Daar heb ik leuke herinneringen aan.quote:
Dat is veel te gezond voor jou!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:47 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Volkoren boterham met pindakaas.
Vegaburgert.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is veel te gezond voor jou!dat ben ik niet gewend van je?
Daar kun je wel een elfstedentocht mee fietsen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo? Ik eet erg gezond.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Met spekjes?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:52 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Vandaag nog boontjes in de jus gehad.
Slaap lekker Amphorapotje.quote:
had ik niet gedacht....quote:
Welterusten!quote:
Eet geen fruit dat zal het zijn, krijg daar vlekken van.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:53 schreef FANN het volgende:
[..]
had ik niet gedacht....ik zie altijd post van frkandellen en shit 's nacht voorbij komen
maar dat waren dat misschien van Mo ..dat kanoook...
ah.............quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:54 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Eet geen fruit dat zal het zijn, krijg daar vlekken van.
mora combi-dealquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:47 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Volkoren boterham met pindakaas.
Ksst, naar je bed toe dan. Anders haal je de finish niet.quote:
Vanaf 4u kun je pas starten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ksst, naar je bed toe dan. Anders haal je de finish niet.
Ga je de herhaling ook kijken?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
tv oostenrijk rambo avond en in de nacht herhaling
Ik heb geen vlekken, van FANN weet ik niks.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:54 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Eet geen fruit dat zal het zijn, krijg daar vlekken van.
Je bent nuchter al niet te volgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:54 schreef FANN het volgende:
IK ga dubbelzien... dus ik ga pitten ... ik ben geen wijn meer gewend
En dat op een Nederlandse serie ...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:58 schreef chufi het volgende:
WTF ik zit per toeval gewoon te Netflixen en komt July Morning langs
Ik heb ook een lang weekend.quote:
Hanneke is het beste wat Grunn te bieden heeft.quote:
Niet overdrijven Mo...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hanneke is het beste wat Grunn te bieden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |