Heb je die herriemaker nog niet buiten gedonderd?quote:
Ik begrijp je. Ik stond daar ooit ook aan de kant, zingend en applaudisserend en zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:42 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik denk dat je best wel een stukje van de sfeer mee kunt krijgen, maar dat je dat pas echt meekrijgt als loper. Ik had gisteren op een moment een zere arm (zonder overdrijven) van het high fiven, en ik heb echt met allerlei mensen ge-high-fived, zelfs politiemensen, EHBO'ers & beveiligers). ik heb tientallen omhelzingen gehad van mensen met een bordje "Free hugs", handen geschud, maar bovenal, die 1000'en mensen die er allemaal staan met maar 1 doel, elke loper motiveren om die laatste kilometers door te gaan. Ik heb gisteren wat zware momentjes gehad, maar daar, liep ik energieker als toen ik dinsdagmorgen begon.
Top! Bedankt! Het was een groot feest!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Ik stond daar ooit ook aan de kant, zingend en applaudisserend en zo.
Nee, jij en de andere lopers bedankt ! Staan en zwaaien is makkelijker dan lopen, dat weet ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Top! Bedankt! Het was een groot feest!
Ook al zijn er gedurende de hele tijd live tv impressies.. Niets zal de echte sfeer voor de lopers daar kunnen pakken lijkt me.. Maar respect qltelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Top! Bedankt! Het was een groot feest!
Heeeee, respect voor al die mensen die daar de hele dag staan te roepen, zwaaien en wat ze allemaal nog meer staan te doen. Zonder al die mensen zou het maar een saai wandelingetje zijn met meer uitvallers. En dan al die (soms keiharde) muziek om je heen heel de dag.. Op sommige plekken was ik blij dat ik de muziek weer een beetje achter me liet, maar die mensen staan er heel de dag in.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, jij en de andere lopers bedankt ! Staan en zwaaien is makkelijker dan lopen, dat weet ik.
Geen woord aan gelogen ! Maar zonder lopers is er geen feest.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:04 schreef qltel het volgende:
[..]
Heeeee, respect voor al die mensen die daar de hele dag staan te roepen, zwaaien en wat ze allemaal nog meer staan te doen. Zonder al die mensen zou het maar een saai wandelingetje zijn met meer uitvallers. En dan al die (soms keiharde) muziek om je heen heel de dag.. Op sommige plekken was ik blij dat ik de muziek weer een beetje achter me liet, maar die mensen staan er heel de dag in.
Bedankt! En dat klopt. En ik kan het ook niet uitleggen, want als je het zo leest klinkt het ongetwijfeld als een enorm duf gebeuren. Maar het is zo ontzettend leuk, dat grote feest speciaal voor mij, na 4 dagen afzien. (en behalve voor mij, ook speciaal voor die andere 41.235 mensen uiteraard)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al zijn er gedurende de hele tijd live tv impressies.. Niets zal de echte sfeer voor de lopers daar kunnen pakken lijkt me.. Maar respect qltel
En de *koning van de vierdaagse*, liep voor de 70e keer mee. Wat een kerel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:08 schreef qltel het volgende:
[..]
Bedankt! En dat klopt. En ik kan het ook niet uitleggen, want als je het zo leest klinkt het ongetwijfeld als een enorm duf gebeuren. Maar het is zo ontzettend leuk, dat grote feest speciaal voor mij, na 4 dagen afzien. (en behalve voor mij, ook speciaal voor die andere 41.235 mensen uiteraard)
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:08 schreef qltel het volgende:
[..]
Bedankt! En dat klopt. En ik kan het ook niet uitleggen, want als je het zo leest klinkt het ongetwijfeld als een enorm duf gebeuren. Maar het is zo ontzettend leuk, dat grote feest speciaal voor mij, na 4 dagen afzien. (en behalve voor mij, ook speciaal voor die andere 41.235 mensen uiteraard)
Het zal niet voor niets al 103 edities bestaansrecht hebben ..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:08 schreef qltel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je die herriemaker nog niet buiten gedonderd?![]()
Beterquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die staat voor straf onkruid te verdelgen.
Have fun !quote:
Zeker, Tnx !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje kunnen slapen afgelopen nacht, Amph?
Henk?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Bert? Voor de 72e keer en hij is maandag uitgevallen door een gebroken sleutelbeen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |