Is die kut OP weg?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kutwijf ben je toch ook, vuile sneaky lapohunter.![]()
Sas, hartstikke bedankt, je bent een topvrouw.
Dat was mijn TT.
Ojee, daar gaan we weer!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:10 schreef FANN het volgende:
40+ / [40+ SC #2012] SAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSS
jullie hebben ook een slecht geheugen....
de eerste die door de rooie ging toen iemand een topic kaapte was MO
hoor
maar jah... dat kwam omdat IK het deed
[..]
Is die kut OP weg?
dan kan ik mijn eigen Ava weer terugzetten...........
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb de Zappa Family Trust gemaild dat een afbeelding waarvan zij de rechten hebben wordt gebruikt in de OP hier. Als je Danny met een enorme claim wil opzadelen laat je de OP staan.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:10 schreef FANN het volgende:
40+ / [40+ SC #2012] SAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSS
jullie hebben ook een slecht geheugen....
de eerste die door de rooie ging toen iemand een topic kaapte was MO
hoor
maar jah... dat kwam omdat IK het deed
[..]
Is die kut OP weg?
dan kan ik mijn eigen Ava weer terugzetten...........
1, 2, 3, 4,5 ,6, 7, 8, 9, 10quote:
Gelul.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voor de duidelijkheid, deze hele SC interesseert mij geen reet, wie ert wel of niet is, wie er wel of niet kaapt, zal mij letterlijk worst wezen.
Ah ja logisch dat je iemand kutwijf noemt danquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voor de duidelijkheid, deze hele SC interesseert mij geen reet, wie er wel of niet is, wie er wel of niet kaapt, zal mij letterlijk worst wezen.
Rot toch op met je eeuwige gezeur!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is de waarheid!
daar staat het.... zwart op wit
oh.... dat was toen wel anders dan.......quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voor de duidelijkheid, deze hele SC interesseert mij geen reet, wie er wel of niet is, wie er wel of niet kaapt, zal mij letterlijk worst wezen.
Je kan beter een plan maken, hoe je morgen van die trein een stoomtrein maaktquote:
Dat regel ik wel, eigenhandig.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan beter een plan maken, hoe je morgen van die trein een stoomtrein maakt
Buk maar!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Anaal inbrengen in een trein lijkt mij ook lastig
Jij hebt de hele reeks op DVD natuurlijk.quote:
Staartdelingen zijn van voor jouw tijd.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Romeinse cijfers zijn lekker onhandig. Je zou maar een staartdeling moeten maken.
Als je de juiste combinaties als één ziet valt het mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Romeinse cijfers zijn lekker onhandig. Je zou maar een staartdeling moeten maken.
Wat ben je toch slim.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je de juiste combinaties als één ziet valt het mee.
Ben onder de indruk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dank je wel, jongen. Ik ben blij dat jij het ook ziet.
stoute fannquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:26 schreef FANN het volgende:
ik hou deze Ava wel... dan ben ik niet zo ''lief''
Jij ziet X als 5, dus dat vertrouw ik niet helemaal.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je de juiste combinaties als één ziet valt het mee.
Ik blijf wakker en ga etteren.quote:
Die opmerking had ik al veel eerder van je verwacht. Weken eerder. Word gewoon weer keurig, Rekkie! Luister niet naar Lyza!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij ziet X als 5, dus dat vertrouw ik niet helemaal.
Lul5quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die opmerking had ik al veel eerder van je verwacht. Weken eerder. Word gewoon weer keurig, Rekkie! Luister niet naar Lyza!
Doei!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed plan! ik ga lekker slapen... groeten en de pest
Mis je dan je trein niet Mo.. Denk dat Baardaap dan wel teleurgesteld zou zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik blijf wakker en ga etteren.
Hou dat makkelijk drie dagen vol.
Ik slaap amper.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mis je dan je trein niet Mo.. Denk dat Baardaap dan wel teleurgesteld zou zijn
Wat schuift het?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die opmerking had ik al veel eerder van je verwacht. Weken eerder. Word gewoon weer keurig, Rekkie! Luister niet naar Lyza!
Dat is veel belangrijker dan je bezoek aan je zoon en zijn vriendin? Doe jezelf de gunst, ga slapen en heb een leuke tijd in Amersfoort.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik blijf wakker en ga etteren.
Hou dat makkelijk drie dagen vol.
Ik ben een gunst.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is veel belangrijker dan je bezoek aan je zoon en zijn vriendin? Doe jezelf de gunst, ga slapen en heb een leuke tijd in Amersfoort.
Zo moet je dat niet zien. We willen je een goed bod kunnen doen, het kliekje en ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geef mijn onderhandelingspositie niet bloot uiteraard.
Misschien moet jouw kliekje maar rechtstreeks met Lyza onderhandelen. Die is daar beter in.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo moet je dat niet zien. We willen je een goed bod kunnen doen, het kliekje en ik.
Kom op! Je FOK!t toch wel als zelfstandige?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet jouw kliekje maar rechtstreeks met Lyza onderhandelen. Die is daar beter in.
Nou, mijn posts moeten natuurlijk wel binnen de normen en waarden van het kliekje passen, dus mijn zelfstandigheid heb ik een beetje moeten opgeven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom op! Je FOK!t toch wel als zelfstandige?
Maar ten aanzien van het beloningsbeleid van het kliekje zou ik toch zelf de touwtjes in handen houden, als ik jou was.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, mijn posts moeten natuurlijk wel binnen de normen en waarden van het kliekje passen, dus mijn zelfstandigheid heb ik een beetje moeten opgeven.
Ik ga binnenkort eens een voorstel schrijven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ten aanzien van het beloningsbeleid van het kliekje zou ik toch zelf de touwtjes in handen houden, als ik jou was.
We hadden een deal, vriend.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een voorstel schrijven.
Binnenkort? Binnenkort? Waarom niet nu een getal noemen? Spill the beans, Recce. @Lyza666 leest toch niet terug.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een voorstel schrijven.
Adrian Belew!!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Binnenkort? Binnenkort? Waarom niet nu een getal noemen? Spill the beans, Recce. @:Lyza666 leest toch niet terug.
Te laat. Ik had 'm al ingelijfd.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben even met mijn cliënt in gesprek
Ik ga er een nachtje over slapen. Volgens mij zijn er wel mogelijkheden voor een riantere beloning bij het kliekje van Scrut.quote:
U hoort nog van ons!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Werkende vrouw?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kennelijk niet nee. Je mag 'm hebbenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt, girlfriend
Trustenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga er een nachtje over slapen. Volgens mij zijn er wel mogelijkheden voor een riantere beloning bij het kliekje van Scrut.
Welterusten.
Welcome aboard, @Recce!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kennelijk niet nee. Je mag 'm hebben
Yep, je bent te laat. Recce zit vanaf nu in Team Scrutinizer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik wilde nog een 50-50 deal sluiten, maar ik ben zeker te laat, of valt er nog te onderhandelen.
Mijn contractsvoorstel is voor max.10-12 maanden.
Ja, maar daar zat ik ook al in, Had me ingekocht !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, je bent te laat. Recce zit vanaf nu in Team Scrutinizer.
Jij bent de stille vennoot?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, maar daar zat ik ook al in, Had me ingekocht !
Jij wist dat al, maar dat was geheim.quote:
Het is stil in mij.quote:
Vertel mij nooit een geheimquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij wist dat al, maar dat was geheim.
Laat me ook eens even, duurt niet lang.quote:
Mijn kliek is gereduceerd tot 1. Dus ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In jouw kliek weten ze daar wel raad mee, zeker?
Oh, ik zeg niet dat het niet mag hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Laat me ook eens even, duurt niet lang.
Misschien is het dan de juiste tijd om tot mijn kliek toe te treden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mijn kliek is gereduceerd tot 1. Dus ja.
Mja, na het hele Rekkie debacle maak ik me geen illusies meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij zit al in mijn kliek, bespaar je de moeite.
Ik zit in beidenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij zit al in mijn kliek, bespaar je de moeite.
Kan dat ook, stond niet in mijn contractquote:
Ik vind 't goed hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, Voxs. Dat weet je.
Jazeker! Zzpen!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kan dat ook, stond niet in mijn contract
Ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:12 schreef Amphorapotje het volgende:
Dus ik moet kiezen tussen Lyza en Scrut ?
Oh, komt dat door jou. Naja lekker thuus blijven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:12 schreef Voxs het volgende:
Morgen laat ik het onweren. Voel mij onstuimig. Om? On?
Ik las zuipenquote:
* psst die zijn van dezelfde firmaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:12 schreef Amphorapotje het volgende:
Dus ik moet kiezen tussen Lyza en Scrut ?
Dat doe ik zelden tot nooit.quote:
Kan ik jou adviseren welke kliek je gaat behoren?quote:
Joezi is er met het geld van Hydra vandoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:15 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb aan Hydra betaald, dan komt het wel goed. Nu nog weten wie er meer bij zijn.
Niet nodigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kan ik jou adviseren welke kliek je gaat behoren?
Daar trap ik niet in.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Joezi is er met het geld van Hydra vandoor.
Dat denk jijquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Joezi is er met het geld van Hydra vandoor.
Ik sliep tot half 2 en had nare droom en vond het te warm ik zit nu in de tuin en las de sc terug man50 in het kwadraay.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat ben je nog laat trouwens, kon je niet slapen?
Toch wel, manfriend.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in deze branche, girlfriend
Je dakgoot?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zweer het je vanaf een luchtbed in mijn nieuwe zwembad.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Toch wel, manfriend.
Boyfriend klinkt toch te raar
Nare dromen zijn naar, even bijkomen dan maar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik sliep tot half 2 en had nare droom en vond het te warm ik zit nu in de tuin en las de sc terug man50 in het kwadraay.
Het is 19 graden buiten
slapenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik sliep tot half 2 en had nare droom en vond het te warm ik zit nu in de tuin en las de sc terug man50 in het kwadraay.
Het is 19 graden buiten
Ja, even zinnen verzettenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nare dromen zijn naar, even bijkomen dan maar.
En het is warm inderdaad.
Moet je niet naar z'n feestje?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik woon tegenwoordig naast Marco.
Stop de tijd! Lopen over water :alsof je vliegt! Waarom nou jij, rennen hoeft niet meer!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik woon tegenwoordig naast Marco.
Maar je hoefde niet naar huis vannacht!quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar je hoefde niet naar huis vannacht!
Maar ik ben nu Binnen!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar je hoefde niet naar huis vannacht!
Niets is meer hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:25 schreef Voxs het volgende:
Scrut draagt zeker enkel rood tegenwoordig.
Marco heeft liever dat zijn volgelingen wit dragen. En een sjaal.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:25 schreef Voxs het volgende:
Scrut draagt zeker enkel rood tegenwoordig.
Zijn al je lichten gedoofd?quote:
Mijn lampen gaan uit.quote:
Ik hoop een lange gestreepte.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marco heeft liever dat zijn volgelingen wit dragen. En een sjaal.
Slaap lekker potjequote:
Enorm!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je weet veel songtitels van hem. Ben je ook fan?
Jij bent mijn man3friendquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik niet meer? Niets is meer hetzelfde
Welke zoekmachine gebruik jij?quote:
Hihihiquote:
Vond het grappig ivm liedje.quote:
Ja!quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, Scrut gaat pitten en de SC is leeg.
Moet haast wel een heel interessante man zijn, vandaar al die vrouwen aan zijn voeten.![]()
Dat denk ik niet.quote:
Dat het heel heel heel erg druk was had ik je van tevoren kunnen vertellen..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:30 schreef Prisha het volgende:
Niet te doen ditzo druk. Wel oergezellig!
@:qltel ik ga je niet vinden
Hey feli !! Lekker gelopen?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:26 schreef qltel het volgende:
Ah, videoclips.
Gisteren, in Cuijk was fantastisch. Ik liep net op de pontonbrug af (als je niet weet wat dat is, zoek op youtube naar pontonbrug Cuijk, het is spectaculair) en net op dat moment zette de DJ daar YMCA in. Het was daar heel druk en iedereen deed mee. Publliek, lopers, iedereen
Ja hoor, alles doet pijn. Ik had een blaar op een vervelende plek (tussen mijn tenen) en daar heb ik de laatste 2 dagen aardig last van gehad. Maar verder, het was weer fantastisch!quote:
Mooi hoor! Leuk dat je dat kan. Wat een doorzetters, maar de sfeer heb ik weleens geproefd daar, nooit meegelopen echter.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:30 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja hoor, alles doet pijn. Ik had een blaar op een vervelende plek (tussen mijn tenen) en daar heb ik de laatste 2 dagen aardig last van gehad. Maar verder, het was weer fantastisch!
quote:
Ik denk dat je best wel een stukje van de sfeer mee kunt krijgen, maar dat je dat pas echt meekrijgt als loper. Ik had gisteren op een moment een zere arm (zonder overdrijven) van het high fiven, en ik heb echt met allerlei mensen ge-high-fived, zelfs politiemensen, EHBO'ers & beveiligers). ik heb tientallen omhelzingen gehad van mensen met een bordje "Free hugs", handen geschud, maar bovenal, die 1000'en mensen die er allemaal staan met maar 1 doel, elke loper motiveren om die laatste kilometers door te gaan. Ik heb gisteren wat zware momentjes gehad, maar daar, liep ik energieker als toen ik dinsdagmorgen begon.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi hoor! Leuk dat je dat kan. Wat een doorzetters, maar de sfeer heb ik weleens geproefd daar, nooit meegelopen echter.
Heb je die herriemaker nog niet buiten gedonderd?quote:
Ik begrijp je. Ik stond daar ooit ook aan de kant, zingend en applaudisserend en zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:42 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik denk dat je best wel een stukje van de sfeer mee kunt krijgen, maar dat je dat pas echt meekrijgt als loper. Ik had gisteren op een moment een zere arm (zonder overdrijven) van het high fiven, en ik heb echt met allerlei mensen ge-high-fived, zelfs politiemensen, EHBO'ers & beveiligers). ik heb tientallen omhelzingen gehad van mensen met een bordje "Free hugs", handen geschud, maar bovenal, die 1000'en mensen die er allemaal staan met maar 1 doel, elke loper motiveren om die laatste kilometers door te gaan. Ik heb gisteren wat zware momentjes gehad, maar daar, liep ik energieker als toen ik dinsdagmorgen begon.
Top! Bedankt! Het was een groot feest!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Ik stond daar ooit ook aan de kant, zingend en applaudisserend en zo.
Nee, jij en de andere lopers bedankt ! Staan en zwaaien is makkelijker dan lopen, dat weet ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Top! Bedankt! Het was een groot feest!
Ook al zijn er gedurende de hele tijd live tv impressies.. Niets zal de echte sfeer voor de lopers daar kunnen pakken lijkt me.. Maar respect qltelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Top! Bedankt! Het was een groot feest!
Heeeee, respect voor al die mensen die daar de hele dag staan te roepen, zwaaien en wat ze allemaal nog meer staan te doen. Zonder al die mensen zou het maar een saai wandelingetje zijn met meer uitvallers. En dan al die (soms keiharde) muziek om je heen heel de dag.. Op sommige plekken was ik blij dat ik de muziek weer een beetje achter me liet, maar die mensen staan er heel de dag in.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, jij en de andere lopers bedankt ! Staan en zwaaien is makkelijker dan lopen, dat weet ik.
Geen woord aan gelogen ! Maar zonder lopers is er geen feest.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:04 schreef qltel het volgende:
[..]
Heeeee, respect voor al die mensen die daar de hele dag staan te roepen, zwaaien en wat ze allemaal nog meer staan te doen. Zonder al die mensen zou het maar een saai wandelingetje zijn met meer uitvallers. En dan al die (soms keiharde) muziek om je heen heel de dag.. Op sommige plekken was ik blij dat ik de muziek weer een beetje achter me liet, maar die mensen staan er heel de dag in.
Bedankt! En dat klopt. En ik kan het ook niet uitleggen, want als je het zo leest klinkt het ongetwijfeld als een enorm duf gebeuren. Maar het is zo ontzettend leuk, dat grote feest speciaal voor mij, na 4 dagen afzien. (en behalve voor mij, ook speciaal voor die andere 41.235 mensen uiteraard)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al zijn er gedurende de hele tijd live tv impressies.. Niets zal de echte sfeer voor de lopers daar kunnen pakken lijkt me.. Maar respect qltel
En de *koning van de vierdaagse*, liep voor de 70e keer mee. Wat een kerel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:08 schreef qltel het volgende:
[..]
Bedankt! En dat klopt. En ik kan het ook niet uitleggen, want als je het zo leest klinkt het ongetwijfeld als een enorm duf gebeuren. Maar het is zo ontzettend leuk, dat grote feest speciaal voor mij, na 4 dagen afzien. (en behalve voor mij, ook speciaal voor die andere 41.235 mensen uiteraard)
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:08 schreef qltel het volgende:
[..]
Bedankt! En dat klopt. En ik kan het ook niet uitleggen, want als je het zo leest klinkt het ongetwijfeld als een enorm duf gebeuren. Maar het is zo ontzettend leuk, dat grote feest speciaal voor mij, na 4 dagen afzien. (en behalve voor mij, ook speciaal voor die andere 41.235 mensen uiteraard)
Het zal niet voor niets al 103 edities bestaansrecht hebben ..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:08 schreef qltel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je die herriemaker nog niet buiten gedonderd?![]()
Beterquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die staat voor straf onkruid te verdelgen.
Have fun !quote:
Zeker, Tnx !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje kunnen slapen afgelopen nacht, Amph?
Henk?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Bert? Voor de 72e keer en hij is maandag uitgevallen door een gebroken sleutelbeen..
En het heeft ook vast een reden dat mensen uit allerlei landen naar Nijmegen komen ervoor. Dit jaar 77 verschillende nationaliteiten, meen ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:11 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Het zal niet voor niets al 103 edities bestaansrecht hebben ..
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even in de juiste mood geraken, paar bongs een bier en Hot Chocolate.
2,5 uur in een kuttrein.![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is voor een goed doel en je kan het zittend af, dat scheelt.
Beste riff ooit, zo simpel, maar geniaal.quote:
Sterkte.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:25 schreef Charmian het volgende:
Straks 2 uur in de auto richting Aalten. En ik rij zelf niet dus lekker een dutje doen
Geen idee hoe hij heet. Hij heeft hem dit jaar voor de 70e keer uitgelopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Bert? Voor de 72e keer en hij is maandag uitgevallen door een gebroken sleutelbeen..
Niet nodig.quote:
Kussentje mee, en tegen het raam leunenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:25 schreef Charmian het volgende:
Straks 2 uur in de auto richting Aalten. En ik rij zelf niet dus lekker een dutje doen
Gefeliciteerd met het behalen van je vierdaagse kruisje. Wat een prestatie.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:20 schreef qltel het volgende:
[..]
En het heeft ook vast een reden dat mensen uit allerlei landen naar Nijmegen komen ervoor. Dit jaar 77 verschillende nationaliteiten, meen ik.
Ja heurlijk!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kussentje mee, en tegen het raam leunen
Goede reis, en heel veel plezier dit weekend.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het gaat mij lukken, ben helemaal op tijd.
+1quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Goede reis, en heel veel plezier dit weekend.
En gedraag je een beetje.
Ow ja FRANK! feli met het halen van de eindstreep van de 4daagsequote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:20 schreef qltel het volgende:
[..]
En het heeft ook vast een reden dat mensen uit allerlei landen naar Nijmegen komen ervoor. Dit jaar 77 verschillende nationaliteiten, meen ik.
Thx.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Goede reis, en heel veel plezier dit weekend.
En gedraag je een beetje.
Dat zal dan wel een reden hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx.
Vooral dat laatste, zegt Baardaap ook altijd tegen mij; vaders, gedraag je!
Zeker weten, draaf soms een beetje door.quote:
Dat kennen we jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten, draaf soms een beetje door.
Ah ja, die man. Ik heb hem van de week op TV gezien, ook met dat verhaal over lopend van Alkmaar naar Nijmegen..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij heet. Hij heeft hem dit jaar voor de 70e keer uitgelopen.e prins* dan of zo, weet ik veel hoe die man heet. Zag hem op tv, dat hij vroeger, als jonge kerel, van Alkmaar naar Nijmegen liep en daar om 01.00 aankwam en dan om 05.00 begon aan de vierdaagse.
Ik loop dadelijk 500 meter richting station, telt dat ook?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Ah ja, die man. Ik heb hem van de week op TV gezien, ook met dat verhaal over lopend van Alkmaar naar Nijmegen..
Laten we hem de kroonprins noemen. Bert van der Lans is de koning, deed dit jaar voor de 72e keer mee. Maar is helaas dinsdag gevallen met de fiets en heeft daarbij zijn sleutelbeen gebroken en is daardoor uitgevallen.
Het begin is erquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik loop dadelijk 500 meter richting station, telt dat ook?
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow ja FRANK! feli met het halen van de eindstreep van de 4daagse
Bedankt beiden! Het kruisje, met kroontje, ligt al naast de andere.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het behalen van je vierdaagse kruisje. Wat een prestatie.![]()
En fijn dat je zo genoten hebt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:51 schreef qltel het volgende:
[..]
[..]
Bedankt beiden! Het kruisje, met kroontje, ligt al naast de andere.
[ afbeelding ]
Ja hoor! En je kunt het! Go for it!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik loop dadelijk 500 meter richting station, telt dat ook?
Btw, ben ook een ouwe zak.![]()
Bedankt!quote:
Hier schijnt de zon. Maar van dat plan om vanmiddag in het zonnetje te gaan zitten komt zo te merken niets..quote:
Jij zit lekker droog in die treinquote:
Ik zit eens even een overzicht van 4 daagse beloningen te kijken, maar dat zit nog wel ingewikkeld in elkaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik moet hoognodig onze tafel eens schoonmaken, zie ik nu
Is er meer dan dat kruisje?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik zit eens even een overzicht van 4 daagse beloningen te kijken, maar dat zit nog wel ingewikkeld in elkaar.
Heb je veel geoefend?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:51 schreef qltel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wowquote:
Feli!!!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:51 schreef qltel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
het schijnt heftig te gaan onweren dus maar beter ookquote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:07 schreef Prisha het volgende:
We zouden vandaag naar Urk om op een oude botter te zeilen maar dat is afgelast
Maar goed ook. Lig nog in bed, ga effe verder slapen![]()
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:51 schreef qltel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |