Gedaan jaquote:
Ik wil er nog niet dood gevonden worden!quote:
ik zou je daar ook niet dood willen zienquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet dood gevonden worden!
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zou je daar ook niet dood willen zien
Voorlopig ben ik er nog.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe dat gewoon in het dagelijks leven en elke dag.
ik ookquote:
Dan maakt ie er maar een vlag van.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja heeft ie gezegd, te warm.
LIF / De 103e Nijmeegse Vierdaagse (2019)
Als je plakken kaas koopt, voor gesneden. Kan je die per plak prima in je vriezer leggen in een boterham zakje oid. Daarmee blijft je kaas langer goed en kan je vaker een tostie maken oid als je geen verse kaas in huis hebt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kaas. Het was dus ook geen tosti vandaag.
Wel even opschudden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je plakken kaas koopt, voor gesneden. Kan je die per plak prima in je vriezer leggen in een boterham zakje oid. Daarmee blijft je kaas langer goed en kan je vaker een tostie maken oid als je geen verse kaas in huis hebt.
Ik vries ze per plak in en wil ik dan idd kaas voor een tostie of zoals vandaag over een turkse pizza met donner, pak ik een plak uit de vriezer.
Ik gerbruik het zelf inet voor op brood maar als het smelt is het het zelfde als wanneer je een nooit bevroren plak kaas gebruikt.
Denk aan een diepvries pizza, daar zit ook kaas op en smaakt toch prima?
In Nijmegen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:38 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
En na 4 dagen ben je geen meter verder.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kaas is zo lang houdbaar. Waarom zou je dat invriezen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je plakken kaas koopt, voor gesneden. Kan je die per plak prima in je vriezer leggen in een boterham zakje oid. Daarmee blijft je kaas langer goed en kan je vaker een tostie maken oid als je geen verse kaas in huis hebt.
Ik vries ze per plak in en wil ik dan idd kaas voor een tostie of zoals vandaag over een turkse pizza met donner, pak ik een plak uit de vriezer.
Ik gerbruik het zelf inet voor op brood maar als het smelt is het het zelfde als wanneer je een nooit bevroren plak kaas gebruikt.
Denk aan een diepvries pizza, daar zit ook kaas op en smaakt toch prima?
Jij voor de zekerheid een bruine?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou hij doet een Wit shirt aan morgen, makkelijk te herkennen wel
Ik weet gofferquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou hij doet een Wit shirt aan morgen, makkelijk te herkennen wel
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
Nijmegen is een hele leuke stad.
Wat is dat toch, die negativiteit hier.
Misschien komen er teveel loerenquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet gofferdat wordt geen @:qltel spotten.
Bij mij in de koelkast krijgt het na weken toch schimmel.... en als ik het invries niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kaas is zo lang houdbaar. Waarom zou je dat invriezen.
Ik vind Nijmegen echt een super leuke stad. Het is dat ik niet in een stad wil wonen, anders zou t wel Nijmegen zijn. Morgen er weer heenquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
Misschien kom ik wel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien komen er teveel loeren
Ik heb werkelijk geen idee, het zal wel aan het weer liggen of zo.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
Zal wel lekker opvallen allemaal blije mensen en Mo met zijn lange bek er tussenquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal wel lekker opvallen allemaal blije mensen en Mo met zijn lange bek er tussen
Ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal wel lekker opvallen allemaal blije mensen en Mo met zijn lange bek er tussen
Echt he? Zondags koopzondag, en een marktje, zo leuk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vind Nijmegen echt een super leuke stad. Het is dat ik niet in een stad wil wonen, anders zou t wel Nijmegen zijn. Morgen er weer heen![]()
Enne...ach grumpy old men moet je maar denken. Lama
Geen idee, het is bij mij al op voordat het kan bederven.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Snap er ook geen hol van....quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
Ik was voor het eerst in het Valkhof. Het park dus. Ik was wel in het museum ooit geweest maar nooit in dat gebied erom heen. Live muziek, lampjes, overal zitjes, enorm positieve sfeer...(geur van wiet overalquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Echt he? Zondags koopzondag, en een marktje, zo leuk.
Af en toe de schimmel weg schaven als dat gevormd isquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
GADVERDAMME.quote:
Grumpy old men...het went wel hoorquote:
quote:
Kruipen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Mo onder bedreiging mee laten lopen volgend jaar
jij niet schatjequote:
Denk je dat dat gaat lukken? Hij krijgt met één brul een heel peloton geknield.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Mo onder bedreiging mee laten lopen volgend jaar
Heb je helemaal zelf in de handquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Serieus? Maar dat houd in dat ik ooit ook zo worden kan...![]()
Hell no!!
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Net als die gast die op zijn knieën naar zijn ex ging voor een 2de kans, was dat kreng niet thuis
Liever een low 1.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan ook op een stoel in z'on dorp alle lekkere vrouwen een hi5 geven
dacht je nou écht?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk je dat dat gaat lukken? Hij krijgt met één brul een heel peloton geknield.
Ja ik weet ook niet wat SBE voor beeld van Mo heeft een beetje tegenwind en hij land in Den Helderquote:
SBE is in de war met @TillyB denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat SBE voor beeld van Mo heeft een beetje tegenwind en hij land in Den Helder
Ik denk da ik even een wijntje ga inschenken.....quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Was echt te zielig half verrot kwam die aan
Nou ik ben voor Till bangerquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
SBE is in de war met @:TillyB denk ik
Goed hoor strak aan de 5 steeds, en die Griek maar meelopenquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk da ik even een wijntje ga inschenken.....![]()
5 km.... ik heb heb verdiend
dat bedoel ik. Als zij een brul geeft.....quote:
Denk dat ze het af lasten gelijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Als zij een brul geeft.....
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Denk dat ze het af lasten gelijksoort damschreeuwer
Zij hoeft niet te brullen, die handschoenen zeggen genoeg.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Als zij een brul geeft.....
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Denk dat ze het af lasten gelijksoort damschreeuwer
Ik zat woensdag in die reuzenradquote:
Os ook voor hem juist in moet hem van hen aftrekken, die moet ook beweging hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed hoor strak aan de 5 steeds, en die Griek maar meelopen
Hey man, hoe is het leven?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd rnd 12u hier??
Welkom trouwens.![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut.
Verder alles prima hoor maar dat is niet wat ik vroeg.
Om weer ff te postenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd rnd 12u hier??
Welkom trouwens.![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:00 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan iets minder massale dingen.
Oh dat is wel handig dan jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Os ook voor hem juist in moet hem van hen aftrekken, die moet ook beweging hebben![]()
zonder mij gaat ie niet.... dusperfecte combinatie zeg maar
Oh, jammer.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen maar dat is ook niet wat ik vroeg...
Hij wilt alleen maar posts halen, boeit hem geen zak verder wat je zegtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen maar dat is ook niet wat ik vroeg...
weltrusten BDS en Pip!quote:
quote:
Ik ga ook.quote:
Waarom is hij dan in godsnaam mod???quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij wilt alleen maar posts halen, boeit hem geen zak verder wat je zegt
Puntje van mijn stoel!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ga maar slapen morgen weer een spannende dag
Doe datquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom is hij dan in godsnaam mod???
Misschien ook eens een appje waard aan Yvonne.
Dat weet niemand...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doen!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben fantastisch.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net zoals jij geworden bent, jammer...
Ohw? Hoe groot ben je dan?quote:
Ik antwoord alleen als ik hem interessant vind.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah, dus je leest wel maar waarom antwoord je dan bijna nooit op de vraag die gesteld word?
quote:
27quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik antwoord alleen als ik hem interessant vind.
28 cm blij.quote:
Ik drink wel met je mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je nog niet slapen? samen met MO?
Ik heb net wijn ingeschonken
Samen, ja, heerlijk...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nog een jonko voor op de wasmachine te gaan.quote:
Even je zinnen verzettenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog een jonko voor op de wasmachine te gaan.
Jij bent mod, jij hoor altijd te antwoorden als je vragen krijgt zeker mbt fok en je hoort je te gedragen naar de Fok! policy. Ik ken die niet goed maar jij gedraagt je er voor wat ik wel weet, grotendeels niet naar. Maar goed ik ga dit topic er niet mee lasitig vallen. Ik weet, ik ben er over begonnen maar als je een reactie wil plaatsen, doe dat dan in de dm of pm en val dit topic er niet mee lastig svp....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik antwoord alleen als ik hem interessant vind.
Tis al laat iddquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal het haar vragen. Dat beloof ik. Ga haar alleen nu niet appen met zo een vraag.
Uh okquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent mod, jij hoor altijd te antwoorden als je vragen krijgt zeker mbt fok en je hoort je te gedragen naar de Fok! policy. Ik ken die niet goed maar jij gedraagt je er voor wat ik wel weet, grotendeels niet naar. Maar goed ik ga dit topic er niet mee lasitig vallen. Ik weet, ik ben er over begonnen maar als je een reactie wil plaatsen, doe dat dan in de dm of pm en val dit topic er niet mee lastig svp....
Het ik een gewone man hoor.... en toevallig een man met een Griekse vader...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Samen, ja, heerlijk...
Ben helaas geen Griek!
OK.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Het ik een gewone man hoor.... en toevallig een man met een Griekse vader...
maar dat is een beetje veel voor jou geloof ik.. want alle Grieken zijn dik, lui en kaal
las ik...
wist ik niet trouwens.. maar gelukkig weet jij alles beter..
Keb de fles er bij gehaaldquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:
Fok!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn mobiel maakt er automatisch nerd van.
I'm the slime.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga me gedragen.... omdat jij het bent
Het is FOK!.quote:
Nee die doe ik niet meerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb nog wat pillen over. Iemand ??
Lul.quote:
En niemand weet waar het voor staat. Dat is volgens mij het grootste mysterie.quote:
Wow.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik slijm nooit... daar ben jij beter in dat ik
Ik ga er vanuit dat je op FOK! zit omdat de jouwe ook een kleintje isquote:
of is het '' als mij'' ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik slijm nooit... daar ben jij beter in dat ik
30 cmquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je op FOK! zit omdat de jouwe ook een kleintje is
@Danny weetquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En niemand weet waar het voor staat. Dat is volgens mij het grootste mysterie.
FANN niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iedere FOK!ker heeft toch een penis van 450 cm?
+1quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:23 schreef Gooddeal het volgende:
Mensjes, dit gaat niet lang stand houden. Jammer, want ik vind het leuk om zovel verschillende mensen te leren kennen. De haat en nijd onderling is eigenlijk niet meer te negeren.
Zo jammer. Al die steken onder water, het maakt deze s.c. kapot.
Nee, DM maakt de SC kapot.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:23 schreef Gooddeal het volgende:
Mensjes, dit gaat niet lang stand houden. Jammer, want ik vind het leuk om zovel verschillende mensen te leren kennen. De haat en nijd onderling is eigenlijk niet meer te negeren.
lekker zout ...... ik moet af en toe meer zout iets een zegt de dokter.... Natrium tekortquote:
Bull. Wij hebben ook wel DM'etjes gehad over muziek. Daar had de sc niets onder te lijden.quote:
Je ken ook Tequila gaan drinken ...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker zout ...... ik moet af en toe meer zout iets een zegt de dokter.... Natrium tekort![]()
er is altijd wel ''iets''![]()
nah... dan neem ik toch tucciesopgelost.........
Ik zie het 'probleem' ook niet, maar er schijnen mensen op hun tenen getrapt te zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
Er is toch helemaal niets aan de hand nu...
quote:
En dan is Soury al weer pitten ..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie het 'probleem' ook niet, maar er schijnen mensen op hun tenen getrapt te zijn.![]()
Wissik allangquote:
je hebt gelijk.... maar af en toe mag ik wel terugsteken vind ikzelf...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:23 schreef Gooddeal het volgende:
quote:
Dat klinkt niet vriendelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Ich fick dich, ich fick dich nicht.....
Over 10 minuten, slaap zequote:
Slaap lekker Gooddealquote:
Trustequote:
dan was het lieb of zoquote:
Daar kan ik je hele verhalen over vertellen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb iets voor je.
Uriah Heep?
Ja dat dacht ik al. Maar die hebben nog best leuke nummers.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar kan ik je hele verhalen over vertellen.
Langharig tuig!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Maar die hebben nog best leuke nummers.
Totaal eensch!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:23 schreef Gooddeal het volgende:
Ik kocht ooit de live LP, 1973 Live, op weg naar huis op de fiets ging ik (bezopen en stoned) in een bocht op mijn bek, ik had schaafwonden, maar de dubbel LP was nog OK.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch kicke
Dat heb ik dan weer via mijn ouders.
Ook met dit ben ik het 100% eensquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt gelijk.... maar af en toe mag ik wel terugsteken vind ikzelf...
niet letterlijk natuurlijk... want ik ben niet gewelddadigzéker niet..........
Ik zit ook al op het randje van niet meer leuk.quote:
Ik hou wel van scherpe randjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit ook al op het randje van niet meer leuk.
Zie het zo voor mequote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kocht ooit de live LP, 1973 Live, op weg naar huis op de fiets ging ik (bezopen en stoned) in een bocht op mijn bek, ik had schaafwonden, maar de dubbel LP was nog OK.
+1quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij en eigenlijk de meeste hier blijf ik.quote:
Ging echt gigantisch op mijn bek.quote:
Doe je ook maar 1x.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ging echt gigantisch op mijn bek.
Was 15 jaar.
Ik zat in de 60's al helemaal in de muziek.quote:
Ik moest nog verwekt worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat in de 60's al helemaal in de muziek.
Was amper 6 jr.
Ik niet .. een beetje kreeg ik wel mee van n oudere broer en zusquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat in de 60's al helemaal in de muziek.
Was amper 6 jr.
Mijn Baardaap was nog niet geboren en toen hoorde hij al Pixies live.quote:
Ik was zo rond half één klaar en ben nu inderdaad op m'n wortel aan het knagen. Best een mooi ding.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:04 schreef Prisha het volgende:
Middernacht. @:Recce zal z'n lego nu wel klaar hebben en tevreden knauwend aan zijn wortel het resultaat van zijn noeste arbeid aan het bewonderen zijn
Mooi wark !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was zo rond half één klaar en ben nu inderdaad op m'n wortel aan het knagen. Best een mooi ding.
Mijn oudere broer was van de soulmuziek, dus die basis heb ik ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet .. een beetje kreeg ik wel mee van n oudere broer en zus
Heujquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oudere broer was van de soulmuziek, dus die basis heb ik ook.
Mijn favo!
Die breaks zijn fantastisch.
Als ik mag van @Nizno, er word aan gewerkt en binnenkort is er een modje hier die al dit mag gaan oplossen, wellicht dat het dan weer leuker word en weer evt terug komt tot de 40+ die ik ooit kende.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij gaat daarover?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik mag van @:Nizno, er word aan gewerkt en binnenkort is er een modje hier die al dit mag gaan oplossen, wellicht dat het dan weer leuker word en weer evt terug komt tot de 40+ die ik ooit kende.
Ja ik word dan wel door veel als newbee gezien hier maar ik kom hier al jaren!
Ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:55 schreef Nizno het volgende:
Het is te laat voor ruzietjes kindertjes...
Rustig..
Volkomen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:55 schreef Nizno het volgende:
Het is te laat voor ruzietjes kindertjes...
Rustig..
Zat wel een beetje herhaling in. De Saturnus V was interessanter om te bouwen. Maar het resultaat is leuk.quote:
Alles wat je leuk vind om te doen, moet je doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zat wel een beetje herhaling in. De Saturnus V was interessanter om te bouwen. Maar het resultaat is leuk.
oh.... ik had Nizno ook wel hebben als Modje eigelijk,maar ik ben benieuwd dan wie de nieuwequote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik mag van @:Nizno, er word aan gewerkt en binnenkort is er een modje hier die al dit mag gaan oplossen, wellicht dat het dan weer leuker word en weer evt terug komt tot de 40+ die ik ooit kende.
Ja ik word dan wel door veel als newbee gezien hier maar ik kom hier al jaren!
Sjoef is onze mod!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... ik had Nizno ook wel hebben als Modje eigelijk,maar ik ben benieuwd dan wie de nieuwe
mod wordt,ik hoop dan wel dat wel dat hij of zij een beetje ingelezen is
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even voor de duidelijkheid: er is geen probleem, als het je niet bevalt moet je gewoon optiefen en een ander SC zoeken!
R&P ofzo.
Ja.quote:
R&P.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat bedoel ik dus... doe effe normaal gewoon.........
Prima, doei Mo, het gaat hier veranderen en dat vind jij niet leuk, dus doei doei.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even voor de duidelijkheid: er is geen probleem, als het je niet bevalt moet je gewoon optiefen en een ander SC zoeken!
R&P ofzo.
zo is dat!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima, doei Mo, het gaat hier veranderen en dat vind jij niet leuk, dus doei doei.
Dat hoop ik ook ja, Van mij mag Nizno ook blijven mja dat is aan Fok!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... ik had Nizno ook wel hebben als Modje eigelijk,maar ik ben benieuwd dan wie de nieuwe
mod wordt,ik hoop dan wel dat wel dat hij of zij een beetje ingelezen is
Grapjas.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima, doei Mo, het gaat hier veranderen en dat vind jij niet leuk, dus doei doei.
Hou eens op, we hebben nog nooit iemand weggeschopt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Foto?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was zo rond half één klaar en ben nu inderdaad op m'n wortel aan het knagen. Best een mooi ding.
quote:
Da's ook een waardeloze tactiek.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou eens op, we hebben nog nooit iemand weggeschopt.
Need some boots?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:02 schreef Nizno het volgende:
Er wordt niemand weggestuurd.
Tenzij ik ga schoppen
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:02 schreef Nizno het volgende:
Tenzij ik ga schoppen
Dat mag niet zomaarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:02 schreef Nizno het volgende:
Tenzij ik ga schoppen
Doe t gewoon met blote voetjes indien nodig.quote:
Schop mij maar.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:02 schreef Nizno het volgende:
Tenzij ik ga schoppen
Ik voel een liedje.....quote:
Yvonne vind van niet en er wordt een modje aangesteld speciaal voor 40+.quote:
As ik schop dan is dat niet zomaarquote:
Ja, de wortel is verorberd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Foto?
Van je bouwsel dan he. Niet je wortel. Die is toch al op.
Possie, doe ff normaal man .. Mo komt hier al jaren en is een goede gast..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Yvonne vind van niet en er wordt een modje aangesteld speciaal voor 40+.
Dus pas je aan of ga weg zoals je zelf aan geeft,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |