Dat kennen we jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten, draaf soms een beetje door.
Ah ja, die man. Ik heb hem van de week op TV gezien, ook met dat verhaal over lopend van Alkmaar naar Nijmegen..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij heet. Hij heeft hem dit jaar voor de 70e keer uitgelopen.e prins* dan of zo, weet ik veel hoe die man heet. Zag hem op tv, dat hij vroeger, als jonge kerel, van Alkmaar naar Nijmegen liep en daar om 01.00 aankwam en dan om 05.00 begon aan de vierdaagse.
Ik loop dadelijk 500 meter richting station, telt dat ook?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Ah ja, die man. Ik heb hem van de week op TV gezien, ook met dat verhaal over lopend van Alkmaar naar Nijmegen..
Laten we hem de kroonprins noemen. Bert van der Lans is de koning, deed dit jaar voor de 72e keer mee. Maar is helaas dinsdag gevallen met de fiets en heeft daarbij zijn sleutelbeen gebroken en is daardoor uitgevallen.
Het begin is erquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik loop dadelijk 500 meter richting station, telt dat ook?
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow ja FRANK! feli met het halen van de eindstreep van de 4daagse
Bedankt beiden! Het kruisje, met kroontje, ligt al naast de andere.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het behalen van je vierdaagse kruisje. Wat een prestatie.![]()
En fijn dat je zo genoten hebt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:51 schreef qltel het volgende:
[..]
[..]
Bedankt beiden! Het kruisje, met kroontje, ligt al naast de andere.
[ afbeelding ]
Ja hoor! En je kunt het! Go for it!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik loop dadelijk 500 meter richting station, telt dat ook?
Btw, ben ook een ouwe zak.![]()
Bedankt!quote:
Hier schijnt de zon. Maar van dat plan om vanmiddag in het zonnetje te gaan zitten komt zo te merken niets..quote:
Jij zit lekker droog in die treinquote:
Ik zit eens even een overzicht van 4 daagse beloningen te kijken, maar dat zit nog wel ingewikkeld in elkaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik moet hoognodig onze tafel eens schoonmaken, zie ik nu
Is er meer dan dat kruisje?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik zit eens even een overzicht van 4 daagse beloningen te kijken, maar dat zit nog wel ingewikkeld in elkaar.
Heb je veel geoefend?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:51 schreef qltel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wowquote:
Feli!!!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:51 schreef qltel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
het schijnt heftig te gaan onweren dus maar beter ookquote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:07 schreef Prisha het volgende:
We zouden vandaag naar Urk om op een oude botter te zeilen maar dat is afgelast
Maar goed ook. Lig nog in bed, ga effe verder slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |