Gedaan jaquote:
Ik wil er nog niet dood gevonden worden!quote:
ik zou je daar ook niet dood willen zienquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet dood gevonden worden!
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zou je daar ook niet dood willen zien
Voorlopig ben ik er nog.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe dat gewoon in het dagelijks leven en elke dag.
ik ookquote:
Dan maakt ie er maar een vlag van.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja heeft ie gezegd, te warm.
LIF / De 103e Nijmeegse Vierdaagse (2019)
Als je plakken kaas koopt, voor gesneden. Kan je die per plak prima in je vriezer leggen in een boterham zakje oid. Daarmee blijft je kaas langer goed en kan je vaker een tostie maken oid als je geen verse kaas in huis hebt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kaas. Het was dus ook geen tosti vandaag.
Wel even opschudden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je plakken kaas koopt, voor gesneden. Kan je die per plak prima in je vriezer leggen in een boterham zakje oid. Daarmee blijft je kaas langer goed en kan je vaker een tostie maken oid als je geen verse kaas in huis hebt.
Ik vries ze per plak in en wil ik dan idd kaas voor een tostie of zoals vandaag over een turkse pizza met donner, pak ik een plak uit de vriezer.
Ik gerbruik het zelf inet voor op brood maar als het smelt is het het zelfde als wanneer je een nooit bevroren plak kaas gebruikt.
Denk aan een diepvries pizza, daar zit ook kaas op en smaakt toch prima?
In Nijmegen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:38 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
En na 4 dagen ben je geen meter verder.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kaas is zo lang houdbaar. Waarom zou je dat invriezen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je plakken kaas koopt, voor gesneden. Kan je die per plak prima in je vriezer leggen in een boterham zakje oid. Daarmee blijft je kaas langer goed en kan je vaker een tostie maken oid als je geen verse kaas in huis hebt.
Ik vries ze per plak in en wil ik dan idd kaas voor een tostie of zoals vandaag over een turkse pizza met donner, pak ik een plak uit de vriezer.
Ik gerbruik het zelf inet voor op brood maar als het smelt is het het zelfde als wanneer je een nooit bevroren plak kaas gebruikt.
Denk aan een diepvries pizza, daar zit ook kaas op en smaakt toch prima?
Jij voor de zekerheid een bruine?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou hij doet een Wit shirt aan morgen, makkelijk te herkennen wel
Ik weet gofferquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou hij doet een Wit shirt aan morgen, makkelijk te herkennen wel
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
Nijmegen is een hele leuke stad.
Wat is dat toch, die negativiteit hier.
Misschien komen er teveel loerenquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet gofferdat wordt geen @:qltel spotten.
Bij mij in de koelkast krijgt het na weken toch schimmel.... en als ik het invries niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kaas is zo lang houdbaar. Waarom zou je dat invriezen.
Ik vind Nijmegen echt een super leuke stad. Het is dat ik niet in een stad wil wonen, anders zou t wel Nijmegen zijn. Morgen er weer heenquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
Misschien kom ik wel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien komen er teveel loeren
Ik heb werkelijk geen idee, het zal wel aan het weer liggen of zo.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
Zal wel lekker opvallen allemaal blije mensen en Mo met zijn lange bek er tussenquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal wel lekker opvallen allemaal blije mensen en Mo met zijn lange bek er tussen
Ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal wel lekker opvallen allemaal blije mensen en Mo met zijn lange bek er tussen
Echt he? Zondags koopzondag, en een marktje, zo leuk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vind Nijmegen echt een super leuke stad. Het is dat ik niet in een stad wil wonen, anders zou t wel Nijmegen zijn. Morgen er weer heen![]()
Enne...ach grumpy old men moet je maar denken. Lama
Geen idee, het is bij mij al op voordat het kan bederven.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Snap er ook geen hol van....quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
Ik was voor het eerst in het Valkhof. Het park dus. Ik was wel in het museum ooit geweest maar nooit in dat gebied erom heen. Live muziek, lampjes, overal zitjes, enorm positieve sfeer...(geur van wiet overalquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Echt he? Zondags koopzondag, en een marktje, zo leuk.
Af en toe de schimmel weg schaven als dat gevormd isquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
GADVERDAMME.quote:
Grumpy old men...het went wel hoorquote:
quote:
Kruipen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Mo onder bedreiging mee laten lopen volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |