GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:06 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ik zin anquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zit jij hier de boel ook al te kapen !!
Ja, ik zit netjes te wachten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wijntje dan, wit? Droog?quote:
Te laat.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb die gast nog nooit serieus genomen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Possie, doe ff normaal man .. Mo komt hier al jaren en is een goede gast..
Ik zal maar niet zeggen waar ik zin in heb.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen waar ik zin in heb.
quote:
Hmz... nee ik pak wel een frisje.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt gelijk opzouten met je 38.. Je komt niet door de ballotage hier ...
Chuf!!!! Relax manquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt gelijk opzouten met je 38.. Je komt niet door de ballotage hier ...
quote:
Ik heb niet in huis.quote:
Geen drinker?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Hmz... nee ik pak wel een frisje.
[..]
Yanni en de boer?quote:
Gaaf!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:05 schreef Recce het volgende: [..] Ja, de wortel is verorberd.
[ afbeelding ] Beetje rare verhoudingen omdat ik de foto van dichtbij nam. Nog wat foto's van gisteren: [ afbeelding ] [ afbeelding ] En de vliegveldkat vond het ook lekker weer: [ afbeelding ]
Idd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen drinker?
Ik drink ook nauwelijks. Sowieso niet doordeweeks en heel af en toe eens een biertje in het weekend.
Als hij zich normaal gedraagt doe ik dat ook ja,.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Possie, doe ff normaal man .. Mo komt hier al jaren en is een goede gast..
deze post vind ik duidelijk blijk van blindheid of hij wil het niet zien.en dan ben ik vrij op fok om er iets van te zeggen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even voor de duidelijkheid: er is geen probleem, als het je niet bevalt moet je gewoon optiefen en een ander SC zoeken!
R&P ofzo.
QFT!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben de ballotage hier .. altijd geweest
Er was nergens reden voor iets..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij zich normaal gedraagt doe ik dat ook ja,.
[..]
deze post vind ik duidelijk blijk van blindheid of hij wil het niet zien.en dan ben ik vrij op fok om er iets van te zeggen.
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben de ballotage hier .. altijd geweest
Hey, pleurt ff lekker op!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij zich normaal gedraagt doe ik dat ook ja,.
[..]
deze post vind ik duidelijk blijk van blindheid of hij wil het niet zien.en dan ben ik vrij op fok om er iets van te zeggen.
Mooie foto's weer !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:15 schreef Recce het volgende:
[..]
1087 Daar doe je dus wel een avondje over.
Het opstijggedeelte kun je trouwens loskoppelen van het landingsgedeelte. Het opstijggedeelte kun je ook openmaken, dan zie je panelen met instrumenten etc. In de basis zitten ook luikjes waarachter de camera zit die de ladder filmde en ook het laserreflectorinstrument. Al met al een leuke avond.quote:
juist helemaal niet!quote:
Mooiquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de wortel is verorberd.
[ afbeelding ]
Beetje rare verhoudingen omdat ik de foto van dichtbij nam.
Nog wat foto's van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de vliegveldkat vond het ook lekker weer:
[ afbeelding ]
Ik zie Maanvis nietquote:
Mijn excuus, Nizmo is mod hier niet ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, pleurt ff lekker op!
Dikke lul drie bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |