En het heeft ook vast een reden dat mensen uit allerlei landen naar Nijmegen komen ervoor. Dit jaar 77 verschillende nationaliteiten, meen ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:11 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Het zal niet voor niets al 103 edities bestaansrecht hebben ..
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even in de juiste mood geraken, paar bongs een bier en Hot Chocolate.
2,5 uur in een kuttrein.![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is voor een goed doel en je kan het zittend af, dat scheelt.
Beste riff ooit, zo simpel, maar geniaal.quote:
Sterkte.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:25 schreef Charmian het volgende:
Straks 2 uur in de auto richting Aalten. En ik rij zelf niet dus lekker een dutje doen
Geen idee hoe hij heet. Hij heeft hem dit jaar voor de 70e keer uitgelopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Bert? Voor de 72e keer en hij is maandag uitgevallen door een gebroken sleutelbeen..
Niet nodig.quote:
Kussentje mee, en tegen het raam leunenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:25 schreef Charmian het volgende:
Straks 2 uur in de auto richting Aalten. En ik rij zelf niet dus lekker een dutje doen
Gefeliciteerd met het behalen van je vierdaagse kruisje. Wat een prestatie.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:20 schreef qltel het volgende:
[..]
En het heeft ook vast een reden dat mensen uit allerlei landen naar Nijmegen komen ervoor. Dit jaar 77 verschillende nationaliteiten, meen ik.
Ja heurlijk!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kussentje mee, en tegen het raam leunen
Goede reis, en heel veel plezier dit weekend.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het gaat mij lukken, ben helemaal op tijd.
+1quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Goede reis, en heel veel plezier dit weekend.
En gedraag je een beetje.
Ow ja FRANK! feli met het halen van de eindstreep van de 4daagsequote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:20 schreef qltel het volgende:
[..]
En het heeft ook vast een reden dat mensen uit allerlei landen naar Nijmegen komen ervoor. Dit jaar 77 verschillende nationaliteiten, meen ik.
Thx.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Goede reis, en heel veel plezier dit weekend.
En gedraag je een beetje.
Dat zal dan wel een reden hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx.
Vooral dat laatste, zegt Baardaap ook altijd tegen mij; vaders, gedraag je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |