Hoe kom je erbij dat er zoveel kaarten verkocht zijn?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:02 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Yesssss, ga naar rammstein in de Goffert in Nijmegen. Vet gaaf.
Ben ook in de gelredome geweest in 2009 dus wordt wel weer tijd.
Er zijn voor Nijmegen 100.000 kaarten verkocht las ik
Nepkaarten erbijquote:Op zondag 21 juli 2019 13:33 schreef Disruptr het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er zoveel kaarten verkocht zijn?
Volgens mij ligt de capaciteit zo rond de 65.000 in het Goffertpark.
Ik denk dat je je vergist. Arnhem had Rammstein twee avonden kunnen hebben maar bedankte voor de eer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:02 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Yesssss, ga naar rammstein in de Goffert in Nijmegen. Vet gaaf.
Ben ook in de gelredome geweest in 2009 dus wordt wel weer tijd.
Er zijn voor Nijmegen 100.000 kaarten verkocht las ik
Nijmegen binnen een uur uitverkochtquote:Op zondag 21 juli 2019 13:33 schreef Disruptr het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er zoveel kaarten verkocht zijn?
Volgens mij ligt de capaciteit zo rond de 65.000 in het Goffertpark.
Had dit gelezen maar zie nu dat daar ook de kaarten voor Oostende bij zitten in Belgie.quote:Wie nog naar het concert van Rammstein in Nijmegen óf Oostende wil, heeft pech. De ruim 100.000 tickets voor de shows in ons land en bij onze zuiderburen waren vanochtend binnen een uur uitverkocht.
Effe lezen ben in 2009 geweest.quote:Op zondag 21 juli 2019 15:03 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist. Arnhem had Rammstein twee avonden kunnen hebben maar bedankte voor de eer.In de berichtgeving daaromheen (want dat is nog een hele rel geworden) werd gesproken over ‘100.000 bezoekers in de stad, lopen we nu mis’. Misschien kon je zo aan dat getal? En zelfs dat zullen niet sec concertgangers zijn.
Bij 100 duizend man in de Goffert ligt de hele infrastructuur plat in Nijmegen. Muse was met 60 duizend uitverkocht. Maar ik ben wel benieuwd naar hoever Rammstein zou zijn gekomen met 100 duizend beschikbare plekken, gezien de gekte op de Eventim-site.
Daar heb ik het toch helemaal niet over? Ik heb het over dat getal wat je noemt, 100 duizend.quote:Op zondag 21 juli 2019 15:34 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Effe lezen ben in 2009 geweest.
Vandaag 5 kaartjes binnen gekregen op mijn naam. Maakte me al even zorgen want ik kon me niet herinneren dat ik ergens namen in kon vullenquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:32 schreef zalkc het volgende:
Tickets voor Goffertpark zijn binnen, maar er staat ook mijn naam op. Op de site van Eventim kan ik er niks over terugvinden, maar ik hoop niet dat ik straks mijn ID nodig heb om binnen te komen, dit schijnt in Duitsland soms wel te moeten.
Van dezelfde site: https://www.demorgen.be/t(...)ent&utm_content=freequote:Op woensdag 31 juli 2019 19:33 schreef Molo het volgende:
https://www.demorgen.be/t(...)id-rusland~b5237909/
Wat een bazen![]()
![]()
Such bullshitquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Van dezelfde site: https://www.demorgen.be/t(...)ent&utm_content=free
Prima stuk toch? Die eerste vogel kan ik me niet in vinden, maar de latere "snappen" het volgens mij prima.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Van dezelfde site: https://www.demorgen.be/t(...)ent&utm_content=free
De toon is wel erg van "zijn ze extreemrechtse nazi's of iets minder extreemrechtse nazi's?" Geen woord over de tekst van het nummer Links 2 3 4, of over hun openbare distantiëring van zowel extreem als gewoon rechts, over hun samenwerkingen met Joden, homo's etc, over nota bene die kus op het podium waar ze elders over berichten. Daarmee zou er van de tendens in het artikel namelijk weinig over blijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima stuk toch? Die eerste vogel kan ik me niet in vinden, maar de latere "snappen" het volgens mij prima.
Geen woord? Lees nog eens danquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
De toon is wel erg van "zijn ze extreemrechtse nazi's of iets minder extreemrechtse nazi's?" Geen woord over de tekst van het nummer Links 2 3 4, of over hun openbare distantiëring van zowel extreem als gewoon rechts, over hun samenwerkingen met Joden, homo's etc, over nota bene die kus op het podium waar ze elders over berichten. Daarmee zou er van de tendens in het artikel namelijk weinig over blijven.
Gedaan. Zie mijn punten nog steeds niet benoemd.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Gedaan. Zie mijn punten nog steeds niet benoemd.
quote:Of, zoals zanger Till Lindemann het zelf verwoordde, vijftien jaar geleden: “Als er radicale gevoelens sluimeren bij iemand, kan alles dat aanwakkeren – een schilderij, een foto, wat dan ook. Er wordt te vaak gezegd: ‘Laten we de artiest bekritiseren’. Such bullshit.”
quote:
Ik ken iemand die in de techniek werkt en met de hele rammsteintour meereist. Hij komt de bandleden ook wel eens tegen bij het buffet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:37 schreef Felixa het volgende:
Interviewreeks (in het Duits en Engels) met mensen die bij deze tour zijn betrokken:
Deel 1:
Podiumontwerp
Deel 2:
Techniek
Deel 3:
Lichtshowontwerp
Deel 4:
Tourmanager/pyro
Deel 5:
Kostuums
Deel 6:
Voorprogramma
quote:This video has been generated through GANs. Generative Adversarial Networks (GANs) are AI architectures capable of generating imagery. By analysing thousands of pictures GANs learn image features in a similar way to humans, generalizing visual patterns into conceptual understanding.
https://www.bz-berlin.de/(...)-der-intensivstationquote:Corona-Drama
Rammstein-Sänger Till Lindemann auf der Intensivstation
Vergangene Woche trat Lindemann noch mit seinem Soloprojekt in Russland auf. Nach seinem Konzert in Moskau (15. März) ging es zurück nach Berlin
B.Z.
27. März 2020 12:05 Aktualisiert 12:15
Der Rammstein-Sänger liegt nach BILD-Informationen derzeit auf der Intensivstation eines Berliner Krankenhauses in Quarantäne. Es bestand Lebensgefahr!
Vergangene Woche trat Lindemann noch mit seinem Soloprojekt in Russland auf. Nach seinem Konzert in Moskau (15. März) ging es zurück nach Berlin.
Nach der Ankunft wurde er von einem Notarztteam ins Krankenhaus gebracht. Der Grund: extrem hohes Fieber.
Der veranlasste Corona-Test fiel positiv aus. Da bei ihm eine Lungenentzündung festgestellt wurde, wurde er sofort auf die Intensivstation gebracht und unter Quarantäne gestellt.
Mittlerweile soll es dem Musiker wieder besser gehen. Lebensgefahr besteht derzeit nicht.
Ik denk idd ook niet dat het doorgaat. Ik hoop gewoon dat hij er ongeschonden en gezond uit gaat komen en dat het desnoods een jaar verzet wordt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:34 schreef Molo het volgende:
Weet niet wat in Duitsland de indicaties zijn om op de IC terecht te komen maar hopelijk herstelt hij er goed van.
Optreden in juni geloof ik door corona al niet in, maar juni is ook kort na een IC-opname eind maar dus dat maakt het nog minder waarschijnlijk
Tot nu toe had deze crisis alleen maar voordelen voor mij, maar nu ...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:34 schreef Molo het volgende:
Weet niet wat in Duitsland de indicaties zijn om op de IC terecht te komen maar hopelijk herstelt hij er goed van.
Optreden in juni geloof ik door corona al niet in, maar juni is ook kort na een IC-opname eind maar dus dat maakt het nog minder waarschijnlijk
Yep hoop ik ook!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:48 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik denk idd ook niet dat het doorgaat. Ik hoop gewoon dat hij er ongeschonden en gezond uit gaat komen en dat het desnoods een jaar verzet wordt.
Ik heb twee feuerzone tickets
Zijn longen zullen door al het pyro werk wel een optater op hebben gelopen, naast het roken. Maar de man was wel ooit bijna Olympisch zwemmerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:40 schreef Momo het volgende:
Toch opvallend voor zon sterke beer van een vent.
Dat hij er zonder schade uit mag komen.
Ja ik verwacht het ook op zeker, maar kom er dan gewoon mee. Dat verzekeringsverhaal/expliciet verbod is inderdaad wel logisch jaquote:Op donderdag 2 april 2020 13:51 schreef Cyanide- het volgende:
Ach die tour gaat uiteraard niet door, zelfs al zouden bepaalde maatregelen afgeschaald zijn tegen die tijd is de categorie 'evenement met 25k+ bezoekers' natuurlijk het laatste wat vrijgegeven wordt. Zo'n Pinkpop kan je dus ook vergeten voor dit jaar, denk dat zelfs Lowlands spannend wordt. Al zouden hier geen maatregelen meer gelden moeten artiesten ook nog in- en uit kunnen reizen zonder problemen, en als de verdere tour wel in het water valt is het wellicht niet lucratief genoeg meer om die paar data die eventueel wel mogen nog te doen.
Verder zie je dat een aantal festivals en organisatoren gewoon zitten te wachten op een verbod van overheidswege, zie bv ook Rock am Ring in Duitsland. Waarschijnlijk is dat verzekeringstechnisch wat interessanter dan nu zelf cancellen terwijl er nog geen verbod is voor je specifieke evenement.
Kortom; die afzegging/verplaatsing gaat heus wel komen.
Graag wel met geldig blijvende kaarten, nu we tickets voor de feuerzone hebben...quote:Op donderdag 2 april 2020 13:41 schreef NothingHappened het volgende:
Edit: een verplaatsing naar volgend jaar bedoel ik uiteraard
Mijn god jaquote:Op donderdag 2 april 2020 17:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Graag wel met geldig blijvende kaarten, nu we tickets voor de feuerzone hebben...
Ja hier ook, maar ga er wel vanuit dat dat netjes geregeld wordtquote:Op donderdag 2 april 2020 17:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Graag wel met geldig blijvende kaarten, nu we tickets voor de feuerzone hebben...
Wanneer zou het eigenlijk gehouden worden? (Eerste keer verzette datum bedoel ik)quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:41 schreef -CRASH- het volgende:
We zijn helaas genoodzaakt om het concert van STAHLZEIT
die Rammstein-Tribute-Show nogmaals te verplaatsen i.v.m.
het corona-virus. De nieuwe datum wordt donderdag 29 oktober.
https://www.facebook.com/(...)l_activity&ref=notif
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Wanneer zou het eigenlijk gehouden worden? (Eerste keer verzette datum bedoel ik)
Jaartje uitstel dus.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:01 schreef -CRASH- het volgende:
Volgende week om deze tijd Stahlzeit Zeit in Grenswerk Venlo![]()
![]()
![]()
Errste was van november 2019 naar 24 april 2020... en nu dus naar 29 oktoberquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Wanneer zou het eigenlijk gehouden worden? (Eerste keer verzette datum bedoel ik)
quote:Apr 17, 2020
Recently, several international governments have extended their bans on large-scale events. Also affected, unfortunately, are some of the dates for the 2020 Rammstein Tour.
We are working on a solution for this difficult situation together with our partners in all the affected countries, and we hope for the understanding of those who have purchased tickets for the coming shows.
As soon as we have precise and definitive information, we will communicate this immediately.
Until then we ask for your understanding and patience, and we would also please request that you refrain for the time being from addressing further questions to the local event organizers, the band management, or the ticketsystems. An update will follow as soon as possible
Eens, maar menig artiest heeft al hele tours verzet hè, het komt ook allemaal niet bepaald uit de lucht vallen, die verboden. Ze zouden al in mei starten, dat dat hem niet ging worden zagen we al even aankomenquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:40 schreef Felixa het volgende:
Het is natuurlijk wel een hele organisatie: 28 grote stadionconcerten.
De hele logistiek eromheen, stadions die beschikbaar moeten zijn volgend jaar.
Ze hebben twee basisdecors die om en om opgebouwd moeten worden in de opeenvolgende steden.
Alles is passen en meten. Zal niet 123 geregeld zijn allemaal.
Zou er niet meer achterzitten dat ze de planning voor verzetten naar 2021 rond willen hebben? Concert verplaatsen kost immers minder dan compleet annuleren en met zo'n productie zal dat wel wat puzzelen zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:53 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Eens, maar menig artiest heeft al hele tours verzet hè, het komt ook allemaal niet bepaald uit de lucht vallen, die verboden. Ze zouden al in mei starten, dat dat hem niet ging worden zagen we al even aankomen
Ik weet het oprecht niet, maar valt me op dat ze vrij vaag blijven terwijl toch een groot deel van de tour inmiddels niet door kan gaan, en je logischerwijs kan verwachten dat de rest ook wordt verboden, of denkt er echt iemand dat we deze zomer met 65k+ man weer in de Goffert staan?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou er niet meer achterzitten dat ze de planning voor verzetten naar 2021 rond willen hebben? Concert verplaatsen kost immers minder dan compleet annuleren en met zo'n productie zal dat wel wat puzzelen zijn.
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:38 schreef Felixa het volgende:
Nederland heeft officieel nog niets gezegd over grote evenementen na 1 juni. Dus als ze nu de Goffert zouden cancellen heeft dat waarschijnlijk verzekeringstechnisch grote financiële gevolgen.
Is verzekeringen. Als er niks officieel van overheidswege gecanceld of verboden wordt, moeten ze uit eigen zak betalenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat klinkt inderdaad ook nog wel waarschijnlijk, festivals die al geboekt waren voor 2021. Vaak maken ze een van de headliners wel snel bekend, Wacken heeft daar helemaal een handje van de laatste paar jaar ("Oh, dit jaar moet het festival nog komen, maar koop ook meteen je ticket voor volgend jaar maar, want dan komt X").
Plus een hoop contractueel geneuzel over wat ze wel en niet kunnen zeggen waarschijnlijk.
Zal van van alles afhangenquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:09 schreef Cyanide- het volgende:
Er zijn ook legio bands (neem bv Pearl Jam) en festivals (Glastonbury, Download) die zonder verbod al stappen zetten, dus ik vind dat een beetje een matig excuus.
Je hebt het Rammstein-konvooi wel eens gezien neem ik aan? Ik denk dat Pearl Jam daarbij in het niet valt qua productie. En álles zal eerst dichtgetimmerd moeten voor ze dingen naar buiten gaan brengen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:09 schreef Cyanide- het volgende:
Er zijn ook legio bands (neem bv Pearl Jam) en festivals (Glastonbury, Download) die zonder verbod al stappen zetten, dus ik vind dat een beetje een matig excuus.
Dat is nu dus nog steeds niet duidelijk wat betreft concerten. Ik vind het zo langzamerhand behoorlijk irritant worden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:47 schreef Disruptr het volgende:
Alles in Nederland dus tot 1 september gecanceld.
Jammer, maar zat er wel dik aan te komen natuurlijk.
Dit dusquote:Op woensdag 22 april 2020 18:34 schreef Molo het volgende:
Dat is toch geen grote onduidelijkheid joh, Rammstein kun je dit jaar gewoon op je buik schrijven, klaar
Goffert heeft een evenementenvergunning nodig voor concerten, dus dat heeft NIETS te maken met de twijfel die nu bij theater en poppodia zou kunnen spelen. Daar speelt nog een vraagteken omdat die vergunning voor inpandige concerten anders geregeld is en er expliciet vergunning genoemd is. Voor Rammstein in Goffertpark moet een aparte vergunning aangevraagd worden, ergo, Rammstein gaat niet gebeuren dit jaar.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:23 schreef NothingHappened het volgende:
Natuurlijk wil ik daar niet staan met 5000 man, jezusmaar als het niet officieel wordt ’verboden’ is er veel minder kans dat je (al je) geld terugkrijgt. Daar gaat het uiteraard om, lijkt me logisch. Er moet, wat het financiële aspect betreft, gewoon duidelijkheid komen voor theater en concerten.
Ik snap het, maar ik had zeven concerten /festivals dit jaar in de agenda, waarvan er al lang en breed zes verplaatst/afgelast zijn. Alleen Rammstein laat nog op zich wachten.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goffert heeft een evenementenvergunning nodig voor concerten, dus dat heeft NIETS te maken met de twijfel die nu bij theater en poppodia zou kunnen spelen. Daar speelt nog een vraagteken omdat die vergunning voor inpandige concerten anders geregeld is en er expliciet vergunning genoemd is. Voor Rammstein in Goffertpark moet een aparte vergunning aangevraagd worden, ergo, Rammstein gaat niet gebeuren dit jaar.
De rest van de concertendiscussie mbt corona hoort hier niet thuis. En vereniging poppodia heeft al gezegd mee te gaan met de niets-tot-september uitspraak.
Het klinkt inderdaad wazig en niet aannemelijk dat de tour door kan gaan. Ik snap dat je graag wil weten waar je aan te bent als bezoeker, maar ik begrijp bands ook wel.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:43 schreef Cyanide- het volgende:
Ach ja die discussie is al tig keer op tig plekken gevoerd, maar het 'we moeten wachten tot de overheid het verbiedt' blijft een slap verhaal, zeker als je al ziet hoeveel er inmiddels al verboden is en ze in het laatste statement niet eens durven zeggen dat de boel verplaatst wordt. Het is niet alsof het in één land wel door mag gaan ze voor één show op pad gaan. Daarnaast heeft menig artiest of festival wel proactief de boel al verzet.
Hopelijk heeft Greenhouse de juiste verzekeringen?quote:Op donderdag 23 april 2020 07:36 schreef D_A het volgende:
Komt ook omdat ze van livenation naar greenhouse zijn gegaan denk ik dat communicatie beetje stroef verloopt.
https://www.rammstein.de/en/rammstein-tour-dates-europe-2020/quote:May 8, 2020
Due to local event restrictions related to COVID-19, which now affect almost all planned dates, the band's 2020 stadium tour can unfortunately not take place.
We are currently checking whether it is possible to reschedule the dates and will communicate any updates as soon as possible!
All tickets will remain valid until then.
Thank you again for your understanding and patience.
Dan verkoop je ze toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:44 schreef -Menn0- het volgende:
Doe mij m’n geld maar gewoon, zit nu werkeloos thuis als (event)fotograaf en aankomende jaar gewoon de sjaak.
2 kaartjes Paul McCartney, 2 keer Rammstein, kan ik toch aardig wat boodschappen voor doen. Du Hast meeschreeuwen heeft even totaal geen prio.
Ah top, hoop dat je er een goede prijs voor kunt krijgenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
McCartney gecanceld dus daar krijg ik geld van terug, maar Rammstein gaat inderdaad weg.
Daar kun je toch straks ook gewoon je geld van terug krijgen?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
McCartney gecanceld dus daar krijg ik geld van terug, maar Rammstein gaat inderdaad weg.
^^quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:24 schreef Cyanide- het volgende:
Tjah, we gaan het zien, ik hoef niet zonodig de centen terug, hou liever m'n feuerzone kaartjes![]()
quote:22.05.2021 Leipzig, Red Bull Arena Leipzig (verlegt vom 29.05.2020)
23.05.2021 Leipzig, Red Bull Arena Leipzig (verlegt vom 30.05.2020)
27.05.2021 Klagenfurt, Wörthersee Stadion (verlegt vom 25.05.2020)
31.05.2021 Stuttgart, Mercedes-Benz Arena (verlegt vom 02.06.2020)
01.06.2021 Stuttgart, Mercedes-Benz Arena (verlegt vom 03.06.2020)
05.06.2021 Berlin, Olympiastadion (verlegt vom 04.07.2020)
06.06.2021 Berlin, Olympiastadion (verlegt vom 05.07.2020)
12.06.2021 Belfast, Boucher Road Playing Fields (verlegt vom 17.06.2020)
16.06.2021 Cardiff, Principality Stadium (verlegt vom 14.06.2020)
19.06.2021 Coventry, Ricoh Arena (verlegt vom 20.06.2020)
23.06.2021 Aarhus, Ceres Park (verlegt vom 04.08.2020)
26.06.2021 Düsseldorf, Merkur Spiel-Arena (verlegt vom 27.06.2020)
27.06.2021 Düsseldorf, Merkur Spiel-Arena (verlegt vom 28.06.2020)
30.06.2021 Hamburg, Volksparkstadion (verlegt vom 01.07.2020)
01.07.2021 Hamburg, Volksparkstadion (verlegt vom 02.07.2020)
05.07.2021 Zürich, Stadion Letzigrund (verlegt vom 06.06.2020)
06.07.2021 Zürich, Stadion Letzigrund (verlegt vom 07.06.2020)
09.07.2021 Lyon, Groupama Stadium (verlegt vom 09.07.2020)
10.07.2021 Lyon, Groupama Stadium (verlegt vom 10.07.2020)
13.07.2021 Turin, Stadio Olimpico Grande Torino (verlegt vom 13.07.2020)
17.07.2021 Warschau, PGE Narodowy (verlegt vom 17.07.2020)
21.07.2021 Tallinn, Song Festival Grounds (verlegt vom 21.07.2020)
25.07.2021 Trondheim, Leangen Travbane (verlegt vom 26. & 27.07.2020 Venue: Granåsen)
30.07.2021 Göteborg, Ullevi Stadium (verlegt vom 31.07.2020)
31.07.2021 Göteborg, Ullevi Stadium (verlegt vom 01.08.2020)
03.08.2021 Nijmegen, Goffertpark (verlegt vom 24.06.2020)
07.08.2021 Ostend, Park De Nieuwe Koers (verlegt vom 10.06.2020)
Goed bezig die ouwe Duitsers!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:09 schreef _Arual_ het volgende:
https://oor.nl/news/rammstein-heeft-nieuw-album-opgenomen/
Nieuw album!
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:09 schreef _Arual_ het volgende:
https://oor.nl/news/rammstein-heeft-nieuw-album-opgenomen/
Nieuw album!
Jammer, dichtbij de langste dag! Maar fijn dat m'n kaarten geldig blijven, toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:13 schreef Felixa het volgende:
De tour is weer uitgesteld.
Het concert in het Goffertpark is verplaatst naar 4 juli 2022.
Ach we hebben volgend jaar wat in te halen zeg maar.quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ow... op de maandag na vier dagen Werchter...
Dat dachten we over dit jaar ookquote:Op donderdag 25 maart 2021 07:37 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ach we hebben volgend jaar wat in te halen zeg maar.
Jezus christ een liedje over dat hij het vervelend vind dat er kinderen in een vliegtuig zittenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Till Lindemann heeft een nieuwe solo productie uitgebracht met videoclip:
Met de juiste omtrekkende beweging stond je zo vooraan in de kuip inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:13 schreef Noisecontrollers het volgende:
In 2019 in Rotterdam waren er geloof ik nog geen Feuerzone kaarten, toen was het gewoon 80-85 euro voor een staanplaats waarmee je ook in het voorste kan kon komen...
108 euro voor de Feuerzone kaarten is wel stevig aan de prijs, maar ach, volgende week vakantiegeld
Voor m'n gevoel best snel dat ze nu al met een nieuw album komen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:44 schreef Felixa het volgende:
Straks om 17u dus première nieuwe single, nieuw album komt 29 april uit.
[ twitter ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:50 schreef Felixa het volgende:
Nog meer mensen in de bios geweest net?
Zo op het eerste gehoor alweer een geweldig goede plaat.
Mooie video's en graphics ook bij alle liedjes op het grote scherm.
Toen het nummer OK begon, met een mooi koor en de afkorting "onthuld" werd, werd er flink veel gelachen.
Jep net in Rotterdam. Beetje drukke tram met Feyenoord-fans, maar album was erg tof. Vooral Angst en giftig vond ik erg nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren er bij alle nummers clips?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest vooral lachen om Angst en daarna Dicke Titten.Het contrast.
![]()
Geinig om eens zoiets meegemaakt te hebben.
Er waren de drie officiële clips (Zeit, Zick Zack, Angst), twee nummers (Meine Tränen, Adieu) met een danser/danseres en de rest met diverse visuals.quote:
Mijn zus stuurde het onlangs door omdat ze wist dat wij daar een long term fan van waren. Ik was enorm onder de indruk van de clip en het nummer eigenlijk ook wel. Ik had echt een krop in de keel. Nu ik zelf kinderen heb, komt dit veel harder binnen dan vroeger. Er zitten heel veel referenties in de clip, mijn vrouw is kunsthistorica en kon zo heel wat invloeden aantonen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:57 schreef AgeEll het volgende:
Wat een prachtige clip, nummer gaat wel.
Ja vet he.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:55 schreef BBach het volgende:
[..]
Mijn zus stuurde het onlangs door omdat ze wist dat wij daar een long term fan van waren. Ik was enorm onder de indruk van de clip en het nummer eigenlijk ook wel. Ik had echt een krop in de keel. Nu ik zelf kinderen heb, komt dit veel harder binnen dan vroeger. Er zitten heel veel referenties in de clip, mijn vrouw is kunsthistorica en kon zo heel wat invloeden aantonen.
Ik heb 'm inmiddels ook een paar keer geluisterd en er met volle teugen van genoten. Heerlijke mix van duisterheid/melancholie en lekkere platvloersheid!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:51 schreef Meridiaan het volgende:
Vanmiddag de plaat voor het eerst opgezet, klinkt echt uitstekend
Nummer 2, 3, 4 en 5 achter elkaarquote:Op zondag 5 juni 2022 09:41 schreef Felixa het volgende:
Wat een stadion.
Wat een mensenmassa.
Wat een feest weer.
Großartig!
Dit wordt ‘m ook voor het Goffertpark (en overige concerten): https://www.setlist.fm/se(...)ermany-6bb4f696.html
Strakke setlist, lekker!quote:Op zondag 5 juni 2022 09:41 schreef Felixa het volgende:
Wat een stadion.
Wat een mensenmassa.
Wat een feest weer.
Großartig!
Dit wordt ‘m ook voor het Goffertpark (en overige concerten): https://www.setlist.fm/se(...)ermany-6bb4f696.html
Daar staat veel leuks opquote:Op zondag 5 juni 2022 09:41 schreef Felixa het volgende:
Wat een stadion.
Wat een mensenmassa.
Wat een feest weer.
Großartig!
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 06:40 schreef Felixa het volgende:
Bij het concert in Hamburg vorige week. 😀
[ twitter ]
Thanks!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:56 schreef Felixa het volgende:
Heb Rammstein deze tour 4x in het buitenland gezien maar ga niet naar het Goffertpark. Ben er ooit een keer geweest, wat een logistiek drama is het daar inderdaad met parkeren.
Maar goed,hier meer info over parkeren en zo:
https://www.greenhousetalent.com/nl/rammstein
En hier kun je parkeerkaarten kopen, met of zonder shuttle bus:
https://www.eventim.nl/ev(...)22-parkeren-3145923/
Staat vast en zeker op nijmegen.nl, parkeren voor concerten in het Goffertpark is voor mij nooit een probleem geweest en dan inderdaad juist niet wat ze je vragen te doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:12 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
Thanks!
Deze info had ik ook al gelezen, maar de ervaring leert dat je met dit soort evenement juist niet moet doen wat de organisatie opdraagt omdat iedereen dat doet
Dus ik verwacht dikke files rondom die parkeerterreinen en lange rijen voor shuttlebussen enzo.
In 2019 in Rotterdam had ik de aiuto in een woonwijk een kwartiertje lopen vanaf het stadion gezet, dat was een gouden zet. Totaal geen drukte en gratis.
Hoop dat zoiets ook lukt in Nijmegen, maar geen idee wat ze allemaal gaan afzetten qua wegen.
Altijd leuk voor de mensen die er wonen en hun auto maandag na het werk in hun straat willen parkeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Staat vast en zeker op nijmegen.nl, parkeren voor concerten in het Goffertpark is voor mij nooit een probleem geweest en dan inderdaad juist niet wat ze je vragen te doen.
Wat een gek advies om ze te printen. Hoeveel particulieren hebben een printer thuis?quote:Op zondag 3 juli 2022 16:30 schreef Pheno het volgende:
Zit op de e-tickets te kijken: uitprinten. Mailtje van organisatie: zet op telefoon of print uit. Ja wat is het nu? Ik heb niet eens een printer
Bijna niemand meer lijkt me.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat een gek advies om ze te printen. Hoeveel particulieren hebben een printer thuis?
Was je met de auto? Duurde zeker wel even voordat je dat parkeerterrein af was?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 01:51 schreef Questular het volgende:
Geweldig concert, drama om weg te komen uit Nijmegen.
23:45 in de auto en om 0:50 reden we de parkeerplaats af.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 07:28 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
Was je met de auto? Duurde zeker wel even voordat je dat parkeerterrein af was?
Ai ai ai...quote:Op dinsdag 5 juli 2022 07:31 schreef Questular het volgende:
[..]
23:45 in de auto en om 0:50 reden we de parkeerplaats af.
Met die prijzen was dat toch ook heel niet erg.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:24 schreef Meridiaan het volgende:
Maar wát een massa mensen zeg, was haast niet leuk om even naar de bar te gaan.
Dat is wel een terecht punt. 3,50 voor een glas water volgens mij?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Met die prijzen was dat toch ook heel niet erg.
Ja dat dacht ik ook? 3,50 of 3,75 / munt.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is wel een terecht punt. 3,50 voor een glas water volgens mij?
Dat hadden wij soepeler, we waren om 0:05 bij de auto en konden direct wegrijden. Alleen die halve avondvierdaagse om overal te komen was weer wennen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 07:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Had je beter via de officiële fanSALE van eventim kunnen doen, stonden veel tickets te koop, goedkoopste voor rond de ¤50.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:31 schreef Meridiaan het volgende:
Probeer Ticketswap.
Zojuist nog een kaart daar vandaan geplukt, dus ich bin dabei vanavond. Ben een klein beetje bezorgd over tijdig van het terrein af te komen en naar het station te gaan, dus heb al besloten om in de toegift weg te gaan.
Helaas zo'n beetje de standaard sinds dit jaar bij alle openluchtevenementen en de grotere concertzalen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:15 schreef Questular het volgende:
3,50. En dan een lullig bekertje water 1 munt, een biertje 1,5 en Brand Weizen 2 munten
En dan resterende munten kunnen inleveren binnen 30 minuten na afloop concert en dan maar 3 loketten opengooien.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook? 3,50 of 3,75 / munt.
En dan 1.5 munt voor het bier vragen
Oh echt?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En dan resterende munten kunnen inleveren binnen 30 minuten na afloop concert en dan maar 3 loketten opengooien.![]()
Dat is pas snel verdiend
Vond het goed te doen, vast afhankelijk van waar je stond. Vorige week bij Iron Maiden in het GelreDome was het echt vele malen harder. Daarvan heb ik echt twee dagen last gehad van een piep in mijn oren. Dat heb ik nu niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 07:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit ben ik ook van plan om te doen vanavond. Gewoon in een wijk ten zuiden van het Goffertpark parkeren, en dan (indien het later nodig blijkt te zijn) de oprit van de A73 bij Malden pakken.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geen enkel probleem gehad met wegkomen overigens, in de wijk ernaast geparkeerd en via Malden de stad uit. Geen enkele vertraging gehad, zowel op de heenweg als de terugweg.
Wel mooi dichtbij, maar een uur wachten is niet fijn. Ik stond behoorlijk ver weg (3 km) maar kon wel meteen vertrekken zonder in de file te staan. Dat kwam pas op de snelwegquote:
Dit viel hartstikke mee, we konden zo doorlopen de bus inquote:Op zondag 3 juli 2022 12:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Morgen, park en shuttleIk verwacht heel veel geduld te moeten opbrengen op de terugreis. Gelukkig de hele week vrij genomen.
Had m’n gekochte park+shuttle ticket laten schieten n.a.v. berichtgeving van gisteren. Wel een tip om de auto op een kwartier lopen de wijk Hazenkamp te zetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dit viel hartstikke mee, we konden zo doorlopen de bus in![]()
Concert was fijn!
Deden de schermen het op dinsdag? Op de maandag werkten de schermen aan de zijkanten niet, alleen de verticale in het middenquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
Typisch wel dat het vooral over het verkeer na afloop gaat nu. Duurde bij ons ook een eeuwigheid van de parkeerplaats te komen. Een gedegen begeleiding wAs in deze geen overbodige luxe geweest.
Concert was weer prima. Valt me op dat de nummers van de eerste 2 albums doorgaans nog het lekkerst binnenkomen. Misschien moeten ze nog eens gaan touren met de live aus berlin setlist.![]()
Extra scherm was wel een verbeterpuntje.
Ik was er ook maandag. Zei nog tegen mijn veel te lage vrouw, als je hier gaat staan zie je dat scherm tenminste goed… tegenvallertje.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Deden de schermen het op dinsdag? Op de maandag werkten de schermen aan de zijkanten niet, alleen de verticale in het midden
Dat stond inderdaad nergens aangegeven (maandag in elk geval), maar gelukkig iemand bij de halte die zei dat de bus naar Dukenburg ging. Bussen reden af en aan, dat was prettig en we waren ook zonder enige vertraging van het parkeerterrein af.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:57 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat hadden wij soepeler, we waren om 0:05 bij de auto en konden direct wegrijden. Alleen die halve avondvierdaagse om overal te komen was weer wennen.
Wat mij ook niet was opgevallen was dat er dus parkeerzones waren die met een letter waren aangegeven. Wij stonden bij Dukenburg en blijkbaar was dat zone C, maar kan het niet heugen dat ik het ooit ergens zag staan.
Maar dan AUB niet zoals in het Gelredome, waar je dan eerst een kaart moet kopen waarop je dan tegoed kunt zetten dat je dan weer bij de bar kunt inzetten. Waarom dat dan niet meteen met een pinpas kan is me nog steeds een raadsel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:52 schreef Harmankardon het volgende:
Dat muntensysteem kan met de IT-voorzieningen anno 2022 ook op de schop denk ik. Gat in de markt.
Als je een beetje klein bent is dat inderdaad wel een ding. Ik stond maandag wat meer aan de linkerkant iets achter dat middenpodium, maar heb wel veel op mijn tenen gestaan. Collega die mee was en iets kleiner is, heeft ook niet alles kunnen zien. Heb ooit Guns 'n Roses er gezien vanuit de Golden Circle (zelfde dus als Feuerzone) en daar heb je dus echt perfect zicht. Overigens lijkt het dat als je het podium aan de andere kant zou zetten dat je wat meer gebruik kunt maken van de natuurlijke glooiing van het terrein, maar toch zetten ze al jaren het podium zoals nu neer bij concerten in het Goffertpark.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:02 schreef _Arual_ het volgende:
Echt bizar, want ik schat dat er achter mij nog wel 20 duizend man stond met zicht nul.
Bij de bars zijn er ook nog wel verbeteringen mogelijk. Iemand voor me bestelde twee weizen, waarvoor één tap beschikbaar was en waar de bardame op moest wachten. Met als gevolg dat iedereen erachter ook moet wachten. Een bar met een beperkter assortiment zou sneller gaan, maar dan krijg je weer mensen die dat niet door hebben en ruzie daarom gaan maken. En een makkelijk gangpad voor mensen die hun drinken hebben zodat ze snel weer weg kunnen zijn. Waarschijnlijk lastig ook echt op orde te krijgen, maar een mens mag dromenquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:52 schreef Harmankardon het volgende:
Dat muntensysteem kan met de IT-voorzieningen anno 2022 ook op de schop denk ik. Gat in de markt.
Was er een bootje?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:02 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb begrepen dat Till er was. Ik hoorde hem namelijk, maar niet gezien verder. Toch jammer.
In de Kuip zat ik schuin voor het podium en kon ik de bandleden goed zien. Maar toen miste het totaalplaatje (verticale scherm bijvoorbeeld, compleet gemist). Daar was ik me toen eigenlijk niet zo bewust van. Geen punt dus.
Nu stond ik midden op het veld en kreeg ik vuurwerk etc. optimaal mee. Maar ik heb geen van de bandleden gezien. Geen attributen (bootje, kookpot, kinderwagen) of stunts. En nu wist ik wat ik miste.
Er ontstond bij ons ook wat rumoer omdat een (nog kleinere) vrouw op iemands schouders ging zitten. Zij wou ook zo graag éven de bandleden zien. Ik snapte haar eigenlijk wel.
Ik denk niet dat ik nog een keer naar De Goffert zou gaan, tenzij ik kaartjes voor de Feuerzone kan bemachtigen. Echt bizar, want ik schat dat er achter mij nog wel 20 duizend man stond met zicht nul.
Nadat ze Engel hebben gespeeld op het b-podium gaan de bandleden (behalve Till) in drie bootjes over de handen van het publiek terug naar het grote podium. Till helpt ze daar via een bruggetje het podium op en ondertussen wordt er een bordje omhoog gehouden waar "Willkommen" op staat. Als ze er allemaal zijn, wordt het bordje omgedraaid en op de achterkant staat: "in der Dunkelheit".quote:
Ja, na Engel met de piano'squote:
Daar stonden wij ook, was echt slecht geregeld.quote:
Eens. En ze blijven er maar in volhoudenquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:38 schreef AToontje87 het volgende:
Over het voorprogramma maak ik maar niet te veel woorden vuil, dit wil ik het liefst zo snel mogelijk uit mijn geheugen verwijderd hebben.
Eerst zag ik ze niet, maar ik had het idee dat het wel live moest zijn omdat ze anders wel een betere opname hadden ingestartquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Eens. En ze blijven er maar in volhouden
Het was ook irritant dat het geluid daarvan alleen via de speakers bij het podium liep, waardoor je het halverwege al niet meer hoorde. Ik stond niet ver van dat podium af, maar daar was al niets meer van dat geluid over.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Eerst zag ik ze niet, maar ik had het idee dat het wel live moest zijn omdat ze anders wel een betere opname hadden ingestart
quote:Vanavond speelt de Duitse metalband Rammstein haar eerste van twee optredens in Park de Nieuwe Koers in Oostende. In totaal zouden er over twee avonden zo’n 100.000 mensen naar de band komen kijken, maar de organisatie heeft aandacht voor enkele mensen in het bijzonder. Zo is er gekeken naar het aanpalende woonzorgcentrum De Drie Platanen, en krijgen slechtzienden een tour op het podium.
Woonzorgcentrum De Drie Platanen ligt pal naast het concertterrein. “Het is fantastisch om na covid deel te mogen uitmaken van dit concert”, glundert directrice Françoise van Hoorebeke. “We hebben ons goed voorbereid op vlak van veiligheid en mobiliteit, maar we hebben vooral al genoten.”
En dat komt deels ook door de organisatie. “Greenhouse Talents, de concertorganisator, is hier geweest. Zij hebben de band, de muziek en de podiumopbouw voorgesteld aan onze bewoners. Die vonden het luid, maar konden het wel appreciëren. Er zit dan ook een zekere ritmiek in. En de meesten hebben kinderen en kleinkinderen die de muziek goed kennen.”
Veel mensen vragen zich misschien af of het concert geen hinder gaat opleveren voor de bewoners van het woonzorgcentrum. “Daarover maak ik me geen zorgen”, weerlegt van Hoorebeke dat. “De meeste bewoners zijn hardhorig, en het concert duurt ook maar twee uur. Bovendien zeggen ze zelf dat ze willen meegenieten en wat langer opblijven.”
De bewoners van De Drie Platanen zijn niet de enigen die er zin in hebben, ook de medewerkers kijken ernaar uit: “We gaan met 50 medewerkers barbecueën op het dak en genieten van het concert. Dat zal een leuke teambuilding zijn na een zware periode”, aldus van Hoorebeke.
Tour op het podium
Ook voor mensen met een visuele beperking heeft Rammstein extra aandacht. “We krijgen vanavond een tour op het podium om met onze handen te kijken hoe het eruit ziet”, vertelt Wesley Jaques, die straks zelf mee mag op de tour.
Jaques weet ook hoe het komt dat de band deze kans biedt aan mensen met een visuele beperking. “In Duitsland hebben ze een blinde fan ontmoet, die vroeg om eens aan het gezicht van de zanger te voelen. Dat heeft ervoor gezorgd dat de band stilstond bij mensen met een visuele beperking. Bovendien is het nog eens volledig belangeloos: het kost ons niets extra.”
En nu mag Jaques dus zelf mee het podium op: “Ze lanceerden een oproep en je moest dan een bewijs van je slechtziendheid leveren, waarna je geselecteerd werd voor de ervaring. Dat betekent veel voor mij, want ik zie niet wat er gebeurt op het podium.”
Jaques zelf is grote fan, en hoopt dus dat hij de band kan ontmoeten: “Maar ik acht de kans klein, omdat ze zo afgeschermd zijn. We maken na de tour een groepsfoto met iedereen, dus ik hoop toch dat er iemand van Rammstein bij is dan.” Hoe dan ook zal het optreden geslaagd zijn. “Rammstein is meer dan alleen maar muziek, het is een intense beleving met bassen die je in je buik voelt en de warmte van het vuurwerk”, blikt Jaques verwachtingsvol vooruit.
Ik ga niet een derde keer naar hetzelfde concert...quote:
Dit jaar was nog de inhaalslag van 2020. Ik vermoed dat ze de tour voor volgend jaar in principe al gepland hadden i.v.m. het nieuwe album en er ook wel een nieuwe show zal zijn met meer nummers van de nieuwe plaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ga niet een derde keer naar hetzelfde concert...
Ik miste wel een paar vd nieuwe plaat en vond 5 vd vorige ook wat veel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dit jaar was nog de inhaalslag van 2020. Ik vermoed dat ze de tour voor volgend jaar in principe al gepland hadden i.v.m. het nieuwe album en er ook wel een nieuwe show zal zijn met meer nummers van de nieuwe plaat.
Ja dat is dus omdat dit in principe nog de tour was van de vorige plaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:20 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik miste wel een paar vd nieuwe plaat en vond 5 vd vorige ook wat veel.
149,50¤/139,50¤/109,50¤/99,50¤/79,50¤quote:Op donderdag 1 september 2022 12:31 schreef Dagoduck het volgende:
Wat kosten die tickets in Finland?
Lekker met de trein vanuit Leeuwarden naar Groningenquote:Op donderdag 1 september 2022 17:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Is voor mij wel weg ver weg helaas.
De verkoop voor RAMMSTEIN start op 08-09-2022 om 10:00 .quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wanneer gaan die kaarten in Groningen in de verkoop?
Maandag even in mijn werk agenda kijken, volgens mij heb ik mogelijk een meeting staan die verplaatst kan worden. Anders lekker inloggen op zowel werklaptop als privé laptop om aan kaarten te komen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
De verkoop voor RAMMSTEIN start op 08-09-2022 om 10:00 .
Groningen is voor mij ook goed te doen, al stond ik in eerste instantie niet te juichen. Green Day eerder dit jaar was niet zo'n succes daar.
Wat was er geen succes aan? De locatie, logistiek om uit Groningen te komen, geluid?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
De verkoop voor RAMMSTEIN start op 08-09-2022 om 10:00 .
Groningen is voor mij ook goed te doen, al stond ik in eerste instantie niet te juichen. Green Day eerder dit jaar was niet zo'n succes daar.
Met name de opbouw van het terrein, het podium aan de westkant, zodat je de helft van het tijd tegen de zon inkijkt, het podium was veel te laag, ik kon bijna niks zien, zodat ik het concert via de schermen moest volgen, terwijl ik een bovengemiddelde lengte heb.quote:Op zondag 4 september 2022 16:08 schreef Meridiaan het volgende:
Wat was er geen succes aan? De locatie, logistiek om uit Groningen te komen, geluid?
Heeeej, ben ik de eerste?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:29 schreef Felixa het volgende:
Voor wie wil, heb ik een code waarmee je nu al max. twee kaarten kunt kopen (presale fanclub) voor Groningen. Feuerzone is al weg maar er zijn nog normale staanplaatsen en ook zitplaatsen. Wie het eerst komt, die het eerst maalt!
PS dit geldt ook voor de overige concerten, bijv. Brussel.
2 kaarten per concert
Ik hou me aanbevolenquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:29 schreef Felixa het volgende:
Voor wie wil, heb ik een code waarmee je nu al max. twee kaarten kunt kopen (presale fanclub) voor Groningen. Feuerzone is al weg maar er zijn nog normale staanplaatsen en ook zitplaatsen. Wie het eerst komt, die het eerst maalt!
2 kaarten per concert
Heb je nog een code beschikbaar voor Brussel?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:29 schreef Felixa het volgende:
2 kaarten per concert
Ik denk hoever je in de wachtrij bentquote:Op donderdag 8 september 2022 10:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat zegt dat lopende poppetje over je plek in de wachtrij?
Dank, ik heb ondertussen het poppeke de kop afgerukt wel !quote:Op donderdag 8 september 2022 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk hoever je in de wachtrij bent
Veel succes met het bemachtigen van kaarten
quote:Op donderdag 8 september 2022 10:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dank, ik heb ondertussen het poppeke de kop afgerukt wel !
1/5e vind ik ver..
Moonwalking!quote:Op donderdag 8 september 2022 10:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn poppetje liep even achteruit
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 september 2022 10:27 schreef CoExist het volgende:
Dikke Titten wat was dat spannend! Maar ik heb 4 veld tickets voor Rammstein!
Lekker man.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:27 schreef CoExist het volgende:
Dikke Titten wat was dat spannend! Maar ik heb 4 veld tickets voor Rammstein!
Ook voor 7 juli niet meer?quote:Op donderdag 8 september 2022 11:06 schreef Disruptr het volgende:
Yes, eindelijk door de wachtrij heen om te zien dat er geen kaarten meer zijn. Wat een supergoed systeem is dit toch!
Ik had de hoop al opgegeven maar na heel veel keer de melding dat er geen kaarten meer zijn kwamen er toch 2 vrij voor de 7e!quote:
Is dat in het Koning Boudewijn stadion?quote:Op donderdag 8 september 2022 23:18 schreef Luxuria het volgende:
Tickets voor Brussel bemachtigd, eerste rang zitplaatsen
Yes.quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is dat in het Koning Boudewijn stadion?
Beetje marcaber voor mij.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:44 schreef anotherRandomdude het volgende:
De 5de videoclip van het album Zeit is uitgebracht om 17:00 vandaag.
Damn…quote:Op donderdag 24 november 2022 23:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Beetje marcaber voor mij.
De tekst wordt nu werkelijkheid voor mijn vriendin.
Ze gaat nu de laatste fase van haar leven tegenmoet
Adieu, Goodbye, Auf Wiedersehen
Den letzten Weg musst du alleine gehen
Ein letzes Lied, ein letzter Kuss
Kein Wunder wird geschehen
Adieu, Goodbye, Auf Wiedersehen
Die Zeit mit dir war schön
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |