27quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik antwoord alleen als ik hem interessant vind.
28 cm blij.quote:
Ik drink wel met je mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je nog niet slapen? samen met MO?
Ik heb net wijn ingeschonken
Samen, ja, heerlijk...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je nog niet slapen? samen met MO?
Ik heb net wijn ingeschonken
quote:
quote:
Nog een jonko voor op de wasmachine te gaan.quote:
Even je zinnen verzettenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog een jonko voor op de wasmachine te gaan.
Jij bent mod, jij hoor altijd te antwoorden als je vragen krijgt zeker mbt fok en je hoort je te gedragen naar de Fok! policy. Ik ken die niet goed maar jij gedraagt je er voor wat ik wel weet, grotendeels niet naar. Maar goed ik ga dit topic er niet mee lasitig vallen. Ik weet, ik ben er over begonnen maar als je een reactie wil plaatsen, doe dat dan in de dm of pm en val dit topic er niet mee lastig svp....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik antwoord alleen als ik hem interessant vind.
Tis al laat iddquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal het haar vragen. Dat beloof ik. Ga haar alleen nu niet appen met zo een vraag.
Uh okquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent mod, jij hoor altijd te antwoorden als je vragen krijgt zeker mbt fok en je hoort je te gedragen naar de Fok! policy. Ik ken die niet goed maar jij gedraagt je er voor wat ik wel weet, grotendeels niet naar. Maar goed ik ga dit topic er niet mee lasitig vallen. Ik weet, ik ben er over begonnen maar als je een reactie wil plaatsen, doe dat dan in de dm of pm en val dit topic er niet mee lastig svp....
Het ik een gewone man hoor.... en toevallig een man met een Griekse vader...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Samen, ja, heerlijk...
Ben helaas geen Griek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |