Losse Lego gaat per kilo.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
qua gewicht in lego of mbt wat ik het beste kan doen.
maar wat was het?quote:
Ze worden door LEGO ook per steentje verkocht. Ik zou dan van elk steentje een foto moeten maken en ze dan moeten aanbieden aan marktplaats... Behoorlijk veel werk waar je begrijpt, ik niet op zit te wachten...quote:
Oh. Nee, niks van meegekregen. Dat zou ook wel belachelijk zijn geweest.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat er een visvijvergroep een vergunning aangevraagd had om aalscholvers af te schieten omdat die de vissen opvraten die zij uitgezet hadden?
Notabene nabij een natuurgebied waar aalscholvers zitten. Gelukkig heeft de rechter die vergunning nietig verklaard.
Nog steeds heb je van die idioten. Vreselijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Prins Bernhard schoot olifanten af, vond ie erg mannelijk.
likeur? Die cinquecento?quote:
Hoeveel ga je dan voor zo'n steentje vragen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze worden door LEGO ook per steentje verkocht. Ik zou dan van elk steentje een foto moeten maken en ze dan moeten aanbieden aan marktplaats... Behoorlijk veel werk waar je begrijpt, ik niet op zit te wachten...
Vorige week dat paar met een dode leeuw, walgelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nog steeds heb je van die idioten. Vreselijk.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)toch-niet-toegestaanquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh. Nee, niks van meegekregen. Dat zou ook wel belachelijk zijn geweest.
2x de helft.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel ga je dan voor zo'n steentje vragen?
Echt he?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vorige week dat paar met een dode leeuw, walgelijk.
Ook technische lego?quote:
Ja gezien. Ik kan er niet tegen, dooie kattenquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vorige week dat paar met een dode leeuw, walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |