abonnement Unibet Coolblue
pi_192410597
Ik vind het eerlijk gezegd wat vreemd dat er nog geen duidelijk is omtrent 24 juni. Als ik zoek kom ik wel het volgende tegen

https://www.podiuminfo.nl(...)erplaatst-naar-2021/

Dat zou twee weken voor Nijmegen plaatsvinden. Het voelt nu toch niet helemaal lekker om daar zo vroeg al tussen die hordes mensen te staan. Ik zou eerlijk gezegd een afgelasting toch wel op prijs stellen.

Edit: een verplaatsing naar volgend jaar bedoel ik uiteraard
pi_192410742
Ach die tour gaat uiteraard niet door, zelfs al zouden bepaalde maatregelen afgeschaald zijn tegen die tijd is de categorie 'evenement met 25k+ bezoekers' natuurlijk het laatste wat vrijgegeven wordt. Zo'n Pinkpop kan je dus ook vergeten voor dit jaar, denk dat zelfs Lowlands spannend wordt. Al zouden hier geen maatregelen meer gelden moeten artiesten ook nog in- en uit kunnen reizen zonder problemen, en als de verdere tour wel in het water valt is het wellicht niet lucratief genoeg meer om die paar data die eventueel wel mogen nog te doen.

Verder zie je dat een aantal festivals en organisatoren gewoon zitten te wachten op een verbod van overheidswege, zie bv ook Rock am Ring in Duitsland. Waarschijnlijk is dat verzekeringstechnisch wat interessanter dan nu zelf cancellen terwijl er nog geen verbod is voor je specifieke evenement.

Kortom; die afzegging/verplaatsing gaat heus wel komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2020 13:52:41 ]
pi_192410999
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:51 schreef Cyanide- het volgende:
Ach die tour gaat uiteraard niet door, zelfs al zouden bepaalde maatregelen afgeschaald zijn tegen die tijd is de categorie 'evenement met 25k+ bezoekers' natuurlijk het laatste wat vrijgegeven wordt. Zo'n Pinkpop kan je dus ook vergeten voor dit jaar, denk dat zelfs Lowlands spannend wordt. Al zouden hier geen maatregelen meer gelden moeten artiesten ook nog in- en uit kunnen reizen zonder problemen, en als de verdere tour wel in het water valt is het wellicht niet lucratief genoeg meer om die paar data die eventueel wel mogen nog te doen.

Verder zie je dat een aantal festivals en organisatoren gewoon zitten te wachten op een verbod van overheidswege, zie bv ook Rock am Ring in Duitsland. Waarschijnlijk is dat verzekeringstechnisch wat interessanter dan nu zelf cancellen terwijl er nog geen verbod is voor je specifieke evenement.

Kortom; die afzegging/verplaatsing gaat heus wel komen.
Ja ik verwacht het ook op zeker, maar kom er dan gewoon mee. Dat verzekeringsverhaal/expliciet verbod is inderdaad wel logisch ja :P
  donderdag 2 april 2020 @ 17:23:40 #54
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_192414196
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:41 schreef NothingHappened het volgende:

Edit: een verplaatsing naar volgend jaar bedoel ik uiteraard
Graag wel met geldig blijvende kaarten, nu we tickets voor de feuerzone hebben...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_192415170
quote:
3s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:23 schreef Duvel het volgende:

[..]

Graag wel met geldig blijvende kaarten, nu we tickets voor de feuerzone hebben...
Mijn god ja :{ maar dat lijkt me voor zich spreken.

En anders gaan we rellen ~O>
pi_192415426
quote:
3s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:23 schreef Duvel het volgende:

[..]

Graag wel met geldig blijvende kaarten, nu we tickets voor de feuerzone hebben...
Ja hier ook, maar ga er wel vanuit dat dat netjes geregeld wordt
pi_192429020
We zijn helaas genoodzaakt om het concert van STAHLZEIT
die Rammstein-Tribute-Show nogmaals te verplaatsen i.v.m.
het corona-virus. De nieuwe datum wordt donderdag 29 oktober.

https://www.facebook.com/(...)l_activity&ref=notif
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:03:16 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192430258
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:41 schreef -CRASH- het volgende:
We zijn helaas genoodzaakt om het concert van STAHLZEIT
die Rammstein-Tribute-Show nogmaals te verplaatsen i.v.m.
het corona-virus. De nieuwe datum wordt donderdag 29 oktober.

https://www.facebook.com/(...)l_activity&ref=notif
Wanneer zou het eigenlijk gehouden worden? (Eerste keer verzette datum bedoel ik)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:08:22 #59
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192430380
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Wanneer zou het eigenlijk gehouden worden? (Eerste keer verzette datum bedoel ik)
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:01 schreef -CRASH- het volgende:
Volgende week om deze tijd Stahlzeit Zeit in Grenswerk Venlo *O* *O* *O*

Jaartje uitstel dus. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192536078
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Wanneer zou het eigenlijk gehouden worden? (Eerste keer verzette datum bedoel ik)
Errste was van november 2019 naar 24 april 2020... en nu dus naar 29 oktober
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_192647663
Grote kans dat zeer binnenkort het bericht komt dat de tour naar 2021 verzet wordt. De burgemeester van Oostende hintte daar twee weken geleden al naar.

De afgelopen dagen zijn grote evenementen in Frankrijk, Duitsland en België verboden, dus er vallen flinke gaten in het tourschema en is gewoon niet houdbaar meer.
pi_192663129
Mag allemaal even duren...

quote:
Apr 17, 2020
Recently, several international governments have extended their bans on large-scale events. Also affected, unfortunately, are some of the dates for the 2020 Rammstein Tour.

We are working on a solution for this difficult situation together with our partners in all the affected countries, and we hope for the understanding of those who have purchased tickets for the coming shows.

As soon as we have precise and definitive information, we will communicate this immediately.

Until then we ask for your understanding and patience, and we would also please request that you refrain for the time being from addressing further questions to the local event organizers, the band management, or the ticketsystems. An update will follow as soon as possible
pi_192663250
Het is natuurlijk wel een hele organisatie: 28 grote stadionconcerten.
De hele logistiek eromheen, stadions die beschikbaar moeten zijn volgend jaar.
Ze hebben twee basisdecors die om en om opgebouwd moeten worden in de opeenvolgende steden.
Alles is passen en meten. Zal niet 123 geregeld zijn allemaal.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_192663517
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:40 schreef Felixa het volgende:
Het is natuurlijk wel een hele organisatie: 28 grote stadionconcerten.
De hele logistiek eromheen, stadions die beschikbaar moeten zijn volgend jaar.
Ze hebben twee basisdecors die om en om opgebouwd moeten worden in de opeenvolgende steden.
Alles is passen en meten. Zal niet 123 geregeld zijn allemaal.
Eens, maar menig artiest heeft al hele tours verzet hè, het komt ook allemaal niet bepaald uit de lucht vallen, die verboden. Ze zouden al in mei starten, dat dat hem niet ging worden zagen we al even aankomen
  vrijdag 17 april 2020 @ 12:10:10 #65
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192663872
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:53 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Eens, maar menig artiest heeft al hele tours verzet hè, het komt ook allemaal niet bepaald uit de lucht vallen, die verboden. Ze zouden al in mei starten, dat dat hem niet ging worden zagen we al even aankomen
Zou er niet meer achterzitten dat ze de planning voor verzetten naar 2021 rond willen hebben? Concert verplaatsen kost immers minder dan compleet annuleren en met zo'n productie zal dat wel wat puzzelen zijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192663947
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zou er niet meer achterzitten dat ze de planning voor verzetten naar 2021 rond willen hebben? Concert verplaatsen kost immers minder dan compleet annuleren en met zo'n productie zal dat wel wat puzzelen zijn.
Ik weet het oprecht niet, maar valt me op dat ze vrij vaag blijven terwijl toch een groot deel van de tour inmiddels niet door kan gaan, en je logischerwijs kan verwachten dat de rest ook wordt verboden, of denkt er echt iemand dat we deze zomer met 65k+ man weer in de Goffert staan?

Ze kunnen wel iets duidelijker zijn en zeggen "de tour in zijn huidige vorm gaat niet door, we werken met lokale partners en overheden samen om nieuwe data voor 2021 te vinden. Zodra er meer duidelijkheid is zullen jullie geïnformeerd worden".

Is al een stuk duidelijker. Maar probleem met bands van dit formaat is dat er vrij ver vooruit gepland wordt, dus wellicht stond er al een festivaltour in de boeken voor 2021, en Pinkpop (of Graspop/Werchter) vind het niet zo tof als je een paar weken eerder/later nog een enorme show doet.
  vrijdag 17 april 2020 @ 12:29:24 #67
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192664194
Dat klinkt inderdaad ook nog wel waarschijnlijk, festivals die al geboekt waren voor 2021. Vaak maken ze een van de headliners wel snel bekend, Wacken heeft daar helemaal een handje van de laatste paar jaar ("Oh, dit jaar moet het festival nog komen, maar koop ook meteen je ticket voor volgend jaar maar, want dan komt X").

Plus een hoop contractueel geneuzel over wat ze wel en niet kunnen zeggen waarschijnlijk. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192664345
Nederland heeft officieel nog niets gezegd over grote evenementen na 1 juni. Dus als ze nu de Goffert zouden cancellen heeft dat waarschijnlijk verzekeringstechnisch grote financiële gevolgen.
Als een regering iets gaat verbieden, dan heeft het management van de band de mogelijkheid om het concert te verplaatsen.
En dat moet voor elk land van de tour gebeuren, voor ze met een bericht kunnen komen dat de totale tour verschoven gaat worden naar volgend jaar.
Er zal vast op de achtergrond al heel veel gedaan zijn maar ze moeten denk ik gewoon wachten op de maatregelen in alle 13 landen voor ze naar buiten kunnen treden.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 17 april 2020 @ 12:52:09 #69
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_192664606
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:38 schreef Felixa het volgende:
Nederland heeft officieel nog niets gezegd over grote evenementen na 1 juni. Dus als ze nu de Goffert zouden cancellen heeft dat waarschijnlijk verzekeringstechnisch grote financiële gevolgen.
Dit dus.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_192664798
Dat zal dinsdag wel bekend worden. Maar gezien de maatregelen in de ons omringende landen kun je er wel van uit gaan dat het gecancelled wordt.
  vrijdag 17 april 2020 @ 13:50:02 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192665709
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat klinkt inderdaad ook nog wel waarschijnlijk, festivals die al geboekt waren voor 2021. Vaak maken ze een van de headliners wel snel bekend, Wacken heeft daar helemaal een handje van de laatste paar jaar ("Oh, dit jaar moet het festival nog komen, maar koop ook meteen je ticket voor volgend jaar maar, want dan komt X").

Plus een hoop contractueel geneuzel over wat ze wel en niet kunnen zeggen waarschijnlijk. :X
Is verzekeringen. Als er niks officieel van overheidswege gecanceld of verboden wordt, moeten ze uit eigen zak betalen

Ik denk dat alles allemaal allang in gang is en men volop bezig is met verplaatsen van alles. Wat idd een monsterklus is
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_192665967
Er zijn ook legio bands (neem bv Pearl Jam) en festivals (Glastonbury, Download) die zonder verbod al stappen zetten, dus ik vind dat een beetje een matig excuus.
  vrijdag 17 april 2020 @ 14:21:58 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192666172
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:09 schreef Cyanide- het volgende:
Er zijn ook legio bands (neem bv Pearl Jam) en festivals (Glastonbury, Download) die zonder verbod al stappen zetten, dus ik vind dat een beetje een matig excuus.
Zal van van alles afhangen

We gaan het zien, komt wel goed
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 17 april 2020 @ 14:24:37 #74
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192666203
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:09 schreef Cyanide- het volgende:
Er zijn ook legio bands (neem bv Pearl Jam) en festivals (Glastonbury, Download) die zonder verbod al stappen zetten, dus ik vind dat een beetje een matig excuus.
Je hebt het Rammstein-konvooi wel eens gezien neem ik aan? Ik denk dat Pearl Jam daarbij in het niet valt qua productie. En álles zal eerst dichtgetimmerd moeten voor ze dingen naar buiten gaan brengen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192739134
Alles in Nederland dus tot 1 september gecanceld.

Jammer, maar zat er wel dik aan te komen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')