GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:06 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ik zin anquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zit jij hier de boel ook al te kapen !!
Ja, ik zit netjes te wachten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wijntje dan, wit? Droog?quote:
Te laat.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb die gast nog nooit serieus genomen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Possie, doe ff normaal man .. Mo komt hier al jaren en is een goede gast..
Ik zal maar niet zeggen waar ik zin in heb.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen waar ik zin in heb.
quote:
Hmz... nee ik pak wel een frisje.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt gelijk opzouten met je 38.. Je komt niet door de ballotage hier ...
Chuf!!!! Relax manquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt gelijk opzouten met je 38.. Je komt niet door de ballotage hier ...
quote:
Ik heb niet in huis.quote:
Geen drinker?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Hmz... nee ik pak wel een frisje.
[..]
Yanni en de boer?quote:
Gaaf!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:05 schreef Recce het volgende: [..] Ja, de wortel is verorberd.
[ afbeelding ] Beetje rare verhoudingen omdat ik de foto van dichtbij nam. Nog wat foto's van gisteren: [ afbeelding ] [ afbeelding ] En de vliegveldkat vond het ook lekker weer: [ afbeelding ]
Idd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen drinker?
Ik drink ook nauwelijks. Sowieso niet doordeweeks en heel af en toe eens een biertje in het weekend.
Als hij zich normaal gedraagt doe ik dat ook ja,.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Possie, doe ff normaal man .. Mo komt hier al jaren en is een goede gast..
deze post vind ik duidelijk blijk van blindheid of hij wil het niet zien.en dan ben ik vrij op fok om er iets van te zeggen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even voor de duidelijkheid: er is geen probleem, als het je niet bevalt moet je gewoon optiefen en een ander SC zoeken!
R&P ofzo.
QFT!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben de ballotage hier .. altijd geweest
Er was nergens reden voor iets..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij zich normaal gedraagt doe ik dat ook ja,.
[..]
deze post vind ik duidelijk blijk van blindheid of hij wil het niet zien.en dan ben ik vrij op fok om er iets van te zeggen.
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben de ballotage hier .. altijd geweest
Hey, pleurt ff lekker op!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij zich normaal gedraagt doe ik dat ook ja,.
[..]
deze post vind ik duidelijk blijk van blindheid of hij wil het niet zien.en dan ben ik vrij op fok om er iets van te zeggen.
Mooie foto's weer !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:15 schreef Recce het volgende:
[..]
1087 Daar doe je dus wel een avondje over.
Het opstijggedeelte kun je trouwens loskoppelen van het landingsgedeelte. Het opstijggedeelte kun je ook openmaken, dan zie je panelen met instrumenten etc. In de basis zitten ook luikjes waarachter de camera zit die de ladder filmde en ook het laserreflectorinstrument. Al met al een leuke avond.quote:
juist helemaal niet!quote:
Mooiquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de wortel is verorberd.
[ afbeelding ]
Beetje rare verhoudingen omdat ik de foto van dichtbij nam.
Nog wat foto's van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de vliegveldkat vond het ook lekker weer:
[ afbeelding ]
Ik zie Maanvis nietquote:
Mijn excuus, Nizmo is mod hier niet ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, pleurt ff lekker op!
Dikke lul drie bier.
Grote jongens hobbiesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
juist helemaal niet!![]()
ik ging even kijken naar de foto's van Recce.. die had ik net even gemist,,,
[..]
Mooi
Ftfyquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn excuus, Nizno is mod hier niet ik.
Ha alles net echtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Het opstijggedeelte kun je trouwens loskoppelen van het landingsgedeelte. Het opstijggedeelte kun je ook openmaken, dan zie je panelen met instrumenten etc. In de basis zitten ook luikjes waarachter de camera zit die de ladder filmde en ook het laserreflectorinstrument. Al met al een leuke avond.
Nopequote:
Bij mij ook onderhand, slaap ze Prishaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha alles net echtzou je eigenlijk ook foto’s van moeten maken!
Enne leuke avond is top! Ik snap dat wel![]()
Trusten voor straks. Bij mij gaat t licht een beetje uit
Fixed that for you.quote:
Dank!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
juist helemaal niet!![]()
ik ging even kijken naar de foto's van Recce.. die had ik net even gemist,,,
[..]
Mooi
Veel plezier morgen met de verrekijkers en camera'squote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dooreten. Op doktersadviesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
Ondertussen heb ik al een half pakkie tuccies op
Misschien doe ik dat morgen nog wel even. Slaap lekker!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar krijg ik echt enorme dorst van.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
En ik een slaatje, onverwacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
Ik heb ook witte wijn.... niet op doktersadvies....... dat dan weer nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar krijg ik echt enorme dorst van.
Heb een zachte landingquote:
Morgenochtend chateau de migraine?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook witte wijn.... niet op doktersadvies....... dat dan weer niet
Wijn is goed voor de bloeddruk toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook witte wijn.... niet op doktersadvies....... dat dan weer niet
Ik stink!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
waar heb je uit het aan geslaten zo snel?
Was over van vanavond.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou willen dat een vrouw een vent zocht met een wasmachine.quote:
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Vettig vallen ze beter.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
je dat wist ik al.... heb je je haren nog niet gewassen dan....?
Hoe ik aan mijn slaatje kom, denk ik.quote:
Slaap lekker !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
Sorry voor de onstuimige avond en ik hoop dat jullie het gezellig houden met elkaar maar ik ga slapen.
Gaat wel lukken Possiequote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
Sorry voor de onstuimige avond en ik hoop dat jullie het gezellig houden met elkaar maar ik ga slapen.
Ik dacht waar je een slaatje uit geslagen had.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe ik aan mijn slaatje kom, denk ik.
Trustequote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
Nee, was nog over van vanmiddag, kon het niet weerstaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik dacht waar je een slaatje uit geslagen had.
Sla je slaatje.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik dacht waar je een slaatje uit geslagen had.
Tis al opquote:
Ah kiek had ik toch gelijk.quote:
Pakken dan !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb nog een slaatje in de koelkast staan.
Ei? Of zalm?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Slaan dan!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maakt niet uit, opeten !quote:
Rundvlees word ik misselijk vanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:38 schreef Nizno het volgende:
Huzaren of rundvlees kan ook nog.
Offuh gevuld eitjesssssssalade
Ik heb rundvlees, maar totaal geen honger.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:38 schreef Nizno het volgende:
Net een wijf, pussyquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rundvlees word ik misselijk van
eigengemaakte eierensalade danquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:38 schreef Nizno het volgende:
Dan lekker laten staanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb rundvlees, maar totaal geen honger.
Die noemde haags alquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
eigengemaakte eierensalade dandie troep van de supermarkt is gewoon vies.................
Hey!quote:
has broken...quote:
Moggequote:
Ik maak bijna alles zelf, van die kant en klare meuk moet ik niets hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
eigengemaakte eierensalade dandie troep van de supermarkt is gewoon vies.................
Ik heb gesmuld ervanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak bijna alles zelf, van die kant en klare meuk moet ik niets hebben.
ik ook nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak bijna alles zelf, van die kant en klare meuk moet ik niets hebben.
dat doe ik echt niet voor die mario hoor.quote:
quote:
Ja goed bezigquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ikke slapen
Wekker over 4 uurtjes. Xoxox
Xoxoxquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ikke slapen
Nee ik had hem oop op de tong liggenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
dat doe ik echt niet voor die mario hoor.
NEE!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ikke slapen
Kokend van woede.quote:
Terwijl de koffie gedronken wordt.quote:
Excuus aanvaardquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben niet zo snel hoor...... zeker als ik wijn op heb
Vergeet het kokende eitje niet.quote:
Daar heb ik leuke herinneringen aan.quote:
Dat is veel te gezond voor jou!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:47 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Volkoren boterham met pindakaas.
Vegaburgert.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is veel te gezond voor jou!dat ben ik niet gewend van je?
Daar kun je wel een elfstedentocht mee fietsen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo? Ik eet erg gezond.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Met spekjes?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:52 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Vandaag nog boontjes in de jus gehad.
Slaap lekker Amphorapotje.quote:
had ik niet gedacht....quote:
Welterusten!quote:
Eet geen fruit dat zal het zijn, krijg daar vlekken van.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:53 schreef FANN het volgende:
[..]
had ik niet gedacht....ik zie altijd post van frkandellen en shit 's nacht voorbij komen
maar dat waren dat misschien van Mo ..dat kanoook...
ah.............quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:54 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Eet geen fruit dat zal het zijn, krijg daar vlekken van.
mora combi-dealquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:47 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Volkoren boterham met pindakaas.
Ksst, naar je bed toe dan. Anders haal je de finish niet.quote:
Vanaf 4u kun je pas starten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ksst, naar je bed toe dan. Anders haal je de finish niet.
Ga je de herhaling ook kijken?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
tv oostenrijk rambo avond en in de nacht herhaling
Ik heb geen vlekken, van FANN weet ik niks.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:54 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Eet geen fruit dat zal het zijn, krijg daar vlekken van.
Je bent nuchter al niet te volgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:54 schreef FANN het volgende:
IK ga dubbelzien... dus ik ga pitten ... ik ben geen wijn meer gewend
En dat op een Nederlandse serie ...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:58 schreef chufi het volgende:
WTF ik zit per toeval gewoon te Netflixen en komt July Morning langs
Ik heb ook een lang weekend.quote:
Hanneke is het beste wat Grunn te bieden heeft.quote:
Niet overdrijven Mo...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hanneke is het beste wat Grunn te bieden heeft.
Beentjes over elkaar en uit het raam kijken.quote:
Schijt aan, ik steek dat ding gewoon op!quote:
Ga je via Utrecht?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schijt aan, ik steek dat ding gewoon op!
Hoe moet je anders.quote:
Daar zat ik ooit in mil., dienst.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:20 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die gaat vanaf Ede-Wageningen naar Amersfoort. Is korter via Arnhem.
Ik ging er stappen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:22 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die spoorlijn loopt er nog steeds
Ik wist er de weg niet, alleen van de kazerne tot de disco, de frituur en de lokale Chinees.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:23 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
De Parkweg was daar, geen boom te zien.
Welke?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het interesseert mij geen hol waar de dominee woont.
Ik ging regelmatig naar Arnhem naar de kroeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:26 schreef kraakschandaal het volgende:
Vanuit Ede-Wageningen ben je sneller in Arnhem om te stappen
Ik zag in Ede ooit een Gristelijke band optreden.quote:
randje van de Bible beltquote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag in Ede ooit een Gristelijke band optreden.
Goan mit joenen Peerdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:33 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het is vooral een rustige plek met goede verbindingen en NL grootste natuurpark om de hoek.
Maar niet onder dat gewicht van jouquote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:34 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Mijn knollen worden ook dagje ouder en kunnen maar zo omvallen.
Iedereen hier als het goed isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:36 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Beide stammen uit de vorige eeuw.
Ken je nagaan .. wat hier soms om de hoek komt kijeknquote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:38 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
30 is aardig op leeftijd voor een knol, 40 is echt hoog bejaard.
Was je muts ook homo?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:02 schreef kraakschandaal het volgende:
Was ooit tijdje DJ in Homo disco en kwam daar mijn muts tegen.
Plaatjes draaien bij me thuis en ze is nooit meer weg gegaan.
Veel vrouwen met homo vrienden kwamen daar omdat het relaxter was voor hun.quote:
Is ze ook wel eens naar een concert van Nick en Simon geweest? Ben ik vanavond geweest.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:17 schreef kraakschandaal het volgende:
Mijn muts is met 2 homo vrienden bij veel concerten geweest waar ik nooit heen zou gaan.
Dat DJ baantje was voor mij leuke bijverdienste met beetje standaard Italo/Gay Disco draaien.
Was een punkert eik.
Geen vlag gemaakt van dat T shirt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:21 schreef qltel het volgende:
Ik heb voor de herkenbaarheid een gele doek (scoutingdas) aan mijn riem gehangen. Als je die ziet, roep dan keihard FRANK!
Ik ben de Veulpoepers gewend en daar wil ik het graag bij houden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ze ook wel eens naar een concert van Nick en Simon geweest? Ben ik vanavond geweest.
Oh, vlag, da's waar ook. Als het goed is loop ik over de Via Gladiola met een oudere dame (mijn moeder) die een vlaggetje met 14 erop bij zich heeft. Nou, dat moet toch te vinden zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:22 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Geen vlag gemaakt van dat T shirt?
Ik heb ooit ronde Walcheren gelopen als training maar krijg mentale problemen bij terras onderweg.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, vlag, da's waar ook. Als het goed is loop ik over de Via Gladiola met een oudere dame (mijn moeder) die een vlaggetje met 14 erop bij zich heeft. Nou, dat moet toch te vinden zijn.
Ik heb gisteren maar 6x gerust. Of was het 7???quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:25 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik heb ooit ronde Walcheren gelopen als training maar krijg mentale problemen bij terras onderweg.
Ik kom niet meer weg dan. suc6 ermee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren maar 6x gerust. Of was het 7???
Nouja, ik ben weg, tot later!
Ze was verliefd op Johan .. Lieve moederquote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, vlag, da's waar ook. Als het goed is loop ik over de Via Gladiola met een oudere dame (mijn moeder) die een vlaggetje met 14 erop bij zich heeft. Nou, dat moet toch te vinden zijn.
Die doet het ook goed bij de vrouwtjes.quote:
Ja, daar moeten ze meestal heel erg om lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 04:57 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die doet het ook goed bij de vrouwtjes.
Dat wanhopige werkt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 04:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar moeten ze meestal heel erg om lachen
O ja, die postte je laatst ook. Fijn nummer.quote:
Ik heb wat moeite met zijn stem.quote:
Succes met de laatste kilometers!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:21 schreef qltel het volgende:
Ik heb voor de herkenbaarheid een gele doek (scoutingdas) aan mijn riem gehangen. Als je die ziet, roep dan keihard FRANK!
Neem alleen de laptop en bong mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |