegaan!!!
Donington! Zoek maar op. Zijn nu nog bezig de schuld af te betalenquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Okay, dan ben ik wel benieuwd naar voorbeelden.
Dat “geëmmer over “nieuwe fans” was overigens geen waardeoordeel. Enkel de constatering dat massale fans die de sport in de laatste jaren in Nederland heeft aangetrokken de reden is dat we van plan zijn te gaan racen op de ruïne in de duinen!quote:Bericht 6% gewijzigd door Nattekat op 25-07-2019 12:08:28 (Dat geëmmer over 'nieuwe fans' mag ophouden)
Ik denk dat de FIA en Liberty Media het toch een stuk beter kunnen inschatten wat geschikt en haalbaar is. Blijkbaar denken zij er anders over.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:47 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
De vereisten voor een F1 circuit liggen niet hoog? Waarom heeft Zandvoort dan überhaupt nog geen Grade-1 licentie? Waarom zijn verbouwingen dan nodig? Die aanpassingen aan de bochten zijn niet enkel om het racen spectaculairder/überhaupt mogelijk te maken.
Pitscomplex is volledig vervallen. Daarnaast heel erg krap. Andere faciliteiten zoals tribune zijn vervallen of niet aanwezig.
De F1 heeft hele hoge standaarden. Op elk circuit is een medisch center met een volledig uitgeruste operatiekamer en medisch team dat gedurende alle uren dat er geracet wordt standby staat. Heeft het medisch center op Zandvoort überhaupt een operatiekamer? Of moet die ook nog ingevlogen worden?
Daarnaast is de ruimte op het circuit sowieso een probleem! Waar laat men het paddock met alle trucks en motorhomes? “Die laten ze maar thuis” roept men dan gelijk, maar waar laten zij alle apparatuur en gereedschap? In de pitbox kunnen ze dat niet kwijt.
In de motorhomes ontvangt men gasten/sponsoren die het feestje mogelijk maken. Zijn die niet welkom bij het “oranje-feestje”?
En waar laten ze het paddock voor de support races? De teams van de F2, F3 en Porsche Super Cup moeten toch ook ergens aan de wagens kunnen sleutelen? Of worden die op het strand weggezet?
Nee, Zandvoort is niet geschikt voor de F1 (en F2 en F3). Lay-out is niet goed, te krappe baan, vervallen faciliteiten en sowieso geen ruimte.
Die nieuwe fans zijn ook meten de reden dat Nederland uberhaupt een GP krijgtquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:51 schreef Antonov89 het volgende:
Maar beste Nattekat, die ´´nieuwe fans´´ is wel de reden dat jij nu niet ingeloot bent.
Net even opgezocht, maar daar ging het om een gebrek aan geld (niet vreemd, midden in de financiële crisis van destijds). Ze kregen toen tot oktober van het jaar voorafgaand aan de GP de tijd om de financiering rond te krijgen, wat mislukte. Er is bij Zandvoort toch geen sprake van problemen met de financiering? En er zal al een kostenraming zijn gemaakt voor de noodzakelijke aanpassingen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:26 schreef McLaren_Fan het volgende:
Donington! Zoek maar op. Zijn nu nog bezig de schuld af te betalen
Probleem was de verbouwing die uiteindelijk niet meer gefinancierd kon worden. Kosten vielen hoger uit dan begroot. Iets waar we op Zandvoort al last van hebben, voordat er überhaupt een schep de grond in is gegaan!quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Net even opgezocht, maar daar ging het om een gebrek aan geld (niet vreemd, midden in de financiële crisis van destijds). Ze kregen toen tot oktober van het jaar voorafgaand aan de GP de tijd om de financiering rond te krijgen, wat mislukte. Er is bij Zandvoort toch geen sprake van problemen met de financiering? En er zal al een kostenraming zijn gemaakt voor de noodzakelijke aanpassingen.
Zeker kunnen zij dat beter inschatten. Er is aangegeven wat er verbouwt moet worden en de regelenten voor een Grade-1 licentie zijn bekend. Als ze in Zandvoort denken dat ze dat, tijdig, voor elkaar krijgen, dan is het prima.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat de FIA en Liberty Media het toch een stuk beter kunnen inschatten wat geschikt en haalbaar is. Blijkbaar denken zij er anders over.
Ja, tuurlijk speelt geld een rol, een hele grote zelf, maar moeten wij daar nou in 2019 nog verbaasd over doen?
Zal ik zeker doen! Maar jullie niet klagen als je je geld (grotendeels) kwijt bent als de GP niet doorgaat!quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:00 schreef Kyran het volgende:
Komende weken/maanden zullen we nog veel berichten krijgen over dat het allemaal niet afkomt en dat Zandvoort het niet gaat redden. Net zoals @:ViviRawrs al aangaf met haar vergelijking met OS.
Uiteindelijk komt het goed. Kom je dan ook even zeggen dat je fout zat? Aangezien je nu maar al te graag benadrukt dat je gelijkt hebt
In het geval van Kyran en mij (en onze dochter) is de schade heel beperkt hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:01 schreef McLaren_Fan het volgende:
Zal ik zeker doen! Maar jullie niet klagen als je je geld (grotendeels) kwijt bent als de GP niet doorgaat!
Hoe doet men dat op Monaco dan?quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:47 schreef McLaren_Fan het volgende:
De F1 heeft hele hoge standaarden. Op elk circuit is een medisch center met een volledig uitgeruste operatiekamer en medisch team dat gedurende alle uren dat er geracet wordt standby staat. Heeft het medisch center op Zandvoort überhaupt een operatiekamer? Of moet die ook nog ingevlogen worden?
Daarnaast is de ruimte op het circuit sowieso een probleem! Waar laat men het paddock met alle trucks en motorhomes? “Die laten ze maar thuis” roept men dan gelijk, maar waar laten zij alle apparatuur en gereedschap? In de pitbox kunnen ze dat niet kwijt.
In de motorhomes ontvangt men gasten/sponsoren die het feestje mogelijk maken. Zijn die niet welkom bij het “oranje-feestje”?
En waar laten ze het paddock voor de support races? De teams van de F2, F3 en Porsche Super Cup moeten toch ook ergens aan de wagens kunnen sleutelen? Of worden die op het strand weggezet?
Nee, Zandvoort is niet geschikt voor de F1 (en F2 en F3). Lay-out is niet goed, te krappe baan, vervallen faciliteiten en sowieso geen ruimte.
De trucks staan in diverse parkeergarages van hotels, motorhomes in de haven. Red Bull op een ponton. Pits zijn 2 verdiepingen hoog. Monaco heeft meer ruimte dan Zandvoort!quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:50 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Hoe doet men dat op Monaco dan?
zover is het nog niet eens. je kunt geen bouwproject stil leggen voordat er een plan is. Eerst moet het plan nog gemaakt worden, en voorgelegd aan de FIA. Pas als de FIA het plan heeft goedgekeurd, gaat in November volgens planning de eerste schop de grond in.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:39 schreef sasquatsch het volgende:
Qua wat er allemaal aan het circuit moet worden aangepast en de financiering zie ik het allemaal niet zo somber in. Een groter probleem lijkt de Europese wetgeving voor de stikstof uitstoot, die men dacht te omzeilen door het Programma Aanpak Stikstof. Echter is die door de rechter de prullenbak in gegooid, waardoor veel bouwprojecten voorlopig stil zijn komen te liggen of niet opgestart kunnen worden. Hieronder vallen ook de verbouwingen voor Zandvoort.
quote:
Ben ik het niet mee eens. De aanwezigheid van een grote schare supporters is op zichzelf een prima argument. Bij topsport evenementen horen ook volle tribunes.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:45 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Zonder deze grote groei van fans zou deze GP op Zandvoort nooit georganiseerd worden. Dat vind ik persoonlijk wel negatief. De reden voor deze GP is verkeerd. Niet een mooi circuit met veel inhaalmogelijkheden, maar de grote aantallen fans die de sport nu in Nederland trekt.
Als ze al een vergunning hebben heb je denk ik gelijk. Als ze nog geen vergunning hebben dan kon het nog wel eens een uitdaging worden. Alles ligt nu stil tot er een oplossing is voor de PAS problematiek. En ook al komt het los zullen ze voor de vergunning moeten bewijzen dat het wel meevalt met de toename van de stikstof depositie in die gebieden. En met de verkeersaantrekkende werking van dit evenement en van meer evenementen die door een geupgrade circuit mogelijk worden voorzie ik daar de meeste problemen. De enige escape dan is dat de minister een uitzonder gaat maken in het maatschappelijk belang maar ik denk dat ze die gaat bewaren voor dingen als dijkverzwaringen en snelwegen, niet voor een spelletje.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
zover is het nog niet eens. je kunt geen bouwproject stil leggen voordat er een plan is. Eerst moet het plan nog gemaakt worden, en voorgelegd aan de FIA. Pas als de FIA het plan heeft goedgekeurd, gaat in November volgens planning de eerste schop de grond in.
En dan pas kan het bouwproject worden stil gelegd. Wat ik niet zie gebeuren overigens.
Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat de tweede ingang vanaf de boulevard er niet gaat komen. Gezien het duingebied tot Natura2000 toebehoord, is het maar een kleine handreiking.
Jammer voor de visboer die aan het einde staat van dit pad.
[..]
Het zou wel weer typisch Nederland zijn om onszelf in de voet te schieten door een Europese norm zo streng te interpreteren. Altijd het braafste jongetje van de klas. En heel toepasselijk in het geval van de F1: je weet wat ze zeggen over "nice guys".quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:01 schreef Karstman het volgende:
Alles ligt nu stil tot er een oplossing is voor de PAS problematiek.
Of het extra streng wordt geinterpreteerd durf ik niet te zeggen. Maar dat schot in de voet is gebeurd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:56 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het zou wel weer typisch Nederland zijn om onszelf in de voet te schieten door een Europese norm zo streng te interpreteren. Altijd het braafste jongetje van de klas. En heel toepasselijk in het geval van de F1: je weet wat ze zeggen over "nice guys".
Ik begrijp niet waarom we CO2-uitstoot wél zouden mogen compenseren en stikstof-uitstoot niet. En ik kan me haast niet voorstellen dat alle EU-landen daar zo netjes mee omgaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:10 schreef Karstman het volgende:
Of het extra streng wordt geinterpreteerd durf ik niet te zeggen. Maar dat schot in de voet is gebeurd.
quote:En ja voor de F1 is het niet handig om de nice guy te zijn maar in de slaapkamer hoor ik enkel positieve geluiden.
Ik denk dat als 5 kilometer verderop Tata een kwartiertje dicht gaat om de werknemers de F1 start te laten kijken je al het 150 voudige hebt gecompenseert.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:39 schreef sasquatsch het volgende:
Qua wat er allemaal aan het circuit moet worden aangepast en de financiering zie ik het allemaal niet zo somber in. Een groter probleem lijkt de Europese wetgeving voor de stikstof uitstoot, die men dacht te omzeilen door het Programma Aanpak Stikstof. Echter is die door de rechter de prullenbak in gegooid, waardoor veel bouwprojecten voorlopig stil zijn komen te liggen of niet opgestart kunnen worden. Hieronder vallen ook de verbouwingen voor Zandvoort.
Qua medische faciliteiten zit het wel goed, voordeel van Nederland is dat het klein is, gespecialiseerde ziekenhuizen zitten op een paar minuten vliegen, daarnaast kun je redelijk eenvoudig een mobiele operatie ruimte optuigen als dat nodig is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:47 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
De vereisten voor een F1 circuit liggen niet hoog? Waarom heeft Zandvoort dan überhaupt nog geen Grade-1 licentie? Waarom zijn verbouwingen dan nodig? Die aanpassingen aan de bochten zijn niet enkel om het racen spectaculairder/überhaupt mogelijk te maken.
Pitscomplex is volledig vervallen. Daarnaast heel erg krap. Andere faciliteiten zoals tribune zijn vervallen of niet aanwezig.
Ingewikkeld verhaal maar het werkt met stikstof anders dan met co2, plat gezegd als je een boom plant kun je de co2 die die opneemt wegstrepen tegen de uitstoot. Zo werkt het stikstof niet. Die komt in de bodem terecht en werkt daar als meststof. In gebieden met van nature arme grond (waar plantjes groeien die daarvan houden) zoals duingebied, wordt de grond rijker en gaan andere planten groeien die de inheemse arme plantjes verdrijven. Dat kun je niet compenseren dus de enige manier is uitstoot voorkomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom we CO2-uitstoot wél zouden mogen compenseren en stikstof-uitstoot niet. En ik kan me haast niet voorstellen dat alle EU-landen daar zo netjes mee omgaan.
[..]
Dat is misschien niet eens een hele rare, gewoon een weekje uitkopen die tent.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat als 5 kilometer verderop Tata een kwartiertje dicht gaat om de werknemers de F1 start te laten kijken je al het 150 voudige hebt gecompenseert.
Als er voor een GP de juiste faciliteiten zijn, dan is de grote schare fans een goede reden om de GP te organiseren. Echter, in Nederland hebben we geen geschikt F1 circuit. Assen is fantastisch voor de MotoGP, maar de ChampCar race was destijds ook niet spannend, omdat de inhaalmogelijkheden ontbreken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. De aanwezigheid van een grote schare supporters is op zichzelf een prima argument. Bij topsport evenementen horen ook volle tribunes.
Het mag alleen niet het enige argument zijn.
Of de ADC-toets. Maar die gaat hier niet op.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:54 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal maar het werkt met stikstof anders dan met co2, plat gezegd als je een boom plant kun je de co2 die die opneemt wegstrepen tegen de uitstoot. Zo werkt het stikstof niet. Die komt in de bodem terecht en werkt daar als meststof. In gebieden met van nature arme grond (waar plantjes groeien die daarvan houden) zoals duingebied, wordt de grond rijker en gaan andere planten groeien die de inheemse arme plantjes verdrijven. Dat kun je niet compenseren dus de enige manier is uitstoot voorkomen.
Wat een chaosquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:10 schreef wolfjeamadeus het volgende:
https://www.autoblog.nl/n(...)betalen-128278?amp=1
Heerlijk om te lezen
Karma. Keihard karma. 0,0 medelijden met die paupers.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:10 schreef wolfjeamadeus het volgende:
https://www.autoblog.nl/n(...)betalen-128278?amp=1
Heerlijk om te lezen
Natuurlijk hoeven we ons geen zorgen te maken dat de GP doorgaat. Vooral doorgaan met betalen van de tickets!quote:Voordat Circuit Zandvoort aan de slag gaat, moet de lay-out echter nog wel worden goedgekeurd door de circuitcommissie. Dat is op dit moment nog niet gebeurd. “Dit proces loopt nog”, aldus Masi na afloop van de Duitse Grand Prix in Hockenheim tegenover onder andere Motorsport.com. “We hebben om nog wat meer informatie gevraagd.” Hoewel sommigen vrezen dat mei 2020 wel eens te kortdag zou kunnen zijn voor Zandvoort, hoeft het feit dat de FIA nog geen groen licht heeft gegeven voor de plannen met betrekking tot de lay-out, nog geen reden tot zorg te zijn. Motorsport.com heeft begrepen dat er sprake is van een open dialoog tussen de autosportbond en het circuit en dat de zegen van de FIA er snel kan zijn als de openstaande vragen tot tevredenheid zijn beantwoord.
Nou je gunt ons het pleziertje wel he.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:50 schreef McLaren_Fan het volgende:
“Veranderingen aan Circuit Zandvoort nog niet goedgekeurd door FIA”
https://nl.motorsport.com(...)keuring-fia/4503321/
[..]
Natuurlijk hoeven we ons geen zorgen te maken dat de GP doorgaat. Vooral doorgaan met betalen van de tickets!
Zeker gun ik ieder zijn pleziertje, maar dit is gewoon nadenken. In vier maanden Zandvoort F1-waardig maken? Dat is gewoon niet mogelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou je gunt ons het pleziertje wel he.
Als dit waar zou zijn lag er nu geen contract.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:18 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Zeker gun ik ieder zijn pleziertje, maar dit is gewoon nadenken. In vier maanden Zandvoort F1-waardig maken? Dat is gewoon niet mogelijk.
Het is een oud vervallen circuit, zonder groot binnenterrein en dat is ingesloten door een camping, golfbaan, (beschermd) duin-/natuurgebied en strand. Men heeft gewoon plek.
Contract is gesloten met de belofte dat men het circuit zal aanpassen. Als Zandvoort die belofte niet kan nakomen is dat het probleem van Zandvoort en niet van de FOM. Zandvoort weet wat de eisen van de FIA zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als dit waar zou zijn lag er nu geen contract.
Absoluut ziedend jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:48 schreef BroesWillems het volgende:
Het zit je wel dwars hè?
Als het nu allemaal wel rond komt ga je dan ook zo [ afbeelding ] voor de TV zitten?
Gewoon helder nadenken! Ben je wel eens op Circuitpark Zandvoort geweest? Ben je we eens bij een Grand Prix aanwezig geweest? Ben je überhaupt wel eens op een circuit geweest?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:48 schreef BroesWillems het volgende:
Het zit je wel dwars hè?
Als het nu allemaal wel rond komt ga je dan ook zo [ afbeelding ] voor de TV zitten?
Wat heeft het er mee te maken of ik op een circuit ben geweest? Geef alleen aan dat je om één of andere reden kwaad bent dat Zandvoort een F1 race mag (proberen) te organiseren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:54 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Gewoon helder nadenken! Ben je wel eens op Circuitpark Zandvoort geweest? Ben je we eens bij een Grand Prix aanwezig geweest? Ben je überhaupt wel eens op een circuit geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een jaar tijd is het niet mogelijk en zeker niet in 4 maanden!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:17 schreef jpjedi het volgende:
Met beetje gezond verstand kan iedereen bedenken dat je in een jaar tijd geen old skool circuit kunt moderniseren. Materialen, tekenwerk, vergunningen etc.. Buiten deze praktische bezwaren is er gewoon geen ruimte. Ik vind het een riskante gok van organisatie en de FOM.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat heeft het er mee te maken of ik op een circuit ben geweest? Geef alleen aan dat je om één of andere reden kwaad bent dat Zandvoort een F1 race mag (proberen) te organiseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Omdat ik een pesthekel heb aan alles en iedereen die Zandvoort een kansloos project noemt? Ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |