+1quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt dat ook gelezen dus.
Misselijkmakend.
Gewoon, onnodig dieren kwellen en/of doden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja gezien. Ik kan er niet tegen, dooie katten![]()
Dat ook natuurlijk. Walgelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon, onnodig dieren kwellen en/of doden.
Geen idee, daar heb ik niet eens aan gedacht omdat ik dat liever niet doe. Liever alles in 1 koop. Mja ik heb zo veel dat ik niet eens weet hoe ik dat op 1 foto moet krijgen...quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel ga je dan voor zo'n steentje vragen?
Mannelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook het ergst van de foto. Zoenende hetero's.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt dat ook gelezen dus.
Misselijkmakend.
Mijn kleinzoon biedt 20 Euro.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee, daar heb ik niet eens aan gedacht omdat ik dat liever niet doe. Liever alles in 1 koop. Mja ik heb zo veel dat ik niet eens weet hoe ik dat op 1 foto moet krijgen...
will doquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Cheese Union chips ook goed? Er zit kaas in.
* Outpost76 Schuift een bakje toe
Ik sla nog liever een mens op zijn bek dan een dier.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ik heb heel veel wildlife groepen, natuurgroepen , en wildopvang groepen op mijn facebook.
Soms word ik er wel eens slecht van, maar ogen sluiten voor wat er gebeurd,
Nee, elkaar zoenen omdat ze een leeuw omgelegd hadden. Een trofee.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:17 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon biedt 20 Euro.
Nee, een misdaad!quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, elkaar zoenen omdat ze een leeuw omgelegd hadden. Een trofee.
Dát is waar ik misselijk van word.
Wel in de juiste context zien.
eBay.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:20 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dat wordt veel losse steentjes verkopen dan.
Het is wel van het AH huis merk. Sinds Lays hun zout gehalte heeft verlaagd vind ik die niet meer te nassen.quote:
Dat is ziek.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dan flikker je er zelf wat extra zout op.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is wel van het AH huis merk. Sinds Lays hun zout gehalte heeft verlaagd vind ik die niet meer te nassen.
Jij weet niet hoeveel lego ik heb.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:20 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dat wordt veel losse steentjes verkopen dan.
ik eet nooit chips...geloof je zo. Maar ja..kaas...quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is wel van het AH huis merk. Sinds Lays hun zout gehalte heeft verlaagd vind ik die niet meer te nassen.
Lays is smerig.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dat doet de smaak ten goede?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan flikker je er zelf wat extra zout op.
Sinds die reclame met Marco Borsato.quote:
Ik heb ook nog chipito's liggen,quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik eet nooit chips...geloof je zo. Maar ja..kaas...
Ik ben vergeten het mee te nemen vandaag.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik eet nooit chips...geloof je zo. Maar ja..kaas...
OEEEHHHHH maar dié ken ik wel, die zijn lekkerquote:
Welk? Kaas of chips? Allebei?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten het mee te nemen vandaag.
* Outpost76 Schuift Prisha een schaaltje met Chipito's door....quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
OEEEHHHHH maar dié ken ik wel, die zijn lekker
I know, is ook misselijkmakend.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kaas. Het was dus ook geen tosti vandaag.quote:
Ik zie zelfs mijn poezen als koninklijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dát. Trots zijn op elkaar, omdat je de koning van de jungle omgelegd hebt.
Dat!quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:18 schreef Prisha het volgende:
heeft ie morgen die fok!shirt niet aanwat nu? Dat gaat niks worden
Edit: dat shirt? die shirt? arghhhh dit is niks vanavond
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie zelfs mijn poezen als koninklijk.
Doe alles voor die beesten.
ja heeft ie gezegd, te warm.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat!![]()
Hoe weet je dat hij dat shirt niet aan heeft? Dat had hij wel gezegd.
Wat een eikel, je moet juist een shirt ofzo aanhouden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja heeft ie gezegd, te warm.
LIF / De 103e Nijmeegse Vierdaagse (2019)
Ik skip dat soort berichten altijd, ik wil ze niet zien. Wat ik dan wel leuk vind is als 1 van die moordenaars dan gepakt word door een Leeuw of een Olifant. ofzo. Zo iets komt ook wel eens voorbij. Dan gniffel ik altijd stiekem en van binnen, hahahaha lul, eigen schuld.......quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja heeft ie gezegd, te warm.
LIF / De 103e Nijmeegse Vierdaagse (2019)
Zoveel tijd heb ik niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:28 schreef Prisha het volgende:
Het lekkerste is je eigen zelfgemaakte kaas en je eigen zelf gemaakte bier. Beiden heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Maak jij ook al kaas?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:28 schreef Prisha het volgende:
Het lekkerste is je eigen zelfgemaakte kaas en je eigen zelf gemaakte bier. Beiden heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Mag ik wat opperen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kaas. Het was dus ook geen tosti vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |