i knowquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ik bleef kijken in het vorige.![]()
En ik open nooit dus dankjewel.
Dat zijn dan gezinnen van 2 mannen of 2 vrouwen ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb weer een nieuw woord geleerd, regenbooggezinnen.
Gezinnen met ouders van hetzelfde geslacht. Niet gewaardeerd onder de moslimmeerderheid in Birmingham.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb weer een nieuw woord geleerd, regenbooggezinnen.
Jij dacht hetzelfde dus.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezinnen met ouders van hetzelfde geslacht. Niet gewaardeerd onder de moslimmeerderheid in Birmingham.
En nu insecten.
Je zit ook het journaal te kijken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezinnen met ouders van hetzelfde geslacht. Niet gewaardeerd onder de moslimmeerderheid in Birmingham.
En nu insecten.
Het is meer dat ze op school leren dat mensen van het zelfde geslacht ook van elkaar kunnen houden.quote:
waarom spelen ze in oostenrijk en waar?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
2-1
Watford uit Engeland.. Wie was vroeger de baas van deze club?
Dat vind ik heel mooi maar dat zouden z eigenlijk van huis uit al mee mogen krijgen...quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is meer dat ze op school leren dat mensen van het zelfde geslacht ook van elkaar kunnen houden.
Omdat ze daar op trainingskamp zijn .. Wedstrijd in Saalfelden, Oostenrijk is inmiddels afgelopenquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom spelen ze in oostenrijk en waar?
Idd, ik weet nog dat mijn moeder zei als ik van een jongen zou houden dat ze daar geen moeite mee zou hebben. Zolang ik maar gelukkig ben met mijn keuze.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:53 schreef espri het volgende:
[..]
Dat vind ik heel mooi maar dat zouden z eigenlijk van huis uit al mee mogen krijgen...
Maar je hebt dr nog steeds niet gelukkig gemaaktquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik weet nog dat mijn moeder zei als ik van een jongen zou houden dat ze daar geen moeite mee zou hebben. Zolang ik maar gelukkig ben met mijn keuze.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt dr nog steeds niet gelukkig gemaakt
Mijn mammie is er al een tijd niet meer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt dr nog steeds niet gelukkig gemaakt
okequote:Op donderdag 18 juli 2019 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze daar op trainingskamp zijn .. Wedstrijd in Saalfelden, Oostenrijk is inmiddels afgelopen
heb je ook kunnen arsenal vs bayern kijken?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze daar op trainingskamp zijn .. Wedstrijd in Saalfelden, Oostenrijk is inmiddels afgelopen
quote:
Ja, nu thuis, straks hier, bierquote:
Nee niet gezien.. Wanneer was dat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je ook kunnen arsenal vs bayern kijken?
Scheut whiskey erin.quote:
Ik houd er ook niet van.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:04 schreef espri het volgende:
[..]
Nee niet lekker. Scheutke koffie,melk is alles wat er in mn koffie gaat.
Idd.quote:
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:
Je mag jezelf houden en bent nog steeds aan de beurtquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:21 schreef espri het volgende:
[..]Ik had mezelf meteen, wat heb ik nu gewonnnen?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag jezelf houden en bent nog steeds aan de beurt
Een nachtje met mij.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:21 schreef espri het volgende:
[..]Ik had mezelf meteen, wat heb ik nu gewonnnen?
Ze weet wie het zegt.quote:
Hé espri is gelukkig getrouwd. Ik mot niets met vrouwen die een relatie hebben.quote:
Discriminatiequote:Op donderdag 18 juli 2019 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé espri is gelukkig getrouwd. Ik mot niets met vrouwen die een relatie hebben.
Met Al Bano en Romina Powerquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:23 schreef mario390 het volgende:
ik werd nu downloaden
Hit-Giganten Best of Italohits![]()
quote:
neem dan een manquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé espri is gelukkig getrouwd. Ik mot niets met vrouwen die een relatie hebben.
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Amph, op nieuw deel openen klikken in dat topic, en dan de OP copy/paste
Dat snap ikquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]En ik val ook niet op mannen.
Teveel gedronkenquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Amph, op nieuw deel openen klikken in dat topic, en dan de OP copy/paste
quote:
Dat je er maar lang mee gelukkig mee bent.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je er maar lang mee gelukkig mee bent.
Als hij het maar ook met jou volhoud.quote:
Hahahaha dat blijft de vraag.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij het maar ook met jou volhoud.
Je hebt hem al een aantal jaren onder de duim dus het zal wel.quote:
Kijk met Felicitaquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://hitparade.ch/comp(...)Of-Italo-Hits-188280
Ryan Paris - Dolce Vita, Jeugdmuziek.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:37 schreef D. het volgende:
Zie dat het max. 5 topics teruggaat
'Jullie' hebben te lang verzaakt
Jouw schuld weer.quote:
Ik ga wel weg.....quote:
Ja en zeg maar niets meer.quote:
quote:
cd3 is ook mijn jeugdmuziek daar was ik zo 11 - 12quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ryan Paris - Dolce Vita, Jeugdmuziek.
Ik ben uit '72.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
cd3 is ook mijn jeugdmuziek daar was ik zo 11 - 12
Ook een mooi jaar.quote:
Toen zat ik bij een broodje poep.quote:
Broekie.quote:
Die is al diverse topics terug vervangen, kan ik niets aan doen !quote:
quote:
man man waarom?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen zat ik bij een broodje poep.
Dat was een kinderprogramma op tv. Wij gingen er met onze school daarheen.quote:
waarom broodje poep?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was een kinderprogramma op tv. Wij gingen er met onze school daarheen.
Die zender heb ik niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:58 schreef mario390 het volgende:
op tv orf bud spencer en terence hill dokumentatie
Kinder humor, ik kan het uitleggen maar dat is niet te begrijpen.quote:
Ach de meeste films heb ik op dvd.quote:
Live is Life.quote:
Dat is lekkel man vooral gefrituurd met patat.quote:
nee zeer vals,hoe kom je op dat? bij liveis life is geen do you really..quote:
Bah, Ome Willem, dat is vies!quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat de kinderen dan schateren van het lachen.
Het is ook een kut plaat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zeer vals,hoe kom je op dat? bij liveis life is geen do you really..
Alphaville - Forever young
De Geitenbreiers.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan ome Willem heel verbaasd kijken.
De helft leeft al niet eens meer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De Geitenbreiers.
Oostenrijkers begrijpen dat niet.![]()
quote:
klijk ze hebben en wereldhit met live is life vanaf 1984 ,ze verdienen nog altijd met deze ene lied geld en de lied is nur door toevall en single gewordenquote:
2 stuks zelfs, voor- en achterwiel.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 stuks zelfs, voor- en achterwiel.
quote:
We zijn vanavond relaxed.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn vanavond relaxed.![]()
Heb je nog mooie foto's?
roxy music jealous guy vind ik mooi.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
Roxy Music - Oh yeah (There's a band playing on the radio)
By the rivers of..quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Zal er van het weekend weer eens op uit trekken.
Ik zit ouwe discohits te luisteren.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
roxy music jealous guy vind ik mooi.
Stomp.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
By the rivers of..![]()
Hi hi, ik deed een mariotje.
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn vanavond relaxed.![]()
Heb je nog mooie foto's?
quote:
Ja, en dat is een nummer van John Lennon.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
roxy music jealous guy vind ik mooi.
Echt wel, leuke foto.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je het dan goed of niet.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kutbeesten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet dat het een ouder nummer is maar niet dat die van John Lennon was.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en dat is een nummer van John Lennon.
Mooie tieten die bulten.quote:
Ik heb altijd wel een rooie erbij gehad, katers zijn heel lief, poezen wat vinniger, heb ik ondervonden.quote:
Mannetjes zijn altijd lieverquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een rooie erbij gehad, katers zijn heel lief, poezen wat vinniger, heb ik ondervonden.
Het zijn net vrouwen. Kut beesten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een rooie erbij gehad, katers zijn heel lief, poezen wat vinniger, heb ik ondervonden.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mannetjes zijn altijd lieverMeestal dan
Mijn 3e poging tot een reactie op jouw post... Ik was tot 2x bijna klaar en reageerde vervolgens op een dm en poef mn reactie die ik getyped had was weg...quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tof al die groenten op je balkon. Lekker veel ruimte ook
Ligt eraan hoe groot die balletjes zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:42 schreef mario390 het volgende:
ze zeggen bud spencer heeft soms bij film draaien 40 vleesballetjes gegeten
Vrouwenquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn net vrouwen. Kut beesten.
De westerns films die hij had met Terence Hill waren wel leuk. de rest niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:42 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot die balletjes zijn.
Die kunnen kussen....quote:
Onzin, ik wil juist geen katers maar altijd poezen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mannetjes zijn altijd lieverMeestal dan
Je praat poep.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onzin, ik wil juist geen katers maar altijd poezen.
Dat was ook wel te zien.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:42 schreef mario390 het volgende:
mücke, 4 fäuste vor rio ook en nog somigequote:Op donderdag 18 juli 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De westerns films die hij had met Terence Hill waren wel leuk. de rest niet.
Doe mij maar een kater.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik ook een poes wil.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een kater gehad, de eerste kat ooit, daarna alleen nog maar poezen.quote:
Bij ons was het andersom.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een kater gehad, de eerste kat ooit, daarna alleen nog maar poezen.
Trinity was leuk maar de beste film vind ik my name is nobody. Zonder Bud Spencer maar met Henry Fonda.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
mücke, 4 fäuste vor rio ook en nog somige
hier heb je toch een apart topic voor?quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:48 schreef mario390 het volgende:
benieuwd of dat jemand kennt..
and they say it never rains in l.a county..![]()
![]()
Never rains in California ken ik wel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:48 schreef mario390 het volgende:
benieuwd of dat jemand kennt..
and they say it never rains in l.a county..![]()
![]()
ja maarquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier heb je toch een apart topic voor?
Mario is doof.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Never rains in California ken ik wel.
als hij maar kan lezenquote:
Ik heb daar antwoord gegeven op een raadsel van je, maar je negeert het terwijl je gewoon hier zit te posten.quote:
ik heb teveel sites openquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb daar antwoord gegeven op een raadsel van je, maar je negeert het terwijl je gewoon hier zit te posten.
En de fokcrew heeft ook een eigen topic.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
je meent hetquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En de fokcrew heeft ook een eigen topic.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En de fokcrew heeft ook een eigen topic.
Zijn Nederlands is beter dan mijn Duits.quote:
Dat ik ik niet zeggen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is beter dan mijn Duits.
en tony zingt het van 80er jarenquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Never rains in California ken ik wel.
Dat riep ik ook alquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, da's mijn manco.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann selfs niet nederlands schrijven
Weet of kan jij de op die Chufi heeft gemaakt als standaard in te stellen?quote:
Bud was een geweldige acteur, van alle markten thuis.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:57 schreef mario390 het volgende:
bud spencer zei ook dat als hij niet veel op wc maken kann is hij nur en halfe mensdann is ook niks met liefde
Ik ook, maar ik probeer wat hachee met elleboogjes.quote:
Stomme Limbo het is een bal gehakt.quote:
De vlooienmarkt, de kindermarkt, de weekmarkt...quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bud was een geweldige acteur, van alle markten thuis.
Neeeeh, dat mag ik alleen maar.quote:
Een OP is altijd dynamisch, niet vast in te stellen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet of kan jij de op die Chufi heeft gemaakt als standaard in te stellen?
Smakelijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik probeer wat hachee met elleboogjes.
Gaan we ook niet doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een OP is altijd dynamisch, niet vast in te stellen.
Wel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een OP is altijd dynamisch, niet vast in te stellen.
Zegquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet of kan jij de op die Chufi heeft gemaakt als standaard in te stellen?
Ik hou van katten!quote:
quote:
Ik ben een tijdje geleden gestopt met het posten van de stats.quote:
Ik voorzie een nieuwe taak voor Scrut.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geleden gestopt met het posten van de stats.
Ik vind hem wel luek met alle uitjes, hoewel er wel een aanpassing moet zijn.quote:
Zonder Sjoef's toestemming gebeurt hier niets.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem wel luek met alle uitjes, hoewel er wel een aanpassing moet zijn.
Ik wil mevrouw liefdevol naast de mijne hebben.
Dat kan zomaar niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Deisyyquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem wel luek met alle uitjes, hoewel er wel een aanpassing moet zijn.
Ik wil mevrouw liefdevol naast de mijne hebben.
Mag ik vragen waarom?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder Sjoef's toestemming gebeurt hier niets.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Deisyy
En mevrouw liefdevol en jij kunnen we beter uit elkaar houden
Op een gegeven moment gingen anderen ook de stats plaatsen, dus bleek het een beetje dubbelop te zijn als ik ze overdag ook nog eens postte.quote:
Beter alle vrouwen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Deisyy
En mevrouw liefdevol en jij kunnen we beter uit elkaar houden
Ja, mensen, leer ze mij kennen!quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gingen anderen ook de stats plaatsen, dus bleek het een beetje dubbelop te zijn als ik ze overdag ook nog eens postte.
Hè wat vervelend nou weer. Ik snap je.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gingen anderen ook de stats plaatsen, dus bleek het een beetje dubbelop te zijn als ik ze overdag ook nog eens postte.
Ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè wat vervelend nou weer. Ik snap je.
Ik begrijp je. En ik kon je OP ook niet terugzetten. Sorry.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En ik kon je OP ook niet terugzetten. Sorry.
Dat weet ikquote:
Ik doe het hier al jaren zonder vaste OP, heb het nog nooit gemist.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begrijp je. En ik kon je OP ook niet terugzetten. Sorry.
Je kunt het pas missen als je het hebt 'gehad'quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe het hier al jaren zonder vaste OP, heb het nog nooit gemist.
Niet zeuren, zuipenquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
AaiPieEeee, wat een kutnaam voor een biertje.
Soury wou niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is het huidige slachtoffer
Soury wil niet gevonden worden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soury wou niet.![]()
Het is ook meer een geintje dat ik op haar val. De dag dat zij zegt dat ze een vriendje heeft zal ik leuk vinden.
Ah ja, so be it, er zijn ergere dingenquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè wat vervelend nou weer. Ik snap je.
Ja, zoietsquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:14 schreef Disana het volgende:
skoe.jpg 58-5.jpg Superbadeendje_2.gif Deisyy.jpg Kleine-Maulwurf2.gif soury.jpg DonaldD2.gif Radar1.jpg missch.jpg
HJ93W9b.gif fokton.jpg -KnobUI_moving-.gif fox.jpg ghost.gif zzzManon.png mm.gif Sterrenhemel1.jpg 1234.gif
deee.jpg petz.jpg frog.jpg image-2015-02-24.png 030459.jpg MMLT.png akgdSzl.gif grootklein4.gif uifaye1.gif
Stevie_Nicks.jpg finish-klein.jpeg disana-blackpig.jpg ezgif.gif miles2.jpg followrivers.gif sly_1.jpg 1301582944Nzon20.gif 11123.jpg
We noemen beter geen namen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah ja, so be it, er zijn ergere dingen
Is nergens voor nodig hoor, die OP was geen vaste OP, dat heb ik ook een paar keer gezegd, iedereen moet zelf weten welke OP hij gebruikt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begrijp je. En ik kon je OP ook niet terugzetten. Sorry.
Ik vind hem leuk en wil hem kopiëren en plakken, maar het is me nog niet geluktquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig hoor, die OP was geen vaste OP, dat heb ik ook een paar keer gezegd, iedereen moet zelf weten welke OP hij gebruikt.
Mij ook niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk en wil hem kopiëren en plakken, maar het is me nog niet gelukt
Zolang je mij er maar buiten houdt.quote:
Wij houden jou overal buiten hoorquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je mij er maar buiten houdt.
Ik heb het een keer geprobeerd, dacht ik, om te kijken of het lukte, is dat het ?quote:
Kennelijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd, dacht ik, om te kijken of het lukte, is dat het ?
Alsof jij meetelt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je mij er maar buiten houdt.
*gooitquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:18 schreef Amphorapotje het volgende:
Gooi het eruit ! Ik kan het wel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |