quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, Scrut gaat pitten en de SC is leeg.
Moet haast wel een heel interessante man zijn, vandaar al die vrouwen aan zijn voeten.![]()
Dat denk ik niet.quote:
Dat het heel heel heel erg druk was had ik je van tevoren kunnen vertellen..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:30 schreef Prisha het volgende:
Niet te doen ditzo druk. Wel oergezellig!
@:qltel ik ga je niet vinden
Hey feli !! Lekker gelopen?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:26 schreef qltel het volgende:
Ah, videoclips.
Gisteren, in Cuijk was fantastisch. Ik liep net op de pontonbrug af (als je niet weet wat dat is, zoek op youtube naar pontonbrug Cuijk, het is spectaculair) en net op dat moment zette de DJ daar YMCA in. Het was daar heel druk en iedereen deed mee. Publliek, lopers, iedereen
Ja hoor, alles doet pijn. Ik had een blaar op een vervelende plek (tussen mijn tenen) en daar heb ik de laatste 2 dagen aardig last van gehad. Maar verder, het was weer fantastisch!quote:
Mooi hoor! Leuk dat je dat kan. Wat een doorzetters, maar de sfeer heb ik weleens geproefd daar, nooit meegelopen echter.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:30 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja hoor, alles doet pijn. Ik had een blaar op een vervelende plek (tussen mijn tenen) en daar heb ik de laatste 2 dagen aardig last van gehad. Maar verder, het was weer fantastisch!
quote:
Ik denk dat je best wel een stukje van de sfeer mee kunt krijgen, maar dat je dat pas echt meekrijgt als loper. Ik had gisteren op een moment een zere arm (zonder overdrijven) van het high fiven, en ik heb echt met allerlei mensen ge-high-fived, zelfs politiemensen, EHBO'ers & beveiligers). ik heb tientallen omhelzingen gehad van mensen met een bordje "Free hugs", handen geschud, maar bovenal, die 1000'en mensen die er allemaal staan met maar 1 doel, elke loper motiveren om die laatste kilometers door te gaan. Ik heb gisteren wat zware momentjes gehad, maar daar, liep ik energieker als toen ik dinsdagmorgen begon.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi hoor! Leuk dat je dat kan. Wat een doorzetters, maar de sfeer heb ik weleens geproefd daar, nooit meegelopen echter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |