Niet overdrijven Mo...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hanneke is het beste wat Grunn te bieden heeft.
Beentjes over elkaar en uit het raam kijken.quote:
Schijt aan, ik steek dat ding gewoon op!quote:
Ga je via Utrecht?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schijt aan, ik steek dat ding gewoon op!
Hoe moet je anders.quote:
Daar zat ik ooit in mil., dienst.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:20 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die gaat vanaf Ede-Wageningen naar Amersfoort. Is korter via Arnhem.
Ik ging er stappen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:22 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die spoorlijn loopt er nog steeds
Ik wist er de weg niet, alleen van de kazerne tot de disco, de frituur en de lokale Chinees.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:23 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
De Parkweg was daar, geen boom te zien.
Welke?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het interesseert mij geen hol waar de dominee woont.
Ik ging regelmatig naar Arnhem naar de kroeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:26 schreef kraakschandaal het volgende:
Vanuit Ede-Wageningen ben je sneller in Arnhem om te stappen
Ik zag in Ede ooit een Gristelijke band optreden.quote:
randje van de Bible beltquote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag in Ede ooit een Gristelijke band optreden.
Goan mit joenen Peerdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:33 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het is vooral een rustige plek met goede verbindingen en NL grootste natuurpark om de hoek.
Maar niet onder dat gewicht van jouquote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:34 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Mijn knollen worden ook dagje ouder en kunnen maar zo omvallen.
Iedereen hier als het goed isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:36 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Beide stammen uit de vorige eeuw.
Ken je nagaan .. wat hier soms om de hoek komt kijeknquote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:38 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
30 is aardig op leeftijd voor een knol, 40 is echt hoog bejaard.
Was je muts ook homo?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:02 schreef kraakschandaal het volgende:
Was ooit tijdje DJ in Homo disco en kwam daar mijn muts tegen.
Plaatjes draaien bij me thuis en ze is nooit meer weg gegaan.
Veel vrouwen met homo vrienden kwamen daar omdat het relaxter was voor hun.quote:
Is ze ook wel eens naar een concert van Nick en Simon geweest? Ben ik vanavond geweest.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:17 schreef kraakschandaal het volgende:
Mijn muts is met 2 homo vrienden bij veel concerten geweest waar ik nooit heen zou gaan.
Dat DJ baantje was voor mij leuke bijverdienste met beetje standaard Italo/Gay Disco draaien.
Was een punkert eik.
Geen vlag gemaakt van dat T shirt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:21 schreef qltel het volgende:
Ik heb voor de herkenbaarheid een gele doek (scoutingdas) aan mijn riem gehangen. Als je die ziet, roep dan keihard FRANK!
Ik ben de Veulpoepers gewend en daar wil ik het graag bij houden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ze ook wel eens naar een concert van Nick en Simon geweest? Ben ik vanavond geweest.
Oh, vlag, da's waar ook. Als het goed is loop ik over de Via Gladiola met een oudere dame (mijn moeder) die een vlaggetje met 14 erop bij zich heeft. Nou, dat moet toch te vinden zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:22 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Geen vlag gemaakt van dat T shirt?
Ik heb ooit ronde Walcheren gelopen als training maar krijg mentale problemen bij terras onderweg.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, vlag, da's waar ook. Als het goed is loop ik over de Via Gladiola met een oudere dame (mijn moeder) die een vlaggetje met 14 erop bij zich heeft. Nou, dat moet toch te vinden zijn.
Ik heb gisteren maar 6x gerust. Of was het 7???quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:25 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik heb ooit ronde Walcheren gelopen als training maar krijg mentale problemen bij terras onderweg.
Ik kom niet meer weg dan. suc6 ermee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren maar 6x gerust. Of was het 7???
Nouja, ik ben weg, tot later!
Ze was verliefd op Johan .. Lieve moederquote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, vlag, da's waar ook. Als het goed is loop ik over de Via Gladiola met een oudere dame (mijn moeder) die een vlaggetje met 14 erop bij zich heeft. Nou, dat moet toch te vinden zijn.
Die doet het ook goed bij de vrouwtjes.quote:
Ja, daar moeten ze meestal heel erg om lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 04:57 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die doet het ook goed bij de vrouwtjes.
Dat wanhopige werkt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 04:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar moeten ze meestal heel erg om lachen
O ja, die postte je laatst ook. Fijn nummer.quote:
Ik heb wat moeite met zijn stem.quote:
Succes met de laatste kilometers!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:21 schreef qltel het volgende:
Ik heb voor de herkenbaarheid een gele doek (scoutingdas) aan mijn riem gehangen. Als je die ziet, roep dan keihard FRANK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |